Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

شوبز

سیاسی میدان میں ناکام

Published

on

انتخابات 2018 میں سیاسی قائدین کے علاوہ شوبز انڈسٹری سے تعلق رکھنےوالے فنکاروں نے بھی بڑھ چڑھ کر حصہ لیاتھا تاہم یہ فنکار انتخابات نہ جیت سکے اور سیاسی بساط پر ناکام رہے -گلوکارابرارالحق پاکستان تحریک انصاف کے پلیٹ فارم سے نارووال کے حلقے این اے78سے انتخابی میدان میں اترے تھے۔ یہ حلقہ پاکستان مسلم لیگ(ن)کے رہنما اورسابق وزیر داخلہ احسن اقبال کا حلقہ ہے اور وہ بھی اسی حلقے سے کھڑے ہوئے۔ گزشتہ انتخابات کے مقابلے میں اس بار احسن اقبال اور ابرارالحق کے درمیان کانٹے کا مقابلہ متوقع تھا تاہم احسن اقبال نے اپنےآبائی حلقے سےایک لاکھ 59 ہزار 6سو51 ووٹ لے کر ابرارالحق کو شکست دےدی، جب کہ ابرارالحق 88ہزار250 ووٹ لے سکے۔
گلوکار جواد احمد نے انتخابات 2018 میں کسی اورجماعت میں شمولیت کے بجائے اپنی پارٹی بنانے کو ترجیح دی اور ’’برابری پارٹی‘‘کے نام سے اپنی سیاسی جماعت بنائی۔ جواد احمد ایک حلقے سے نہیں بلکہ سیاست کی دنیا کے بادشاہوں کے مقابل تین حلقوں سے انتخابی میدان میں اترے تھے۔کراچی کا حلقہ این اے246 پاکستان پیپلز پارٹی کا گڑھ سمجھاجاتا ہے اور اس حلقے سے اس بار پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کھڑے ہوئے تھےدلچسپ بات یہ ہے اس حلقے سے نہ تو جواد احمد جیتے اور نہ ہی بلاول بھٹو۔ بلکہ این اے 246 سے پاکستان تحریک انصاف کے امیدوارعبدالشکور شاد 52 ہزار750 ووٹ لے کرکامیاب رہے-گلوکار جواد احمد کامقابلہ لاہور کے حلقےاین اے 132 سے پاکستان مسلم لیگ(ن)کے صدرمیاں شہباز شریف سے تھا۔ اس حلقے سے بھی جواد احمد کو شکست کا سامنا کرنا پڑا اورشہباز شریف95 ہزار834ووٹ لے کرکامیاب رہے۔
اداکار ساجد حسن پاکستان پیپلز پارٹی کے پلیٹ فارم سے قومی اسمبلی کے حلقے این اے 256 سے انتخابی میدان میں اترے تھے تاہم صرف 7ہزار 587 ووٹ ہی حاصل کرسکے۔ جب کہ انہیں پاکستان تحریک انصاف کےامیدوارمحمد نجیب ہارون نے89 ہزار850 ووٹ حاصل کرکے ہرادیا-اداکارایوب کھوسہ بھی پاکستان پیپلز پارٹی کے امیدوار کی حیثیت سے کراچی کے حلقے پی ایس 101 سے انتخابی میدان میں اترےتھے، تاہم صرف5 ہزار 121 ووٹ ہی لے سکے جب کہ ان کے مقابل پاکستان تحریک انصاف کے امیدوار سید فردوس شمیم نقوی 20ہزار34 ووٹ لے کر کامیاب رہے۔
اداکارہ گل رعنا کراچی کے حلقے پی ایس 94 سے پاکستان پیپلز پارٹی کی امیدوار کی حیثیت سے الیکشن میں کھڑی ہوئی تھیں لیکن انہیں بھی شکست کا منہ دیکھنا پڑا انہیں عوام نے صرف 2ہزار458 ووٹ دئیے جب کہ ان کے مقابل ایم کیوایم کے امیدوار محمد وجاہت 32 ہزار729 ووٹ لے کر کامیاب رہے۔

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

شوبز

جسمانی تعلقات سے انکار کی سزا

Published

on

manshi dixti

ممبئی سے چار روز قبل یہ خبر سامنے آئی تھی کہ ایک نوجوان طالب علم نے گرل فرینڈ ماڈل
مانسی ڈکشٹ کا بیہمانہ انداز میں قتل کرکے اس کی لاش سوٹ کیس میں بند کرکے پھینک دی۔اگرچہ واقعے کے بعد پولیس نے 20 سالہ ماڈل مانسی ڈکشٹ کو قتل کرنے والے 19 سالہ ملزم سید مزمل حسین کو گرفتار بھی کرلیا تھا، جس نے گرل فرینڈ کو قتل کرنے کا اعتراف بھی کیا تھا۔ممبئی پولیس نے ماڈل مانسی ڈکشٹ کے قتل کیس کی تحقیقات کے دوران انکشاف کیا ہے نوجوان ماڈل کو سیکس سے انکار پر قتل کیا گیا۔نشریاتی ادارے نے اپنی خبر میں بتایا کہ 19 سالہ سید مزمل حسین نے مانسی ڈکشٹ کو قتل کرنے سے پہلے جسمانی تعلقات کا مطالبہ کیا۔
رپورٹ کے مطابق مانسی ڈکشٹ نے سید مزمل حسین کا مطالبہ ماننے سے انکار کیا، جس پر ملزم نے ماڈل کو اسٹول سے مارنا شروع کیا اور اسے تشدد کے ذریعے‘تعلقات’ کے لیے رضامند کرنے کی کوشش بھی کی، تاہم ان کی تمام کوششیں ناکام ہوئیں۔رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ مانسی ڈکشٹ کی جانب سے مسلسل جسمانی تعلقات سے انکار کے بعد ملزم نے ماڈل کے گلے میں رسی ڈال کر انہیں قتل کرکے ان کی لاش سوٹ کیس میں ڈال کر ویران جگہ پر پھینک دی ۔

Continue Reading

شوبز

منگیتر کو دھوکا

Published

on

hira mani

اداکارہ حرا نے اعتراف کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ مانی سے شادی کرنے کے لیے مہینوں تک اپنے منگیتر کو دھوکادیتی رہیں۔داکارہ حرا نے حال ہی میں ثمینہ پیرزادہ کے مقبول ترین شو ’’اسپیک یور ہارٹ‘‘ میں شرکت کی اور وہاں اپنی  نجی زندگی سے متعلق ایسے انکشافات کیے جنہیں کوئی بھی شادی شدہ خاتون ٹی وی پر بتانے سے ایک بار سوچے گی ضرور۔

حرا نے شو میں اعتراف کرتے ہوئے کہا کہ وہ شادی سے پہلے مانی کی بہت بڑی مداح تھیں حالانکہ ان کی منگنی ہوچکی تھی اور6 ماہ بعد شادی ہونے والی تھی لیکن اس کے باوجود انہوں نے اپنی دوست کے موبائل سے مانی کانمبر چرایا اور رات رات بھر مانی سے بات کرتی تھی اور اپنے منگیتر  کو کہہ دیتی تھی کہ میں سورہی ہوں۔حرا نے مزید کہا کہ جب وہ مانی سے کوئی اور لڑکی بن کر ملنے گئیں تو مانی کی محبت میں گرفتار ہوچکی تھیں بعد ازاں مانی تقریباً 4 ماہ تک غائب ہوگیا جس کے بعد مجھے احساس ہوا کہ میں نے اپنے منگیتر کے ساتھ جو دھوکا کیا تھا وہ میرے سامنے آرہا ہے اور پھر میں نے اپنے منگیتر کو فون کرکے بتایا کہ میں تمہیں اب تک دھوکا دیتی آرہی تھی اور رات بھر فون پر مانی سے بات کرتی تھی ہم مہینوں سے ایک ساتھ تھے لہٰذا اب تم چاہو تو مجھ سے شادی کرلوچاہو تو نہ کرو۔

حرانے مانی کے ساتھ شادی کے حوالے سے بتایا کہ ان کی شادی بھی بہت ڈرامائی انداز میں ہوئی تھی تقریباً چار مہینے قطع تعلق کرنے کے بعد اچانک مانی اپنے والدین کے ساتھ میرے گھر آئے اور شادی کی بات کی اور اس طرح ہماری شادی ہوگئی۔

حرا نے شو میں بتایا کہ انہیں پڑھائی لکھائی سے کوئی دلچسپی نہیں تھی وہ ہمیشہ سے صرف شادی کرنا چاہتی تھیں انہوں نے شادی کے بعد  شوہر مانی کو اپنے ماضی کے تمام تعلقات کے بارے میں بھی بتادیا تھا تاہم مانی نے کبھی انہیں اس بات پر شرمندہ نہیں کیا وہ ایک بہت اچھے شوہر ہیں اور مجھے مانی کی بیوی ہونے پر فخر ہے۔

Continue Reading

شوبز

احد رضامیر کا مایوس کن آغاز

Published

on

ahad raza mir

 اداکار احد رضا میر نے کوک اسٹوڈیو سیزن 11 میں گلوکاری کے جوہر دکھانے کے لیے ڈیبیو کیا اور جو مداحوں کو متاثر نہ کرسکا۔گزشتہ روز احد رضا میر کی آواز میں کوک اسٹوڈیو سیزن 11 میں ان کا ڈیبیو گانا ’کوکو کورینا‘ ریلیز کیا گیا جس میں انہوں نے گلوکارہ مومنہ مستحسن کے ساتھ گلوکاری کی۔’کوکو کورینا‘  چاکلیٹی ہیرو وحید مراد پر فلمایا گیا احمد رشدی کا گانا ہے جو آج تک مقبول ہے۔
کوک اسٹوڈیو سیزن 11 میں اس گانے کا ریمیک پیش کیا گیا جو مداحوں کو متاثر کرنے میں ناکام ہوگیا۔

شائقین نے جہاں احد رضا میر کی گلوکاری کو سخت تنقید کا نشانہ بنایا وہیں سب نے مل کر کوک اسٹوڈیو سیزن 11 کے پروڈیوسرز زوہیب قاضی اور علی حمزہ کو بھی آڑے ہاتھوں لیا۔دوسری جانب ’آفریں آفریں‘ گانے سے مشہور ہونے والی گلوکارہ مومنہ مستحسن کو بھی منفی تبصروں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔گانے کے سوشل میڈیا پر ریلیز ہوتے ہی صارفین کا کہنا تھا کہ اگر احد رضا میر اور مومنہ مستحسن اسٹائل سے زیادہ اپنی گلوکاری پر توجہ دیتے تو زیادہ بہتر ہوتا۔صارفین نے تبصرے کرتے ہوئے کوک اسٹوڈیو کو لکھا کہ خوف خدا کرنا چاہیے، ایسا بے سرا گایا ہے کہ لگ رہا کوئی بچہ نظم سنا رہا ہے۔

Continue Reading
Advertisement
imran khan
پاکستان24 گھنٹے ago

سعودی عرب ڈالر دینے کو تیار اہم کردار کون ۔۔۔ بڑا انکشاف

muhammad abbas
کھیل23 گھنٹے ago

کامیابی اپنی بیٹی کے نام کرتا ہوں

sindh police
پاکستان22 گھنٹے ago

تبدیلی آ گئی ۔۔۔ سندھ پولیس1 ارب کی گاڑیاں خریدے گی

mathira
شوبز22 گھنٹے ago

روک سکوتو روک لو ’پرجوش‘۔۔۔ واپسی

doctor in sindh
پاکستان24 گھنٹے ago

سندھ حکومت کاانوکھا فیصلہ۔۔۔ انسانی جانوں سے کھیلنے کی تیاری

foot ball match
کھیل18 گھنٹے ago

پریمیئر فٹ بال لیگ: پاکستان آرمی اور افغان کلب کی جیت

metro bus
پاکستان22 گھنٹے ago

عوام کیلئے سہولت ختم۔۔۔ سٹاپ ٹو سٹاپ کرایہ مقرر

prime minster meet with Qatari deligation
پاکستان15 گھنٹے ago

اہم ملاقات‘ دوطرفہ تعلقات اور باہمی امور پر تبادلہ خیال

babar azam
کھیل23 گھنٹے ago

ٹیم کی منصوبہ بندی کے مطابق کھیلتا ہوں

artificial moon
انٹرنیشنل15 گھنٹے ago

چین کا حیران کن فیصلہ۔۔۔ مصنوعی چاند بنانے کا اعلان

gas
پاکستان15 گھنٹے ago

اوگرا کا ایک اور کارنامہ ۔۔۔ عوام پر گیس بم گرا دیا

faiz ul hassan chohan
پاکستان22 گھنٹے ago

ن لیگ والوں نے غنڈہ گردی کے سوا کچھ نہیں کیا

captain retired atta muhammad
شوبز19 گھنٹے ago

آرٹ ورک کی پاکستان میں پہلی بار نمائش قابل تعریف ہے

keerala mander
انٹرنیشنل19 گھنٹے ago

کیرالہ مندر میں خواتین کا داخلہ ‘ سیاسی بن گیا

saqib nisar
پاکستان23 گھنٹے ago

آبی ذخائر کے حوالے سے اہم کانفرنس

مقبول خبریں