Connect with us

شوبز

آخری گانا ریلیز

شائع شدہ

کو

آخری گانا ریلیز

کوک اسٹوڈیو ایکسپلورر کا پانچواں اور آخری گانا ’ہا گلو‘ کشمیری موسیقی کے رنگوں کے ساتھ ریلیز کردیا گیا۔کوک اسٹوڈیو کے نئے پروڈیوسرز زوہیب قاضی اور علی حمزہ کا اہم مقصد پاکستان کی موسیقی کی کہانیوں کو پیش کرنا تھا جس کے لیے انہوں نے ملک کے 5 علاقوں کی مدھر آوازوں کو تلاش کیا۔اس سلسلے میں آغاز وادی کیلاش سے کیا گیا جہاں سے دو بچیوں آریانا اور آمرینا نے خوبصورت آواز میں گانا ’پاریک‘ پیش کیا۔
بعد ازاں اندرون سندھ سے تعلق رکھنے والے دو بہن بھائی وشنو اور شمو بائی نے ’فقیرا‘ گا کر سب کا دل جیت لیا اور بلوچستان کی نار سُر موسیقی کو ’نصیبایا‘ سے چار چاند لگایا گیا جسے مقامی فنکار منگل اور ان کے ساتھیوں نے بہترین انداز سے گایا۔کوک اسٹوڈیو کا چوتھا گانا ’تیرے بن سونا‘ لاہور کی مشعال خواجہ کی آواز میں ریلیز ہوا جو مداحوں کو کچھ خاص متاثر نہ کرسکا۔اور اب کشمیری موسیقی پر مبنی گانا ’ہا گلو‘ ریلیز کیا گیا، جس کے ساتھ ہی کوک اسٹوڈیو ایکسپلورر کے اس سفر کا شاندار اختتام ہوگیا۔’ہا گلو‘ آزاد کشمیر کے علاقے مظفر آباد کی ایک خوبصورت وادی سے ریلیز کیا گیا، جسے ’قسمیر‘گروپ نے پیش کیا۔
اس گانے میں الطاف میر کی جذبات سے بھرپور نرم آواز شامل ہے جبکہ کشمیری موسیقی کا خاص آلہ ’سارنگی‘ غلام محمد دار، ’تمبکنیر‘ سیف الدین شاہ اور ’گڑھا‘منظور احمد خان نے بجایا ہے۔

شوبز

سیاہ فام کا حملہ

شائع شدہ

کو

سیاہ فام کا حملہ

معروف پاکستانی قوال حاجی امیر خان پر لندن میں سیاہ فام شخص نے حملہ کر دیا جس کے نتیجے میں آنکھ اور جسم کے دیگر حصوں پر شدید چوٹیں آئیں امدادی ٹیم نے بروقت جائے وقوعہ پر پہنچ کر حاجی امیر خان کو زخمی حالت میں ہسپتال منتقل کردیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

شوبز

آج 25 ممالک میں تاریخ سازنمائش

شائع شدہ

کو

آج 25 ممالک میں تاریخ سازنمائش

مایہ ناز اداکار علی ظفر اور مایہ علی کی فلم ‘طیفا اِن ٹربل‘ کا پریمیئر کراچی میں ہوا جو کہ ایک روز بعد باضابطہ طور پر ریلیز کی جائے گی۔ مداحوں کا انتظار اب بس ختم ہونے جارہا ہے کیوں کہ ‘طیفا اِن ٹربل‘آج 20 جولائی کو سینما گھروں کی زینت بننے جارہی ہے۔ اس موقع پر علی ظفر نے کہا کہ اتنا خوش ہوں کہ ’بیان نہیں کرسکتا، آپ لوگوں نے فلم ریلیز ہونے سے پہلے ہی ہٹ کروادی ہے۔‘ ان کا کہنا تھا کہ فلم یہ سوچ کر بنائی گئی تھی کہ پاکستان کی پہلی بین الاقوامی معیار کی فلم بنائی جائے جو پاکستان کا نام پوری دنیا میں روشن کردے۔علی ظفر نے بتایا کہ یہ پہلی پاکستانی فلم ہے جو 25 ممالک میں ریلیز کی گئی ہے، ان 25 میں سے 15-16 ممالک ایسے ہیں جن میں کوئی پاکستانی فلم ریلیز نہیں کی گئی۔ فلم ڈائریکٹر احسن رحیم کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ جب وہ انڈسٹری میں نئے تھے اور کوئی ان ویڈیو بنانے کو تیار نہیں تھا تو احسن رحیم نے گانا ’چھنو‘ کی ویڈیو بنائی تھی۔ انہوں نے کہا کہ وہ چاہتے تھے کہ ان کی پہلی فلم احسن رحیم بنائیں، یہ ان کا خواب تھا جو پورا ہوگیا۔ علی ظفر نے مداحوں سے اپیل کی کہ وہ سینما آئیں اور فلم دیکھیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

شوبز

بالی ووڈ کا سپرہیروکون ...

شائع شدہ

کو

بالی ووڈ کا سپرہیروکون ...

بالی ووڈ ایکٹرس شورتی حسن نے اپنے ایک حالیہ انٹرویومیں کہا ہے کہ بھارتی فلم انڈسٹری کا حقیقی مرد اورسپرہیروکون ہے یہ میں آپ کوبتاتی ہوں اوراس مرد کا نام ہے جان ابراہم -اس کی وجہ بیان کرتے ہوئے شورتی حسن نے کہا کہ جان نا صرف اپنے ساتھی فنکاروں کے دکھ سکھ کا ساتھی ہے بلکہ وہ اپنے مداحوں کے آڑے وقتوں میں بھی ان کے کام آتا ہے اور مجھے اس کی اسی خوبی پرپیارآتا ہے-

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں