Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

شوبز

”لال کبوتر“۔۔۔ پاکستانی فلموں کو سپورٹ کی ضرورت ہے

Avatar

Published

on

آئندہ ہفتے ریلیز ہونے والی فلم”لال کبوتر“کی پرموشن کے سلسلے میں فلم کے پروڈیوسرکامل چیمہ ،حانیہ،اداکاراحمد علی اکبر اور منشا پاشا نے لاہور میں میڈیا سے ملاقات کی جس کا اہتمام لوٹس پی آر نے کیا تھا۔اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے اداکار احمد علی اکبر نے کہا کہ فلم کراچی کے پس منظر میں بنائی گئی ہے جس میں وہاںکے روایتی کلچر کے ساتھ جرائم کی دنیا سے متعلقہ چیزیں بھی سامنے لانے کی کوشش کی گئی ہے۔میرا کردار اایسے نوجوان کا ہے جو اپناحال بہتر کرنے کی کوششوں میں مصروف ہے جبکہ دوسری طرف منشاپاشا ہے جو اپنے ماضی کی کئی چیزوں کو درست کرنے کی کوشش میں مصروف ہے۔ دونوں کے ملنے کے بعد کہانی ایک نیا رخ اختیار کرلیتی ہے۔ایک سوال کے جواب میں منشاپاشا نے کہا کہ مجھے اس ٹیم کے ساتھ کام کرکے بہت اچھا لگا کیونکہ سب لوگوں نے پروفیشنل اندازسے کام کیا ہے۔پروڈیوسر کامل چیمہ نے بتایا کہ فلم میں کوئی مسالہ نہیں ہے اور ہم نے کوئی چیز بھی زبردستی شامل کرنے کی کوشش نہیں کی البتہ اس میں کئی دھماکے اور کئی سرپرائز ضرور موجود ہیں جو شائقین کو چونکنے پر ضرور مجبور کریں گے۔ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ ہم لوگ دوسری فلم’شیردل‘کی نمائش سے بالکل بھی خوفزدہ نہیں ہیں،ہمیں پاکستانی فلموں کی سپورٹ کرنی چاہیئے اور ہاتھ سے ہاتھ پکڑ کر چلنا چاہیئے۔پروڈیوسرحانیہ نے بتایا کہ ہم نے فلم کے سکرپٹ پردوسال کام کرنے کے بعد شوٹنگ کا فیصلہ کیا،ہم جسے بھی سکرپٹ کے بارے میں بتاتے تھے وہ اس میں کچھ نہ کچھ بہتر کرنے کی رائے ضروردیتا تھا جس سے کہانی میں بہت بہتری آئی۔اس وقت ہم نے فلم کا نام بھی فائنل نہیں کیا تھا کیونکہ ساری توجہ سکرپٹ پرتھی۔جب فلم کا پہلا گانا لکھا گیا تو اس کا نام ’لال کبوتر‘تھا جو سب کو بہت پسند آیا جس پر ہم نے فیصلہ کیا کہ یہی نام رکھ لیتے ہیں۔ یہ فلم ابھی صرف پاکستان میں ہی ریلیز کی جارہی ہے۔ایک سوال کے جواب میں احمدعلی اکبراور منشاپاشا نے بتایا کہ شوٹنگ سے پہلے باقاعدہ ریہرسلز ہوتی رہیں جبکہ کاسٹ ہونے سے پہلے ہم نے باقاعدہ آڈیشن بھی دیئے۔منشاپاشا نے بتایا کہ فلم کاآخری کام بہت مشکل تھا جس کے بعد مجھے تین روز تک بخاربھی رہا۔ان کا مزید کہنا تھا کہ”لا ل کبوتر“ایک بالکل مختلف طرز کی فلم ہے جو سینما میں تبدیلی کا باعث بنے گی،فلم کے ڈائریکٹر کا کام میں نے پہلے بھی دیکھا ہوا تھا ۔انہوں نے مجھے اس کردار کے لئے آڈیشن لینے کے بعد منتخب کیا ۔
ایک سوال کے جواب میں فنکاروں اور پروڈیوسرز کا کہنا تھا کہ بھارتی فلموں پر پابندی سے پاکستانی فلموں کو فروغ کا موقع ملے گا اور اس عرصے میں ریلیز ہونے والی پاکستانی فلمیں زیادہ بزنس کریں گی۔کامل چیمہ نے مزید بتایا کہ فلم میں کئی نئے فنکار بھی متعارف کرائے گئے ہیں۔ ہم نے سپانسر یا کارپوریٹ سیکٹر کوساتھ ملانے کی بجائے اپنے وسائل کے مطابق فلم بنائی ہے۔احمد علی اکبر نے مزید کہا کہ فلم کے تمام پہلوﺅں پر محنت سے کام کیا گیا ہے جو سب کو پسند آئے گا۔

شوبز

وویک اوبرائے کی ایشوریہ سے دوری کی وجہ سامنے آگئی

anees akhtar

Published

on

سابق مس ورلڈ اور بالی ووڈ اداکارہ ایشوریہ رائے کی شادی کو 12 برس ہوچکے ہیں لیکن ان کے سلمان خان اور وویک اوبرائے کے ساتھ چلنے والے افیئرز آج بھی زبان زد عام ہیں۔ بھارتی میڈیا پر ہر دن اس بارے میں کوئی نہ کوئی خبر چھپتی رہتی ہے جو مداحوں کیلئے انکشافات سے بھرپور ہوتی ہے۔بھارتی ٹی وی نیوز 18 نے بھی وویک اوبرائے اور ایشوریہ رائے کے افیئر کے حوالے سے ایک خبردی ہے۔

نیوز 18 کے مطابق ایشوریہ رائے کا جب سلمان خان سے بریک اپ ہوا تو ان کا وویک اوبرائے سے افیئر خبروں کی زینت بن گیا۔ دونوں کی بات اس حد تک آگے بڑھ چکی تھی کہ ایشوریہ کی 30 ویں سالگرہ پر وویک نے انہیں 30 تحائف دیے۔ بات اتنی آگے جانے کے باوجود وویک اوبرائے نے ایک ایسی غلطی کردی جس کے باعث ایشوریہ رائے ان کے ہاتھ سے نکل گئیں۔

جس وقت وویک اور ایشوریہ کامعاشقہ چل رہا تھا اس وقت سلمان خان شدید ذہنی تناﺅ میں تھے اور اکثر ایشوریہ کی فلموں کی شوٹنگ پر پہنچ کر ہنگامہ آرائی کرتے رہتے تھے۔ اس دوران وویک اوبرائے نے اپنے ہوٹل کے کمرے میں ایک پریس کانفرنس بلائی اور الزام عائد کیا کہ سلمان خان انہیں جان سے مارنے کی دھمکی کے فون کر رہے ہیں۔ ہوٹل کے کمرے میں بلائی جانے والی یہ پریس کانفرس وویک اوبرائے کیلئے ڈراﺅنا سپنا ثابت ہوئی اور اس کی وجہ سے ان کا سب کچھ چھن گیا

وویک اوبرائے نے جس ایشوریہ کیلئے یہ قدم اٹھایا انہوں نے اس پریس کانفرنس کے بعد ان سے منہ موڑ لیا ۔ ایشوریہ رائے نے کہا کہ ان کا اس سب سے کچھ لینا دینا نہیں ہے اور خاموشی سے وویک سے دوری اختیار کرلی۔اس پریس کانفرنس کے بعد وویک اوبرائے اور ایشوریہ رائے دونوں سے ہی فلم آفرز نے منہ موڑ لیا، وویک اوبرائے خود بھی اعتراف کرچکے ہیں کہ اگر ان کا سلمان خان کے ساتھ پنگا نہ ہوا ہوتا تو آج وہ بالی ووڈ انڈسٹری کا ایک بڑا نام ہوتے۔

Continue Reading

شوبز

مہوش حیات کا ستارہ امتیاز حاصل کرنے تک کا سفر

anees akhtar

Published

on

پاکستانی خوبرو اداکارہ مہوش حیات کو ستارہ امتیاز حاصل کرنے سے قبل کن کن مراحل سے گزرنا پڑا، اداکارہ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر سب کچھ بیان کردیا۔

مہوش حیات نے کہا کہ جب وہ آٹھ سال کی تھیں تو اپنی والدہ کے ساتھ پہلی بار پی ٹی وی اسٹوڈیو میں گئیں وہ لمحہ میرے لیے بہت خوشگوار تھا، وہاں پر بہت سے لوگ موجود تھے اور اپنے اپنے کاموں میں مصروف تھے۔

انہوں نے کہا کہ پی ٹی وی اسٹوڈیو میں ہر کوئی اپنے کام میں ماہر تھا اور میری والدہ بھی بہت محنتی اور اچھی اداکارہ تھیں، میں نے پی ٹی وی سے ہی سفر کا آغاز کیا، بہت سے لوگ خواب دیکھتے ہیں لیکن میں نے جو خواب دیکھے وہ پورے ہوئے۔

مہوش حیات نے کہا کہ گزشتہ روز اسی چھوٹی سی بچی نے اپنی والدہ کا ہاتھ تھام کر ایوان صدر کا دورہ کیا، اس بچی کو یقین تھا کہ میری ماں ہی ہے جس کی بدولت میں آج اس مقام پر پہنچی ہوں اور بہت سے ممتاز افراد کو اس ایوارڈ سے نوازا جاچکا ہے۔

اداکارہ نے کہا کہ کراچی کی اس چھوٹی سی لڑکی نے بڑے بڑے خواب دیکھے جو ایوان صدر میں ستارہ امتیاز کا ایوارڈ حاصل کرکے پورے ہوگئے، پی ٹی وی اسٹوڈیو سے ایوان صدر تک کا سفر آسان نہیں تھا لیکن میں نے ہمت نہیں ہاری اور اپنی منزل کو پاکر رہی۔

مہوش حیات نے گورنمنٹ آف پاکستان اور صدر عارف علوی کا شکریہ ادا کیا کہ انہوں نے اس قابل سمجھا کہ چھوٹی سی بچی اس ایوارڈ کی حقدار ہے۔

آخر میں مہوش حیات نے اپنے دوستوں، مداحوں اور رشتے داروں کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ میرے اس سفر میں سپورٹ کرنے والے تمام لوگوں کی شکر گزار ہوں، انڈسٹری میں میرے ایک ایک قدم نے مجھے اس ایوارڈ کا حقدار بنایا۔

Continue Reading

شوبز

سلمان خان کی ناراضگی یا کچھ اور جانئے

anees akhtar

Published

on

بالی ووڈ کے دبنگ اداکار سلمان خان کے بارے میں مشہور ہے کہ وہ جب کسی سے ناراض ہوجاتے ہیں تو نہ صرف اس کا کیریئر خطرے میں پڑجاتا ہے بلکہ اس کے ساتھ صلح میں بھی طویل عرصہ لگ جاتا ہے۔ سلمان خان کی ناراضگی کی واضح مثال وویک اوبرائے ہیں جو خود اس بات کا اعتراف کرچکے ہیں کہ سلمان خان کی ناراضگی نے ان کا کیریئر ختم کردیا، اسی طرح سلمان خان گلوکار اریجیت سنگھ اور ارجن کپور سے بھی ناراض ہیں لیکن اب اس فہرست میں پریانکا چوپڑا کا بھی اضافہ ہوگیا ہے جنہیں دبنگ خان کی ناراضگی کے باعث سنجے لیلا بھنسالی کی فلم سے ہاتھ دھونا پڑگئے ہیں

سنجے لیلا بھنسالی بالی ووڈ کے وہ ڈائریکٹر ہیں جن کے ساتھ کام کرنے کی ہر اداکار ہی خواہش رکھتا ہے لیکن پریانکا چوپڑا کی یہ خواہش ادھوری رہ گئی ہے۔ بھارتی ٹی وی چینل نیوز 18 کے مطابق سلمان خان ایک لمبے عرصے بعد سنجے لیلا بھنسالی کے ساتھ فلم کرنے جارہے ہیں جس میں پریانکا چوپڑا کو کاسٹ کیا جانا تھا لیکن سلمان کی ناراضگی کی وجہ سے پریانکا کو فلم سے آﺅٹ کردیا گیا ہے۔

سلمان خان کی فلم ’بھارت‘ میں پریانکا چوپڑا کو کاسٹ کیا گیا تھا اور اسی حساب سے شوٹنگ کے تمام انتظامات بھی مکمل کرلیے گئے تھے لیکن دیسی گرل نے شادی کے باعث اس فلم میں کام کرنے سے انکار کردیا تھا۔ پریانکا کے یوں فلم چھوڑ جانے کے باعث بھارت کے فلمسازوں کو ہیروئن کی تلاش میں کافی مشکلات کا سامنا کرنا پڑا اور آخر کار کترینہ کیف کو اس فلم کیلئے فائنل کیا گیا۔ کہا جاتا ہے کہ پریانکا چوپڑا کی جانب سے فلم چھوڑے جانے کے باعث سلمان خان ان سے ناراض ہیں اور یہی وجہ ہے کہ اب انہیں سنجے لیلا بھنسالی کی فلم سے بھی ہاتھ دھونا پڑگئے ہیں۔

Continue Reading
Correspondent Required at Khouj News
Advertisement
پاکستان7 منٹ ago

سکھوں کے بعد ہندوﺅں کے مندر کیلئے بھی راہداری کھولنے کا فیصلہ

پاکستان16 منٹ ago

سپریم کورٹ میں نوازشریف کی درخواست ضمانت پر سماعت آج ہوگی

پاکستان19 منٹ ago

شاہد خاقان عباسی ایل این جی اسکینڈل میں آج نیب راولپنڈی میں پیش ہوں گے

پاکستان34 منٹ ago

سونے کی قیمتیں تاریخ کی بلند ترین سطح پر

انٹرنیشنل1 گھنٹہ ago

اسرائیل کا غزہ پر حملہ

پاکستان1 گھنٹہ ago

پاکستان کی ہار کی بڑی وجہ سامنے آگئی

پاکستان1 گھنٹہ ago

چیف آف آرمی سٹاف کی یورپی یونین کی نمائندہ خصوصی سے ملاقات

پاکستان1 گھنٹہ ago

میڈیا کو درپیش بحران کا جلدخاتمہ کریں گے

کھیل2 گھنٹے ago

سرفرازاحمد نے جیت کا جشن کیسے منایا

انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

ٹرمپ نے اسرائیل کی حاکمیت کو تسلیم کر لیا

پاکستان2 گھنٹے ago

آصف زرداری کا بچنابہت مشکل ہے:نجم سیٹھی

پاکستان2 گھنٹے ago

عدالتی فیصلوں سے پہلے فیصلہ سنانا بند کریں

پاکستان2 گھنٹے ago

احتساب کے اداروں سے اعلان لاتعلقی

پاکستان2 گھنٹے ago

یورپی یونین کو مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کا نوٹس لینا چاہیے

پاکستان2 گھنٹے ago

آئی ایم ایف کے نئےمشن چیف کی پاکستان آمد

nawaz maryam and captain
پاکستان10 گھنٹے ago

ای سی ایل میں نام شامل کرنے کی درخواست پر کیا ہوا: بریکنگ نیوز

superem court
پاکستان10 گھنٹے ago

آرٹیکل (3)184 کا مسئلہ، سپریم کورٹ کا دبنگ فیصلہ

asif ghafoor
پاکستان13 گھنٹے ago

جے ایف 17 تھنڈر نے انڈین طیارے کو گرایا

najam sethi
کھیل10 گھنٹے ago

ن لیگ سے شکوہ، نجم سیٹھی دل کی بات زبان پرلے آئے

صحت10 گھنٹے ago

یہ پھل جلد اورامراض قلب کے لئے بہت مفید

amrood
صحت13 گھنٹے ago

امرود کے فوائد اس قدرحیرت انگیز کہ آنکھیں کُھل جائیں

PMLN worker
پاکستان11 گھنٹے ago

لیگی کارکنوں کو ٹرین روکنے پر کیا سزا ملی، جانئے

supreme court
پاکستان9 گھنٹے ago

سپریم کورٹ نے ڈاکٹر سعید کو بیرون ملک جانیکی اجازت دیدی

کھیل4 گھنٹے ago

غیر ملکی کھلاڑی پاکستانی لڑکی لے اڑا

imran ismail
پاکستان10 گھنٹے ago

گورنر سندھ کا دل ہلا دینے والا بیان سامنے آگیا

پاکستان5 گھنٹے ago

نوازشریف کی میڈیکل رپورٹ میں ردوبدل، سنسنی خیزانکشاف

پاکستان2 گھنٹے ago

آصف زرداری کا بچنابہت مشکل ہے:نجم سیٹھی

child mother
پاکستان13 گھنٹے ago

بچے سے پستول چل گیا، گولی سے ماں جاں بحق

khursheed shah
پاکستان11 گھنٹے ago

خورشید شاہ کا عمران حکومت پر ایسا الزام کہ

chairman nab
پاکستان8 گھنٹے ago

اسد منیر کی مبینہ خودکشی کا معاملہ، چیئرمین نیب کا دبنگ فیصلہ

مقبول خبریں