Connect with us

کھیل

پاکستان کو 7وکٹوں سے شکست

شائع شدہ

کو

پاکستان کو 7وکٹوں سے شکست

ایشیا کپ ویمن ٹورنامنٹ میں بھارت نے پاکستان کو 7وکٹوں سے ہراکر فائنل کے لیے کوالیفائی کرلیا۔ ملائیشیا کے دارالحکومت کوالالمپور میں کھیلے گئے ایشیا کپ کے آخری لیگ میچ میں پاکستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 7وکٹوں کے نقصان پر 72 رنز اسکور کیے۔پاکستان ٹیم کی 7کھلاڑی ڈبل فگر میں داخل ہی نہ ہوسکیں، ثنا میر 20 اور ڈیانا بیگ 6 رنز کے ساتھ ناٹ آؤٹ جبکہ ناہیدہ خان 18 رنز کے ساتھ نمایاں رہیں۔ بھارت کی طرف سے بشت نے 4اوورز میں 14رنز دے کر 3وکٹیں حاصل کیں۔ بھارتی ٹیم نے بیٹنگ کا آغاز محتاط انداز میں کیا، پاکستانی بولرز نے اچھی بولنگ کی لیکن ٹیم جیت کے ٹریک پر نہ آسکی ۔ سمرتی مندھانہ 38 اور ہرمن پریت کور نے 34 نمایاں رنز اسکور کیے۔ بھارت نے 73 رنز کا ٹارگٹ 17اوورز میں تین وکٹوں پر پورا کرکےایشیاء کپ کے فائنل کے لیےکوالیفائی کر لیا۔ پاکستان کی جانب سے انعم امین نے 2 اور نشرح سندھو نے ایک وکٹ حاصل کی۔

کھیل

ٹیسٹ چیمپئن شپ، ون ڈے لیگ کا اعلان

شائع شدہ

کو

ٹیسٹ چیمپئن شپ، ون ڈے لیگ کا اعلان

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے پہلی ٹیسٹ چیمپئن شپ اور ون ڈے لیگ کے انعقاد کا اعلان کردیا۔

آئی سی سی کی جانب سے جاری کردہ 2018 تا 2023 فیوچر ٹور پروگرام کے مطابق رینکنگ میں 9 ٹاپ ٹیمیں آئی سی سی ٹیسٹ چیمپئن شپ کا حصہ ہوں گی۔15 جولائی 2019 سے 30 اپریل 2021 تک کے دورانیے میں ہر ٹیم ہوم اینڈ اوے کی بنیاد پر چھ سیریز کھیلے گی اور ٹاپ کی دو ٹیموں کے درمیان جون 2021 میں ٹیسٹ چیمپئن شپ کا فائنل کھیلا جائے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

سعودی عرب باہر

شائع شدہ

کو

اسکواڈ کا اعلان

ماسکو: لوئس سواریز کے گول کے باعث یوروگوائے نے سعودی عرب کو 1-0 سے ہراکر ناک آؤٹ اسٹیج کے لیے کوالیفائی کرلیا۔

روسٹو اون ڈون میں کھیلے گئے میچ میں یوروگوائے کی فتح نے روس کی بھی اگلے راؤنڈ میں شرکت یقینی بنادی ہے۔گروپ اے میں مسلسل شکستوں کے باعث سعودی عرب اور مصر ورلڈ کپ کی دوڑ سے باہر ہوگئے ہیں۔ناک آؤٹ مرحلے میں روس اور یوروگوائے کا مقابلے گروپ بی کی ٹاپ دو ٹیموں سے ہوگا۔ یہ ٹیمیں ایران، پرتگال یا اسپین میں سے کوئی دو ہوں گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

تلوار لٹکنے لگی

شائع شدہ

کو

تلوار لٹکنے لگی

پاکستان کرکٹ ٹیم کے اوپنر احمد شہزاد کا ستارہ گردش میں ہے، ٹیسٹ اور ون ڈے ٹیم سے ڈراپ ہونے کے بعد اب وہ پاکستان کی ٹی ٹوئنٹی کرکٹ ٹیم کے رکن ہیں لیکن خراب کارکردگی کی وجہ سے ان کا ٹیم میں جگہ برقرار رکھنا مشکل دکھائی دے رہا ہے۔اب ٹیسٹ کرکٹر احمد شہزاد نئی مشکل میں پھنس گئے ہیں۔ پاکستان کرکٹ بورڈ کے حددرجہ ذمہ دار ذرائع کا کہنا ہے کہ احمد شہزاد کا ڈوپ ٹیسٹ مثبت آگیا ہے جس کی وجہ سے ان پر پابندی کی تلوار لٹکنے لگی ہے۔ذرائع کے مطابق احمد شہزاد کا ڈومیسٹک کرکٹ کے دوران ڈوپ ٹیسٹ لیا گیا تھا اور انہیں کم سے کم تین ماہ کی پابندی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں