Connect with us

پاکستان

دھرنوں کا اعلان

شائع شدہ

کو

دھرنوں کا اعلان

جماعت اسلامی نے لوڈ شیڈنگ کے خلاف شہر قائد کے مختلف علاقوں میں 6 اپریل کو احتجاجی مظاہروں کا اعلان کیا ہے۔ترجمان جماعت اسلامی کے مطابق شہر میں بڑھتی ہوئی لوڈ شیڈنگ، بجلی کے شارٹ فال اور ماہانہ بجلی کے بل میں اضافے کے خلاف جماعت اسلامی کی جانب سے شہر بھر میں 6 اپریل کو احتجاجی مظاہرے کیئے جائیں گے۔ ترجمان کے مطابق لوڈ شیڈنگ کے خلاف شہر کے 50 مختلف مقامات پر احتجاجی مظاہرے کیئے جائیں گے۔ترجمان نے بتایاکہ مطالبات نہ مانیں گئے تو 20اپریل کو ریڈ زون میں داخل ہوں گے، حکومت نے اگر روکنے کی کوشش کی تو ذمہ دار حکومت خود ہوگی۔ ترجمان کا کہنا تھا کہ ہ کے الیکٹریک کے ذمہ داروں کے نام ای سی ایل میں ڈالے جائیں اور صارفین سے لوٹے گئے پیسے واپس کیے جائیں جبکہ عوام کے گھروں میں نصب تیز میٹروں کی جانچ پرتال کے لیے غیر جانبدار ادارہ بنایا جائے۔

پاکستان

جگہ جگہ تلاشی

شائع شدہ

کو

جگہ جگہ تلاشی

25 جولائی کو ہونے والے پارلیمانی انتخابات کے دوران کسی بھی ناخوشگوار واقعے سے نمٹنے کے لئے کراچی میں پولیس نے بھرپور تیاریاں کرلی ہیں اس حوالے سے پولیس اہلکاروں نے پریکٹس سیشن بھی کیا جس کے دوران غیر معمولی حالات اور شرپسند عناصرسے نمٹنے کے لئے خصوصی تربیت بھی شامل تھی-

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

نئے ڈیم کا اعلان

شائع شدہ

کو

اسلام کا پرچم بلند کرنا ہوگا

مولانا فضل الرحمٰن نے کہا عوام 25 جولائی کو ایم ایم اے کا ساتھ دے کر عام انتخابات میں کتاب پر مہر لگائیں گے۔ علاقے سے جاگیرداروں کا خاتمہ کر دیا اب یہاں کوئی ظلم نہیں کرسکتا۔ گومل زام ڈیم ہماری کوششوں سے منظور ہوا تھا اس بار جیتے تو ٹانک زام ڈیم بھی منظور کرائیں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

مخالف اتحاد نیا نہیں

شائع شدہ

کو

مخالف اتحاد نیا نہیں

خورشید شاہ نے کہا جب تک عوام ساتھ ہیں کوئی پیپلز پارٹی کا کچھ نہیں بگاڑ سکتا، پختون، پنجابی، بلوچ، سندھی ہماری پہچان ہیں‌ جو ہماری پہچان کو گدھا کہتا ہے وہ سب سے بڑا گدھا ہے۔ کوئی کہتا تھا اس ملک میں بی بی نہ ہی نواز شریف آسکتا ہے مگر بی بی آئی، نواز شریف بھی آیا اور جمہوریت بھی آئی، پی پی کیخلاف کے اتحاد کوئی نئی بات نہیں آج پھر اتحاد بن گئے ہیں یہ کچھ نہیں کرسکتے- ہم نے 18 ویں ترمیم میں صوبوں کو بااختیار بنا دیا، 5 سال کا حساب دے سکتے ہیں، سیاست گالم گلوچ سے نہیں عزت سے ہوتی ہے سندھ دھرتی کیخلاف کوئی سازش کامیاب نہیں ہونے دیں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں