Connect with us

پاکستان

جیپ گروپ کونہیں جنتا

شائع شدہ

کو

تشہیرکیوں کی گئی

مسلم لیگ (ن) کے ناراض رہنما چوہدری نثار نے کہا ہے کہ کسی جیپ گروپ کا حصہ ہوں نہ کسی کو جانتا ہوں۔ ٹیکسلا میں پریس کانفرنس کرتےہوئے چوہدری نثار نے کہاکہ میں کسی جیپ گروپ کا حصہ ہوں اور نہ کسی کو جانتا ہوں، میں نے جیپ کا نشان لینے کا خود فیصلہ کیا، جیپ کا نشان لینے پر غلط افواہیں پھیلائی گئیں، تین آپشن تھے، ہم نے جیپ لے لی اور جن لوگوں نے جیپ لی ان سے دور دور تک کوئی تعلق نہیں۔ انہوں نے کہا کہ جنوبی پنجاب میں چار امیدواروں نے (ن) لیگ کے ٹکٹس واپس کیے اور جیپ لے لی، ان سے بھی کوئی تعلق نہیں، مکمل طور پر اپنے نشان پر فوکس ہوں، میرا کسی سے کوئی رابطہ نہیں ہے، گروپ بنانا ہوتا تو ایک سال پہلے بنا لیتا۔ چوہدری نثار کا کہنا تھاکہ نوازشریف اور عمران خان سمیت کسی کو کرپشن یا دیانتداری کا سرٹیفیکٹ نہیں دےسکتا۔ آصف زرداری سے متعلق سوال پر انہوں نے کہا کہ کوئی ایسا قدم نہیں اٹھانا چاہیے جس سے الیکشن متنازع ہوجائے، الیکشن سے پہلے گرفتاری نہیں ہونی چاہیے۔ سابق وزیر داخلہ نے ایک بار پھر نوازشریف پر تنقید کرتے ہوئے کہاکہ میں نے کہا آپ مشکل میں ہیں اداروں سے لڑائی مول نہ لیں، آپ نے کہا بے وفائی کی گئی ہے، پیٹھ میں چھرا گھونپا گیا ہے،میں پھر بھی ساتھ چلا، کنونشن سینٹر میں ووٹ دیا، اسمبلی میں اوروں کو بھی کہا کہ یہ مشکل میں ہیں انہیں ووٹ دیں، میں تو نواز شریف کے ساتھ کھڑا رہا۔

پاکستان

پیپلز پارٹی وفادار نہیں

شائع شدہ

کو

پیپلز پارٹی وفادار نہیں

ملیحہ سومرو نے کہا پی پی والوں نے تو شہید بی بی سے بھی وفا نہیں کی، پیپلز پارٹی نے شہید بی بی کیس کی اتنی پیروی نہیں کی جتنی ایان علی کے کیس کی ہم نےسیاست کو خدمت سمجھ کر کیا کاروبار نہیں بنایا، جن لوگوں نے سیاست کوکاروبا ربنایا آج ان کا ہرجگہ پر راستہ روکا جا رہا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پی ٹی آئی "بیت الخلائی مخلوق"

شائع شدہ

کو

خان معافی مانگ کررہا

پاکستان مسلم لیگ کے مرکزی رہنما و امیدوار این اے 73خواجہ محمد آصف نے کہا کہ عمران خان نے سارے لوٹے جمع کرکے پی ٹی آئی کو ’’ بیت الخلائی مخلوق‘‘ میں تبدیل کرکے رکھ دیا ہے،ہر دور میں اپنا سیاسی قبلہ بدلنے والوں کو تبدیلی کی بات کرتے شرم نہیں آتی،نواز شریف اور مریم ووٹ کی عزت اورتوقیر کی خاطر قید و بند کی صعوبتیں برداشت کررہے ہیں ، ووٹ کو عزت دینے کا بیانیہ کو پاکستان قوم کی مکمل حمایت حاصل ہے اوریہ موقف ایک تحریک کے شکل اختیار کرگیا ہے اور25جولائی کو عوام شیر کے نشان پرمہر لگا کر میاں محمد نواز شریف کے خلاف فیصلے کی تردید کریں گے۔ تفصیلات کے مطابق اپنی آبائی رہائش گاہ محلہ کشمیری میں منعقدہ جلسہ سے خطاب کرتے ہوئےخواجہ محمد آصف نے کہاکہ نواز شریف کی والہانہ قیادت کی بدولت ملک سے لوڈشیڈنگ اوراندھیروں کا خاتمہ ممکن ہوسکا جبکہ دہشت گردی کی جڑیں بھی اکھاڑ پھینکی گئی ۔ انہوں نے کہاکہ میاں نواز شریف نے پاک چائنہ اقتصادی راہداری کو حقیقت کا روپ دیا اور چائنہ نے پاکستان میں 60ارب ڈالر کی سرمایہ کاری کی،نواز شریف کو جب جب اقتدار ملا اس نے اس کی ایک لمحہ بھی ضائع نہیں کیا اور اس کو ملک کی ترقی اور خوشحالی کا ذریعہ بنایا ۔ انہوں نے کہا کہ میاں نواز شریف کوپاکستانی قوم نے تین مرتبہ اپنے ووٹ کی طاقت اور رائے سے اس ملک کا اقتدار بخشا لیکن اس کو ہر مرتبہ غیر آئینی طریقہ سے اقتدار سے الگ کیا گیا ،سیالکوٹ نواز شریف کے وفاداروں کا شہر ہے، نواز شریف عوام کے دلوں بستا ہے دلوں پر آج بھی نواز شریف کی حکومت ہے اور رہے گی۔ انہوں نے کہاکہ گذشتہ30سالہ سیاسی کیرئیر میں مجھے اپنی وفاداری پر فخر ہے جبکہ ہمارے مد مقابل کی تصاویر کے پوسٹر شہر کی درو دیوار پر لگے ہیں جن میں مشرف، چودھری شجاعت ، نواز شریف اور اب عمران خان نظر آتا ہے،ہر دور میں اپنا سیاسی قبلہ بدلنے والوں کو تبدیلی کی بات کرتے شرم نہیں آتی ، عمران خان نے سارے لوٹے جمع کرکے پی ٹی آئی کو بیت الخلائی مخلوق میں تبدیل کرکے رکھ دیا ہے ۔ انہوں نے کہا کہ 25جولائی کو قوم نواز شریف کے مخالفین اور اس کے خلاف فیصلوں کو شیر پر مہر ثبت کرکے رد کرے گی اور ایک مرتبہ پھر شیر میدان مارے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

صادق وامین نہیں رہے

شائع شدہ

کو

صادق وامین نہیں رہے

عام انتخابات میں چند ہی روز باقی رہ گئے ہیں اور سیاسی حریف ایک دوسرے کو زیر کرنے کا کوئی موقع ہاتھ سے جانے نہیں دے رہے۔ ایسا ہی ایک ٹاکرا ہوا کراچی میں پیپلز پارٹی اور پی ٹی آئی کے امیدواروں کے درمیان کراچی کے علاقے ڈیفنس میں منعقدہ ایک تقریب کے دوران جس میں رہائشیوں نے پی ایس 111 کے امیدواروں کو مدعو کیا تھا۔ ذرائع آمدن اور ٹیکس ادائیگی پر بات کرتے ہوئے پی ٹی آئی کے امیدوار عمران اسماعیل نے بڑے وثوق سے ساڑھے 5 لاکھ روپے ٹیکس ادا کرنے کا دعویٰ کیا۔ تاہم اس دعوے کو پیپلزپارٹی کے امیدوار مرتضیٰ وہاب نے الیکشن کمیشن کی ویب سائٹ کے حوالے کے ساتھ غلط ثابت کردیا۔ انہوں نے کہا کہ عمران اسماعیل نے ایک لاکھ تراسی ہزار روپے ٹیکس بھرا ہے، وہ اب صادق اور امین نہیں رہے۔
ہال میں قہقہے لگتے رہے اور اون گول ہوجانے پر عمران اسماعیل چپ سادھے بیٹھے رہ گئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں