Connect with us

پاکستان

فیصلوں پر تشویش

شائع شدہ

کو

فیصلوں پر تشویش

کراچی میں سندھ بار کونسل، کراچی بار اور ملیر بار ایسوسی ایشن کے نمائندوں کا پریس کانفرنس کے دوران کہنا تھا کہ موجودہ جوڈیشل ایکٹویزم اور کئی عدالتی فیصلوں پر ہمیں تشویش ہے، ایسے فیصلوں سے گریز کیا جائے جس میں خفیہ ہاتھوں کا شبہ ہوتا ہو، اٹھارویں ترمیم کی منسوخی جیسی باتوں سے جمہوریت کو نقصان پہنچ سکتا ہے جب کہ جسٹس قاضی فائزعیسیٰ کے خلاف 2 سال پرانی پٹیشن اچانک کیسے فکس ہوگئی۔ وکلا تنظیموں کے نمائندوں کا کہنا تھا کہ حدیبیہ کیس اور اسلام آباد دھرنے سے متعلق فیصلوں کے بعد اس کی سماعت سے متعلق کئی سوال اٹھ رہے ہیں، ہم قانون کی بالادستی اور جمہوریت کی مضبوطی کے لیے کردار ادا کریں گے۔ وکلاء تنظیموں کا کہنا تھا کہ ماتحت عدلیہ میں ججوں کی تقرری کا طریقہ کار تبدیل کیا جائے، ججوں کی تقرری کے لیے زبانی سوالات کے نمبرز بھی سامنے لائے جائیں جب کہ جن ججز پر الزامات ہیں ان کے کیسز اوپن کورٹ میں چلائے جائیں۔ سندھ بار کونسل، کراچی بار اور ملیر بار ایسو سی ایشن کے نمائندوں کا کہنا تھا کہ اگر ہمارے مطالبات تسلیم نہ ہوئے تو 21 اپریل کو صوبہ بھر کے وکلا کا کنونشن ہوگا جس میں تحریک چلانے سے متعلق اہم فیصلے کریں گے۔

پاکستان

میڈیا ٹیم سے تعلق ختم

شائع شدہ

کو

میڈیا ٹیم سے تعلق ختم

سابق وزیراعظم نواز شریف اور سابق وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کے بیانئے میں بڑا اختلاف سامنے آیا ہے اور مریم نواز کی میڈیا ٹیم کو عملی طور پر غیر فعال کر دیا گیا ہے۔ نجی ٹی وی چینل کے مطابق مریم نواز شریف کی میڈیا ٹیم کو عملی طور پر غیر فعال کرتے ہوئے مریم اورنگزیب سمیت کئی شخصیات کو سخت بیان بازی سے روک دیا گیا ہے۔ جس کے بعد مریم اورنگزیب نے بھی اب ووٹ کو عزت دو کی بجائے ترقیاتی کاموں کا بیانیہ اپنا لیا ہے جبکہ مریم نواز کی قریبی سیاسی شخصیات بھی میڈیا ٹیم سے لاتعلق ہوگئے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

تبادلے و تقرریاں مذاق

شائع شدہ

کو

تبادلے و تقرریاں مذاق

سندھ کی نگران حکومت کے تبادلے و تقرریاں مذاق بن گئے۔ آئی جی جیل خانہ جات، ڈی آئی جی جیلز کراچی اور 8جیل سپریٹنڈنٹس کے تبادلوں کے دو دن میں تین نوٹی فیکیشن جاری ہوئے جن میں سے ایک تعیناتی دوسرا اس کو روکنے اور تیسرا دوسرے والے نوٹی فیکیشن کو روکنے کے لیے جاری ہوا۔ تفصیلات کے مطابق منگل کی دوپہر کو تمام تبادلوں پر عملدرآمد کو محکمہ داخلہ نے روک دیا۔ اس سے قبل نئے آئی جی جیل خانہ جات عمران یعقوب منہاس کے چارج لینے کے بعد انوکھا واقعہ ہوا تھا۔ عمران یعقوب منہاس نے آئی جی جیل خانہ جات کا چارج گزشتہ روز صبح سنبھالا اور آئی جی جیل دفتر میں ملاقاتیں بھی کیں۔ اسی دوران کام سے روکے جانے پر انہوں نے کام چھوڑا، ڈی آئی جی جیلز تعینات کیے گئے ناصر آفتاب نے ابھی چارج نہیں سنبھالا تھا۔ ابھی یہ تذبذب بھی ختم نہیں ہوا کہ گزشتہ شب ایک بار پھر سروسز اینڈ ایڈمنسٹریشن ڈپارٹمنٹ کی جانب سے نوٹی فیکیشن جاری ہوا کہ نئے تعینات افسران اپنے کام کو جاری رکھیں اور جنھوں نے چارج نہیں لیا وہ چارج بھی لے لیں۔ اس مذاق کے بعد نئے تعینات افسران نے ایک بار پھر کام شروع کردیا ہے۔ ذرائع بتاتے ہیں کہ جیل کے تبدیل افسران طاقت ور تصور کیے جاتے ہیں خاص طور پر سابقہ آئی جی نصرت منگن۔ دوسری جانب یہ بھی حقیقت ہے کہ پاکستان کے کسی دوسرے صوبے مں جیل خانہ جات کے افسران کے تبادلے اور تقرریاں نہیں کی گئیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

سیاست کھیل نہیں خدمت

شائع شدہ

کو

سیاست کھیل نہیں خدمت

خواجہ سعد رفیق نے کہا سیاست باکسنگ یا کرکٹ نہیں، سیاست خدمت کا نام ہے، کیا کراچی میں امن لانا، دہشت گردی ختم کرنا اور سی پیک لانا جرم ہے تو مسلم لیگ ن یہ جرم کرتی رہے گی۔ تفصیلات کے ن لیگی کے رہنما نے بھٹہ چوک کے قریب کارنر میٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے کہا عمران خان سیاست کے نئے کھلاڑی ہیں، ان کو پتا ہی نہیں سیاست کیا ہے مشرف دور میں نواز شریف کو طیارہ ہائی جیکنگ میں 14 سال قید سنائی گئی تھی، دھرنا دینا آسان کام ہے ہمارے لیڈر کو جیل میں ڈال دیا گیا‌ پھر بھی ہم نے سڑکیں بند نہیں کیں ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں