Connect with us

پاکستان

آرٹسٹ یا کال گرلز؟

شائع شدہ

کو

کپتان کی عزت داؤ پر

روشنیوں کی چکا چوند بھی فنکاروں کو اندھیروں سے نکالنے میں ناکام رہتی ہے یہی وجہ ہے کہ فلم انڈسٹری کی اداکارہ نگو، نیناں، ماروی، نادرا اور قسمت بیگ کے قتل سے لے کر اداکارہ عندلیب پر تیزاب اور نرگس پر تشدد کے واقعات رونما ہوتے رہے ہیں اور ہورہے ہیں ان فنکاراؤں کی ذاتی زندگی کی طرف نگاہ دوڑائی جائے تو ان سب کے قتل اور تشدد جیسے واقعات کے پیچھے ان کی بے وفائی ہی تھی۔ زیادہ دور کی بات نہیں اداکارہ قسمت بیگ جن کا تعلق فیصل آباد سے تھا، نے شوبز میں متعارف اور کامیاب کرانے والے رانا مزمل کی کاوشوں اور کوششوں کو فراموش کرنا چاہا تو رانا مزمل نے سبق سکھانے کیلئے چند کارندوں کے ذریعے اداکارہ قسمت بیگ پر فائرنگ کی جس کے نتیجے میں زیادہ خون بہہ جانے کے باعث ان کی موت واقع ہوگئی۔اس حوالے سے رانا مزمل کا موقف ہے کہ وہ محض قسمت بیگ کو ڈرانا چاہتے تھے ، قتل کی ہرگز نیت نہیں تھی ۔ رانا مزمل کی گرفتاری کے بعد قسمت بیگ کی بہن ستارہ بیگ نے اپنے متعدد انٹرویوز میں کہا تھا کہ انہیں جان کا خطرہ ہے اور وہ گھر سے باہر نکل رہی ہیں نہ ہی سٹیج ڈراموں میں حصہ لے رہی ہیں مگر کچھ ہی عرصہ بعدستارہ بیگ اور ان کے اہل خانہ نے ایک خطیر رقم حاصل کرکے نہ صرف رانا مزمل کو معاف کردیا بلکہ اس کی رہائی میں بھی اہم کردار ادا کیا۔اتنے بڑے سانحہ کو گزرے ابھی دو برس بھی نہیں ہوئے تھے کہ ستارہ بیگ کے ساتھ لاہور کی ایک انتہائی بااثر شخصیت کے شاپنگ مال ’’امپوریم‘‘میں واقع نشاط ہوٹل میں زیادتی کا واقعہ رونما ہوجاتا ہے اس حوالہ سے ستارہ بیگ کا موقف ہے کہ انہیں دبئی کے ڈرامہ میں کام کرنے کیلئے اداکارہ انجمن اور گوری کے بھائی ناصر نے رابطہ کیا اور کہا کہ ان کا آدمی ہوٹل میں موجود ہے جہاں سے وہ اپنے ڈرامے کا ایڈوانس حاصل کرلے لہٰذاوہ(ستارہ بیگ) گوجرانوالہ سے واپسی پر رات ڈھائی بجے مذکورہ ہوٹل میں پہنچ گئیں جہاں پر انہیں جوس میں نشہ آور گولیاں ملا کر پلائی گئیں جس کے بعد انہیں تقریباً 8 سے 10 افراد نے زیادتی کا نشانہ بنایا۔ جس کی درخواست ستارہ بیگ نے تھانہ نواب ٹاؤن کی چوکی ایل بلاک میں دی ہے اور درخواست کارروائی کرتے ہوئے پولیس نے ملزموں کو نہ صرف شناخت کرلیا ہے بلکہ ان سے سودے بازی کرکے معاملہ کو رفع دفع کرنے کے چکر میں ہے۔

ہماری معلومات کے مطابق مذکورہ فنکارہ متعلقہ ہوٹل میں ڈیڑھ لاکھ کے عوض اپنی مرضی سے ’’کال گرل‘‘ کی حیثیت سے گئی تھیں جہاں پر کثرت مہ نوشی سے وہ اپنے آپ پر قابو نہ رکھ سکی اور وہاں موجود ایک شخص کو دوران گفتگو غصہ آنے پر تھپڑ رسید کردیا جس کے بعد وہاں موجود افراد نے فنکارہ کے ساتھ طے شدہ وقت گزارا مگر صبح جاتے ہوئے تھپڑ کا مزہ چکھانے کی دھمکی دی۔ستارہ بیگ نے گھر آکر جب سارے واقعہ کا ذکر اپنے کسی قریبی ساتھی سے کیا تو ساتھی نے زیادتی کی رپورٹ درج کرانے کا مشورہ دیا۔ حالانکہ وہ اس سے قبل ہوٹل انتظامیہ سے بھی اس کی شکایت کرسکتی تھیں اور ہوٹل انتظامیہ کے ذریعہ بھی پولیس کارروائی کیلئے بھی درخواست کی جاتی تھی مگر ایسا نہیں ہوا اور جس ناصر کا ستارہ بیگ ذکر کررہی ہیں انہیں وفات پائے 4سے 5سال گزر چکے ہیں۔شوبز کی شاید ہی کوئی ایسی شخصیت ہوگی جسے اس بات کا علم نہ ہو کہ اداکارہ انجمن اور گوری کے بھائی ناصر انتقال کرچکے ہیں۔دوسری بات یہ بھی ہے کہ ڈرامے کا ایڈوانس کسی نامعلوم فرد سے لینے کیلئے رات ڈھائی تین بجے جاناکہاں کی عقلمندی ہے یقیناًیہ افراد ستارہ بیگ کو پہلے سے جانتے ہیں اور قسمت بیگ کی طرح ان افراد میں سے بھی کوئی ستارہ بیگ کا عاشق ہوگا اور ستارہ بیگ اس شخص کی اہمیت سے بھی واقف ہوں گی یہی وجہ ہے کہ انہوں نے ہوٹل میں کوئی واویلا نہیں کیا۔ جس طرح قسمت بیگ کے عاشق نے سبق سکھانے کیلئے اداکارہ پر فائرنگ کرائی تھی اسی طرح اداکارہ نرگس کے دوست عابد باکسر نے اس شعبہ پر کہ نرگس نے اس کے قتل کی ’’سپاری‘‘ دی ہے، تشدد کا نشانہ بنایا تھاجبکہ اداکارہ عندلیب پر تیزاب پھینکنے والے حنیف گھمن کو بھی اس بات کا رنج تھا کہ اس نے لاکھوں خرچ کرکے اداکارہ عندلیب کو گمنامی سے نکال کر شوبز کی چکا چوند میں متعارف کرایا تھامگر عندلیب کے دوسرے لوگوں سے عشق کے چرچے زبان زد ہوئے تو حنیف گھمن نے عندلیب کو اپنے گھر سیالکوٹ بلا کراس کے چہرے پر تیزاب پھینکا تھا۔

sitara baig

Sitara Baig

پاکستان

اہم مطالبہ

شائع شدہ

کو

اہم مطالبہ

شہباز شریف نے نواز شریف کو جیل میں استحقاق کے مطابق سہولیات دینے کے لئے نگران وزیراعظم اور نگران وزیراعلیٰ پنجاب کو خط لکھ دیا۔
صدر مسلم لیگ ن شہباز شریف کی جانب س لکھے گئے خط میں کہا گیا ہے کہ 3 مرتبہ وزیراعظم رہنے والے نواز شریف کو جیل میں انکے استحقاق کے مطابق سہولیات فراہم کی جائیں، نواز شریف کو دل کا عارضہ ہے انہیں ذاتی معالج کیطرف سے تواتر کیساتھ طبی معائنے اور ادویات کی سہولتوں کی فراہمی یقینی بنائی جائے۔ ادھر پاکستان مسلم لیگ ن سوات کے منگلور کرکٹ گراونڈ میں سیاسی قوت کا مظاہرہ کریگی۔ منگلور میں جلسے سے ن لیگ کے مرکزی صدر میاں شہباز شریف خطاب کرینگے، میاں شہباز شریف این اے تھری سے اپنے انتخابی مہم کا آغاز بھی کرینگے، جلسہ گاہ کو ن لیگ کے جھنڈوں اور بینروں سے سجا دیا گیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

نا اہل قرار دیدیا

شائع شدہ

کو

نا اہل قرار دیدیا

سپریم کورٹ آف پاکستان نے پاکستان پیپلز پارٹی کے ہمایوں خان کو نااہل قرار دے دیا۔
سپریم کورٹ میں انتخابی عذداری کی سماعت ہوئی جس کےدوران قومی اسمبلی کے حلقہ این اے 151خانیوال سے پیپلزپارٹی کے امیداوار ہمایوں خان کو نااہل قرار دے دیا گیا۔ ہمایوں خان کو ہائی کورٹ نے نادہندہ ہونے پر نااہل قرار دیاتھا۔ جسٹس عظمت سعید نے کیس کی سماعت کےدوران ریمارکس دیے کہ ہمایوں خان کےذمے13 لاکھ روپے کے واجبات تھے۔ جسٹس اعجاز الاحسن نے کہا کہ ہمایوں خان واجبات کی ادائیگی کے بعد اہل ہو سکتے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

اہم اجلاس کا انعقاد

شائع شدہ

کو

اہم اجلاس کا انعقاد

وزیر اعظم کی زیرِ صدارت امن و امان سے متعلق کوئٹہ گورنر ہاؤس میں اہم اجلاس منعقد ہوا جس میں امن و امان کی صورتِ حال کا جائزہ لیا گیا۔
تفصیلات کے مطابق اجلاس میں چیف سیکرٹری بلوچستان نے نگراں وزیر اعظم ناصر الملک کو صوبے میں امن و امان کی صورتِ حال اور مستونگ میں بم دھماکے سے متعلق بریفنگ دی۔ اجلاس میں گورنر بلوچستان محمد خان اچکزئی، وزیراعلیٰ علاؤ الدین مری سمیت وزیر داخلہ، کمانڈر سدرن کمانڈ، ایف سی اور آئی جیز نے شرکت کی۔ نگراں وزیر اعظم ناصر الملک نے اس موقع پر ہدایت دیتے ہوئے کہا کہ امیدواروں اور سیاسی اجتماعات کی حفاظت یقینی بنائی جائے اور انتظامات کے بارے میں سیاسی قیادت سے بھی مشاورت کی جائے۔

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں