Connect with us

انٹرنیشنل

امریکا وحشیانہ حملوں پرخاموش

شائع شدہ

کو

امریکا وحشیانہ حملوں پرخاموش

وزیراعظم بن علی یلدرم نے امریکا کی جانب سے اپنے سفارت خانے کو القدس منتقل کرنے کے دوران بڑی تعداد میں فلسطینی باشندوں کی شہادت پر اپنے شدید ردِ عمل کا اظہا کرتے ہوئے اسےبزدلانہ قتلِ عام قرار دیتے ہوئے اس کی شدید مذمت کی ہے۔ انہوں نے بیان دیتے ہوئے کہا کہ " امریکا اپنے سفارتخانے کے افتتاح کے موقع پر القدس میں جشن منا رہا ہے۔ فلسطینی باشندوں کو اپنے حقوق ، آزادی اور مقبوضہ علاقوں کو آزاد کروانے اور اپنی فریاد دنیا تک پہنچانے کے لیے مظاہرہ کرنے والے معصوم انسانوں پر اسرائیلی فوجیوں کی جانب سے گولیاں برساتے ہوئے شہید کیا جا نے اور زخمی کیے جانے کے واقعات کی ہم شدید مذمت کرتے ہیں۔
اسرائیل یہ سب کچھ فلسطین مملکت کے وجود سے انکار کرتے ہوئے کررہا ہے۔ بدقسمتی سے امریکا اسرائیل کے اس وحشیانہ حملوں پر خاموشی اختیار کیے ہوئے ہے اور اس کی پشت پناہی کررہا ہے۔ ہم ترکی ہونے کے ناتے امریکہ کو بتا دینا چاہتے ہیں کہ ہم اس فیصلے کو کسی صورت بھی قبول نہیں کریں گے بلکہ یہ فیصلہ ہمارے لیے کوئی حیثیت نہیں رکھتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ امریکا کا یہ فیصلہ علاقے میں مزید مسائل کو فروغ دینے کا باعث بنے گا۔ علاقے میں امریکا کے اس فیصلے سے علاقے میں امن کے قیام کی راہ میں مزید رکاوٹیں حائل ہو جائیں گی ۔ ترکی ہونے کے ناتے ہم اپنے فلسطینی بھائیوں کی آزادی تک ان کا مکمل ساتھ دیتے رہیں گے۔

انٹرنیشنل

دہشت گردی کی مذمت

شائع شدہ

کو

دہشت گردی کی مذمت

سعودی عرب میں ترکی کے قونصل جنرل عاکف منوشا نے کہا ہے کہ ترک حکومت دنیا بھر میں ہونے والی دہشت گردی کی سخت مذمت کرتی ہے، ترکی میں گزشتہ بغاوت کی کوششیں عوامی اتحاد اور سیکورٹی اداروں کی مضبوط پالیسی کے ذریعے ناکام بنائی گئی۔ جدہ میں ترک قونصل جنرل عاکف منوشا ترکی میں ناکام بغاوت کی سالگرہ کی تقریب سے خطاب کررہے تھے۔ اس موقع پر صدر رجب طیب اردگان کا خصوصی پیغام بھی سنایا گیا اور ترکی کے ترقیاتی منصوبوں کی تصویری نمائش پیش کی گئی۔ ترک قونصل جنرل نے یہ بھی بتایا کہ اس سال ڈیڑھ لاکھ ترک مسلمان فریضہ حج ادا کریں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

انٹرنیشنل

حکومت سازی تیز

شائع شدہ

کو

حکومت سازی تیز

عراقی وزیراعظم حیدر العبادی نے زور دیا کہ حکومت کی تشکیل نو کا عمل تیز کیا جائے تاکہ مظاہرین کی جانب سے طلب کردہ خدمات فراہم کی جاسکیں اخباری ذرائع کے مطابق عراقی حکومت کی جانب سے جن اصلاحات پر عمل درامد متوقع ہے ان میں ملک کے جنوبی اور وسطی صوبوں کے لیے رقوم کا مختص کیا جانا اور گیس اور تیل کی غیر ملکی کمپنیوں کو اس امر کا پابند بنانا ہے کہ اُن کی نصف ورک فورس عراقی شہریوں پر مشتمل ہوگی۔

پڑھنا جاری رکھیں

انٹرنیشنل

8 ہلاک

شائع شدہ

کو

8 ہلاک

عراق میں آٹھ جولائی سے عوامی احتجاج کے دوران 8 افراد اپنی جانوں سے ہاتھ دھو چکے ہیں جب کہ 60 زخمی بھی ہوئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں