Connect with us

انٹرنیشنل

فوجی طاقت کے استعمال کی مذمت

شائع شدہ

کو

فوجی طاقت کے استعمال کی مذمت

روس نے فلسطینیوں کے خلاف فوجی طاقت کے استعمال کی مذمت کی ہے۔ روس کی وزارت خارجہ کی ترجمان ماریہ زاہارووا نے کہا ہے کہ ہم، امریکی سفارت خانے کی تل ابیب سے بیت المقدس منتقلی کے خلاف پُرامن مظاہروں کے دوران شہریوں کے خلاف اسرائیل کے فوجی طاقت کا استعمال کرنے کی مذمت کرتے ہیں۔ زاہارووا نے کہا کہ روس کی بیت المقدس پالیسی میں کوئی تبدیلی نہیں آئی۔ بیت المقدس کو دو آزاد حکومتوں کی حیثیت سے فلسطین اور اسرائیل کا دارالحکومت ہونا چاہیے اور اسے تین سماوی ادیان میں سے ہر ایک کے لئے کھلا ہونا چاہیے۔
روس کے غزہ کی پیچیدہ ہوتی صورتحال پر شدید تشویش محسوس کرنے کا ذکر کرتے ہوئے زاہارووا نے فریقین سے اسے اقدامات سے پرہیز کرنے کی اپیل کی ہے کہ جن سے تناو میں مزید اضافہ ہونے کا خطرہ ہو۔ انہوں نے کہا کہ ہم فلسطینیوں کے پُر امن مظاہروں کے حق کو قبول کرتے ہیں اور شہریوں کے خلاف فوجی طاقت کے استعمال کی مذمت کرتے ہیں۔

انٹرنیشنل

قبضہ دینے کو تیار

شائع شدہ

کو

قبضہ دینے کو تیار

عبدالملک الحوثی نے ایک بار پھر مؤقف دُہرایا ہے کہ اگر حکومت کی ہمنوا فورسز اپنے حملے روک دیں تو الحدیدہ کی مرکزی بندرگاہ کا کنٹرول اقوام متحدہ کے حوالے کرنے کے لیے تیار ہیں میڈیا رپورٹس کے مطابق یمن میں حوثی ملیشیا کے سربراہ نے یہ پیشکش الحدیدہ صوبے میں باغیوں کی پے در پے شکستوں کے بعد کی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

انٹرنیشنل

غزہ، بدترین حالات

شائع شدہ

کو

غزہ، بدترین حالات

اقوام متحدہ نے کہا پابندیوں سے غزہ کی صورت حال گمبھیر، تجارتی چوکی کے بند ہونے سے حفظان صحت کا شعبہ بھی متاثر ہوگا۔ اقوام متحدہ کے امدادی رابطہ افسر جیمی میک گولڈ رک نے اپنے تحریری اعلامیہ میں واضح کیا کہ اسرائیل کے محاصرے میں تجارتی چوکی کریم ابو سلیم بند کیے جانے اور ایندھن کی ترسیل روکنے سے حفظان صحت کا شعبہ بری طرح متاثر ہوگا۔ اسرائیل کی غزہ کی پٹی سے سامان کی نقل و حمل پر پابندی جاری ہے تو اسرائیلی وزیر دفاع آویگدور لیبر مان نے آئندہ کے حکم تک غزہ کو ایندھن کی ترسیل کی اجازت نہ دینے کی فوج کو ہدایت کی تھی۔

پڑھنا جاری رکھیں

انٹرنیشنل

حملے ناکام

شائع شدہ

کو

حملے ناکام

ایرانی سکیورٹی فورسز نے ملک کے جنوب مغربی علاقے میں داعش سے وابستہ ایک سیل کے 4 کارندوں کو گرفتار کر لیا۔ خبر رساں ایجنسی کے مطابق سراغرسانی کے وزیر محمود علاوی نے ایک بیان میں کہا گرفتار افراد حملوں کی منصوبہ بندی کررہے تھے بروقت کارروائی سے انکے مذموم منصوبے کو ناکام کر دیا گیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں