Connect with us

پاکستان

آپ کا آج کیسا رہے گا

شائع شدہ

کو

آپ کاآج کیسا رہے گا

حمل:
21مارچ تا21اپریل
غیر ملکی سفر کا امکان ہے نتائج حوصلہ افزاء برآمد ہو سکتے ہیں کوئی تعمیراتی منصوبہ عملی شکل اختیار کر سکتا ہے۔ راہ چلتے یا گاڑی چلاتے ہوئے محتاط رہیں کوئی دیرینہ آرزو پوری ہو سکتی ہے۔
ثور:
22اپریل تا20مئی
مکان تعمیر و مرمت کا پلان عملی شکل اختیار کر سکتا ہے بسلسلہ تعلیم شاندار کامیابی ہو سکے گی غیر شادی شدہ افراد اپنا دامن بچانے کی کوشش کریں ان کو محتاط رہنے کی ضرورت ہے تاکہ کوئی نقصان نہ پہنچا سکے۔
جوزا:
21مئی تا21جون
آپکا کوئی دوست آپ سے مکمل تعاون کر سکتاہے۔ آپ بھی اسکے مشوروں کو قبول کریں تاکہ کسی کے ہی طفیل کامیابی آپ کا مقدر بن جائے۔ اگر آپ خود کو عقلمندوں کا بادشاہ سمجھنا چھوڑ دیں تو بہت کچھ ہو سکتا ہے۔
سرطان:
22جون تا23جولائی
گزشتہ کی طرح محتاط رہ کر ہر کام کیجئے۔ ناکامیاں کم ہی ہوں گی۔ کاروبار میں تھوڑی سی تبدیلی کی جاسکتی ہے۔ لیکن حالات و واقعات کو مد نظر رکھتے ہوئے تبدیی کیجئے تاکہ نقصان نہ ہو سکیں۔
اسد:
24جولائی تا23اگست
آپ کے لئے یہ عرصہ ہر لحاظ سے بہتر ثابت ہو سکتا ہے لیکن شرط یہ ہے کہ آپ کوئی موقع ہاتھ سے نہ جانے دیں اور ہر کام جلدی جلدی کرتے رہئے تا کہ حالات بہتر ہو سکیں۔
سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر
اگر خوشگوار زندگی بہتر کرنا چاہتے ہیں تو بتدریج اپنے آپ کو بدلنے کی کوشش کیجئے۔ سب سے الگ تھلگ رہ کر زندگی گزارنا اچھے لوگوں کا دستور نہیں ہوا کرتا۔
میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر
بعض جذباتی فیصلوں کی وجہ سے مخالفین کی قتوں میں اضافہ ہو سکتا ہے گھریلو ماحول خاصا الجھ سکتا ہے۔ بزرگان سے وابستہ توقعات پوری ہو سکتی ہیں۔
عقرب:
24اکتوبر تا22نومبر
اپنے جذبات پر حسب سابق قابو پانے کی کوشش کیجئے کاروباری حضرات کو خاصی محنت و جدوجہد کرنی پڑ سکتی ہے۔ بہر حال مایوسی نہیں ہو سکتی نیا کاروبار ہر گز نہ کریں۔
قوس:
23نومبر تا22دسمبر
آپ کا رویہ آپ کے چھوٹوں کے ساتھ بہت غلط ہوتا ہے آخر آپ اس حقیقت کو کیوں نظر انداز کر دیتے ہیں تا کہ آج کے چھوٹے کل کے بڑے ہوں گے اور اس وقت آپ کا مقام کیا ہو گا۔
جدی:
23دسمبر تا20جنوری
خود کو مزاجی طور پر قدرے سرد ہی رکھنے کی کوشش کیجئے شریک حیات کو ناراض ہونے کا موقع نہ دیجئے تا کہ گھریلو گاڑی متوازن طریقے سے منزل کی جانب گامزن رہ سکے۔
دلو:
21جنوری تا19فروری
آپ کے بعض کام بھی التواء میں پڑ سکتے ہیں مالی مشکلات سے بھی دوچار ہونا پڑ سکتا ہے لہٰذا ہمارا پہلا مشورہ یہ ہے کہ آپ کے پاس اگر کچھ رقم ہے تو اسے فضول کاموں کی نذر نہ کیجئے۔
حوت:
20 فروری تا 20 مارچ
چند اہم کاموں میں آپ نے حیران کن کامیابی حاصل کی ان کامیابیوں کے پیچھے ہمارے ان مشوروں کا کس قدر ہاتھ ہے جو ہم نے آپ کو ان صفحات پر دیئے تھے۔ اس کا بہتر اندازہ آپ ہی لگا سکتے ہیں۔

پاکستان

خواتین کی تعداد کم

شائع شدہ

کو

خواتین کی تعداد کم

کراچی میں اب تک9جماعتوں نے قومی اور سندھ اسمبلی کی65 نشستوں کے لیے مجموعی طور پر341امیدواروں کا اعلان کردیا ہے جن میں خواتین کی تعداد صرف 16ہے۔
پیپلز پارٹی کراچی میں قومی اسمبلی کی21 نشستوں پر اپنے امیدواروں کا اعلان کرچکی ہے جن میں2خواتین شامل ہیں،گل رعنا پی ایس 94 جبکہ پی ایس 95 پر رافیہ عباسی پی پی کی امیدوار ہیں۔ عوامی نیشنل پارٹی کے کراچی میں قومی اسمبلی کی 13نشستوں پر امیدوار موجود ہیں جن میں3 خواتین کو بھی ٹکٹ جاری کیا گیا ہے، ان میں شازیہ مروت این اے244، ثمینہ ہمامیر245 اور مسیحی خاتون صوفیہ یعقوب این اے256 سے الیکشن میں حصہ لیںگی، اے این پی نے نہ صرف خواتین بلکہ پہلی مرتبہ جنرل نشست پر مسیحی خاتون کوامیدوارنامزد کیا ہے۔ اس طرح کراچی میں سندھ اسمبلی کی44 نشستوں میں سے اے این پی کے 30 امیدوار حصہ لے رہے ہیں جن میں2 خواتین شامل ہیں، معصومہ ترین کو پی ایس 103 جبکہ صاعقہ نور کو پی ایس87 سے ٹکٹ جاری کیا گیا ہے۔ تحریک انصاف نے کراچی میں قومی اسمبلی کی17 اور سندھ اسمبلی کی31نشستوں پر امیدواروں کا اعلان کیاہے مگر بلے کے نشان پر قومی اسمبلی کی ایک سیٹ پر بھی کوئی خاتون موجود نہیں ہے البتہ صوبائی اسمبلی کی نشست پی ایس 128پر صرف ایک خاتون امیدوار نصرت انوار کو ٹکٹ جاری کیا گیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

اعلان کر دیا

شائع شدہ

کو

اعلان کر دیا

متحدہ مجلس عمل نے کراچی کی تمام قومی و صوبائی نشستوں پر امیدواروں کے ناموں کا اعلان کرتے ہوئے اس عزم کا اعادہ کیا ہے کہ کراچی کو ایک بار پھر روشنیوں کا شہر بنایا جائے گا۔
متحدہ مجلس عمل کی جانب سے مقامی ہوٹل میں اعلان کیا گیا ہے کہ 24جون کو پشاور، 28جون کو کراچی میں علماکنونشن، 29جون کوملتان میں جلسہ یکم جولائی کو مولانا شاہ احمد نورانی کی برسی پر جلسہ اور 8جولائی کوکراچی کی تاریخ کا سب سے بڑا جلسہ کیا جائے گا۔ اعلان کے مطابق قومی اسمبلی کے حلقہ236سے سوماربرفت، این اے237سے محمد اسلام، این اے238 سے محمد اسلام، این اے239سے محمد حلیم خان غوری، این اے240سے عبد الجمیل خان، این اے241سے سلیم حسین، این اے242سے اسد اللہ بھٹو، این اے243سے اسامہ رضی، این اے244سے زاہد سعید، این اے245 سے سیف الدین، این اے 246سے مولانا نور الحق، این اے247سے محمد حسین محنتی، این اے248سے قاری محمد عثمان، این اے249سے سید عطا اللہ شاہ، این اے250 سے حافظ نعیم الرحمن، این اے 251سے محمد لئیق خان، این اے252سے عبد المجید خاصخیلی، این اے253سے منعم ظفرخان، این اے254 سے راشد نسیم،این اے 255سے محمد مستقیم قریشی،اوراین اے256 سے ڈاکٹر معراج الہدیٰ صدیقی امیدوار ہوںگے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

تمام سہولیات فراہم کریں گے

شائع شدہ

کو

تمام سہولیات فراہم کریں گے

نگراں وزیراعلیٰ پنجاب ڈاکٹر حسن عسکری کا کہنا ہے کہ نگراں حکومت کی پہلی ترجیح انتخابات کے شفاف،منصفانہ، غیر جانبدارانہ اور پرامن انعقاد کو یقینی بنانا ہے۔
میڈیا سے گفتگو میں نگراں وزیراعلیٰ پنجاب ڈاکٹر حسن عسکری کا کہنا تھا کہ نگراں حکومت کی پہلی ترجیح انتخابات کے شفاف، منصفانہ، غیر جانبدارانہ اور پرامن انعقاد کو یقینی بنانا ہے، انشاء اللہ نگراں حکومت اپنی قومی ذمہ داری احسن طریقے سے نبھانے میں ضرور کامیاب ہوگی۔ ان کا کہنا تھا کہ انتخابی عمل کو کامیاب بنانے کے لیے ہر ضروری سہولت فراہم کریں گے، تمام سیاسی جماعتوں کو انتخابات میں حصہ لینے کے لیے یکساں مواقع فراہم کیے جائیں گے۔ نگراں وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ ووٹرز کو بھی پرامن اور آزادانہ ماحول میں اپنا حق رائے دہی استعمال کرنے کا موقع دیں گے، اس حوالے سے ہمارے اقدامات اور کارکردگی خود گواہی دے گی جب کہ انتخابات کے انعقاد کی ذمہ داری کے ساتھ محدود مدت میں عوام کو ریلیف کی فراہمی کے لیے بھی اقدامات کیے جا رہے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں