Connect with us

شوبز

سجاد علی کا گیت چوری

شائع شدہ

کو

سجاد علی کا گیت چوری

اس میں کوئی شبہ نہیں کہ پاکستانی گلوکار بین الاقومی سطح پر بے حد مقبول ہیں اور ان کے پرستار سرحد پار بھی موجود ہیں۔ ایسے میں ’ملے ہو تم ہم کو‘ گیت سے مقبول ہونے والی بھارتی گلوکارہ نیہا ککر پاکستانی گلوکار سجاد علی کی بڑی مداح نکلیں۔ امریکی ریاست ٹیکساس کے شہر ڈیلاس میں منعقد ہونے والے اے پی پی این اے کنونشن (APPNA Convention) میں میوزیکل لائیو کنسرٹ کے دوران نیہا ککر نے سجاد علی کا مقبول گانا ’ہر ظلم تیرا یاد ہے‘ گنگنایا اور انہیں خوب داد دی۔ بھارتی گلوکارہ کا پرفارمنس کے درمیان کہنا تھا، ’سجاد علی بہت زبردست گاتے ہیں اور وہ بہت بہترین ہیں‘۔ واضح رہے کہ یہ پہلی مرتبہ نہیں جب کسی بھارتی فنکار کی جانب سے سجاد علی کی آواز کو سراہا گیا ہے، اس سے قبل بھارتی اداکارہ شبانہ اعظمیٰ بھی ’رونے نہ دیا‘ گانا ری ٹوئیٹ کرچکی ہیں۔ جب کہ گلوکار یو یو ہنی سنگھ نے بھی سجاد علی کے گانے ’لگا دیا دل‘ کو بہترین قرار دیا تھا۔
کنونشن میں بالی وڈ سمیت پاکستانی شوبز اسٹارز نے بھی شرکت کی جن میں اداکارہ ریما اور صدا نگار ضیاء معین الدین بھی شامل تھے۔ علاوہ ازیں پاکستانی گلوکار نبیل شوکت نے بھی اس موقع پر پرفارم کیا۔

شوبز

سیاہ فام کا حملہ

شائع شدہ

کو

سیاہ فام کا حملہ

معروف پاکستانی قوال حاجی امیر خان پر لندن میں سیاہ فام شخص نے حملہ کر دیا جس کے نتیجے میں آنکھ اور جسم کے دیگر حصوں پر شدید چوٹیں آئیں امدادی ٹیم نے بروقت جائے وقوعہ پر پہنچ کر حاجی امیر خان کو زخمی حالت میں ہسپتال منتقل کردیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

شوبز

آج 25 ممالک میں تاریخ سازنمائش

شائع شدہ

کو

آج 25 ممالک میں تاریخ سازنمائش

مایہ ناز اداکار علی ظفر اور مایہ علی کی فلم ‘طیفا اِن ٹربل‘ کا پریمیئر کراچی میں ہوا جو کہ ایک روز بعد باضابطہ طور پر ریلیز کی جائے گی۔ مداحوں کا انتظار اب بس ختم ہونے جارہا ہے کیوں کہ ‘طیفا اِن ٹربل‘آج 20 جولائی کو سینما گھروں کی زینت بننے جارہی ہے۔ اس موقع پر علی ظفر نے کہا کہ اتنا خوش ہوں کہ ’بیان نہیں کرسکتا، آپ لوگوں نے فلم ریلیز ہونے سے پہلے ہی ہٹ کروادی ہے۔‘ ان کا کہنا تھا کہ فلم یہ سوچ کر بنائی گئی تھی کہ پاکستان کی پہلی بین الاقوامی معیار کی فلم بنائی جائے جو پاکستان کا نام پوری دنیا میں روشن کردے۔علی ظفر نے بتایا کہ یہ پہلی پاکستانی فلم ہے جو 25 ممالک میں ریلیز کی گئی ہے، ان 25 میں سے 15-16 ممالک ایسے ہیں جن میں کوئی پاکستانی فلم ریلیز نہیں کی گئی۔ فلم ڈائریکٹر احسن رحیم کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ جب وہ انڈسٹری میں نئے تھے اور کوئی ان ویڈیو بنانے کو تیار نہیں تھا تو احسن رحیم نے گانا ’چھنو‘ کی ویڈیو بنائی تھی۔ انہوں نے کہا کہ وہ چاہتے تھے کہ ان کی پہلی فلم احسن رحیم بنائیں، یہ ان کا خواب تھا جو پورا ہوگیا۔ علی ظفر نے مداحوں سے اپیل کی کہ وہ سینما آئیں اور فلم دیکھیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

شوبز

بالی ووڈ کا سپرہیروکون ...

شائع شدہ

کو

بالی ووڈ کا سپرہیروکون ...

بالی ووڈ ایکٹرس شورتی حسن نے اپنے ایک حالیہ انٹرویومیں کہا ہے کہ بھارتی فلم انڈسٹری کا حقیقی مرد اورسپرہیروکون ہے یہ میں آپ کوبتاتی ہوں اوراس مرد کا نام ہے جان ابراہم -اس کی وجہ بیان کرتے ہوئے شورتی حسن نے کہا کہ جان نا صرف اپنے ساتھی فنکاروں کے دکھ سکھ کا ساتھی ہے بلکہ وہ اپنے مداحوں کے آڑے وقتوں میں بھی ان کے کام آتا ہے اور مجھے اس کی اسی خوبی پرپیارآتا ہے-

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں