Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

انٹرنیشنل

2911 بم گرائے

Published

on

پینٹاگان نے کہا امریکی فضائیہ کی سنٹرل کمان کے ڈیٹا کے مطابق سال 2018ء کی پہلی شش ماہی میں امریکہ اور اُس کے اتحادیوں نے افغانستان پر 2911 بم گرائے۔ بم حملوں میں یہ تیزی اگست 2017ء میں صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی جانب سے فوجی مشن جاری رکھنے کے اعلان کے بعد آئی۔ جون میں افغانستان میں توقعات کی ایک مختصر نئی لہر اُس وقت سامنے آئی جب افغان حکومت اور طالبان نے رمضان کے متبرک مہینے کی تکمیل پر کامیابی کے ساتھ سہ روزہ جنگ بندی کی۔ حالانکہ امریکہ نےطالبان کے خلاف دو ہفتوں تک ’’جارحانہ حملے‘‘ معطل کرکے جنگ بندی جاری رکھی تاہم امریکی قیادت والے اتحاد نے جون میں 572 بم گرائے۔ پینٹاگان کے اعداد کے مطابق لڑائی کے دوران جون کے مہینے میں گرائے جانے والے بموں کی یہ سب سے بڑی تعداد ہے۔ امریکہ اور افغانستان نہ صرف طالبان سے لڑ رہے ہیں بلکہ وہ داعش کے افغان دھڑے کے ساتھ بھی نبردآزما ہیں اور ساتھ ہی القاعدہ اور دیگر علاقائی اور بین الاقوامی شدت پسند گروہوں کے خلاف بھی لڑ رہے ہیں۔ ٹرمپ انتظامیہ کی جانب سے طالبان کے ساتھ براہ راست امن مذاکرات کی اطلاعات بھی موصول ہو رہی ہیں لیکن امریکی اہلکاروں نے یہ بھی کہا ہے کہ بات چیت میں افغان حکومت کو بھی لازماً شریک ہونا چاہیئے۔ افغانستان میں امریکہ کے اندازاً 14000 فوجی تعینات ہیں اُن میں سے زیادہ تر تربیت اور مشاورتی کردار ادا کر رہے ہیں حالانکہ انسداد دہشت گردی کے مشن میں شریک ہیں۔ امریکی فوج کے چوٹی کے اہلکار یہ بات تسلیم کرتے ہیں کہ تقریباً 17 برس گزرنے کے باوجود یہ تنازع تعطل کا شکار ہے۔

Advertisement

انٹرنیشنل

8 سال بعد 3 بچوں کے باپ کو مار ڈالا

Rashid Saeed

Published

on

Lion killed

امریکہ کی ریاست انڈیانا کے چڑیا گھر میں قید شیرنی نے 8 سال سے اکٹھے رہنے والے اپنے 3 بچوں کے باپ کو مار ڈالا۔

امریکی نشریاتی ادارے کی رپورٹ کے مطابق چڑیا گھر کے عملے کا کہنا تھا کہ آج صبح انہوں نے جب شیروں کے پنجروں سے دھاڑوں کی آوازیں سنیں تو ہم وہاں پہنچے اور دیکھا کہ شیرنی ’’زوری‘‘ اور شیر ’’نئیک‘‘ کے درمیان زبردست لڑائی ہو رہی تھی۔ 

چڑیا گھر میں تعینات عملے نے شیر اور شیرنی کو علیحدہ کرنے کی بہت کوشش کی لیکن شیرنی نے شیرکو گردن سے پکڑ رکھا تھا جس کو وہ چھوڑنے کا نام ہی نہیں لے رہی تھی۔ 

مزید معلوم ہوا ہے کہ شیرنی اور شیر کی لڑائی میں زخمی ہونے والا زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے دم گھٹنے سے چل بسا ، شیر کی عمر 10 سال کے قریب تھی۔ 

عملے کا مزید کہنا تھا کہ شیرنی اور شیر کا جوڑا پچھلے 8 سال سے اکٹھے رہ رہے ہیں اور 2015ء میں شیرنی نے تین بچوں کو جنم دیا تھا ان بچوں کا باپ بھی شیر ’’نیئک‘‘ ہی تھا۔ 

اس حوالے سے چڑیا گھر کی انتظامیہ کا کہنا تھا کہ ہم پہلے کبھی بھی ہم نے ان دونوں کو اتنے غصے میں نہیں دیکھا ہم اس معاملے کی مکمل تحقیقات کروائیں گے کہ ان کی اتنی زبردست لڑائی کیوں ہوئی۔

Continue Reading

انٹرنیشنل

خوفناک حادثہ،17 مسافر ہلاک

Published

on

taiwan

تائیوان میں مسافر بردار ٹرین پٹڑی سے اترنے کے باعث 17 مسافر ہلاک اور 137 زخمی ہوگئے۔بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق تائیوان کی کاؤنٹی یلان میں برق رفتار ٹرین خوف ناک حادثے کا شکار ہوگئی جس کے نتیجے میں 17 مسافر ہلاک اور 137 زخمی ہوگئے، ٹرین میں 366 مسافر سوار تھے۔

ریسکیو اداروں نے امدادی کاموں کا آغاز کرتے ہوئے ہلاک اور زخمی ہونے والوں کو قریبی اسپتال منتقل کردیا جہاں کچھ زخمیوں کی حالت نازک ہونے کے باعث ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ظاہر کیا جا رہا ہے۔فائر بریگیڈ کے عملے اور تائیوان آرمی کے 120 سپاہیوں پر مشتمل فوجی دستے نے ٹرین کے اندر بری طرح پھنسے ہوئے مسافروں کو نکالنے کے لیے ٹرین کے بعض حصوں کو کاٹا اور مسافروں کو محفوظ مقام پر منتقل کیا۔

ریلوے حکام کا کہنا ہے کہ ٹرین کے پٹڑی سے اترنے کی وجہ کا تاحال تعین نہیں کیا جاسکا تاہم عینی شاہدین نے ٹرین حادثے سے قبل زوردار آواز سنی تھی جس کے ساتھ ہی دھواں بھی پھیل گیا تھا۔

Continue Reading

انٹرنیشنل

بین الاقوامی دباؤ میں اضافہ

Published

on

saudi arab

سعودی عرب پر بین الاقوامی دباؤ میں اضافہ ہو رہا ہے کہ وہ صحافی جمال خاشقجی کی موت کے واقعے کے بارے میں مزید سوالات کا جواب دے۔برطانیہ کے بریگزٹ کے وزیر نے استنبول میں سعودی قونصل خانے میں ہونے والی ایک ‘لڑائی’ کے نتیجے صحافی کے ہلاکت کے موقف کو’ غیر مصدقہ‘ قرار دیتے ہوئے سعودی عرب سے مزید وضاحت کا مطالبہ کیا ہے۔

دوسری جانب امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے بھی سعودی عرب سے مزید واضح جوابات کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ صحافی جمال خاشقجی کی موت کے بارے میں سعودی عرب کے موقف سے وہ مطمئن نہیں ہیں۔خیال رہے کہ سعودی عرب کی جانب سے مسلسل انکار کے بعد جمعے کو صحافی جمال خاشقجی کی قونصل خانے میں موت کا اعتراف کیا گیا تھا۔

برطانیہ کے بریگزٹ کے وزیر ڈومینک راب نے کہا کہ’ میں نہیں سمجھتا یہ مصدقہ ہے۔ ہم ترکی کی تحقیقات کی حمایت کرتے ہیں اور برطانوی حکومت چاہتی ہے کہ اس موت کے ذمہ داروں کو انصاف کے کٹہرے میں لایا جائے۔‘

Continue Reading
Advertisement
serfraz ahmad
کھیل2 منٹ ago

مداحوں کیلئے خوشخبری۔۔۔ ٹیم میں واپسی کیلئے پرعزم

Naveed mukhtar
پاکستان8 منٹ ago

صدر مملکت سے الوداعی ملاقات، نیک تمناؤں کا اظہار

virat kohli
کھیل11 منٹ ago

مداحوں کیلئے بری خبر۔۔۔ ریٹائر منٹ کا عندیہ دیدیا

siraj ul haq
پاکستان21 منٹ ago

60 روزہ کارکردگی ‘ عمران حکومت پر شدید تنقید

opposition
پاکستان28 منٹ ago

حکومت کا تختہ الٹنے کی تیاریاں شروع، اپوزیشن نے بڑا فیصلہ کرلیا

Sheikh Rasheed
پاکستان39 منٹ ago

ہمیں جہیزمیں سابق حکومتوں نے ادائیگی کیلئے کیا دیا؟

Kinza case
پاکستان50 منٹ ago

تشدد ثابت ہوگیا، ملزم کو جیل نہ ہوئی

Fiaz ul Hassan chohan
پاکستان57 منٹ ago

آصف زرداری پر شدید تنقید، نصیحت کرنا چھوڑ دیں

Nepra electricity
پاکستان1 گھنٹہ ago

عوام کیلئے خوشخبری۔۔۔ بجلی کی قیمتوں میں اضافہ مؤخر

Imran ismail
پاکستان1 گھنٹہ ago

غریبوں کے لیے خوشخبری، افتتاح کردیاگیا

fawad chaudhry
پاکستان1 گھنٹہ ago

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت، اقوام متحدہ پر شدید تنقید

Chief Justice of Pakistan
پاکستان1 گھنٹہ ago

چیف جسٹس نے اپنے دل کی بات کہہ دی، کاش۔۔۔۔

Fawad Hassan fawad
پاکستان2 گھنٹے ago

ملزم کا ہسپتال میں طبی معائنہ

Lion killed
انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

8 سال بعد 3 بچوں کے باپ کو مار ڈالا

Imran khan
پاکستان2 گھنٹے ago

افسران کو ترقی دینے کا معاملہ، وزیر اعظم نے اجلاس طلب کرلیا

مقبول خبریں