Connect with us

انٹرنیشنل

2911 بم گرائے

Published

on

2911 بم گرائے

پینٹاگان نے کہا امریکی فضائیہ کی سنٹرل کمان کے ڈیٹا کے مطابق سال 2018ء کی پہلی شش ماہی میں امریکہ اور اُس کے اتحادیوں نے افغانستان پر 2911 بم گرائے۔ بم حملوں میں یہ تیزی اگست 2017ء میں صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی جانب سے فوجی مشن جاری رکھنے کے اعلان کے بعد آئی۔ جون میں افغانستان میں توقعات کی ایک مختصر نئی لہر اُس وقت سامنے آئی جب افغان حکومت اور طالبان نے رمضان کے متبرک مہینے کی تکمیل پر کامیابی کے ساتھ سہ روزہ جنگ بندی کی۔ حالانکہ امریکہ نےطالبان کے خلاف دو ہفتوں تک ’’جارحانہ حملے‘‘ معطل کرکے جنگ بندی جاری رکھی تاہم امریکی قیادت والے اتحاد نے جون میں 572 بم گرائے۔ پینٹاگان کے اعداد کے مطابق لڑائی کے دوران جون کے مہینے میں گرائے جانے والے بموں کی یہ سب سے بڑی تعداد ہے۔ امریکہ اور افغانستان نہ صرف طالبان سے لڑ رہے ہیں بلکہ وہ داعش کے افغان دھڑے کے ساتھ بھی نبردآزما ہیں اور ساتھ ہی القاعدہ اور دیگر علاقائی اور بین الاقوامی شدت پسند گروہوں کے خلاف بھی لڑ رہے ہیں۔ ٹرمپ انتظامیہ کی جانب سے طالبان کے ساتھ براہ راست امن مذاکرات کی اطلاعات بھی موصول ہو رہی ہیں لیکن امریکی اہلکاروں نے یہ بھی کہا ہے کہ بات چیت میں افغان حکومت کو بھی لازماً شریک ہونا چاہیئے۔ افغانستان میں امریکہ کے اندازاً 14000 فوجی تعینات ہیں اُن میں سے زیادہ تر تربیت اور مشاورتی کردار ادا کر رہے ہیں حالانکہ انسداد دہشت گردی کے مشن میں شریک ہیں۔ امریکی فوج کے چوٹی کے اہلکار یہ بات تسلیم کرتے ہیں کہ تقریباً 17 برس گزرنے کے باوجود یہ تنازع تعطل کا شکار ہے۔

انٹرنیشنل

“نظر کا دھوکہ”

Published

on

"نظر کا دھوکہ"

ایران کے نئے بیلسٹک میزائل کے تجربے کو محض ’نظر کا دھوکہ‘ قرار دیتے ہوئے دعویٰ مسترد کر دیا گیا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق امریکی وزارت خارجہ کی طرف سے ایران کے مبینہ بیلسٹک میزائل تجربے کی فوٹیج دوبارہ نشر کرتے ہوئے کہا کہ مذکورہ میزائل اپنے ہدف تک نہیں پہنچ سکا اور یہ تجربہ ناکام رہا ہے مگر ایران کی طرف سے یہ دعویٰ کیا کہ نیا بیلسٹک میزائل اپنے ٹارگٹ پر لگا ہے جس سے پتہ چلتا ہے کہ ایرانی میڈیا میں آنے والے دعووں میں کوئی صداقت نہیں ہے۔

Continue Reading

انٹرنیشنل

اخوان المسلمون کا پالیسی ساز قرار

Published

on

اخوان المسلمون کا پالیسی ساز قرار

امریکی انٹیلی جنس ایجنسی نے علامہ یوسف القرضاوی کو اصل منصوبہ ساز اور پالیسی ساز قرار دے دیا اخوان المسلمون کی نقل وحرکت، اس کی سرگرمیوں اور پالیسیوں میں وہی رنگ بھرتے ہیں۔ قطر کے دارالحکومت دوحہ میں قیام پذیر ہونے کے باوجود ان کے منصوبے اور چالیں خطرناک ہیں۔

Continue Reading

انٹرنیشنل

عراقی فوج پر حملہ

Published

on

عراقی فوج پر حملہ

سابق وزیراعظم نوری المالکی کے زیر انتظام ملیشیا گروپوں نے عراقی فوج کے ارکان پر حملہ کر دیا تفصیلات کے مطابق انبار صوبے میں انصار اللہ الاوفیاء اور الدفاع الوطنی بریگیڈز کے نام سے معروف ملیشیا کے کارندے نے عراقی فوج کی ایک چیک پوسٹ پر حملہ کر کے وہاں موجود اہلکاروں کو زدوکوب کیا مذکورہ ملیشیاؤں نے عراقی فوج کی اُن ہدایات کو یکسر مسترد کر دیا تھا جن میں انبار صوبے میں بغداد اور اردن کو ملانے والے بین الاقوامی ہائی وے پر رات کے وقت گزرنے سے منع کیا گیا تھا۔

Continue Reading

مقبول خبریں