Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

شوبز

7 دن میں 500 کروڑ کما کر ریکارڈ قائم کردیا

Published

on

2.0 film

 بھارتی سپر اسٹار رجنی کانت اور اکشے کمار کی فلم’2.0‘ نے ریلیز کے پہلے ہفتے میں دنیا بھر سے 500 کروڑ کا بزنس کرکے ریکارڈ قائم کردیا۔

بھارت  کی مہنگی ترین فلم’2.0‘ کا سفر کامیابی سے جاری ہے، فلم نے باکس آفس پر کھڑکی توڑ بزنس کیا ہے۔ فلم کی پروڈکشن ٹیم میں شامل اور 2.0 کے ہندی ورژن کی تشہیر کررہے پروڈیوسر کرن جوہر نے ٹوئٹرپر فلم کی آمدنی شیئر کرتے ہوئے لکھا ’میگا بلاک بسٹر فلم 2.0 نے دنیا بھر سے 500 کروڑ کی کمائی کرکے تاریخ رقم کردی۔‘ اس کے علاوہ انہوں نے اپنی پروڈکشن کمپنی دھرما پروڈکشن کے 2.0 کے ساتھ اشتراک کو خوش آئند قرار دیا۔

باکس آفس انڈیا ڈاٹ کام کے مطابق فلم ’2.0‘ کے ہندی ورژن نے ریلیز کے پہلے ہفتے میں 132 کروڑ سے زائد کمائے جب کہ دیگر زبانوں میں 64 کروڑ سے زائد کا بزنس کیا۔ تاہم اگر ’2.0‘ اور ’باہوبلی2‘ کےہندی ورژن کا پہلے سات دنوں کا موازنہ کیا جائے تو اکشے کمار اور رجنی کانت کی فلم ’2.0‘، ’باہو بلی2‘ سے پیچھے رہ گئی۔ ’باہو بلی2‘نے ریلیز کے پہلے ہفتے میں 247 کروڑ کا بزنس کیا تھا۔

شوبز

کاش میری پیدائش بھارت کی بجائے پاکستان میں ہوتی

Rashid Saeed

Published

on

sonu nigam

بالی ووڈ کے کامیاب گلوکار سونو نگم نے اس خواہش کا اظہار کیا ہے کہ کاش ان کی پیدائش بھارت کے بجائے پاکستان میں ہوتی تو اچھا ہوتا۔

سونو نگم بھارتی فلم انڈسٹری کے کامیاب ترین گلوکاروں میں شمار ہوتے ہیں جنہوں نے کئی سپر ہٹ گانوں میں اپنی آواز کا جادو جگایا ہے لیکن وہ اپنے متنازع بیانات کے باعث ہمیشہ ہی شہ سرخیوں میں رہتے ہیں۔ حال ہی میں سونو نگم نے ایک بار پھر ایسا بیان داغا ہے جس نے بھارت میں بھونچال کھڑا کردیا ہے۔

سونو نگم نے بھارت کی میوزک انڈسٹری پر طنز کرتے ہوئے کہا ہے کہ کاش ان کی پیدائش بھارت کے بجائے پاکستان میں ہوتی تو اچھا ہوتا۔ انہوں نے کہا کہ بھارت میں گلوکاروں کے ساتھ برا سلوک کیا جاتا ہے اور گلوکاروں کو گانا گانے کیلئے میوزک کمپنیوں کو پیسے دینے پڑتے ہیں لیکن پاکستانی گلوکاروں کے ساتھ ایسا سلوک نہیں کیا جاتا اور ان سے کوئی بھی فیس نہیں لی جاتی۔ سونو نگم نے مزید کہا کہ ‘اس لیے کبھی کبھی لگتا ہے کہ ہم پاکستان سے ہوتے تو اچھا ہوتا، عاطف اسلم میرے دوست ہیں لیکن انہیں اور راحت فتح علی خان کو بھارت میں شوز کرنے کیلئے پیسے دینے کا نہیں کہا جاتا’۔

Continue Reading

شوبز

اداکار علی اعجاز انتقال کر گئے

Published

on

ali ejaz

فلم، ریڈیو، ٹی وی اور تھیٹرکے مقبول اداکار علی اعجاز77برس کی عمرمیں لاہور میں انتقال کرگئے، وہ فالج اورعارضہ قلب میں مبتلا تھے۔اداکارعلی اعجاز کو دل کا دورہ پڑا جو جان لیوا ثابت ہوا، وہ مزاحیہ ہیرو کے طور پر بہت مقبول ہوئے،انہوں نے 1961ءمیں ’ انسانیت ‘ سے فلمی کیریئر کا آغاز کیاجس کے ڈائریکٹر شباب کیرانوی تھے ۔بعض خاندانی مسائل کی وجہ سے چند سال پہلے ان پر فالج کے حملہ ہوا ۔ حکومت پاکستان نے انہیں14 اگست 1993 کو صدارتی تمغہ حسن کارکردگی سے نوازا ۔انہوں نے 106 فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھائے ۔ جن میں 84 پنجابی ،22 اردو اور ایک پشتو فلم شامل تھی۔ ان فلموں میں انسانیت، دبئی چلو، دادا استاد، پیار دا پلہ ، بھائیاں دی جوڑی، یملا جٹ، بد نالوں بدنام برا،عشق میرا ناں ،سادھو اور شیطان، لیلی مجنوں، ظلم کدی نئیں پھلدا، سدھا رستہ ،بادل، سوہرا تے جوائی، مسٹر افلاطون ،نوکر تے مالک، ووہٹی دا سوال اے، باو¿ جی ،دشمن پیارا، اندھیر نگری، دھی رانی ، چور مچائے شور، عشق میرا ناں، بھروسا ،سالا صاحب ،اتھرا پتر، آ پ سے کیا پردہ، سسرال چلو، اور عشق سمندر سمیت بہت سی فلمیں شامل ہیں شامل ہیں۔ انہوں نے ریڈیو پر بھی کئی پروگراموں کی میزبانی کی۔
علی اعجازکا تعلق لاہور کے علاقے قلعہ گوجرسنگھ کی سید فیملی سے تھا ۔ان کے والد کا مزار ملتان روڈ پرہنجروال میں واقع ہے۔علی اعجازکی ابتدا میں ہی دوستی رفیع خاور اورمنور ظریف سے ہی تھی اورانہیں اور منورظریف کو بڑے ظریف صاحب کو دیکھ کر اداکاری کا شوق پیدا ہوا حالانکہ ظریف صاحب اس بات کے سخت خلاف تھے جنہوں نے دونوں کو سختی سے منع کیا ہوا تھا کہ سٹوڈیوکے قریب بھی نظرنہ آنا ۔انہوں نے قومی بنک میں بھی ملازمت کی۔فلموں میں آنے سے پہلے ان کا ڈرامہ ’لاکھوں میں تین‘پی ٹی وی سے سپرہٹ ہوا جس میں ان کے ساتھ قمر چوہدری اور محمد قوی خان نے بھی کام کیا۔اسی ڈرامے میں ان کی پرفارمنس دیکھ کر شباب کیرانوی نے انہیں فلم میں کام کے لئے رابطہ کیا۔انہوں نے اپنے دور کی تمام مشہور اداکاراﺅںکے ساتھ کام کیا ۔وہ نہایت اصول پسند اور کفایت شعار انسان تھے،انہوں نے کیرئر میں کئی مرتبہ کاروبار کرنے کی کوشش بھی کی لیکن اس میں انہیں زیادہ کامیابی نہ ہوئی ۔ایک زمانے میں انہوں نے سکیم موڑ پر وڈیو فلمیں کرائے پر دینےکے لئے دوکان بھی بنائی۔انہوں نے شادی سیالکوٹ میں کی ۔ذرائع سے معلوم ہوا ہے کہ ان کی بیماری کی اصل وجہ بعض خاندانی جھگڑے تھے۔ایک وقت ایسا بھی آیا کہ جب ان کے مالی حالات بہت زیادہ خراب ہوگئے تو عطا ءالحق قاسمی کے پاس ملازمت کے لئے گئے جو اس وقت لاہور آرٹس کونسل کے چیئرمین تھے لیکن قاسمی صاحب نے ملازمت دینے سے انکار دیا ۔ذرائع نے مزید بتایا ہے کہ جب ایک بڑے حکومتی ایوارڈ کے لئے علی اعجازکانام فائنل ہوا تو عطاءالحق قاسمی نے ان سے کہا کہ’تمہاری فائل اسی صورت میں آگے جائے گی جب تم وعدہ کروگے کہ میڈل تمہارااور رقم میری‘۔ علی اعجاز نے ایک ڈرامہ بھی بنایا جو کئی سال تک چینلز نے چلانے سے انکار کردیا اور آخر کار معین اختر کی مداخلت سے ایک پرائیویٹ چینل سے نشر کیا گیا لیکن انہیں اس کے پیسے بھی نہ ملے۔یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ علی اعجاز کے نہایت قریبی رشتہ داروںکا سلوک بھی ان کے ساتھ اچھانہیں تھا اور اسی دکھ کی وجہ سے انہیں پہلی بار برین ہیمرج ہوا تھا۔انہوں نے اپنی زندگی کے آخری ایام بھی کسمپرسی میں گزارے۔ انہوں نے بے گھر افراد کی مدد کے لئے علی اعجازفاﺅنڈیشن بھی بنائی جو فنڈز کی کمی کے باعث زیادہ عرصہ کام نہ کرسکی ۔
علی اعجاز نے فلموں میں یاد گار کردار کئے ہیں اور ایک زمانہ ایسا بھی آیا جب رانی،نازلی،اور انجمن جیسی اداکارائیں ان کے ساتھ کام کرنے کے لئے سفارشیں کرایا کرتی تھیں۔ فلموں کے ساتھ ساتھ انہوں نے تھیٹر کے بہت سے ڈراموں میں لازوال کردار کئے اور ان کا شمار ایسے چندفنکاروں میں ہوتا ہے جنہوں نے جوانی میں بڑھاپے کے کردار کئے اور اسی لئے وہ ابتدا میں ہی کریکٹرآرٹسٹ کے طور پر مشہور ہوگئے تھے۔
فلم ،ٹی وی ،ریڈیو اور تھیٹر سے تعلق رکھنے والے بے شمار فنکاروں نے علی اعجاز کی وفات پر تعزیت کا اظہار کیا ہے۔ انہوں نے ہالی ووڈ کی فلم’ٹائیگرکنگ‘میں مارلن برانڈوکے ساتھ بھی کام کیا

وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کا معروف اداکار علی اعجاز کے انتقال پر گہرے دکھ اور افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہعلی اعجاز کے انتقال سے اداکاری کا ایک باب ختم ہو گیا ہے۔

Continue Reading

شوبز

شادی کررہی ہوں : بالکل جھوٹ بالکل بکواس

Published

on

prinity chop da

اسٹارز کی شادیوں کی خبروں کے اس سیزن مین حال ہی میں بھارتی میڈیا میں یہ خبریں بھی آئیں کہ اپنی کزن پریانکا چوپڑا کے بعد پرینیتی چوپڑا بھی جلد شادی کے بندھن میں بندھ جانے والی ہیں۔

خبریں تھیں کہ پرینیتی چوپڑا اپنے دیرینہ دوست اور فلم پروڈکشن میں کام کرنے والے چیرت ڈیسائی سے شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گی۔

رپورٹس میں کسی اہم اور خاص ذریعے کے بجائے دونوں کی قربت اورایک دوسرے سے ملاقاتوں کو دیکھتے ہوئے دعویٰ کیا گیا کہ پرینیتی اور چیرت آئندہ سال تک شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گے۔

اپنی شادی کی خبریں سامنے آنے کے بعد پرینیتی چوپڑا نے بھی خاموشی توڑی اور بتایا کہ شادی کے حوالے سے ان کا کیا منصوبہ ہے۔

پرینیتی چوپڑا نے شادی کی خبروں پر اپنی ٹوئیٹ میں اس خبر کا اسکرین شاٹ بھی شیئر کیا، جس میں بتایا گیا تھا کہ اداکارہ اپنے قریبی دوست سے شادی کرنے والی ہیں۔

Continue Reading
Advertisement
google play store
ٹیکنا لوجی1 گھنٹہ ago

گوگل پلے سٹور پر بچوں کی نگرانی کرنے والا مفت اپیس

faroots steeker
صحت1 گھنٹہ ago

پھلوں کو تازہ رکھنے کے لیے سٹیکر تیار

waseem akram
کھیل1 گھنٹہ ago

وسیم اکرم نے سرفراز کو اچھا کپتان قرار دے دیا

hudaidah
انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

سیز فائر کا معاہدہ ختم، ایکدوسرے پر حملے شروع

three wuzra
پاکستان2 گھنٹے ago

وفاقی کابینہ کے 3 وزراء کو 3 ماہ کی مہلت

small airoplan
انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

چھوٹا طیارہ گر کر تباہ، 2 افراد ہلاک

earth quake
پاکستان2 گھنٹے ago

لاہور اور گردونواح میں زلزلے کے جھٹکے

army chief meet with ameer qatar
پاکستان2 گھنٹے ago

دورہ قطر، آرمی چیف کی امیر اور وزیراعظم سے ملاقاتیں

sipreme court 1
پاکستان2 گھنٹے ago

پاکپتن اراضی کیس‘ جے آئی ٹی کو ایک ہفتے کی مہلت

hanif abbasi
پاکستان3 گھنٹے ago

حنیف عباسی نے بیٹی کی مدد سے انکار کر دیا

mian sharif
پاکستان3 گھنٹے ago

میاں شریف کا گلف سٹیل سے کوئی تعلق نہیں:نیب پراسیکیوٹر

faroqgh naseem
پاکستان3 گھنٹے ago

اپوزیشن ہمارے ساتھ ملکر عوام دوست قوانین منظور کرائے

rana sana ullah
پاکستان3 گھنٹے ago

شیخ رشید آج عمران خان کے بوٹ چاٹ رہا ہے

sonu nigam
شوبز3 گھنٹے ago

کاش میری پیدائش بھارت کی بجائے پاکستان میں ہوتی

shah mehmood qurashi
پاکستان3 گھنٹے ago

دہشت گردوں کو منطقی انجام تک پہنچا کر دم لیں گے

ali ejaz
شوبز12 گھنٹے ago

اداکار علی اعجاز انتقال کر گئے

vechicle card
پاکستان11 گھنٹے ago

رجسٹریشن بک کی جگہ سمارٹ کارڈ متعارف کروانے کا اعلان

کھیل11 گھنٹے ago

بھارت کو 146 رنز سے شکست

پاکستان11 گھنٹے ago

4 پراسیکیوٹرز مستعفی

nawaz sharif
پاکستان9 گھنٹے ago

فلیگ شپ ریفرنس، نیب کے حتمی دلائل شروع

sonu nigam
شوبز3 گھنٹے ago

کاش میری پیدائش بھارت کی بجائے پاکستان میں ہوتی

punjab cabinet
پاکستان11 گھنٹے ago

سرکاری ملازمین کےاحتساب کیلئے خودمختار کمیشن

ban to wash van with pipe
پاکستان8 گھنٹے ago

لاہور ہائیکورٹ نے نئی پابندی عائد کر دی

sheihk rasheed
پاکستان9 گھنٹے ago

این آر او کے حوالہ سے شیخ رشید کا بڑا دعویٰ

khursheed shah
پاکستان9 گھنٹے ago

حکومت اپنی ناقص پالیسیوں سے خود گر جائیگی

British air ways start
پاکستان8 گھنٹے ago

پاکستان کیلئے 10 سال بعد دوبارہ پروازیں بحال

doctor muhammad faisal
پاکستان4 گھنٹے ago

سزائے موت خاتمے کی قرارداد کیخلاف ووٹ دیا

پاکستان10 گھنٹے ago

’’بھارتی جاسوس کو سزا مکمل ہونے پر رہا کیا گیا‘‘

fawad chaudhry
پاکستان6 گھنٹے ago

اسحاق ڈار کے بارے میں بڑا انکشاف

narowal
پاکستان11 گھنٹے ago

اسکول وین ٹرین کی زد میں آگئی، 12 بچے زخمی

aquaman
شوبز1 دن ago

سمندر کے بادشاہ ’ایکوا مین‘ کا دنیا پر راج

husan parcham song
ویڈیو4 دن ago

کترینہ کیف کے آئٹم سانگ ؛حسن پرچم؛نے آگ لگا دی

simbha
ویڈیو4 دن ago

نصرت فتح علی خان کا ایک اور گانا بھارتی فلم :سمبا: کے لئے چوری

aquwa man film
شوبز6 دن ago

ایڈونچر فلم ‘ایکوامین ‘کی نئی جھلکیاں جاری

cheet indea
ویڈیو6 دن ago

عمران ہاشمی کی فلم ’چیٹ انڈیا‘ کے ٹریلر کی دھوم

avengers 4
شوبز2 ہفتے ago

سپر ہیروز فلم ’’ایونجر4 ‘‘ کا ٹریلر جاری

sambah
ویڈیو2 ہفتے ago

رنویر سنگھ کی ایکشن فلم ’سمبا‘ کاپہلا گانا ریلیز

zero movie
شوبز2 ہفتے ago

فلم ’’زیرو‘‘ کا دوسرا گانا ریلیز، سوشل میڈیا پر طوفان برپا

samba film
شوبز2 ہفتے ago

بالی وڈ کی ایکشن فلم ’سمبا‘ کا ٹریلر جاری

2.0 movie
ویڈیو3 ہفتے ago

نمائش سے پہلے 350 کروڑ کمانے کا ریکارڈ

ralph breaks the internet
ویڈیو3 ہفتے ago

نئی کارٹون فلم ریلیز ہوتے ہی چھا گئی

the lego movie 2 trailer
ویڈیو4 ہفتے ago

اینی میٹڈ فلم ’’دی لیگومووی ٹو‘‘ کا ٹریلر ریلیز

doctor mahreen live session
ویڈیو4 ہفتے ago

ڈاکٹر مہرین زمان نیازی کا لائیو سیشن

film
ویڈیو1 مہینہ ago

بچوں اور بڑوں کی چونکا دینے فلم میدان میں آ گئی

fantestic beats
ویڈیو1 مہینہ ago

فلم ’’the fantastic beasts and where to find them‘‘ تہلکہ خیز عالمگیر نمائش

مقبول خبریں