Connect with us

کشمیر

اب بھارت روک نہیں سکتا

شائع شدہ

کو

اب بھارت روک نہیں سکتا

کل جماعتی حریت کانفرنس ع کے سربراہ میرواعظ عمر فاروق نے کہا ہے کہ بھارت مسلہ کشمیر کے حل میں تاخیر کراسکتا ہے مسلے کو حل ہونے سے نہیں روک سکتا، کشمیریوں کو حق کود ارادیت دے کر ہی خطے کا امن محفوظ کیا جا سکتا ہے ۔

سرینگر میڈیا کے مطابق رمضان المبارک کے عشرۂ نجات میں شیخ العالم مسجد احمد نگر میں نماز عصر سے قبل ایک بھاری دینی اجتماع سے خطا ب کرتے ہوئے میرواعظ نے کہا ہے کہ یہ مہینہ جہاں تقوی ، پرہیزگاری، خشیت الہی ، نیکیوں کی جانب رغبت، برائیوں سے پرہیز اور اپنی خواہشات کو اللہ کی مرضیات کے تابع کرنے کا جذبہ عطا کرتا ہے وہیں یہ مہینہ ایک روزہ دار کو پورے مہینے کھانے اور نفسیانی خواہشات پر قابو پاکر ایک پاکباز مسلمان بننے کا خوگو بنا دیتا ہے ۔ میرواعظ نے کہا کہ اسلام میں کردار کی تعمیر پر خصوصی زور دیا گیا ہے اور پیغمبر اسلامؓ کو معلم اخلاق بنا کر پوری امت کو اخلاق حمیدہ کا خوگو بننے کی تلقین کی گئی ہے تاکہ ایک غیرمسلم ایک مسلمان کے صالح کردار ، حسن اخلاق اور حسن عمل سے متاثر ہوکر اسلام کی انسان ساز تعلیمات کا معترف ہو سکے۔

کشمیر

آپریشن آل آؤٹ ٹوئنٹی تیار

شائع شدہ

کو

آپریشن آل آؤٹ ٹوئنٹی تیار

بھارتی فورسز نے نہتے کشمیریوں کیخلاف خطرناک آپریشن آل آؤٹ ٹوئنٹی تیار کرلیا ہے، منصوبے کے تحت آزادی کی جدوجہد کرنے والے سرکردہ کشمیریوں کی ٹارگٹ کلنگ کی جائے گی جبکہ جنازوں کے جلوسوں پر بھی کارروائی کی ہوگی۔
تفصیلات مطابق بھارت نے نہتے کشمیریوں پر ظلم ڈھانے کا ایک اور مکروہ منصوبہ تیار کرلیا، بھارتی فورسز کے آپریشن آل آؤٹ ٹوئنٹی پلان کے تحت آزادی کی جدوجہد کرنے والے سر کردہ کشمیریوں کی ٹارگٹ کلنگ کی جائے گی اور آپریشن میں قتل افراد کی نعشیں ورثاء کو نہیں دی جائیں گی۔ بھارتی فورسز کی جانب سے کشمیر کی آزادی کی جدوجہد میں سرکردہ کارکنان کی ہٹ لسٹ بنائی ہے، جس میں سرگرم 21 کشمیریوں کو شامل کیا گیا ہے۔ منصوبہ میں جنازے کے جلوسوں کو بھی نہ بخشنے کا فیصلہ کیا گیا ہے جب کہ وادی میں جلوس اور جنازوں پر پابندی ہوگی۔ بھارت حال ہی میں مقبوضہ کشمیر میں انتہائی تربیت یافتہ کمانڈوز اور اسنائپرز تعینات کرچکا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

کشمیر

مزید 4 شہید

شائع شدہ

کو

مزید 4 شہید

مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فوج کی فائرنگ سے 4 افراد شہید اور متعدد زخمی ہوگئے۔
کشمیر میڈیا سروس کے مطابق مقبوضہ کشمیر کے ضلع اننت ناگ میں قابض بھارتی فوج نے محاصرہ کیا اور سرچ آپریشن کے دوران رہائشی علاقے میں فائرنگ کی جس سے 4 افراد شہید اور خاتون سمیت درجنوں افراد زخمی ہوگئے۔ میڈیا رپورٹ کے مطابق قابض بھارتی فوج نے نہتے مظاہرین پر پیلٹ گنوں اور آنسو گیس کی شیلنگ کی جب کہ سرچ آپریشن کے دوران گھروں کو بھی نقصان پہنچایا۔ 4 کشمیریوں کی شہادت پر اننت ناگ کے علاقوں میں صورتحال کشیدہ ہوگئی اور اہل علاقہ نے بھارتی مظالم پر شدید احتجاج کیا، بھارتی کٹھ پتلی انتظامیہ نے سری نگر اور اننت ناگ میں انٹرنیٹ سروس معطل کررکھی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

کشمیر

خطرناک منصوبہ تیار

شائع شدہ

کو

خطرناک منصوبہ تیار

بھارتی فوج کی مقبوضہ کشمیر میں بڑے پیمانے پر آپریشن کی تیاریاں، خصوصی کمانڈوز اور اسنائپرز بی ایس ایف ہیڈ کوارٹر جموں پہنچ گئے۔ بھارتی میڈیا کے مطابق نئے دستے میں مکانات کو بارودی مواد سے اڑانے کے ماہرین بھی شامل ہیں۔ انتہاء پسند بھارت کشمیریوں کی تحریک آزادی کو دبانے کے لیے سرگرم، مقبوضہ وادی میں مزید مکان اڑانے کی تیاریاں، کشمیر میں بھارتی فوج نے بڑے آپریشن کی تیاری کرلی۔ معصوم جانوں کے خون سے ہاتھ رنگنے کے لیے سپیشل کمانڈوز اور اسنائپرز بی ایس ایف ہیڈ کوارٹر جموں پہنچ گئے۔ نئے دستے میں مکانات کو بارودی مواد سے اڑانے والے ماہرین بھی شامل ہیں۔ خیال رہے کہ برہان وانی کی شہادت کے بعد مقبوضہ وادی میں اب تک 609 بے گناہ شہید ہوچکے ہیں جبکہ زخمیوں کی تعداد 2 ہزار سے تجاوز کر گئی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں