Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

شوبز

فن کے سلطان کو بچھڑے23سال بیت گئے

Avatar

Published

on

sultan rahi

برسوں تک فلم بینوں کے دلوں پر راج کرنے والے مقبول اداکار سلطان راہی کی 23 ویں برسی آج منائی جارہی ہے۔ سٹیج ڈراموں سے کیرئیر کا آغاز کرنے والے سلطان راہی نے 813 فلموں میں اپنے فن کے جوہر دکھائے جن میں 703 پنجابی اور 110 اردو فلمیں شامل ہیں۔ حبیب احمد المعروف سلطان راہی بھارتی ریاست اتر پردیش کے ضلع مظفر نگر بجناور میں 1938ء پیدا ہوئے، تقسیم ہند کے وقت پاکستان کے ضلع گوجرانوالہ میں آ گئے۔ سلطان راہی نے 1955 میں اپنے کیرئیر کا آغاز سٹیج ڈرامہ سے کیا جس میں ان کا نام نادر شاہ درانی رکھا گیا۔ انہوں نے 4سال تک سٹیج پر کام کیا، پھر 1959 میں بننے والی فلم "باغی”میں ایکسٹر ا اداکار کی حیثیت سے کام کیا۔

1972 ان کے کیرئیر میں ٹرننگ پوائنٹ ثابت ہوا، اس سال ان کی تین فلموں کی ڈائمنڈ جوبلی منائی گئی۔ 1979 میں فلم مولا جٹ میں مثالی کام کیا اور شہرت کی بلندیوں کو چھو لیا۔ اداکارہ انجمن، صائمہ، نرگس وغیرہ سلطان راہی کی ہیروئن بنیں اور کامیابیوں کی سیڑھیاں عبور کرتے ہوئے فن کی بلندیوں پر جا پہنچیں۔سلطان راہی کو بہترین اداکاری پر 160 فلم ایوارڈز سے نوازا گیا اور گنیز بک آف ریکارڈ میں آنے والے پہلے پاکستانی فنکار ہیں۔ سلطان راہی اپنے ڈرائیور و سیکرٹری حاجی احسن کے ہمراہ 8 اور 9 جنوری کی درمیانی شب اسلام آباد سے لاہور جا رہے تھے کہ تھانہ صدر گوجرانوالہ کے علاقے سمن آباد چونگی کے قریب ان کی گاڑی کا ٹائر پنکچر ہوا اور وہ ٹائر تبدیل کر رہے تھے نامعلوم افراد آ گئے جنہوں نے سلطان راہی کو گولیاں مار کر قتل کیا اور ا ن کے سیکرٹری حاجی احسن کو زندہ چھوڑ کر فرار ہو گئے۔

پولیس نے کارروائی ڈالتے ہوئے مدو خلیل کے رہائشی ساجد عرف ساجو کانا کو گرفتار کیا اور ڈکیتی کی وارداتوں کا مال برآمد کرکے سلطان راہی کا قاتل قرار دیا اور پھر اسے مبینہ مقابلے میں پار کر دیا گیا۔

کچھ عرصہ گزرجانے کے بعد شیخوپورہ پولیس نے ڈکیت گینگ کو گرفتار کیا جس میں شامل ایک ملزم یونس حبیب نے معروف اداکار سلطان راہی کو قتل کرنے کا انکشاف کیا تاہم پولیس کی ناقص تفتیش کے باعث ملزم یونس کو رہا کر دیا گیا۔ سلطان راہی قتل کیس میں گوجرانوالہ پولیس نے 500 سے زیادہ بے گناہ لوگوں کی پکڑ دھکڑ کی اور مبینہ طور پرکروڑوں روپے رشوت بھی وصول کی لیکن اصل قاتلوں کا سراغ لگانے میں ناکام رہی۔

شوبز

حسن نیازی بھارتی پائلٹ کا کردارنبھانے پر بول پڑے

anees akhtar

Published

on

hassan niazi

معروف پاکستانی اداکار حسن نیازی اپنی نئی آنے والی فلم ’شیردل‘ میں بھارتی پائلٹ کا کردار نبھانے پر بول پڑے۔

حسن نیازی کا اپنے کردار کے حوالے سے کہنا ہے کہ ’میں فلم ’شیر دل‘ میں بھارتی پائلٹ ارون ویرانی کا کردار ادا کررہا ہوں لیکن اس فلم کی تشہیر کے دوران اکثر لوگ مجھ سے ایک سوال پوچھا کرتے ہیں کہ ارون ویرانی کا کردار بھارتی رہا کیے گئے پائلٹ ابھی نندن سے متاثر ہوکر بنایا گیا ہے تو بطور حسن نیازی میں کس طرح محسوس کرتا ہوں جس پر میں ہمیشہ یہی کہتا ہوں کہ فلم کا یہ اسکرپٹ ہم بہت پہلے تیار کر چکے تھے‘۔

حسن نیازی نے یہ بھی کہا کہ کسی بھی اچھی فلم کو بنانے میں کم از کم ڈیڑھ سے دو سال کا عرصہ درکار ہوتا ہے اور ہم اپنی فلم کی لاؤنچنگ کے قریب تر تھے لیکن یہ قدرت کی طرف سے محض ایک اتفاق ہی تھا کہ پاکستان میں بھارتی پائلٹ کا واقعہ رونما ہو گیا اور اگر ایسا نہ بھی ہوتا تو ہم اپنی اس فلم کو لے کر کافی مطمئن ہیں۔

ارون ویرانی کا کردار ادا کرنے والے حسن نیازی نے کہا کہ اس فلم پر ہمیں یقین اس وجہ سے بھی ہے کہ ان دنوں پاک فضائیہ کا جذبہ اور مورال بلند ترین ہے اور ہم نے بھی اس فلم میں کچھ اسی طرح کی عکاسی کی ہے جس میں پاکستانی پائلٹ اپنے ملک کا دفاع کرتے ہوئے دشمن کو مزہ چکھاتا ہے۔

واضح رہے کہ اظفر خان کی ہدایت کاری میں بننے والی ’شیر دل‘ میں 1965ء کی پاک بھارت جنگ کو اجاگر کرنے کی کوشش کی گئی ہے جس میں میکال ذوالفقار، حسن نیازی اور ارمینا خان مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں۔ فلم رواں ماہ 22 مارچ کو سنیما گھروں کی زینت بنے گی۔

Continue Reading

شوبز

میوزک بینڈ ’جل‘ ٹوٹنے کی وجہ سامنے آگئی

anees akhtar

Published

on

jall band

سال 2002ء میں گیت ’عادت‘ کی وجہ سے مشہور ہونے والا بینڈ ’جل‘ جتنی رفتار سے شہرت کی بلندیوں پر پہنچا اتنی ہی جلدی بینڈ ٹوٹا بھی جس کی وجہ آپس کی لڑائی سمجھی جاتی ہے تاہم اب اصل وجہ سامنے آگئی ہے۔

معروف پاکستانی اداکارہ ثمینہ پیرزادہ کے شو میں سابقہ جل بینڈ کے گٹارسٹ اور نغمہ نگار گوہر ممتاز نے شرکت کی اور جہاں انہوں نے گلوکاری کے میدان میں قدم رکھنے کے ساتھ ساتھ بچپن کی شرارتوں کو بھی یاد کیا اور جل بینڈ کے ٹوٹنے کی وجہ بھی  بتائی۔

گوہر ممتاز نے کہا کہ پہلے ہمارے ’بینڈ جل‘ نے 2002 میں ’عادت‘ کا آڈیو گیت ویب سائٹ پر جاری کیا جوکہ چند ماہ میں ہی وائرل ہونے کی وجہ سے مشہور ہو گیا تھا جس کے بعد 2003ء میں اس گانے کو ایک بار پھر ویڈیو کے ساتھ جاری کیا گیا جوکہ ہماری پہچان کی اصل وجہ بنا۔

گلوکار نے بتایا کہ عاطف اسلم اور میری دوستی بچپن سے تھی اور فرحان سعید سے بھی اچھی دوستی تھی تاہم مقبولیت کے بعد سب کچھ الگ کرنا چاہتے تھے اور اپنا ایک مقام بنانا چاہتے تھے اور پھر عاطف کے فوری جانے کے بعد میں اور گوہر بھی 10 سال بعد الگ ہو گئے لیکن ہم آج بھی دوستوں کی طرح ملتے ہیں، گپ شپ کرتے ہیں کرکٹ کھیلتے ہیں کیوں کہ ہمارا اچھا وقت گزرا ہے تو ہم آج بھی ایک دوسرے کو بھی یاد کرتے ہیں لیکن ہم اپنی یہ دوستی عوام کے سامنے نہیں دکھاتے۔

گوہر ممتاز نے کہا کہ جب بھی بینڈ ٹوٹتا ہے تو پہلے یہ سوچا جاتا ہے کہ سب سے پہلے کیا کرنا ہے کیوں کہ ماضی میں بھی ’ای پی‘، آرو، جنون اور وائٹل سائن جیسے بینڈ بھی ٹوٹے تھے لیکن اس کے بعد بھی سب نے اپنا ایک الگ مقام بنایا اور اسی طرح جب 2011ء میں میرا نیا بینڈ بنا تو شائقین کی جانب سے کافی حوصلہ افزائی ملی اور پھر دل ہارے ،لائیاں لائیاں اور وہ لمحے جیسے گانے سپر ہٹ رہے لیکن ان سب باتوں میں اہم بات یہ ہے کہ چاہے کچھ بھی ہوجائے ہار نہیں ماننی چاہیے۔

Continue Reading

شوبز

حانیہ عامر نے دل دیا۔۔۔ لیکن کس کو

Rashid Saeed

Published

on

Capture4

اداکارہ حانیہ عامراور گلوکارعاصم اظہر کی دوستی پیار میں تبدیل ہوگئی ہے جس کے بعد دونوں نے زندگی بھر ساتھ جینے مرنے کی قسمیں کھائی ہیں۔ دونوں فنکاروں کے درمیان چندماہ پہلے ہی دوستی شروع ہوئی تھی اور وہ دیکھتے ہی دیکھتے ایک دوسرے کے بہت قریب آگئے جس کا اندازہ سوشل میڈیاپر موجود ان کی تصاویرسے لگایا جاسکتا۔دونوں فنکار نہ صرف بیشتر وقت ساتھ گزارتے ہیں بلکہ کئی پراجیکٹ بھی ساتھ کرچکے ہیں۔دسمبر2018 میں لاہور میں ہونے والے برائیڈل فیشن ویک میں دونوں نے ایک ساتھ انٹری کی تھی جبکہ اب کراچی میں ہونے والے فیشن ویک بھی دونوں ریمپ پر اکٹھے موجود تھے۔اس کے لئے علاوہ پی ایس ایل 4کے کئی میچ بھی انہوں نے اکٹھے ہی دیکھے۔ذرائع نے بتایا ہے کہ دونوں فنکار ہمیشہ ساتھ رہنے کا وعدہ کرچکے ہیں لیکن فی الوقت وہ شادی کا اعلان نہیں کرسکتے جس کے لئے ابھی کچھ اور انتظار کرنا پڑے گا۔ اس سلسلے میں عاصم اظہر سے جب حال ہی میں حانیہ عامر بارے سوال کیا گیا تو انہوں نے کہا کہ ’’آپ دیکھ سکتے ہیں کہ میرا دل کتنی تیزی سے دھڑک رہا ہے۔انہوں نے مزیدکہا کہ میرانہیں خیال کہ میں اس پوزیشن میں ہوں جو اس سوال کا جواب دے سکوں،مجھے لگتا ہے کہ وہ ایسی شخصیت ہے جو میری زندگی میں بہت سی مثبت تبدیلیاں لائی،جب وہ ساتھ ہوتی ہے تو زندگی بہت مثبت ہوجاتی ہے‘ ان کا کہنا تھا ‘اس کی واحد وجہ بس یہ ہے کہ میں اس کا احترام کرتا ہوں، ہاں یا ناں کے کے لیے میں اس کی رضامندی چاہوں گا۔ میں اپنی طرف سے کچھ نہیں کہنا چاہتا کیونکہ دوسرا کیا سوچتا ہے مجھے نہیں معلوم’۔ گلوکار کا کہنا تھا ‘لوگوں کی جانب سے انہیں بہت زیادہ کمنٹس ملتے ہیں کہ وہ ایک دوسرے کے ساتھ بہت زیادہ تصاویر شیئر کرتے ہیں، میں انہیں بس یہ کہنا چاہتا ہوں میں آپ کے خیالات کو سراہتا ہوں مگر اس سے مجھے سکون ملتا ہے، اگر مجھے کسی کام میں دلی سکون ملے گا تو میں ہمیشہ اس کا ہی انتخاب کروں گا، اگر ایسا مجھے دنیا کے ساتھ تصاویر اور لمحات شیئر کرنے میں ملتا ہے تو ایسا کرنے دیں’۔ عاصم اظہر نے کہا کہ انہوں نے ہانیہ عامر کے ساتھ ٹیلی فلم میں کام اس لیے کیا کیونکہ ایک بہت اچھا پراجیکٹ تھا اور یہ ایسا موقع تھا جس میں مجھے اس شخصیت کے ساتھ زیادہ وقت گزارنے کا موقع ملتا جس کے ساتھ گھومنا مجھے پسند ہے۔

Continue Reading
Correspondent Required at Khouj News
Advertisement
hassan niazi
شوبز32 منٹ ago

حسن نیازی بھارتی پائلٹ کا کردارنبھانے پر بول پڑے

imran khan
کھیل38 منٹ ago

عمران خان کی افغانستان کوپہلا ٹیسٹ میچ جیتنے پرمبارکباد

kartaar pur coridoor
پاکستان45 منٹ ago

کرتارپورراہداری؛تکنیکی ماہرین کا اجلاس آج ہوگا

boys
پاکستان49 منٹ ago

لڑکیوں کی نازیبا ویڈیو بنانے والے دوطالب علم گرفتار

nawaz sharif1
پاکستان52 منٹ ago

نوازشریف کواپنے گھرفون کرنے کا اختیارحاصل

jall band
شوبز56 منٹ ago

میوزک بینڈ ’جل‘ ٹوٹنے کی وجہ سامنے آگئی

maryam nwaz
پاکستان3 گھنٹے ago

مریم نوازکی نوازشریف سے لائن کٹ گئی

the world bank
پاکستان3 گھنٹے ago

عالمی بینک کا حکومت کےخلاف عدم اعتماد

Capture4
شوبز5 گھنٹے ago

حانیہ عامر نے دل دیا۔۔۔ لیکن کس کو

ali muhammad khan
پاکستان5 گھنٹے ago

علی محمدخان نے عافیہ صدیقی کے حوالہ سے خوشخبری سنادی

F16
انٹرنیشنل5 گھنٹے ago

امریکا نے ایف 16 طیاروں پر بھارتی پراپیگنڈہ بے نقاب کر دیا

creeme
پاکستان5 گھنٹے ago

کریم, پراخلاقیات کا جنازہ نکالنے کا الزام,

پاکستان5 گھنٹے ago

عمران خان حکومت کی بڑی ناکامی منظر عام پر

sardar usman buzdar
پاکستان5 گھنٹے ago

پنجاب حکومت کا وزیراعظم کو چونا، تنخواہوں میں اضافہ کا بل منظور

cheena flag
انٹرنیشنل5 گھنٹے ago

چین نے پاکستان کے ایشو پر بھارت کو بڑی پیشکش کر دی

شوبز12 گھنٹے ago

”داغ“ ۔۔۔ تکمیل کے آخری مراحل میں

dream team
PSL413 گھنٹے ago

ڈریم ٹیم کا اعلان، اے بی ڈی ویلیئرزکپتان مقرر

شوبز12 گھنٹے ago

”شاہ رخ کی سالیاں“۔۔۔احسن خان کامیڈی رول میں

shain watson
PSL422 گھنٹے ago

سرفراز احمد بہترین کپتان ہیں، شین واٹسن

شوبز12 گھنٹے ago

آسٹریلیا میں ایوارڈ کرانے کی تیاری

شوبز14 گھنٹے ago

فوک گلوکار طالب حسین درد انتقال کر گئے

nitherland
انٹرنیشنل10 گھنٹے ago

ہالینڈ : مسافروں پر فائرنگ، متعدد زخمی

پاکستان5 گھنٹے ago

پاکستان، آئی ایم ایف معاہدہ طے، ڈالر 185 ، بجلی 5 روپے فی یونٹ مہنگی

katreena salman
شوبز9 گھنٹے ago

مودی سرکارکا انوکھا فیصلہ؛سلمان اور کترینہ کواہم ذمہ داری مل گئی

ali muhammad khan
پاکستان5 گھنٹے ago

علی محمدخان نے عافیہ صدیقی کے حوالہ سے خوشخبری سنادی

shahbaz sharif
پاکستان13 گھنٹے ago

شہبازشریف بیان ریکارڈ کرانے کے بعد واپس روانہ

queeta galdiators
PSL410 گھنٹے ago

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے غیر ملکی کھلاڑی اپنے اپنے ملک روانہ

nafeesa shah
پاکستان10 گھنٹے ago

نفیسہ شاہ نے نیب قانون کے خلاف بغاوت کردی

پاکستان15 گھنٹے ago

5 بھارتی طیارے تباہ کرنے والے ایم ایم عالم کی چھٹی برسی

air craft
پاکستان10 گھنٹے ago

پاک فضائیہ کے طیاروں کی کامیاب لینڈنگ مگرکہاں جان کرحیران،

مقبول خبریں