Connect with us

پاکستان

18ویں ترمیم پر تنازع

شائع شدہ

کو

الیکشن وقت پر

18ویں آئینی ترمیم کے حوالے سے بہت بڑی بحث شروع ہو چکی ہے اور عوام کو اس حوالے سے معلومات فراہم کرنے کیلئے بہت کم کوشش کی جا رہی ہے۔ جواب ڈھونڈنے کی بجائے سوالات پہ سوالات اٹھائے جا رہے ہیں جبکہ 18ویں ترمیم پر آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ بھی تحفظات کا اظہار کر چکے ہیں جس کے بعد اس پر ہونے والی بحث میں شدت آگئی ہے۔پختونخوا ملی عوامی پارٹی کا پارلیمنٹ میں ایک رکن ہونے کے باوجود کمیٹی میں اس کا رکن موجود تھا۔ پارلیمنٹ سے آنے والا رد عمل (فیڈ بیک) وسیع عوامی رائے حاصل کرنے کے علاوہ تھا، سول سوسائٹی سے 986؍ تجاویز ملیں جن کا جائزہ لینے مین 9؍ ماہ لگ گئے۔ پارلیمانی کمیٹی کی جانب سے مکمل کی جانے والی ہر ترمیم کی منظوری کمیٹی مین موجود ہر پارٹی کے نمائندے سے حاصل کی گئی۔ اس طرح آئین میں 104؍ تبدیلیوں کیلئے اتفاق رائے حاصل کیا گیا اور یہ تبدیلیاں 18ویں ترمیم کی صورت میں سامنے آئیں۔

پاکستان

قیمیت میں کمی

شائع شدہ

کو

قیمیت میں کمی

عالمی مارکیٹ میں سونا 18 ڈالر کم ہو کر 1223 ڈالر فی اونس ہونے سے فی تولہ سونے کی قیمت 200 روپے کم ہونے کے بعد 59 ہزار 300 روپے ہوگئی ہے جبکہ 10 گرام سونے کی قیمت 171 روپے کمی کے بعد 50 ہزار 840 ہو گئی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

انتخابات غیرجانبدارایہ بنائیں

شائع شدہ

کو

انتخابات غیرجانبدارایہ بنائیں

سراج الحق نے کہا نگران حکومت اور الیکشن کمیشن انتخابی عمل کو غیر جانبدار اور شفاف بنائے اگرعوام کا الیکشن پر اعتماد نہ رہا تو ملک میں انتشار اور انارکی کو پھیلنے سے کوئی نہیں روک سکے گا۔ 2018 کا الیکشن فیصلہ کرے گا کہ پاکستان ایک اسلامی ملک رہے گا یا لبرل اور سیکولر پاکستان بنے گا سیکولر ازم کے حامی چاہتے ہیں کہ اسلام کو مسجد تک محدود کردیا جائے اوراس سے پارلیمنٹ میں قانون سازی اور اقتدار کا حق چھین لیا جائے یہ ٹولہ ہمارے نوجوانوں کو اسلام سے بغاوت پر اکسا رہا ہے جس کو مدنظر رکھ کر عوام مستقبل کا فیصلہ کرے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

غیر اخلاقی زبان پر ایکشن

شائع شدہ

کو

غیر اخلاقی زبان پر ایکشن

الیکشن کمیشن آف پاکستان نے عمران خان کی جانب سے انتخابی مہم کے دوران امیدواروں اور سیاسی جماعتوں کے خلاف غیر اخلاقی زبان استعمال کرنے پر نوٹس لیتے ہوئے کل ذاتی حیثیت یا وکیل کے ذریعے پیش ہونے کی ہدایت کر دی۔ الیکشن کمیشن کے مطابق نامناسب اور غیر اخلاقی زبان استعمال کا نوٹس میڈیا میں آنے والی خبروں کی بنیا د پر لیا گیا ہےجس کی سماعت 4 رکنی بینچ کرے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

مقبول خبریں