Connect with us

شوبز

"بچنا اے حسینو ..."

شائع شدہ

کو

"بچنا اے حسینو ..."

گزشتہ رات سونم کپور اور آنند آہوجا کی شادی کے استقبالیہ کے موقع پر سونم کے والد انیل کپور نے رقص کرکے تقریب کو چار چاند لگادیئے۔

جہاں انیل کپور نے اپنی معروف فلموں کے گانوں پر رقص کیا وہیں انہوں نے نوجوان اداکار رنویر سنگھ اور اپنے بھتیجے ارجن کپور کے ہمراہ بھی رقص کیا۔  تقریب میں اپنی جانب متوجہ کرنے والے شاہ رخ خان اور سلمان خان نے بھی کوئی کسر نہیں چھوڑی اور انیل کپور کے ساتھ بے شمار گانوں پر رقص کرکے تقریب کو یادگار بنادیا۔

 

شوبز

سالگرہ پرساد گی

شائع شدہ

کو

سالگرہ پرساد گی

بالی ووڈ کی مشہور اداکارہ اور سابق حسینہ عالم پریانکا چوپڑانے اپنی 35ویں سالگرہ امریکا میں بےحد سادگی سے منائی کیونکہ اس موقع پرانھوں نے کسی کوبلایا اورنا کوئی خود سے آیا تاہم قریبی دوستوں اورساتھی فنکاروں نے انھین فون کالزکرکے سالگرہ کی مبارکباد دی۔ پریانکا چوپڑا بھارتی شہر جمشید پور بہار میں 18 جولائی 1982 کو پیدا ہوئیں اور انہوں نے اپنے کیریئر کا آغازماڈلنگ سے کیا۔ پریانکا نے دیکھتے ہی دیکھتے 2000 میں مس ورلڈ کا خطاب حاصل کیا۔
اداکارہ نے اپنے فنی کیئریئر کا آغاز تامل فلم سے کیا جس کے بعد 2003 میں ریلیز ہونے والی فلم ’’دی ہیرو‘‘ سے بالی وڈ میں قدم رکھا۔ اس فلم میں پریانکا سنی دیول، پریتی زنتا اور انیل شرماکے ساتھ جلوہ گر ہوئیں۔ پریانکا کی بالی ووڈ میں آمد فلم دی ہیرولواسٹوری آف آسپائی سے ہوئی تاہم انکی پہلی کامیاب فلم انداز ثابت ہوئی جس پر ان کوبہترین نئی اداکارہ کے ایوارڈسے بھی نوازا گیا۔ اسکے بعد پریانکا نے اعتراض،دوستانہ، انجانہ انجانی ،کرش،سلامِ عشق،دوستانہ ، فیشن ، ڈان ٹو،اگنی پتھ اور برفی جیسی کامیاب فلموں میں بہترین اداکاری کا مظاہرہ کرکے کئی ایوارڈز اپنے نام کیے۔
پریانکا کو اپنے فلمی سفر کے شروعات میں کافی مشکلات کا سامنا بھی کرنا پڑا۔ 2002 سے 2004 تک ان کی کئی فلمیں باکس آفس پر کوئی خاص پزیرائی حاصل نہیں کرسکیں لیکن 2004 میں ہدایت کار ڈیوڈ دھون کی مشہور فلم ’’مجھ سے شادی کروگی‘‘ نے اداکارہ کو عروج دیا۔ فلم میں وہ سلمان خان اور اکشے کمار کےساتھ نظر آئیں۔
پریانکا چوپڑانے 2008 کی فلم ’’فیشن‘‘ میں ایسا جلوہ دکھایا کہ ان کی اداکاری اور خوبصورت اداؤں نے بالی ووڈ کے ساتھ ہالی ووڈ کو بھی اپنا گرویدہ بنالیا۔ فلم واٹس یور راشی میں12کردار نبھانے پر پریانکا کا نام گینزبک آف ورلڈ ریکارڈ میں شامل ہوا جبکہ وشال بھردواج کی فلم سات خون معاف میں انکے آئٹم سونگ ڈارلنگ کو بیحد پذیرائی حاصل ہوئی۔ پریانکا بالی ووڈ کے ساتھ ساتھ ہالی وڈ میں نام کما چکی ہیں اور مشہور اداکاراؤں میں ان کا شمار کیا جانے لگا ہے جو ٹی وی سیریز کوانٹیکو کے3سیزنز کے علاوہ معروف اداکار ڈیوین جانسن کے ساتھ فلم بے واچ میں بھی جلوۂ گر ہو چکی ہیں۔
واضح رہے آج کل پریانکا امریکی گلوکار نِک جونز کے ساتھ دیکھی جا رہی ہیں جن سے منگنی کی افواہیں بھی گردش کر رہی ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

شوبز

کروڑوں کی بولی

شائع شدہ

کو

جلسہ گاہ خالی

بالی وڈ کے بگ بی امیتابھ بچن، اداکارہ انوشکا شرما، عالیہ بھٹ ہریتک روشن اور کترینہ کیف نے سوشل میڈیا پر اپنی ایک تصویر شیئر کرکے فلم انڈسٹری اور مداحوں کی دنیا میں تہلکہ مچا دیا ہے ان پانچوں فنکاروں نے بین الاقوامی شہرت کے حامل ایک بھارتی فیشن ڈیزائنر کے ملبوسات پہن کر پہلی بار فوٹو شوٹ کرانے کی تاریخ رقم کر دی سوشل میڈیا پر اس تصویر کے وائرل ہونے پر ان تمام فنکاروں کو زبردست پذیرائی حاصل ہو رہی ہے اور ان سبھی فنکاروں کی اس نایاب تصویر کو "ون" ملین ڈالر پک، قرار دیا جا رہا ہے اور اس تصویر کو کروڑوں کے بھارتی روپے میں خریدنے کی بولی لگائی جا رہی ہے-

پڑھنا جاری رکھیں

شوبز

ساس بہو راضی

شائع شدہ

کو

ساس بہو راضی

"سنجو" سٹار رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ کے درمیان گہری درستی اب کسی سے ڈھکی چھپی نہیں رہی دونوں فنکاروں نے ایک دوسرے کو جیون ساتھی بنانے کا فیصلہ کن مرحلہ بھی طے کر لیا ہے یہ بات بھی اپنی جگہ بلکہ درست ہے کہ عالیہ بھٹ کو فرصت کے لمحات میں صرف اور صرف رنبیر کپور کے ساتھ وقت گزارنا پسند ہے مگر اب اس سے بھی حیرت انگیز خبر آگئی ہے کہ رنبیر کپور کی والدہ اور ماضی کی معروف اداکارہ نیتو سنگھ نے بھی عالیہ بھٹ کو شادی سے پہلے ہی اپنی بہو تسلیم کر لیا ہے بھارتی اخبار کے مطابق نیتو سنگھ اور عالیہ بھٹ کے درمیان گہری دوستی ہو چکی ہے اور دونوں ایک دوسرے کو ساس اور بہو کا درجہ دیتے ہیں حتیٰ کہ فون کالز اور ٹویٹر اکاؤنٹ پر ایک دوسرے کو پیار بھرے الفاظ میں پکارتے ہیں بھارتی اخبار کے مطابق نیتو سنگھ ساس کی حیثیت سے اور عالیہ بھٹ بہو کے طور پر راضی ہیں-
ساس بہو راضی
ساس بہو راضی
ساس بہو راضی

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں