Connect with us

صحت

موسم گرما کا ڈائٹ پلان

Published

on

کچھ عرصہ قبل یہ مشہور تھا کہ صنف نازک اپنی خوبصورتی اور نزاکت کے حوالے سے خاصی حساس ہوتی ہیں تاہم اس کے بعد خواتین اور ان کی حساسیت میں تبدیلی دیکھنے میں آئی اور خوبصورتی کے ساتھ ساتھ خواتین خود کو سلم و اسمارٹ رکھنے میں کافی دلچسپی لینے لگیں اور یہ دلچسپی اب تیزی سے جنون کی حیثیت اختیار کرتی جارہی ہے۔ موسم گرما کی آمد کے ساتھ جہاں خواتین ایک طرف گرمیوں کے ملبوسات کی خریداری میں دلچسپی لینے لگتی ہیں وہیں انھیں گرمیوں کے شروع ہوتے ہی اپنی ڈائٹنگ متاثر ہونے کی فکر بھی ستانے لگتی ہےچونکہ گرمیوں کے شروع ہوتے ہی ہر ایک کے کھانے پینے کے انداز میں تبدیلی آجاتی ہے یہی وجہ ہے کہ وزن کم کرنے کی خواہشمند خواتین بھی اس سلسلے میں خاصی فکر مند ہونے لگتی ہیں کہ انھیں اب کیسی غذا لینی چاہیئے۔
گرمیوں میں چونکہ انسانی جسم کو کم کیلوریز کی ضرورت ہوتی ہے اورزیادہ گرمی انسانی جسم میں پانی کی کمی جیسے مسائل پیدا کرتی ہےجو ہمارے میٹا بولزم پر اثرانداز ہوتا ہے۔ طبی ماہرین کا کہنا ہے کہ گرمی میں بغیر ورزش انسانی جسم سے پسینہ ، سانس لینے سمیت فاضل مادوں کا اخراج روزانہ10کپ پانی ضائع کرنے کا سبب بن جاتا ہے۔اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ خواتین سمر کا ڈائٹ پلان کیسے مرتب کریں جو انھیں ایک طرف پانی کی کمی جیسے مسائل سے دور رکھے تو دوسری جانب ان کی ڈائٹنگ پر بھی اثر انداز نہ ہو ۔آئیے پھر بات کرتے ہیں موسم گرما میں خواتین کے ڈائیٹ پلان پر ،کہ انھیں گرم موسم میں ناشتہ ،دوپہر کا کھانا یا پھر رات کا کھانا کیسا لینا چاہئیے اور کتنی کیلوریز لینی چاہئیں۔
صبح کا ناشتہ
کوئی مجبوری ہو یاڈائٹنگ ،طبی ماہرین ازخود ناشتہ چھوڑنے کا مشورہ نہیں دیتے ۔ان کے نزدیک ناشتہ نہ کرنا انسانی صحت پر منفی اثرات مرتب کرتا ہے۔رات کے طویل آرام کے بعد جب انسان نیند سے بیدار ہوتا ہے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ انسانی جسم میں موجود مشینری سسٹم 12 گھنٹوں سے بغیر کسی ایندھن کام کررہا تھا اب فوری طور پر اسے ایندھن درکار ہے ۔ جسم کو ایندھن نہ ملنے کے باعث آپ کے خون میں گلوکوز کی کمی ہو جاتی ہے۔موسم گرما میں چونکہ انسان کو کم کیلوریز والی غذائیں لینی چاہئیںچنانچہ صبح ناشتے میںخواتین کے لئے270کیلوریزکا ہونا ضروری ہے ۔اس کا مطلب ہے کہ وہ غذائیں لی جائیں جن میں کم ازکم 270 کیلوریز لازمی موجود ہوںیہاں دوقسم کے ناشتوں کا چارٹ موجود ہے جنھیں موسم گرما میں خواتین اپنی پسند کے مطابق اپنا سکتی ہیں۔
1۔آملیٹ
تین انڈے
چاپ کی ہوئی سبزیاں((مثال کے طور پر، پیاز، مشروم، ٹماٹر)
ا یک کپ فروٹ سلاد
ان کیلوریز کے ساتھ لیے گئے ناشتے میں خواتین عام خواتین کی نسبت 65فیصد زیادہ جلدی وزن میں کمی لاسکتی ہیں۔
2۔اسمارٹ اسمودی
3/4کپ کم بالائی والا دہی
1/2کپ اسکیمڈ ملک
1 کیلا
1/2کپ تازہ یا جمی ہوئی بیریز۔
سمودی ایک صحت بخش غذاہے۔یہ مختلف پھلوں،سبزیوں،دودھ،دہی،برف اورپانی وغیرہ پرمشتمل اجزاء کوبلینڈر میں بلینڈ کرنے کاجدید تصورہے۔اس میں استعمال کیے جانے والے مختلف پھل میگنیشیم اورپوٹاشیم کے حصول کابہترین ذریعہ ہیں۔اس میں دودھ کے استعمال سے کیلشیم اورپوٹاشیم بھی مل جاتاہے۔اسی لئے اسمودی کی بدولت جسم میں الیکٹرولائٹس کومتوازن رکھاجاسکتاہے۔
دوپہر کا کھا نا
ڈائٹنگ کا صحیح مطلب خود پر بڑھے ہوئے وزن کو لےکر ذہنی دباؤ ڈالنا نہیں بلکہ صحت کے اصولوں پر عمل کرنا ہے موسم گرما میںماہرین دوپہر کے کھانے کے لئے 360کیلوریز اپنانے کا مشورہ دیتے ہیں۔
1/2کپ کین ٹونا فش
دو ٹیبل اسپون (10ملی گرام)کم کیلوریز والامایو
دو سلائس (گندم )
1/3کپ یا 75ملی گرام کم کیلوریز والی پنیر
ٹونا مچھلی میں مایو مکس کرلیں اور سلائس، ٹماٹر ،پیاز اور پنیر کے ساتھ استعمال کی جاسکتی ہیں ۔
رات کا کھانا
115گرام ،لین بیف یا چکن
سبزی کی ترکاری گاجر،بروکولی،،مرچ اور گوبھی
تریاکی ساس
ایک کپ براؤن رائس
پی میں تھوڑا سا آئل ڈال کر تمام چیزیں ہلکی سا براؤن کرلیں اس میں ساس بھی شامل کرلیں پاستا یا چاول کے ساتھ استعمال کیے جاسکتے ہیں۔
مشروبات
شدید گرمی اور بڑھتا درجہ حرارت نہ صرف انسانی صحت بلکہ انسان کےموڈکو بھی خاصا متاثر کرتا ہے جس کے باعث جسم میں پانی کی کمی، چڑچڑاپن ،نیند کی کمی اور تھکن جیسے مسائل پیدا ہونے لگتے ہیں ۔گرمی سے چھٹکارا حاصل کرنے اور ہلکے پن و ٹھنڈک کے احساس کو برقرار رکھنے اس موسم کے حساب سے درست غذاؤں کا انتخاب ضروری ہوتا ہے جو کہ آپ کو جسمانی طور پر مضبوط بناتا ہے۔آئیے ذکر کرتے ہیں موسم گرما کے ان مشروبات کا جو دوران ڈائٹنگ بھی خواتین بآسانی استعمال کرسکتی ہیں۔٭پانی اور کلب سوڈا٭لیموں پانی٭بغیر چینی کی چائے٭ لیمن ٹی یاگرین ٹی ٭بلیک کافی

Advertisement

صحت

لینز کا استعمال آپ کی آنکھوں کےلئے خطرناک

Zeeshan Ali

Published

on

eyes lens

ڈاکٹرز نے خبردار کیا ہے کہ کانٹیکٹ لینس کے استعمال میں بہت احتیاط کریںورنہ ایک غیر معمولی بیماری سے بینائی بھی جاسکتی ہے۔

ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ لینس استعمال کرنے والے افراد اگر صفائی کا خیال نہ رکھیں تو ایک ایسا انفیکشن بھی ہوسکتا ہے جو آخر میں بینائی سے محرومی کا بھی باعث بن سکتا ہے۔

ہاتھ صاف کیے بغیر لینس استعمال کرنا بینائی کے لیے بڑا خطرہ ہے جب کہ لینس پہن کر شاور لینا یا سوئمنگ کرنا بھی بینائی کے لیے بہت بڑا رسک ہے

Continue Reading

صحت

جلدکی حفاظت کےلئے 5 گھریلو ٹوٹکے

Zeeshan Ali

Published

on

skin problems

جلد کی حفاظت اور نکھار کو برقرار رکھنا ایک قدرتی مسئلہ ہے جس کے لیے آج کے مرد و خواتین سب ہی پریشان ہیں ، اکثر مہنگی پراڈکٹس بھی کام نہیں کرپاتیں ، لہذا ہم لائیں ہیں آپ کےلئے ایسے گھریلو نسخے جو بغیر کسی سائیڈ افیکٹ جلد کے پانچ مسائل حل کریں گے۔

جیسے جیسے ماحولیاتی آلودگی دنیا میں بڑھ رہی ہے جلد سے متعلق مسائل میں اضافہ ہوتا جارہا ہے ، دوسری جانب مسابقت میں مبتلا کاروباری دنیا صارفین کے مسائل کے حقیقی حل کے بجائے ،کیمیکلز پر مبنی پراڈکٹس بیچنے میں مصروف ہیں جس کے سبب متعدد جلدی امراض میں اضافہ دیکھا گیا ہے۔

جلد کے متعدد امراض کے پیچھے آلودگی ، آلودہ یا کھارا پانی ، سورج کی بنفشی شعاعیں اور اس جیسے دیگر کئی عوامل کارفرما ہیں۔ قدرت کے نظام میں خلل کے نتیجے میں پیدا ہونے والے مسائل کی درستی قدرتی طریقے سے کرنا ہی سب سے بہتر ہے۔

آئیے دیکھتے ہیں آپ کے گھر میں موجود وہ کونسی اشیا ہیں جن کی مدد سے آپ جلد کے پانچ بنیادی مسائل بنا کسی ماہر کے پاس گئے با آسانی حل کرسکتے ہیں۔ امید ہے کہ یہ گھریلو ٹوٹکے اپنانے کے بعد آپ کو کسی جلد کے ماہر کے پاس نہیں جانا پڑے گا۔

داغ اورجھائیاں
کسی بھی انسان کے لیے چہرے پر داغ اور جھائیاں سب سے بڑا مسئلہ ہیں ، ان کا حل آسان نہیں ہے لیکن اچھی بات یہ ہے کہ ایک سادہ سی شے یعنی دہی اس مسئلے کو باآسانی حل کرسکتی ہے، چہرے پر دہی لگائیں اور 20 منٹ کے لیے آپ آرام سے لیٹ جائیں ، اسکے چہرے پر ہلکا مساج کریں اورسادہ پانی سے منہ دھولیں۔ بغیر کسی مہنگی کریم ، انجکشن یا دوا کے اکچھ ہی دنوں میں فرق نظر آنا شروع ہوجائے گا۔

مرجھائی ہوئی جلد
اگر آپ کی جلد مرجھا گئی ہے تو اس میں پریشان ہونے کی کوئی ضرورت نہیں ہے۔ ایک ایسی چیز جسے آپ فضول سمجھ کر پھینک دیتے ہیں ، اسی میں آپ کے مسئلے کا حل موجود ہے۔ اخروٹ کا چھلکا لے کر اس کا سفوف یعنی پاﺅڈر بنالیں، اس میں پپیتے کا گودا اور لیموں کا عرق شامل کریں اور اس سے چہرے پر مساج کریں۔ بازار کے مہنگی مساج کریموں کی نسبت گھر میں تیار کردہ یہ مساج کریم نہ صرف تیز ترین اثرات دکھائے گی بلکہ آپ کو کیمیکل کے مضر اثرات سے بھی بچائے گی۔

جھلسی ہوئی جلد
ہمارے ملک میں سورج سال کا زیادہ تر وقت آگ برساتا ہے ، اوپر سے شہری علاقوں میں گاڑیوں سے پیدا ہونے والی حدت اور دھواں جلد کو جھلسا کررکھ دیتے ہیں، اکثر اوقات سن بلا ک کا باقاعدہ استعمال بھی کام نہیں آتا بلکہ کچھ ماہرین اسے نقصان دہ قرار دیتے ہیں۔ ایک چمچہ کھیرے کا رس ، ایک چمچہ لیموں کا عرق اور اس میں شامل کریں خالص عرقِ گلاب اور روزانہ اپنی جلد پر لگائیں ، چند دنوں میں جھلسی ہوئی جلد بہتر ہونا شروع ہوجائے گی۔

خشک جلد
خشک جلد کے لیے ناریل کے تیل سے بہتر کوئی بھی شے دنیا میں نہیں ہے ، اگر آپ کی جلد خشک ہوتی ہے تو ناریل کا تیل نیم گرم کرکے اس سے اپنے چہرے اور گردن پر مساج کریں ، باقاعدہ مساج سے آپ کی خشک جلدکچھ ہی دنوں میں ملائم ہونا شروع ہوجائے گی۔ اگر آپ ایک ہی وقت میں دو کام کرنا چاہتے ہیں تو ناریل کے تیل میں چینی ملا لیں جو ہ چہرے پر اسکرب کا کام انجام دیے گا۔

چکنی ( آئلی ) جلد کا علاج
اگر آپ کی جلد آئلی ہے تو پریشان ہونے کی کوئی بات نہیں کہ اس کا علاج انتہائی آسان ہے۔ ایک چمچہ لیموں کے عرق میں دو چمچ پانی ملائیں اور اس سے اپنے چہرے کا مساج کرکے دس منٹ کے لیے لگا رہنے دیں ، اس کے بعد چہرے کو گرم پانی سے دھو لیں ، لیموں کی چکناہٹ ختم کرنے کی صلاحیت سے کون واقف نہیں ہے ، کچھ ہی دنوں میں جلد کی چکناہٹ ختم ہوجائے گی۔

Continue Reading

صحت

وقت پر سونا اور بیدار ہونا اچھی صحت کےلئے موزوں

Zeeshan Ali

Published

on

sleeping time

بہترین صحت کے لیے وقت پر سونے اور وقت پر بیدار ہونے کی عادت کو صحت کےلیے ہمیشہ موزوں قرار دیا گیا ہے۔ اب یہ حقیقت سائنس نے بھی ثابت کردی ہے۔

ممتاز سائنسی جریدے نیچر میں شائع ہونے والی رپورٹ کے مطابق ڈرہام میں واقع مشہور امریکی ڈیوک یونیورسٹی کے شعبہ نفسیات کے ماہرین نے اس ضمن میں 1900 عمر رسیدہ افراد کا طویل عرصے تک جائزہ لیا۔ ان کی تحقیق سے معلوم ہوا کہ وقت پر نہ سونے اور بے وقت بیدار ہونے والے افراد کئی بیماریوں کے شکار ہوسکتے ہیں۔

سروے کے نتائج سے معلوم ہوا کہ جو لوگ اٹھنے اور جاگنے کے معمولات قابو میں نہیں رکھ سکتے وہ اگلے 10 برس میں کئی امراض میں گھر سکتے ہیں جن میں وزن میں اضافہ، بلڈ پریشر، ذیابیطس کے علاوہ فالج اور دل کے امراض شامل ہوسکتے ہیں۔

پروفیسر جیسیکا لنسفورڈ ایوری کہتی ہیں کہ بے قاعدہ نیند جسم کے پورے استحالے (میٹابولزم) پر منفی اثر ڈالتی ہے جس سے پہلے وزن بڑھتا ہے اور پھر دیگر عوارض لاحق ہوجاتے ہیں۔

پروفیسر لنسفورڈ نے کہا کہ ہم وقت پر جاگنے کے فوائد جانتے ہیں لیکن ہم اپنی تحقیق کے بعد حیاتیات کی رو سے اس کا جواب چاہتے تھے، سائنسی بنیاد پر اب یہ بات ثابت ہوگئی ہے کہ سونے اور جاگنے میں بے قاعدگی سے ڈپریشن اور ذہنی تناو¿ پیدا ہوتا ہے جو دماغ کو بھی متاثر کرتا ہے۔

اس تحقیق میں یہ بات بھی سامنے آئی ہے کہ زیادہ بلڈ پریشر کے شکار افراد زیادہ دیرتک سوتے ہیں جبکہ موٹے افراد وقت سے پہلے اٹھ جاتے ہیں

Continue Reading
Advertisement
traffic police lahore challan copy
پاکستان2 گھنٹے ago

ٹریفک پولیس میدان میں ……..24 گھنٹوں میں 5315 چالان

asad umer
پاکستان2 گھنٹے ago

ابھی ایک ماہ ہوا ہے آگے دیکھیں ہوتا کیا ہے :اسد عمر

fawad chaudhry
پاکستان2 گھنٹے ago

پاکستان شہید برہان وانی کو فریڈم فائٹر سمجھتا ہے،فواد چوہدری

india
انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

ہماچل پردیش میں طوفانی بارشیں، مختلف حادثات میں 8 افراد ہلاک

protest-against-indian-army-chief
پاکستان2 گھنٹے ago

بھارت کی دھمکیوں کیخلاف سوئی میں احتجاجی مظاہرے

harrasment
پاکستان3 گھنٹے ago

طالبات کو ہراساں کرنے والا کالج پروفیسر نوکری سے فارغ

kursheed shah
پاکستان3 گھنٹے ago

خورشید شاہ بھی نیب کی زد میں آ گئے ،تحقیقات شروع

john tarmal
انٹرنیشنل3 گھنٹے ago

دنیا میں سب سے زیادہ انتخابات میں حصہ لینے اور ہارنے کا عالمی اعزاز

chaman
پاکستان3 گھنٹے ago

25 سال سے جاری خون ریزی ختم کرنے کےلئے امن کی کوششوں کا آغاز

counsil
پاکستان3 گھنٹے ago

تحریک انصاف کی حکومت کا سابقہ حکومت کے راز کھولنے کا فیصلہ

eyes lens
صحت3 گھنٹے ago

لینز کا استعمال آپ کی آنکھوں کےلئے خطرناک

skin problems
صحت3 گھنٹے ago

جلدکی حفاظت کےلئے 5 گھریلو ٹوٹکے

sleeping time
صحت4 گھنٹے ago

وقت پر سونا اور بیدار ہونا اچھی صحت کےلئے موزوں

angelo methews
کھیل4 گھنٹے ago

ایشیا کپ میں ناقص کارکرگی:اینجلو میتھیوز کو کپتانی سے ہٹا دیا گیا

saleem malik
کھیل5 گھنٹے ago

بھارت سے شکست :سابق کپتان سلیم ملک نے ذمہ دار سرفراز کوقرار دیدیا

مقبول خبریں