Connect with us

انٹرنیشنل

آسمان کو چھوتی ٹوپی

شائع شدہ

کو

آسمان کو چھوتی ٹوپی

فلوریڈا : امریکی باشندے اوڈیلن اوزیئر کو اس کے شوق نے دنیا بھر میں مقبول بنا دیا۔ 40 سالہ اوڈیلن کو لمبی ٹوپیاں بنانے اورک پہننے کا شوق تھا۔ حال ہی میں اس نے 4.8 میٹر (15فٹ 9 انچ) اونچی ایک ٹوپی تیار کی جسے دنیا کی بلند ترین ٹوپی کے زمرے میں گنیز بک آف ورلڈ ریکارڈ میں شامل کر لیا گیا ہے۔
آسمان کو چھوتی ٹوپی
اوڈیلن نے اپنے ایک انٹرویو میں بتایا کہ وہ سابق امریکی صدر ابراہم لنکن کے قول کہ ’’ٹوپی فوجی کی عظمت کو بڑھانے میں ہمیشہ اہم کردار ادا کرتی ہے، جتنی اونچی ٹوپ ،اتنا عظیم فوجی‘‘ سے بہت متاثر تھے اور اس قول کو مد نظر رکھتے ہوئے میں نے یہ ٹوپی تیار کی ہے۔ اوڈیلن جو اب تک سیکڑوں منفرد اور اونچی ترین ٹوپیاں بنا چکے ہیں دنیا بھر میں مزید شہرت پانے کے خواہشمند ہیں۔

انٹرنیشنل

غزہ، بدترین حالات

شائع شدہ

کو

غزہ، بدترین حالات

اقوام متحدہ نے کہا پابندیوں سے غزہ کی صورت حال گمبھیر، تجارتی چوکی کے بند ہونے سے حفظان صحت کا شعبہ بھی متاثر ہوگا۔ اقوام متحدہ کے امدادی رابطہ افسر جیمی میک گولڈ رک نے اپنے تحریری اعلامیہ میں واضح کیا کہ اسرائیل کے محاصرے میں تجارتی چوکی کریم ابو سلیم بند کیے جانے اور ایندھن کی ترسیل روکنے سے حفظان صحت کا شعبہ بری طرح متاثر ہوگا۔ اسرائیل کی غزہ کی پٹی سے سامان کی نقل و حمل پر پابندی جاری ہے تو اسرائیلی وزیر دفاع آویگدور لیبر مان نے آئندہ کے حکم تک غزہ کو ایندھن کی ترسیل کی اجازت نہ دینے کی فوج کو ہدایت کی تھی۔

پڑھنا جاری رکھیں

انٹرنیشنل

حملے ناکام

شائع شدہ

کو

حملے ناکام

ایرانی سکیورٹی فورسز نے ملک کے جنوب مغربی علاقے میں داعش سے وابستہ ایک سیل کے 4 کارندوں کو گرفتار کر لیا۔ خبر رساں ایجنسی کے مطابق سراغرسانی کے وزیر محمود علاوی نے ایک بیان میں کہا گرفتار افراد حملوں کی منصوبہ بندی کررہے تھے بروقت کارروائی سے انکے مذموم منصوبے کو ناکام کر دیا گیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

انٹرنیشنل

باپ کا ڈر

شائع شدہ

کو

باپ کا ڈر

برطانوی شہزادہ ہیری کے ساتھ رشتہ ازدواج میں منسلک ہونے والی امریکی اداکارہ میگھن میرکل کے والد تھامس میرکل نے کہا مجھے خدشہ ہے کہ بیٹی کو نئی ذمہ داریوں کے لیے مرعوب کیا گیا۔ میڈیا پورٹس کے مطابق تھامس میرکل کا کہنا تھا کہ بیٹی سے آخری بار اس کی شادی کے ایک روز بعد ٹیلیفون پر بات کی تھی 2 ماہ گزر گئے ہیں ہمارے درمیان کوئی رابطہ نہیں۔ کنسنگٹن محل بھی ان کے پیغامات کا جواب نہیں دیتا۔ مجھے ڈر ہے کہ میں اپنی بیٹی سے ملنے سے پہلے ہی دنیا سے نہ چلا جاؤں گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں