Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

صحت

سونے سے پہلے کھانا انتہائی خطرناک

WebDesk 2

Published

on

french fryes

طبی ماہرین کا کہنا ہے کہ رات کو سونے کے وقت سے 2 گھنٹے پہلے کچھ کھانا نہیں چاہئے تاکہ نظام ہاضمہ یا کسی اور جسمانی نظام پر منفی اثرات مرتب نہ ہوسکیں۔

تاہم اس سے انکار نہیں کیا جاسکتا ہے کہ رات کو سونے سے کچھ دیر پہلے کچھ کھانے کی خواہش اکثر افراد کے اندر پیدا ہوتی ہے۔

اب کس چیز کی خواہش ہوسکتی ہے یہ تو ہر فرد میں الگ ہوتی ہے تاہم سونے سے پہلے درج ذیل چیزوں کا استعمال آپ کی نیند خراب کرسکتا ہے جبکہ اگلا دن بھی غنودگی کے باعث برا گزر سکتا ہے۔

تلی ہوئی غذائیں

رات کو سونے سے کچھ دیر پہلے تلے ہوئے چربی والی غذائیں کھانا نظام ہاضمہ سے بہت سست روی سے گزرتی ہیں، تو اس کی وجہ سے جسم کو سونے کی کوشش کے لیے بہت محنت کرنا پڑتی ہے۔ ایک تحقیق کے مطابق اگر ہم اپنے نظام ہاضمہ کے انجن کو سونے کے دوران مشکل میں نہیں ڈالنا چاہتے تو تلی ہوئی چیزوں کو سونے سے پہلے کھانے سے گریز کیا جانا چاہئے۔

تیکھی اشیاء

تیکھی یا مرچ مصالحے والی غذائیں سونے سے قبل استعمال کرنا معدے کو پریشان کرکے سینے میں جلن کا خطرہ بڑھاتی ہیں جس کی وجہ سے سونا لگ بھگ ناممکن ہوجاتا ہے۔ مگر اس کے ساتھ ساتھ یہ غذائیں جسم میں ہسٹامین نامی کیمیائی مادے کے اخراج کا باعث بنتی ہیں، جس کے نتیجے میں جسم کے لیے سونا مشکل ہوتا ہے، خراب نیند کا نتیجہ کیا ہوسکتا ہے وہ بتانے کی ضرورت نہیں۔

چاکلیٹ

چاکلیٹ میں موجود کیفین، دماغ سے نیند کو دور بھگا دیتی ہے۔

کافی

کافی میں چاکلیٹ کے مقابلے میں زیادہ کیفین ہوتی ہے اور اسے سونے سے پہلے پہنا آپ کو دیر تک کروٹیں بدلنے پر مجبور کرسکتا ہے۔

فرنچ فرائیز

نیند ہماری صحت کے لیے بہت اہمیت رکھتی ہے تو ایسی عادات سے گریز کریں جو اس کے معیار کو متاثر کرنے کا باعث بنیں، سونے سے چند گھنٹے قبل فرنچ فرائیز کو کھانے سے گریز کریں جس میں چربی کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے جس کے باعث جسم کی توجہ نیند کی بجائے اسے ہضم کرنے پر زیادہ ہوتی ہے، جبکہ سینے میں جلن کا خطرہ بھی بڑھتا ہے۔

چائے

چائے سیاہ ہو، دودھ والی یا سبز، سب میں کیفین موجود ہوتا ہے جس کے نتیجے میں وہی اثر ہوتا ہے جو چاکلیٹ یا کافی کے استعمال سے ہوسکتا ہے۔

پاپ کارن

ہوسکتا ہے کہ سونے سے قبل ٹی وی دیکھتے ہوئے منہ چلانے کو دل کرے تو پاپ کارن سامنے آنے پر ہاتھ روکنا مشکل ہوجاتا ہے، مگر سونے سے قبل اسے کھانے سے گریز کرنا چاہئے، کیونکہ ان میں نمک کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو رات بھر پیاس بڑھاتی ہے، جس سے نیند متاثر ہوتی ہے۔

بیکری کے چپس

یہ چپس چکنائی، چربی اور نمک سے بھرپور ہوتے ہیں جس سے سینے میں جلن کا امکان بڑھتا ہے جبکہ رات کو پانی پینے کے بھی اٹھنا پڑسکتا ہے، سونے سے قبل انہیں کھانا جسم کے لیے انہیں ہضم کرنا بھی مشکل بناتا ہے۔

پیزا

یہ بھی چکنائی اور چربی سے بھرپور غذا ہے جو کہ نظام ہاضمہ کے لیے بھی بھاری ثابت ہوتا ہے جبکہ سینے میں جلن کا خطرہ بڑھتا ہے، سونے سے قبل جسم کو پرسکون بنانے کی ضرورت ہوتی ہے اور جب جسم ہضم کرنے میں مصروف ہو تو سوتے ہوئے کروٹیں بدلنا پڑتی ہیں۔

بھنا ہوا گوشت

گوشت میں موجود ٹرائیپتوفن نامی امینو ایسڈ ہوتا ہے جو کہ غنودگی طاری کرتا ہے جو کہ سننے میں اسے سونے سے قبل مثالی غذا بناتا ہے مگر ایک تحقیق میں دریافت کیا گیا کہ اس میں موجود پروٹین کی زیادہ مقدار دماغ کے لیے ٹرائیپتوفن تک رسائی کو کم کرسکتا ہے جس سے نیند متاثر ہوتی ہے۔

پانی

یقیناً پانی پینا صحت کے لیے ضروری ہے، خصوصاً سونے سے پہلے بیشتر افراد پانی پی کر لیٹنا پسند کرتے ہیں، تاہم طبی ماہرین کے مطابق دن بھر میں پانی کی مناسب مقدار کا استعمال کافی ہوتا ہے مگر بیشتر افراد پیاس کے خیال سے بہت زیادہ پانی سونے کے لیے لیٹنے سے پہلے پی لیتے ہیں، جس کے نتیجے میں انہیں واش روم کے چکر لگانا پڑتے ہیں، جس سے نیند خراب ہوتی ہے۔

آئس کریم

آئس کریم خصوصاً کافی آئسکریم میں بھی کافی کی طرح کیفین موجود ہوتی ہے، جس کے نتیجے میں نیند اڑ جاتی ہے، اگر اسے کھانا ضروری ہے بھی تو سونے سے 2 گھنٹے پہلے کھالیں یا یاسی چیزیں کھانے سے بھی کریں جن میں کیفین موجود ہو۔

انرجی ڈرنکس

عام طور پر اس طرح کے مشروبات میں کیفین موجود ہوتی ہے، تو انہیں سونے سے قبل پینے سے گریز کرنا چاہئے۔

سافٹ ڈرنکس

ان مشروبات میں موجود بلبلے بدہضمی کا باعث بن سکتے ہیں اور بستر پر کروٹیں بدلنے پر مجبور کرسکتے ہیں، ان مشروبات میں موجود تیزابیت دانتوں کی سطح متاثر کرتی ہے تو سونے سے قبل پانی کو ہی ترجیح دیں مگر بہت زیادہ مقدار میں نہیں۔

صحت

بلڈ پریشرمعمول پررکھنا چاہتے ہیں تو دہی کھائیں

WebDesk 2

Published

on

yougert

بلند فشار خون یعنی ہائی بلڈ پریشر ایک عام مرض بنتا جارہا ہے، ماہرین بلڈ پریشر کو معمول پر رکھنے والی ایسی اشیا تجویز کرتے ہیں جن کی تاثیر ٹھنڈی ہوتی ہے۔

انہی میں سے ایک شے دہی بھی ہے، طبی ماہرین کےمطابق دہی کا روزانہ استعمال بلند فشار خون کو معمول پر لانےمیں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

تحقیق کے مطابق دہی میں شامل صحت بخش بیکٹریا معدے میں جا کر بلند فشار خون کو معمول پر لانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ دہی میں پائے جانے والے بیکٹریا پرو بائیوٹک کے استعمال کو معمول بنا لیتے ہیں جس سے بلند فشار خون کی سطح کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ دہی میں پائے جانے والا کیلشیئم، پروٹین، وٹامن بی اور فولک ایسڈ بڑھتے ہوئے کولیسٹرول کو کم کرنے کے لیے بھی نہایت مفید ہے۔

ماہرین کے مطابق بلڈ پریشر کے مریضوں کو چکنائی اور نمک والی غذاؤں سے پرہیز کرنا چاہیئے اور ورزش کے ساتھ ساتھ صحت مند غذاؤں کا استعمال کرنا چاہیئے۔

دہی کے ساتھ ساتھ بلڈ پریشر میں کمی کے لیے امرود بھی مفید خیال کیا جاتا ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ امرود میں موجود اجزا خون کی روانی کو کم کر کے بہاؤ متوازن کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں، جس سے ہائی بلڈ پریشر سے نجات حاصل کرنے میں مدد ملتی ہے۔

Continue Reading

صحت

ایسا پرفیوم جس کی خواہش ہرکوئی کرے

WebDesk 2

Published

on

shamukh

خوشبو اپنے لیے خریدنا، خرید کر کسی کو تحفے میں دینا کسے پسند نہیں لیکن جب خوشبو اچھی لیکن اس کی قیمت کروڑوں میں ہو تو پھر ہر کوئی اسے خود تو استعمال کرنے کی خواہش کرے گا لیکن کبھی دوسروں کو بطور تحفہ دینے کا نہیں سوچے گا۔

ایک خوشبو ایسی جسے سونگھنا تو شاید سب پسند کریں گے لیکن اس کی قیمت  ایک عام انسان سن کر ہی دل تھامنے پر مجبور ہو جائے۔

تو آپ بھی دل تھام کر سنیے کہ خوشبوئیات کی  مشہور کمپنی ‘اسپرٹ آف دبئی’ نے دنیا کا مہنگا ترین پرفیوم ‘شمکھ’ تیار کیا ہے جس کی قیمت پاکستانی روپوں میں 18 کروڑ روپے سے بھی زائد بنتی ہے۔

لفظ ‘شمکھ’ عربی زبان سے لیا گیا ہے جس کے معنی سب سے زیادہ ‘اونچے’ یا ‘شاندار کا مستحق’ کے ہیں۔ اس کی بوتل پر کسی بھی دوسرے مہنگے ترین پرفیوم کے مقابلے میں زیادہ ہیرے جڑے ہیں جبکہ اس کا اسپرے ریموٹ کنٹرول سے کیا جا سکتا ہے۔

پرفیوم کی بوتل کے ڈیزائن میں دبئی سے جڑے 7 عناصر شامل کیے گئے ہیں جن میں باز، دنیا کا عظیم موتی درا (پرل ڈائیونگ)، عربی گھوڑے، نرجسی گلاب، حیبہ (لگژری)، دیوان یعنی ( عربوں کی مہمان نوازی) اور آمل یعنی دبئی بطور مستقبل کا شہر شامل ہیں۔

پرفیوم کی بوتل دبئی مال کے فیشن ایونیو میں 30 مارچ تک رکھی گئی تھی تاکہ خواہشمند لوگ اسے دیکھنے پرکھنے کے بعد آرڈر کر سکیں لیکن آرڈر دینے کے 4 سے 6 ماہ بعد ہی اس پرفیوم کی ڈیلیوری مل سکتی تھی۔

اس کی تیاری میں 3 سال کا عرصہ لگا اور اس پرفیوم کی ایک خاصیت یہ بھی ہے کہ اسے مرد اور خواتین دونوں استعمال کر سکتے ہیں۔

پرفیوم کی تیاری میں تمام قدرتی اجزاء استعمال کیے گئے ہیں جن میں صندل، مشک، ترکش گلاب، پودینے کا پودا، یلانگ یلانگ (ایک درخت جس کے خوشبودار پھولوں سے عطر کشید کیا جاتا ہے) اور خالص بھارتی عود شامل ہیں۔ اس کی خوشبو تقریبا 12 گھنٹے تک قائم رہتی ہےاور خالص اجزاء کے باعث ہر ایک کی جد پر اس کی اپنی ہی مہک ہوتی ہے۔

اس پرفیوم کی منفرد بوتل ایک دو نہیں بلکہ 3 ہزار 571 جگمگاتے ہیروں سے جڑی ہے، صرف یہی نہیں اس میں پکھراج، موتی، 18 قیراط سونا اور خالص چاندی بھی موجود ہے۔

Continue Reading

صحت

مریضوں کےلیے پھلیاں جادوئی خواص رکھتی ہیں

WebDesk 2

Published

on

soya been

 غذائیات پر زور دینے والے ڈاکٹر ذیابیطس کے مریضوں کے لیے لوبیا اور دیگر اقسام کی پھلیوں پر زور دیتے ہیں کیونکہ یہ ذیابیطس کے لیے بہت مفید ثابت ہوسکتی ہیں۔

امریکن ڈائبیٹکس ایسوسی ایشن ( اے ڈی اے) نے کئی اقسام کی پھلیوں کو ذیابیطس کے لیے ’سپرفوڈ‘ قرار دیا ہے۔ وجہ یہ ہے کہ پھلیاں وٹامن، معدنیات، اینٹی آکسیڈنٹس، فائبر(ریشے) اور دیگر اہم اجزا سے بھرپور ہوتی ہیں ۔ اسی بنا پر پھلیوں کو ذیابیطس کے لیے سرِفہرست غذا میں شامل کیا جاچکا ہے۔

پھلیوں کے خواص

پھلیوں میں پروٹین ، فائبر اور دیگر معدنیات بھری ہوتی ہیں ۔ دیگر جسمانی افعال کو بہتر بنانے کے ساتھ ساتھ ان کا باقاعدہ استعمال خون میں شکر کی مقدار کو ایک حد میں رکھتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ پھلیوں میں موجود غذائی سالمات بہت حد تک ذیابیطس کے مریضوں کے لیے مفید ثابت ہوسکتے ہیں۔

کاربوہائیڈریٹ

اگرچہ پھلیوں میں کاربوہائیڈریٹ کی خاصی مقدار موجود ہوتی ہے لیکن ان کا گلائسیمک انڈیکس ( جی آئی) کم ہوتا ہے اور انہیں کھانے کے بعد مریض کے خون میں چینی کی مقدار نہیں بڑھتی۔ دوسری جانب کاربوہائڈریٹس کی کمی بھی دور ہوجاتی ہے۔ حیرت انگیز بات یہ ہے کہ پھلیوں میں موجود پیچیدہ کاربوہائیڈریٹس بہت آہستہ ہضم ہوتے ہیں اور یہی وجہ ہے کہ بہت عرصے تک خون میں گلوکوز کی مقدار ایک ہی سطح پر رہتی ہے۔

فائبر

پھلیوں میں موجود فائبر یا ریشہ ہاضمے کا عمل سست بناتا ہے جس سے عین کاربوہائیڈریٹس کی طرح خون میں شکر کی مقدار طویل عرصے تک ایک ہی جگہ برقرار رہتی ہے۔

پروٹین

پودوں سے حاصل ہونے والے پروٹین کی بہترین مثال پھلیاں ہی ہیں۔ پروٹین جسمانی عضلات کی افزائش اور پٹھوں کی ٹوٹ پھوٹ کی مرمت کرتی ہیں۔ اسی لیے جو لوگ گوشت سے پروٹین حاصل نہیں کرنا چاہتے وہ پھلیاں ضرور آزمائیں۔

پھلیوں سے حاصل شدہ پروٹین کا ایک اور فائدہ بھی دیکھئے کہ یہ پیٹ بھرے کا احساس دلاتی ہیں اور انسان زیادہ کھانے سے بچ جاتا ہے۔ اس طرح پھلیوں کا باقاعدہ استعمال بسیار خوری اور موٹاپے کو دور کرتا ہے جو ذیابیطس میں کسی وبالِ جان سے کم نہیں۔

Continue Reading
Correspondent Required at Khouj News
Advertisement
yasar shah
کھیل2 گھنٹے ago

دورہ انگلینڈ کیلیے شاداب خان کی جگہ یاسر شاہ ٹیم میں شامل

jam kamal
پاکستان2 گھنٹے ago

ماضی میں توجہ نہیں دی گئی، وزیراعلیٰ بلوچستان

imran jamal
پاکستان2 گھنٹے ago

وزیراعظم نے ہاؤسنگ اسکیم کا سنگ بنیاد رکھ دیا

amir kiyani
پاکستان2 گھنٹے ago

عامرکیانی نے وزارت سے ہٹائے جانے پر خاموشی توڑدی

features
ٹیکنا لوجی3 گھنٹے ago

اسکرین شارٹ بند، فنگرپرنٹس کے بغیر رسائی ناممکن

yougert
صحت3 گھنٹے ago

بلڈ پریشرمعمول پررکھنا چاہتے ہیں تو دہی کھائیں

home accident
پاکستان3 گھنٹے ago

3 منزلہ عمارت زمین بوس، خواتین سمیت 6 جاں بحق

amir,croford
کھیل3 گھنٹے ago

امریکی باکسرنےعامرخان کے خلاف فائٹ جیت لی

mashal malik
پاکستان3 گھنٹے ago

مشعال کا بھارت میں قید شوہرکے پاس جانے کا اعلان

asad,treen
پاکستان3 گھنٹے ago

جہانگیرترین اسدعمرکے دفاع میں سامنے آگئے

ch nisar
پاکستان3 گھنٹے ago

چوہدری نثاروزارت اعلیٰ کے مضبوط امیدوار

mandir
انٹرنیشنل3 گھنٹے ago

ابو ظہبی میں پہلے مندر کی تعمیر شروع

female singer
شوبز4 گھنٹے ago

موسیقی میلے کا دوسرا دن ،کلاسیکل موسیقی کے نام رہا

yaseen malik
انٹرنیشنل4 گھنٹے ago

یاسین ملک کی حالت تشویشناک، اسپتال داخل

iqbal bano
شوبز4 گھنٹے ago

ملکہ غزل اقبال بانوکودنیا سے گئے 10 برس بیت گئے

shahbaz sharif
پاکستان19 گھنٹے ago

شہباز شریف کی وطن واپسی پر حکومتی ایوانوں میں ہلچل

imran khan1
پاکستان19 گھنٹے ago

وزیراعظم نے سپریم کورٹ کے فیصلے کی دھجیاں اڑا دیں،تشویشناک انکشاف

fwad,afridi,ghulam
پاکستان21 گھنٹے ago

وزیراعظم کی زیرصدارت اہم اجلاس، وزراء غیرحاضر

khursheed shah
پاکستان23 گھنٹے ago

چودھری نثارایسی حرکت نہیں کرسکتے

urmila
شوبز24 گھنٹے ago

نریندرمودی پرکامیڈی فلم بننی چاہیے،ارمیلا

javaid hashmi
پاکستان23 گھنٹے ago

عمران خان کے پاس استعفیٰ کے سوا کوئی چارہ نہیں

imran khan
پاکستان20 گھنٹے ago

وزیراعظم کی زیر صدارت اجلاس،اندرونی کہانی سامنے آگئی

rape with women
پاکستان16 گھنٹے ago

پراپرٹی ڈیلر خاتون سے مبینہ اجتماعی زیادتی کا مقدمہ درج

sheihk rasheed
پاکستان20 گھنٹے ago

اسد عمر کو منانے جائوں گا: شیخ رشید

fakhar zaman
کھیل23 گھنٹے ago

فخرزمان نے میگاایونٹ سے پہلے دبنگ بیان دیدیا

usman buzdar
پاکستان23 گھنٹے ago

عثمان بزداراپنےعہدے سے متعلق خدشات کاشکار

firdous ashiq awan
پاکستان16 گھنٹے ago

مشیر اطلاعات بنتے ہی نیب کا فردوس عاشق اعوان کیلئے بڑا فیصلہ

jawad zareef
انٹرنیشنل22 گھنٹے ago

ایرانی وزیرخارجہ کی سانحہ اورماڑہ کی شدید مذمت

shamukh
صحت20 گھنٹے ago

ایسا پرفیوم جس کی خواہش ہرکوئی کرے

bundu khan restaurant
پاکستان18 گھنٹے ago

شب برأت کی رات کو’’بندو خان ریسٹورنٹ‘‘ میں گانا بجانا

burh khalifa
ویڈیو24 گھنٹے ago

برج الخلیفہ پرشاندارمیوزیکل فاؤنٹین شو

lucy iin the sky
ویڈیو24 گھنٹے ago

فلم ’لوسی ان دی اسکائی‘کا نیا ٹریلرجاری

ویڈیو2 دن ago

تھرلر فلم "چائلڈز پلے”کا نیا ٹریلر جاری

ویڈیو3 دن ago

ڈرامہ فلم "وی ہیو آلویز لیوڈ ان دی کاسل "کاپہلا ٹریلر جاری

x man dark
ویڈیو3 دن ago

فلم ’ایکس مین ۔ ڈارک فینکس‘ کا نیا ٹریلر جاری

dog tools
ٹیکنا لوجی3 دن ago

روبوٹ کتوں کا بڑے ٹرک کوکھینچنے کا مظاہرہ

toy story 4
ویڈیو4 دن ago

فلم "ٹوائے اسٹوری 4 "کی نئی جھلکیاں

ویڈیو5 دن ago

ہالی ووڈ فلم” دی پرفیکشن” کاپہلا ٹریلر جاری

mahira khan
شوبز5 دن ago

’پرے ہٹ‘ کہنے کی ماہرہ خان کی ویڈیو وائرل

g o t 4
شوبز5 دن ago

’گیم آف تھرونز‘ کے آخری سیزن کی قسط کا ریکارڈ

avengers
ویڈیو5 دن ago

ایکشن فلم”ایونجرز: اینڈ گیم” کی نئی جھلکیاں

ویڈیو6 دن ago

پاکستان سے متاثر ہو کر بنائی جانے والی بالی وڈ فلم

ویڈیو6 دن ago

برج خلیفہ سے متعلق حیران کن ویڈیو منظرعام پر

ویڈیو7 دن ago

ایکشن تھرلر فلم”جان وِک چیپٹر3 "کی نئی جھلکیاں جاری

ویڈیو7 دن ago

پاکستانی نغمہ چرانے پر بھارت کی چوری پکڑی گئی

مقبول خبریں