Connect with us

انٹرنیشنل

20 لاشیں واپس

شائع شدہ

کو

20 لاشیں واپس

لیبیا کے شہر سرت میں 2015ء میں داعش تنظیم کے ہاتھوں ذبح کر دیے جانے والے 20 قبطی مصریوں کی لاشیں آج پیر کے روز مصر پہنچ رہی ہیں۔ لاشوں کی واپسی لیبیا کے حکام کی جانب سے آمادگی کے بعد عمل میں آ رہی ہے۔
لیبیا کے حکام کو گزشتہ برس اکتوبر میں سرت شہر کو داعش تنظیم سے واپس لیے جانے کے بعد المہاری ہوٹل کے عقب میں مذکورہ مصریوں کی تدفین کے مقام کا انکشاف ہوا تھا۔ ملزمان کی جانب سے اس مقام کے بارے میں بتایا گیا۔
یاد رہے کہ دسمبر 2013ء میں لیبیا میں داعش تنظیم نے اعلان کیا تھا کہ سرت شہر میں 7 قبطی مصری ورکروں کو اغوا کر لیا گیا ہے۔ بعد ازاں جنوری 2015ء میں 14 مزید افراد کو سرت میں اُن کے گھروں سے اغوا کر لیا گیا۔ اس کے ایک ماہ بعد داعش تنظیم نے پانچ منٹ کے دورانیے پر مشتمل ایک وڈیو جاری کی۔ اس وڈیو میں تنظیم کے جنگجوؤں کے ایک گروپ کو مغوی قبطیوں کے سر پکڑے اور ان کے گلے کاٹتے ہوئے دکھایا گیا تھا۔

انٹرنیشنل

دہشت گردی کی مذمت

شائع شدہ

کو

دہشت گردی کی مذمت

سعودی عرب میں ترکی کے قونصل جنرل عاکف منوشا نے کہا ہے کہ ترک حکومت دنیا بھر میں ہونے والی دہشت گردی کی سخت مذمت کرتی ہے، ترکی میں گزشتہ بغاوت کی کوششیں عوامی اتحاد اور سیکورٹی اداروں کی مضبوط پالیسی کے ذریعے ناکام بنائی گئی۔ جدہ میں ترک قونصل جنرل عاکف منوشا ترکی میں ناکام بغاوت کی سالگرہ کی تقریب سے خطاب کررہے تھے۔ اس موقع پر صدر رجب طیب اردگان کا خصوصی پیغام بھی سنایا گیا اور ترکی کے ترقیاتی منصوبوں کی تصویری نمائش پیش کی گئی۔ ترک قونصل جنرل نے یہ بھی بتایا کہ اس سال ڈیڑھ لاکھ ترک مسلمان فریضہ حج ادا کریں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

انٹرنیشنل

حکومت سازی تیز

شائع شدہ

کو

حکومت سازی تیز

عراقی وزیراعظم حیدر العبادی نے زور دیا کہ حکومت کی تشکیل نو کا عمل تیز کیا جائے تاکہ مظاہرین کی جانب سے طلب کردہ خدمات فراہم کی جاسکیں اخباری ذرائع کے مطابق عراقی حکومت کی جانب سے جن اصلاحات پر عمل درامد متوقع ہے ان میں ملک کے جنوبی اور وسطی صوبوں کے لیے رقوم کا مختص کیا جانا اور گیس اور تیل کی غیر ملکی کمپنیوں کو اس امر کا پابند بنانا ہے کہ اُن کی نصف ورک فورس عراقی شہریوں پر مشتمل ہوگی۔

پڑھنا جاری رکھیں

انٹرنیشنل

8 ہلاک

شائع شدہ

کو

8 ہلاک

عراق میں آٹھ جولائی سے عوامی احتجاج کے دوران 8 افراد اپنی جانوں سے ہاتھ دھو چکے ہیں جب کہ 60 زخمی بھی ہوئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں