Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

شوبز

ہڑتال جاری۔۔۔ 35ملازمین معطل

Avatar

Published

on

پاکستان ٹیلیویژن میں کام کرنے والے 35 ملازمین کو گذشتہ روز معطل کردیا گیا ہے۔ معطلی کے ساتھ ساتھ ان ملازمین پر نظم و ضبط کی خلاف ورزی کا الزام بھی عائد کیا گیا ہے۔یاد رہے کہ فلحال تقریباً 250 ملازمین تنخواہوں میں کٹوتی اور ادارے میں ہونے والی مبینہ بدنظمی کے خلاف سراپا احتجاج ہیں جبکہ 350 پنشنرز پچھلے ڈیڑھ سال سے اپنی پینشن کے لیے حکومتی عہدیداران کے دفاتر سمیت پی ٹی وی کے چکر لگارہے ہیں۔معطل کیے گئے ملازمین کا کہنا ہے کہ ان کے ساتھ یہ اس لیے کیا گیا کیونکہ وہ چار فروری سے جاری تنخواہوں میں کٹوتی کے نتیجے میں ہونے والے احتجاج کا حصہ تھے۔اس بارے میں جہاں پی ٹی وی کے ڈائریکٹر یہ مانتے ہیں کہ ادارہ کئی سالوں سے بدنظمی کا شکار ہے، وہیں وہ ملازمین کو معطل کرنے کے عمل کو ادارے کے مفاد میں درست قرار دے رہے ہیں۔

ادھر پی ٹی وی یونین کی ڈپٹی جنرل سیکریٹری اور کرنٹ افیئرز پروڈیوسر مریم سکندر نے مطالبات کی منظوری تک احتجاج جاری رکھنے کا اعلان کر دیا ہے۔

مریم سکندر نے ملازمین کو معطل کرنے کی خبر کی تصدیق کی۔ انھوں نے بتایا کہ وہ بھی ان ملازمین کی فہرست میں شامل ہیں۔انھوں نے کہا ’ہمیں دیے گئے نوٹیفیکیشن میں کہا گیا ہے کہ اب آپ دفتر نہیں آسکتے اور گھر پر رہیں، ساتھ ہی کہا گیا کہ تین دن کے اندر آپ اپنا جواب جمع کرائیں۔

ان کا موقف ہے کہ ’ہمیں دیے گیے لیٹر کی تاریخ چار فروری ہے۔ یعنی ’بیک ڈیٹ‘ میں معطل کیا گیا ہے۔ اس میں مضحکہ خیز بات یہ ہے کہ نیشنل انڈسٹریل کمیشن ریلیشن (این آئی آر سی) نے، جو کہ ملازمین کے لیے ہائی کورٹ کی حیثیت رکھتی ہے، نے بھی ایک دن پہلے ہمیں کہا تھا کہ آپ کے خلاف کوئی کاروائی نہیں کی جائے گی۔ اس کے باوجود انھوں نے ہمیں چارج شیٹ (دی) اور معطل کیا ہے۔‘اس وقت تقریبا 250 ملازمین ادارے کی مین لابی میں تنخواہوں میں کٹوتی اور ادارے میں ہونے والی بدنظمی کے خلاف سراپا احتجاج ہیں

پی ٹی وی کے ملازمین نے بتایا کہ حکومتی اداروں میں نئے بجٹ کے ساتھ تنخواہیں بڑھتی ہیں جبکہ پی ٹی وی میں ایسا نہیں ہوتا۔انھوں نے کہا کہ جب نئی مینیجمنٹ آئی تو کلیکٹو بارگیننگ ایجنٹ نے ملازمین کے مطالبات ان کے سامنے رکھے۔ عموماً سی بی اے کے مطالبات رکھنے کے بعد بورڈ آف ڈایریکٹرز اس کو منظور یا مسترد کرتے ہیں۔

مریم سکندر نے بتایا کہ گذشتہ پانچ برسوں میں صرف ایک چارٹر منظور ہوا ہے جس کے تحت تنخواہوں میں 10 فیصد اضافہ کیا گیا ہے۔’نئی انتظامیہ کے ساتھ بات چیت کے دوران چند باتوں پر اتفاقِ رائے ہوا لیکن کچھ پر انھوں نے جب ہمارے مطالبات نہیں مانے تو ہم نے احتجاج کا اعلان کردیا۔ انھوں نے ہمیں پھر مذاکرات کے لیے بلا لیا اور کہا کہ دس دن کے اندر کمیٹی اپنی رپورٹ جمع کرے گی

احتجاج میں شامل پی ٹی وی کے ریٹائرڈ پینشنر محمد اشرف نے کہا کہ جب تک حکومتِ پاکستان پی ٹی وی کو بیل آؤٹ پیکج نہیں دیتی، تب تک پی ٹی وی کے حالات میں تبدیلی نہیں آئے گی۔انھوں نے کہا کہ ’اس وقت دو طرح کے لوگ وزیرِ اعظم عمران خان کے آس پاس ہیں۔ ان میں سے مختلف لوگ پاکستان ٹیلیویژن کی مینیجنگ ڈائریکٹر کی پوسٹ پر قبضہ کرنا چاہتے ہیں۔ یہاں جو بھی ایم ڈی آیا ہے اس نے اس ادارے کی دولت کو بے دریغ لُوٹا ہے۔ آج نتیجہ یہ ہے کہ ہم در بدر گھوم رہے ہیں۔‘

پی ٹی وی کے موجودہ مینیجنگ ڈائریکٹر ارشد خان نے اعتراف کیا کہ پی ٹی وی میں انتظامی حالات ’بہتر‘ نہیں ہیں۔انھوں نے کہا کہ ’ادارہ اچھی طرح مینیج نہیں ہوا۔ تقریباً 6 ارب روپے کے قریب پرانی جمع شدہ رقوم ہیں جن کی ادائیگی کرنی ہے۔ اس سلسلے میں پینشن فنڈ بنانا چاہیے تھا جو نہیں کیا گیا اور اس کو دوسرے کاموں میں استعمال کرلیا گیا۔ اس وقت ہمارے پاس 14 ارب روپے کا فنڈ ہونا چاہیے تھا۔‘انھوں نے ملازمین کے ساتھ نیشنل انڈسٹریل کمیشن ریلیشن (این آئی آر سی) کے تحت ہونے والی کاروائی کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا کہ ان کا ضابطہ اخلاق بالکل واضح ہے کہ کام کے دوران کوئی رکاوٹ نہیں ڈالی جائے گی۔

یہاں سب مین لابی میں بیٹھے ہوئے ہیں۔ انتظامیہ کا جو بھی آدمی وہاں سے گزر رہا ہے اس کے اوپر وہ نعرے بازی کرتے ہیں۔ یہ رکاوٹ نہیں ہے؟ میری ان سے کوئی ذاتی دشمنی نہیں ہے۔ یہ تو ان تمام پچھلی حکومتوں اور سابق انتظامی امور کو سنبھالنے والوں سے پوچھا جائے کہ لوگوں کی پینشن کہاں ہیں؟‘

شوبز

ارباز خان نے ملائیکا سے علیحدگی کی وجہ بتادی

WebDesk 2

Published

on

arbaz,arora1

بالی ووڈ کےمشہور اداکار اور فلم ساز ارباز خان نے سابقہ اہلیہ ملائیکا اروڑا سے علیحدگی کی وجہ بتادی۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق ارباز خان نے ایک انٹرویو میں اپنے اور ملائیکا کی طلاق کےحوالے سے سوال کے جواب میں کہا کہ ’سب کچھ ٹھیک چل رہا تھا لیکن پھرسب ختم ہوگیا۔

انہوں نے مزید کہاکہ میں سمجھتا ہوں کہ یہ اچھی بات ہےکہ جب کوئی انسان اپنی زندگی اپنے مطابق گزارنا چاہتا ہے تو اسے پورا اختیار ہونا چاہیے اور اگر وہ علیحدہ رہنا چاہتا ہے توتب بھی اسے علیحدگی کا فیصلہ کر لینا چاہیے۔‘

دوسری جانب ارباز خان سے پوچھا گیا کہ کیا وہ اب بھی شادی پر یقین رکھتے ہیں اورکیا دوسروں کو شادی کا مشورہ دیتے ہیں؟

جس پر ارباز خان کا کہنا تھا کہ’جی بالکل،یہ ہزاروں سالوں سے چلا آرہا ہے، یقیناََ وقت بدلتا ہے، ماضی میں بھی لوگوں نے شادیاں نہیں کیں ہیں۔‘

ارباز خان سےجب ملائیکا اروڑا اور ارجن کپور کی شادی کی افواہوں کے بارے میں سوال کیا گیا تو انہوں نے اسے مزاحیہ انداز میں ٹالتے ہوئے کہا کہ آپ نے اتنا سوچ کر سوال پوچھا ہے مجھے بھی تھوڑا وقت دیں اور مسکراتے ہوئے کہاکہ کیا میں اس کا جواب کل بتائوں؟

حالیہ دنوں ملائیکا اروڑا اور اداکار ارجن کپور کے درمیان طویل محبت کے بعد شادی کی افواہیں گردش کر رہی ہیں۔

دوسری جانب یہ خبریں بھی سامنے آرہی ہیں کہ 51 سالہ ارباز خان کے 29 سالہ اٹلی کی ماڈل اور اداکارہ جورجیا اینڈریانی کے ساتھ تعلقات ہیں جو متعدد موقع پر ایک ساتھ دیکھے گیے ہیں۔

واضح رہے کہ ملائیکا اروڑہ اور ارباز خان کی شادی 19 سال رہنے کے بعد ان کی طلاق 2017ء میں ہوئی تھی تاہم دونوں کو اپنے بیٹے ارہان خان کے ساتھ متعدد بارایک ساتھ دیکھا گیا ہے۔

Continue Reading

شوبز

موسیقی میلے کا دوسرا دن ،کلاسیکل موسیقی کے نام رہا

WebDesk 2

Published

on

female singer

پاکستان نیشنل کونسل آدی آرٹس کے زیر اہتمام منعقد کردہ سات روزہ موسیقی میلہ کے دوسرے روز پاکستان کے معروف کلاسیکل گلوکاروں نے خیال ، ٹھمری اور دادر ا انتہائی فنی مہارت سے گا کر موسیقی کے شائقین کو محظوظ کیا ۔ معروف کلاسیکل گلوکاروں نے راگ مہارت سے گا کر شائقین کو محظوظ کیا ۔

جن گلو کاروں نے اس موقع پر اپنے فن کا مظاہرہ کیا ان میں اُستادقادر شگن اور مسلم شگن جن کا تعلق گوالیار گھرانہ سے ہے انہوں نے خیال گائیکی میں اپنا کلام پیش کیا اور سننے والوں کو محظوظ کیا ۔ اُستاد شاہد حامد نے خیال میں،مینا سید نے ٹھمری، ولی فتح علی نے خیال میں ،اُستاد فتآؒ ٰ علی خان حیدر آبادی نے خیال اور ٹھمری سے لوگوں کے دلوں کو لبھایا۔

استاد نفیس احمدخان ستار نواز اوراستاد اجمل طبلہ نواز نے جگل بندی سے لوگوں کو محظوظ ہونے کا موقع فراہم کیا۔

ڈائر یکٹر جنرل سید جمال شاہ نے کہا کہ کلاسیکل موسیقی کی بقاء در اصل ہر طرح کی موسیقی کی حیات ہے ، حکومتی اداروں کو کلاسیکی گلوکاروں کی ہر ممکن حوصلہ افضائی اور اس فن کی ترویج کے لیے کوشش کرنی چائیے ۔

ہمارے گلوکاروں کو چائیے کہ وہ نوجوان گلوکاروں کو اس طرف راغب کریں اور انہیں کلاسیکی موسیقی کی تربیت دیں تا کہ آنے والی نسلیں بھی اس فن کو زندہ رکھ سکیں ۔

Continue Reading

شوبز

ملکہ غزل اقبال بانوکودنیا سے گئے 10 برس بیت گئے

WebDesk 2

Published

on

iqbal bano

ملکہ غزل اقبال بانو کو مداحوں سے بچھڑے 10برس بیت گئے لیکن ان کی کھنک دار اور سریلی آواز کا جادو آج بھی سر چڑھ کر بولتا ہے۔

انیس سو پینتیس میں دہلی میں پیدا ہونے والی اقبال بانو نے دہلی گھرانے کے استاد چاند خان سے موسیقی کی تربیت حاصل کی۔ انیس سو ستاون میں لاہور آرٹس کونسل کے ایک پروگرام سے اپنے کیرئیر کا آغاز کیا اور پھر ریڈیو پاکستان لاہور کے ذریعے ان کی آواز کا سحر دور دور تک پھیل گیا۔اقبال بانو کی فلمی، غیر فلمی غزلیں اور گیت ہر عمر اور ہر دور کے لوگوں میں مقبول رہے ہیں۔

اقبال بانو کی آواز میں ایک جادو تھا وہ بے زبان الفاظ کو زندگی عطا کرتی تھیں اچھی گائیکہ ہونے کے ساتھ ساتھ اقبال بانو ایک نڈر خاتون تھیں۔

انہوں نے فیض کی انقلابی نظم اس وقت گائی جب ان کے کلام کو پڑھنا جرم سمجھا جاتا تھا اقبال بانو بدلتے وقت کے ساتھ ساتھ غزل میں جدت کی بھی حامی تھیں۔موسیقی کے ماہرین کا کہنا ہے کہ اقبال بانو ایک انمول تحفہ تھیں جو قدرت صدیوں میں کسی قوم کو عطا کرتی ہے۔

21 اپریل 2009 کو اقبال بانو خاموشی سے دنیا چھوڑ گئیں لیکن ان کی گائی ہوئی غزلیں ، گیت اور مزاحمتی کلام، ان کو سننے والوں کے ذہنوں اور دلوں میں زندہ رکھے گا۔

Continue Reading
Correspondent Required at Khouj News
Advertisement
tererist
پاکستان5 گھنٹے ago

دہشتگرد سوشل میڈیا کا استعمال کرنے لگے

fishers1
پاکستان6 گھنٹے ago

پاکستان نے مزید 100 بھارتی ماہی گیررہا کردیئے

imran khan
پاکستان7 گھنٹے ago

عمران خان انتہائی قدم اُٹھانے کو تیار،سنسنی خیزانکشاف

ayub khan
پاکستان7 گھنٹے ago

ایوب خان کی واپسی ،منصوبہ مکمل،تہلکہ خیز خبرمنظرعام پر

rain
پاکستان7 گھنٹے ago

ملک کے بیشتر علاقوں میں بارش کی پیشگوئی

nadeem bhutoo
پاکستان7 گھنٹے ago

جعلی اکاؤنٹس کیس میں بھٹو ہاؤس کا سپروائزرگرفتار

mola bux chandeo
پاکستان8 گھنٹے ago

خان صاحب کی کشتی میں سوراخ ہوچکا

benazir card
پاکستان8 گھنٹے ago

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام میں لوٹ مار کرنیوالا سرغنہ گرفتار

hoobs and shaw
ویڈیو8 گھنٹے ago

فلم ہابس اینڈ شا کا نیا ٹریلرجاری

arbaz,arora1
شوبز8 گھنٹے ago

ارباز خان نے ملائیکا سے علیحدگی کی وجہ بتادی

numan langryaal
پاکستان8 گھنٹے ago

وزیر زراعت نے بہنوئی کوچیرمین ایگریکلچرل لگوادیا

attack lanka
پاکستان8 گھنٹے ago

سری لنکا دھماکوں میں 3 پاکستانی خواتین بھی زخمی

maryam aurangzeb
پاکستان8 گھنٹے ago

حکومت اس قابل ہی نہیں کہ اسے گرایا جائے

pm in iran
پاکستان8 گھنٹے ago

وزیراعظم دو روزہ دورے پرایران پہنچ گئے

attack sirilanka
انٹرنیشنل8 گھنٹے ago

سری لنکا:ہلاکتوں کی تعداد 207 تک پہنچ گئی

imran khan
پاکستان7 گھنٹے ago

عمران خان انتہائی قدم اُٹھانے کو تیار،سنسنی خیزانکشاف

arbaz,arora1
شوبز8 گھنٹے ago

ارباز خان نے ملائیکا سے علیحدگی کی وجہ بتادی

imran khan
پاکستان14 گھنٹے ago

وزیراعظم آج منصوبے کا سنگ بنیاد رکھیں گے

numan langryaal
پاکستان8 گھنٹے ago

وزیر زراعت نے بہنوئی کوچیرمین ایگریکلچرل لگوادیا

amir kiyani
پاکستان12 گھنٹے ago

عامرکیانی نے وزارت سے ہٹائے جانے پر خاموشی توڑدی

features
ٹیکنا لوجی12 گھنٹے ago

اسکرین شارٹ بند، فنگرپرنٹس کے بغیر رسائی ناممکن

mashal malik
پاکستان13 گھنٹے ago

مشعال کا بھارت میں قید شوہرکے پاس جانے کا اعلان

yaseen malik
انٹرنیشنل14 گھنٹے ago

یاسین ملک کی حالت تشویشناک، اسپتال داخل

ch nisar
پاکستان13 گھنٹے ago

چوہدری نثاروزارت اعلیٰ کے مضبوط امیدوار

asad,treen
پاکستان13 گھنٹے ago

جہانگیرترین اسدعمرکے دفاع میں سامنے آگئے

nab logo
پاکستان9 گھنٹے ago

نیب کا وزیراعظم کے مشیر کے خلاف تحقیقات کا آغاز

shadab khan
کھیل14 گھنٹے ago

شاداب خان کے بلڈ ٹیسٹ کی رپورٹ درست نہیں

ayub khan
پاکستان7 گھنٹے ago

ایوب خان کی واپسی ،منصوبہ مکمل،تہلکہ خیز خبرمنظرعام پر

female singer
شوبز13 گھنٹے ago

موسیقی میلے کا دوسرا دن ،کلاسیکل موسیقی کے نام رہا

jam kamal
پاکستان12 گھنٹے ago

ماضی میں توجہ نہیں دی گئی، وزیراعلیٰ بلوچستان

hoobs and shaw
ویڈیو8 گھنٹے ago

فلم ہابس اینڈ شا کا نیا ٹریلرجاری

burh khalifa
ویڈیو1 دن ago

برج الخلیفہ پرشاندارمیوزیکل فاؤنٹین شو

lucy iin the sky
ویڈیو1 دن ago

فلم ’لوسی ان دی اسکائی‘کا نیا ٹریلرجاری

ویڈیو2 دن ago

تھرلر فلم "چائلڈز پلے”کا نیا ٹریلر جاری

ویڈیو3 دن ago

ڈرامہ فلم "وی ہیو آلویز لیوڈ ان دی کاسل "کاپہلا ٹریلر جاری

x man dark
ویڈیو3 دن ago

فلم ’ایکس مین ۔ ڈارک فینکس‘ کا نیا ٹریلر جاری

dog tools
ٹیکنا لوجی4 دن ago

روبوٹ کتوں کا بڑے ٹرک کوکھینچنے کا مظاہرہ

toy story 4
ویڈیو4 دن ago

فلم "ٹوائے اسٹوری 4 "کی نئی جھلکیاں

ویڈیو5 دن ago

ہالی ووڈ فلم” دی پرفیکشن” کاپہلا ٹریلر جاری

mahira khan
شوبز5 دن ago

’پرے ہٹ‘ کہنے کی ماہرہ خان کی ویڈیو وائرل

g o t 4
شوبز5 دن ago

’گیم آف تھرونز‘ کے آخری سیزن کی قسط کا ریکارڈ

avengers
ویڈیو5 دن ago

ایکشن فلم”ایونجرز: اینڈ گیم” کی نئی جھلکیاں

ویڈیو6 دن ago

پاکستان سے متاثر ہو کر بنائی جانے والی بالی وڈ فلم

ویڈیو6 دن ago

برج خلیفہ سے متعلق حیران کن ویڈیو منظرعام پر

ویڈیو1 ہفتہ ago

ایکشن تھرلر فلم”جان وِک چیپٹر3 "کی نئی جھلکیاں جاری

مقبول خبریں