Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

صحت

7دنوں میں 4انڈے قبل ازوقت موت کودعوت دینے والی عادت

WebDesk 2

Published

on

boild eggs

انڈوں کو اب تک کی طاقتور اور بہترین غذا سمجھا جاتا رہا ہے اور یہ تقریبا سب کی پسندیدہ غذا میں بھی شمار ہوتے ہیں۔

ماہرین صحت یا اب تک کی سامنے آنے والی تحقیقات میں اگرچہ زیادہ انڈے کھانے کے تھوڑے سے نقصانات ضرور بتائے گئے تھے، تاہم انہیں کھانے کے کئی فائدے بتائے گئے ہیں۔

ماہرین صحت کے مطابق انڈے نہ صرف جسم میں توانائی بڑھاتے ہیں بلکہ یہ جلد اور بالوں کی رونق بڑھانے سمیت دماغ، دانتوں، بینائی کو بھی بہتر بنانے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

انڈوں کو بھوک سے جان چھڑانے والی غذا کے طور پر بھی جانا جاتا ہے۔ انہیں سردیوں میں انسانی جسم اور صحت کی حفاظت کا ضامن بھی سمجھا جاتا ہے، تاہم حال ہی میں ہونے والی ایک تحقیق نے سب کو حیران کردیا۔

امریکا میں ہونے والی ایک حالیہ تحقیق کے نتائج سے یہ انکشاف ہوا کہ ہفتے میں 4 سے زیادہ اںڈے کھانے والے افراد عام لوگوں کے مقابلے قبل از وقت مرسکتے ہیں۔

 امریکا میں کی جانے والی تحقیق سے یہ بات بھی سامنے آئی کہ زیادہ انڈے کھانا دل کی بیماریوں کا باعث بھی بنتے ہیں۔

ماہرین نے گزشتہ ساڑھے 17 سال کے دورانیے کا جائزہ لیا اور یہ جاننے کی کوشش کی کہ انڈے کھانے سے لوگوں کی صحت پر کیا اثرات مرتب ہوتے ہیں۔

رپورٹ میں بتایا گیاہے کہ ماہرین کو جائزے کے نتائج نے حیران کردیا۔

نتائج میں یہ بات سامنے آئی کہ ہفتے میں 3 سے 4 انڈے کھانے والے افراد کو نہ صرف دل کی بیماریاں زیادہ ہوتی ہیں بلکہ وہ قبل از وقت موت کا شکار بھی ہوتے ہیں۔

نتائج کے مطابق اگر کوئی بھی شخص ہفتے میں 4 سے زائد انڈے یا یومیہ 300 ملی گرام کولیسٹرول پر مبنی غذا کھائے گا تو نہ صرف دل کی بیماریوں کا شکار ہوگا بلکہ وہ قبل از موت کا شکار بھی بن سکتا ہے۔

رپورٹ کے مطابق ایک انڈے میں 186 ملی گرام کولیسٹرول موجود ہوتا ہے اورہفتے میں 4 انڈے کھانے کا مطلب ہے کہ ہر شخص 700 ملی گرام سے زیادہ کولیسٹرول حاصل کر چکا ہے۔

ماہرین کے مطابق نتائج سے پتہ چلا کہ ہفتہ وار 4 سے زائد انڈے کھانے والے افراد عام لوگوں کے مقابلے جلد بیماریوں میں مبتلا ہوتے ہیں، ایسے افراد میں دل کے امراض پیدا ہونے کے امکانات 6 فیصد بڑھ جاتے ہیں۔

اسی طرح ہفتے میں 3 سے 4 انڈے کھانے والے افراد میں مختلف وجوہات کی بناء پر قبل از وقت مرنے کے امکانات 8 فیصد بڑھ جاتے ہیں۔

ماہرین نے عام افراد پر زور دیا کہ انہیں ہفتے میں 4 سے زائد انڈے نہیں کھانے چاہیے۔

ساتھ ہی ماہرین کا کہنا تھا کہ کسی بھی صورت لوگوں کو یومیہ 300 ملی گرام کولیسٹرول پر مبنی غذا اور خصوصی طور پر انڈے نہیں کھانے چاہیے۔

ماہرین نے یہ تجویز بھی دی کہ انڈوں سے متعلق ماہرین کی جانب سے دیے گئے مشوروں کو بھی تبدیل کیا جائے، کیوں کہ ماہرین انڈے کھانے کے جو مشورے دے رہے ہوتے ہیں وہ کئی سال پرانی تحقیق پر مبنی ہیں۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ اب انڈوں کی غذائیت کے حوالے سے جدید تحقیق کرنے اور انہیں کھانے کے مشوروں پر تبدیلی کا وقت آ چکا ہے۔

انڈوں کے حوالے سے سامنے آنے والی اس تحقیق کے نتائج کے بعد دنیا بھر میں ماہرین انڈوں پر بحث میں لگ گئے ہیں اور عام افراد اضطراب میں مبتلا ہوچکے ہیں۔

صحت

گھی صحت کے لیے فائدہ مند یا نقصان دہ؟

WebDesk 2

Published

on

ghee

کیا گھی صحت کے لیے فائدہ مند ہوتا ہے ؟ یہ وہ سوال ہے جو بیشتر افراد کے ذہن میں ہوتا ہے اور اکثر افراد اسے نقصان دہ سمجھتے ہیں۔ مگر کیا واقعی گھی صحت کے لیے نقصان دہ اور آپ کو بیمار بناسکتا ہے؟

تو اس کا جواب یہ ہے کہ ایسا نہیں درحقیقت طبی سائنس نے ان خدشات کو رد کیا ہے بلکہ اسے روزمرہ کی غذا کا حصہ بنانا چاہئے۔ اس کے متعدد فوائد ہیں جو کہ درج ذیل ہیں۔

ماہرین کے مطابق گھی نظام ہاضمہ کو بہتر بناتا ہے اور یہ معدے کے ان ایسڈز کے لیے مددگار ثابت ہوتا ہے جو کھانا ہضم کرنے میں مدد دیتے ہیں جبکہ یہ جسمانی سستی دور رکھنے کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ گھی کا استعمال جسم کو وٹامن اے فراہم کرتا ہے جو بینائی کے لیے ضروری ہوتا ہے۔

اور اگر یہ فکر ہے کہ گھی کھانے سے کولیسٹرول بڑھ سکتا ہے تو یہ جان لیں کولیسٹرول کی 2 اقسام ہوتی ہیں، ایک صحت کے لیے فائدہ مند اور نقصان، گھی میں صحت کے لیے فائدہ مند کولیسٹرول ہوتا ہے جو جسم کو فائدہ پہنچاتا ہے مگر اعتدال سے استعمال ضروری ہوتا ہے۔

متعدد طبی ماہرین خواتین کو روزانہ کی غذا میں گھی کے اضافے کا مشورہ دیتے ہیں خصوصاً حاملہ خواتین کو، جو پیٹ میں موجود بچے کی نشوونما کے لیے بہترین ثابت ہوتا ہے۔ گھی کو چہرے پر لگانا اسے جگمگانے میں بھی مدد دیتا ہے۔

جسمانی وزن میں کمی کی کوشش کے حوالے سے بھی اس کا استعمال فائدہ مند ہوتا ہے، خصوصاً دیسی گھی مددگار ہوتا ہے۔ البتہ مٹھائیوں میں موجود گھی موٹاپے کا باعث بن سکتا ہے، اس کے مقابلے میں روزمرہ کی غذا میں اس کی شمولیت فائدہ مند ہوتی ہے۔ گھی میں ایسا اینٹی آکسائیڈنٹ ہوتا ہے جو اینٹی وائرل خصوصیات رکھتا ہے۔

اگر آپ اکثر بیمار ہوجاتے ہیں تو جسمانی مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے کی ضرورت ہے جس کے لیے چٹکی بھر گھی اپنی غذا میں شامل کردیں جو مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے میں مدد دیتا ہے۔ صحت کے لیے فوائد سے ہٹ کر بھی گھی کا ایک اور فائدہ یہ ہے کہ اس کو محفوظ کرنا آسان ہوتا ہے جبکہ یہ آسانی سے خراب ہیں ہوتا۔

اور ہاں اگر کھانا پکاتے ہوئے ہاتھ جل گیا ہے تو فوری ریلیف کے لیے تھوڑا سا گھی زخم پر لگالیں۔

گھی میں موجود فیٹی ایسڈز اور اینٹی آکسائیڈنٹس اسے خشک اور روکھے بالوں کے لیے بہترین ہیئر کنڈیشنر بناتے ہیں، گھی اور زیتون کے تیل کو ملا کر بالوں پر لگانا انہیں نرم اور جگمگانے میں مدد دیتا ہے، اسی طرح گھی میں لیموں کے عرق کو ملا کر لگانا خشکی سے نجات دلاتا ہے۔

نیند کی کمی، ذہنی تناﺅ یا بہت زیادہ کام کرنے کے نتیجے میں آنکھوں کے گرد سیاہ حلقے ابھر آتے ہیں، مگر گھی کی مدد سے ان سے فوری نجات پائی جاسکتی ہے۔ سونے سے قبل نرمی سے گھی کی کچھ مقدار کو آنکھوں کے ارگرد لگائیں، جس سے بہت جلد سیاہ حلقوں سے نجات پانے میں مدد ملے گی۔

Continue Reading

صحت

دماغی فوائد کے سائنسی ثبوت بھی مل گئے

WebDesk 2

Published

on

chochlate

بعض ڈاکٹروں کا خیال تھا کہ چاکلیٹ کھانا دماغ کےلیے بہتر ہوتا ہے اور اب اس کے بعض سائنسی ثبوت بھی ملے ہیں۔

اس سے قبل 2017 میں بعض ماہرین نے ثابت کیا تھا کہ کوکوکا باقاعدہ استعمال دماغی قوت کی وجہ بنتا ہے اور دماغ میں بصری معلومات کی پروسیسنگ کو بھی بڑھاتا ہے۔ تاہم بعض افراد پر ہی اسے کے اچھے اثرات دیکھے گئے تھے۔

اٹلی میں واقع یونیورسٹی آف لاکویلا کے ماہرین ویلنٹینا سوکی اور مشیل فریرا نے کہا ہے کہ چاکلیٹ کے اہم مرکزی جزو کوکو میں بعض اہم فلیوینول پائے جاتے ہیں جو عملی یادداشت (ورکنگ میموری)، ارتکاز، دماغی پروسیسنگ کے عمل کو تیز کرتے ہیں ۔ تاہم اس کے فوائد ایسے بزرگوں میں زیادہ پائے گئے جن میں دماغی کمزوری اور حافظہ متاثر ہونا شروع ہوگیا تھا۔

سیاہ چاکلیٹ میں خاص فلیوینول ایک جانب تو کھانے والے کو سکون اور اطمینان دیتے ہیں تو دوسری جانب بزرگوں میں عمررسیدگی کی باعث یادداشت کی کمی کو بھی روکتے ہیں۔

چاکلیٹ کے فوائد کا چرچا تو بہت ہوتا رہا ہے لیکن اس کے ثبوت میں سائنسی لٹریچر کی بہت کمی ہے۔ اب اٹلی کے ماہرین کا خیال ہے کہ فلے وینولز کے دماغ فوائد کے ثبوت مل چکے ہیں۔  دوسری جانب صحتمند افراد پر بھی چاکلیٹ کھانے کے بہتر اثرات مرتب ہوتے ہیں۔ ایسی خواتین جو نیند کی کمی کی شکار رہتی ہیں اگر وہ چاکلیٹ کھائیں تو اس سے نیند کی کمی سے لاحق ہونے والا دماغی نقصان کم ہوجاتا ہے اور اعصاب کی مرمت ہوتی ہے۔

دیگر سائنسدانوں نے خیال ظاہر کیا ہے کہ چاکلیٹ کھانا دل کے لیے بھی مفید ہے اور اس سے دماغ کے اہم حصوں تک خون کی فراہمی بھی اچھی ہوتی ہے۔

Continue Reading

صحت

بلڈ پریشرمعمول پررکھنا چاہتے ہیں تو دہی کھائیں

WebDesk 2

Published

on

yougert

بلند فشار خون یعنی ہائی بلڈ پریشر ایک عام مرض بنتا جارہا ہے، ماہرین بلڈ پریشر کو معمول پر رکھنے والی ایسی اشیا تجویز کرتے ہیں جن کی تاثیر ٹھنڈی ہوتی ہے۔

انہی میں سے ایک شے دہی بھی ہے، طبی ماہرین کےمطابق دہی کا روزانہ استعمال بلند فشار خون کو معمول پر لانےمیں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

تحقیق کے مطابق دہی میں شامل صحت بخش بیکٹریا معدے میں جا کر بلند فشار خون کو معمول پر لانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ دہی میں پائے جانے والے بیکٹریا پرو بائیوٹک کے استعمال کو معمول بنا لیتے ہیں جس سے بلند فشار خون کی سطح کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ دہی میں پائے جانے والا کیلشیئم، پروٹین، وٹامن بی اور فولک ایسڈ بڑھتے ہوئے کولیسٹرول کو کم کرنے کے لیے بھی نہایت مفید ہے۔

ماہرین کے مطابق بلڈ پریشر کے مریضوں کو چکنائی اور نمک والی غذاؤں سے پرہیز کرنا چاہیئے اور ورزش کے ساتھ ساتھ صحت مند غذاؤں کا استعمال کرنا چاہیئے۔

دہی کے ساتھ ساتھ بلڈ پریشر میں کمی کے لیے امرود بھی مفید خیال کیا جاتا ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ امرود میں موجود اجزا خون کی روانی کو کم کر کے بہاؤ متوازن کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں، جس سے ہائی بلڈ پریشر سے نجات حاصل کرنے میں مدد ملتی ہے۔

Continue Reading
Correspondent Required at Khouj News
Advertisement
game
ویڈیو18 منٹ ago

ویڈیو گیم’مورٹل کومبیٹ11‘کافائنل ٹریلرریلیز

انسٹاگرام28 منٹ ago

پانچ ڈرامے ایک ساتھ۔ ،اشعر اصغر کا منفرد ریکارڈ

شوبز35 منٹ ago

اداکارہ سیما بیگم دنیا چھوڑ گئیں

انسٹاگرام40 منٹ ago

ریما خان اور شاہد آفریدی ایک ساتھ

mqm
پاکستان54 منٹ ago

ایم کیوایم پرپابندی کی درخواست سماعت کیلئے منظور

siri lanka
انٹرنیشنل57 منٹ ago

سری لنکا :ہلاکتوں کی تعداد 300 ہوگئی، 24 گرفتار

afghan cricket team
کھیل1 گھنٹہ ago

ورلڈکپ کے لیے 15 رکنی افغان ٹیم کا اعلان

شوبز1 گھنٹہ ago

صنم بلوچ اورعلی رحمٰن’خاص‘ بن گئے

pak team
کھیل1 گھنٹہ ago

قومی کرکٹ ٹیم آج انگلینڈ کے لیے روانہ ہوگی

china
پاکستان1 گھنٹہ ago

چین کا پاکستان کو دئیے قرض پراہم اعلان

matric
پاکستان2 گھنٹے ago

کراچی تعلیمی بورڈ نقل روکنے میں بُری طرح ناکام

k p k assambli
پاکستان2 گھنٹے ago

خیبر پختونخوا اسمبلی میں تنخواہوں میں مزید اضافہ کی گونج

moon
پاکستان2 گھنٹے ago

پاکستان میں پہلا روزہ 7 مئی کو ہونے کا امکان

arif alvi
پاکستان2 گھنٹے ago

صدرنے 4 کروڑ سے زائد کے تحائف کہاں دئیے،پتا چل گیا

rangers
پاکستان2 گھنٹے ago

کراچی: رینجرزکی کارروائی،2ملزمان گرفتار

imran khan
پاکستان19 گھنٹے ago

عمران خان انتہائی قدم اُٹھانے کو تیار،سنسنی خیزانکشاف

arbaz,arora1
شوبز20 گھنٹے ago

ارباز خان نے ملائیکا سے علیحدگی کی وجہ بتادی

ayub khan
پاکستان19 گھنٹے ago

ایوب خان کی واپسی ،منصوبہ مکمل،تہلکہ خیز خبرمنظرعام پر

numan langryaal
پاکستان20 گھنٹے ago

وزیر زراعت نے بہنوئی کوچیرمین ایگریکلچرل لگوادیا

justice faiz
پاکستان2 گھنٹے ago

جسٹس قاضی فائز عیسی کے حق میں قرار داد منظور

amir kiyani
پاکستان24 گھنٹے ago

عامرکیانی نے وزارت سے ہٹائے جانے پر خاموشی توڑدی

hamza shahbaz
پاکستان2 گھنٹے ago

نیب نے حمزہ شہباز کی طلبی کا نوٹس منسوخ کردیا

nawaz sharif
پاکستان2 گھنٹے ago

نوازشریف نے کل کی حاضری سے استثنیٰ مانگ لیا

ch sarwar
پاکستان4 گھنٹے ago

گورنرپنجاب سیاسی محاذ پرمتحرک، اہم ملاقاتیں جاری

yasar shah
کھیل24 گھنٹے ago

دورہ انگلینڈ کیلیے شاداب خان کی جگہ یاسر شاہ ٹیم میں شامل

arif alvi
پاکستان2 گھنٹے ago

صدرنے 4 کروڑ سے زائد کے تحائف کہاں دئیے،پتا چل گیا

apps
ٹیکنا لوجی3 گھنٹے ago

واٹس ایپ میں بہت جلد متعارف کرائے جانے والے بہترین فیچرز

mehvish hayaat
شوبز4 گھنٹے ago

مہوش حیات شادی کی خواہش مند مگرکس سے، جان کرحیرت

china
پاکستان1 گھنٹہ ago

چین کا پاکستان کو دئیے قرض پراہم اعلان

tererist
پاکستان17 گھنٹے ago

دہشتگرد سوشل میڈیا کا استعمال کرنے لگے

game
ویڈیو18 منٹ ago

ویڈیو گیم’مورٹل کومبیٹ11‘کافائنل ٹریلرریلیز

hoobs and shaw
ویڈیو20 گھنٹے ago

فلم ہابس اینڈ شا کا نیا ٹریلرجاری

burh khalifa
ویڈیو2 دن ago

برج الخلیفہ پرشاندارمیوزیکل فاؤنٹین شو

lucy iin the sky
ویڈیو2 دن ago

فلم ’لوسی ان دی اسکائی‘کا نیا ٹریلرجاری

ویڈیو3 دن ago

تھرلر فلم "چائلڈز پلے”کا نیا ٹریلر جاری

ویڈیو4 دن ago

ڈرامہ فلم "وی ہیو آلویز لیوڈ ان دی کاسل "کاپہلا ٹریلر جاری

x man dark
ویڈیو4 دن ago

فلم ’ایکس مین ۔ ڈارک فینکس‘ کا نیا ٹریلر جاری

dog tools
ٹیکنا لوجی4 دن ago

روبوٹ کتوں کا بڑے ٹرک کوکھینچنے کا مظاہرہ

toy story 4
ویڈیو5 دن ago

فلم "ٹوائے اسٹوری 4 "کی نئی جھلکیاں

ویڈیو6 دن ago

ہالی ووڈ فلم” دی پرفیکشن” کاپہلا ٹریلر جاری

mahira khan
شوبز6 دن ago

’پرے ہٹ‘ کہنے کی ماہرہ خان کی ویڈیو وائرل

g o t 4
شوبز6 دن ago

’گیم آف تھرونز‘ کے آخری سیزن کی قسط کا ریکارڈ

avengers
ویڈیو6 دن ago

ایکشن فلم”ایونجرز: اینڈ گیم” کی نئی جھلکیاں

ویڈیو7 دن ago

پاکستان سے متاثر ہو کر بنائی جانے والی بالی وڈ فلم

ویڈیو7 دن ago

برج خلیفہ سے متعلق حیران کن ویڈیو منظرعام پر

مقبول خبریں