Connect with us

کشمیر

رمضان میں جنگ بندی

Published

on

بھارت کی وزارت داخلہ نے رمضان میں مقبوضہ کشمیر میں کارروائیاں نہ کرنے کا اعلان کردیا۔بھارتی وزارت داخلہ کی جانب سے جاری ٹویٹ کی ایک سیریز میں کہا گیا کہ یہ فیصلہ اس لیے کیا گیا ہے کہ مسلمان مقدس مہینے کو پرامن ماحول میں منا سکیں۔ ٹویٹ میں کہا گیا ہے کہ بھارتی فوجی’حملے کی صورت میں یا معصوم عوام کی جانوں کے تحفظ کی ضرورت پڑی تو جوابی کارروائی کا حق رکھتے ہیں’۔ بھارتی اعلان کے بعد حریت پسند نتظیموں کی جانب سے کوئی ردعمل نہیں آیا ہے۔ اس فیصلے کے حوالے سے وزارت داخلہ کا کہنا تھا کہ ‘مرکز نے سیکیورٹی فورسز جموں و کشمیر میں مقدس مہینے رمضان میں کارروائیاں شروع نہ کرنے کا کہا گیا ہے’۔ مزید کہا گیا ہے کہ ‘یہ فیصلہ امن پسند مسلمانوں کو پرامن ماحول میں رمضان منانے میں مدد کے لیے لیا گیا ہے اور وزیر داخلہ شری راج ناتھ سنگھ نے جموں و کشمیر کے وزیراعلیٰ کو مرکز کے فیصلے سے آگاہ کیا ہے’۔خیال رہے کہ مقبوضہ کشمیر بھارتی فورسز کی کارروائیوں کے دوران حالیہ ہفتوں میں تیزی آئی ہے جہاں کئی نوجوان جاں بحق اور متعدد زخمی ہوئے۔ رواں ماہ 6 مئی کو کشمیر کے ضلع شوپیاں میں بھارتی فورسز کی ریاستی دہشت گردی میں 6 نوجوان جاں بحق ہوئے تھے جس کے بعد 24 گھنٹوں کے دوران جاں بحق کشمیریوں کی تعداد 10 ہوگئی تھی۔ یاد رہے کہ گزشتہ ایک سال سے مقبوضہ کشمیر میں نوجوانوں کے خلاف کارروائیوں میں اضافہ ہوا ہے جہاں بھارتی فورسز کی جانب سے مختلف کارروائیوں میں سیکڑوں کشمیری نوجوانوں کو قتل کردیا گیا۔ ایک اندازے کے مطابق رواں سال اب تک ہونے والی کارروائیوں میں 110 افراد ہلاک ہوئے جن میں 20 عام شہریوں کے ساتھ ساتھ 28 سیکیورٹی فورسز کے اہلکار بھی شامل ہیں۔

Advertisement

کشمیر

قابض بھارتی فوج نے مزید 5 کشمیریوں کو شہید کردیا

Zeeshan Ali

Published

on

indian forces attock on kashmir

سری نگر: بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر میں ریاستی دہشتگردی کے تازہ واقعے میں 5 کشمیری نوجوانوں کو شہید کردیا۔

کشمیر میڈیا سروس کے مطابق بھارتی فوج کے کشمیریوں کے خلاف ظلم و بربریت کا سلسلہ یومِ عاشور پر بھی نہ رک سکا،قابض فوج نے ضلع باندی پورہ میں سرچ آپریشن کی آڑ میں چادر اور چاردیواری کا تقدس پامال کرتے ہوئے زبردستی گھروں میں گھس کر تلاشی لی اور اس دوران کئی نوجوانوں کو حراست میں لے لیا۔

قابض فوج نے نام نہاد سرچ آپریشن کے دوران آج سملار کے علاقے میں 3 نوجوانوں کو گولیاں مار کرشہید کردیا جب کہ گزشتہ شب اسی ضلع میں 2 نوجوانوں کو شہید کیا گیا تھا۔

بھارتی فوج کی وحشیانہ کارروائیوں کے خلاف اہل علاقہ نے سڑکوں پر نکل کر قابض فوج کے خلاف اور آزادی کے حق میں نعرے لگائے۔

Continue Reading

کشمیر

مقبوضہ کشمیر میں یومِ عاشور پر کرفیو، کئی حریت رہنما نظر بند

Zeeshan Ali

Published

on

kashmir

سری نگر: بھارتی قابض فوجیوں نے سری نگر اور دیگر اضلاع میں کرفیونافذ کرکے متعدد حریت رہنماؤں کو گھروں میں نظر بند کردیا ہے۔

کشمیر میڈیا سروس کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں بھارت کی ریاستی دہشت گردی محرم الحرام میں بھی جاری ہے، قابض بھارتی فوجیوں کی جانب سے مقبوضہ کشمیر میں دوسرے روز بھی یومِ عاشور کے جلوسوں کو روکنے کے لئے کرفیو نافذ ہے، اور بھارتی فورسز نہتے کشمیریوں پر بلاوجہ فائرنگ سے بھی گریز نہیں کر رہیں جب کہ متعدد حریت رہنماؤں کو نظر بند کردیا گیا ہے۔

قابض بھارتی فوجیوں نے حریت رہنما میر واعظ عمر فاروق کو عزادران کی قیادت کرنے سے روکنے کیلئےنظر بند کر دیا ہے اور انہیں جمعہ کا خطبہ دینے سے بھی روک دیا گیا ہے۔ سری نگر سمیت مختلف علاقوں میں بھارتی فوج کی اضافی نفری بھی تعینات کردی گئی ہے، اور گزشتہ روز ضلع بانڈی پورہ میں سرچ آپریشن کے دوران 2 کشمیری نواجوانوں کو بھی شہید کردیا گیا ہے۔

بھارتی فوسز نے گزشتہ روز بھی محرم الحرام کے جلوسوں پر شدید لاٹھی چارج اور آنسو گیس کی شیلنگ کر کے عزاداروں کو زخمی کیا تھا، جبکہ درجنوں عزاداروں کو گرفتار کر کے مختلف تھانوں میں نظر بند کر دیا تھا۔

Continue Reading

کشمیر

بھارتی فورسز کی ریاستی دہشتگردی،2 کشمیریوں کو شہید کردیا

Zeeshan Ali

Published

on

indian forces attack on kashmiri

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فورسز کی ریاستی دہشتگردی کا سلسلہ نہیں رک سکا، قابض فوج نے مزید 2 نوجوانوں کو شہید کر دیا۔

بھارتی فورسز نے مقبوضہ وادی کے ضلع بانڈی پورہ کا محاصرہ کیا اور سرچ آپریشن کی آڑ میں فائرنگ کرکے 2 کشمیری نوجوانوں کو شہید کر دیا۔علاوہ ازیں بھارتی فورسز نے محرم الحرام کے موقع پر جلوس کے شرکاءپر طاقت کا ناجائز استعمال بھی کیا۔

مقبوضہ کشمیر میں کل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئرمین سیدعلی گیلانی اور حریت رہنماﺅں میر واعظ عمر فاروق، محمد یاسین ملک، آغا سید حسن الموسوی الصفوی اور مولانا عباس انصاری نے بھارتی فوجیوں اور پولیس اہلکاروں کی طرف سے مقبوضہ علاقے میں مختلف مقامات پر محرم کے عزاداروں کے خلاف طاقت کے وحشیانہ استعمال کی شدید مذمت کی ہے

Continue Reading
Manchester
کھیل2 منٹ ago

مانچسٹر کی سوئٹزر لینڈ کے کلب ینگ بوائز کو شکست

cylinder blast in house
پاکستان16 منٹ ago

تربت : سلنڈر دھماکے سے متعدد خواتین و بچے زخمی

shane warne
کھیل26 منٹ ago

کم عمر لڑکی کو نازیبا میسز بھیجے پر تنقید کا سامنا

FBR
پاکستان37 منٹ ago

نان فائلرز کو خریداری کی اجازت سے سرمایہ کاری بڑھے گی

tarai dai
انٹرنیشنل58 منٹ ago

61 سال کی عمر میں انتقال کر گئے

tax
پاکستان1 گھنٹہ ago

انجمن تاجران نے وِدہولڈنگ ٹیکس میں اضافہ مسترد کر دیا

jam kamal
پاکستان2 گھنٹے ago

سیف سٹی پراجیکٹ پر جلد عملدرآمد ہوگا: جام کمال

i phone X
ٹیکنا لوجی2 گھنٹے ago

ایپل کے اب تک کے مہنگے ترین آئی فون فروخت کے لیے پیش

saudi women
انٹرنیشنل3 گھنٹے ago

سعودی خاتون نے والد کے خلاف سرپرستی کا مقدمہ جیت لیا

falstin
انٹرنیشنل3 گھنٹے ago

سپین کا یورپی یونین سے فلسطین کو آزاد ریاست تسلیم کرنے کا مطالبہ

indian forces attock on kashmir
کشمیر3 گھنٹے ago

قابض بھارتی فوج نے مزید 5 کشمیریوں کو شہید کردیا

banana
صحت3 گھنٹے ago

روزانہ ایک کیلا کھائیں …………مختلف بیماریوں سے بچیں

bilawal bhutto
پاکستان3 گھنٹے ago

تشدد اور دہشت گردی عالمی امن کیلئے سب سے بڑا خطرہ ہیں، بلاول بھٹو

pakistan team
کھیل3 گھنٹے ago

افغانستان کی شاندار بیٹنگ، پاکستان کو 258 رنز کا ہدف دیدیا

oranges
صحت3 گھنٹے ago

بڑھاپے میں نابینا پن سے بچانے والا پھل ’نارنجی‘

مقبول خبریں