Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

کشمیر

آزادکشمیر کے وزرا نے حلف اٹھا لیا

Published

on

kashmir ministers took oath

 صدر آزاد کشمیر سردار مسعود خان نے 6 نئے وزرا سے حلف لے لیا۔

تفصیلات کے مطابق ایوان صدر مظفرآباد میں چوہدری شہزاد، مصطفیٰ بشیر، احمد رضا قادری، راجہ صدیق، چوہدری اسماعیل اور فاروق طاہر نے وزارتوں کا حلف اٹھا لیا۔ نئے وزرا کے حلف اٹھانے کے بعد آزاد کشمیر کابینہ کے ارکان کی تعداد 26 ہوگئی ہے۔

آزاد کشمیر اور مہاجرین مقیم پاکستان کے انتخابی حلقوں سے مسلم لیگ نواز کے 31 امیدوار براہ راست انتخاب میں کامیابی حاصل کر کے قانون ساز اسمبلی کے رکن بنے تھے۔

تقریب حلف برداری میں وزیر اعظم آزاد کشمیر راجا فاروق حیدر خان، وزرا، اعلیٰ سرکاری افسران اور میڈیا کے نمائندوں نے بھی شرکت کی۔

کشمیر

مزید 3 کشمیری شہید کردئے گئے

Published

on

fouj

بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر میں ریاستی دہشت گردی کی تازہ کارروائیوں میں مزید 3 کشمیریوں کو شہید کردیا۔ کشمیر میڈیا سروس کے مطابق بھارتی فوج کے نہتے اور معصوم کشمیریوں پر ظلم و ستم کا سلسلہ برقرار ہے۔آج پھر مقبوضہ وادی میں قابض فوج نے ظلم کا مظاہرہ کرتے ہوئے 3 کشمیریوں کو شہید کردیا۔ بھارتی فوج نے کپواڑہ اور جموں کے اضلاع میں سرچ آپریشن کی آڑ میں چادر اور چاردیواری کا تقدس پامال کرتے ہوئے زبردستی گھروں میں گھس پر تلاشی لی اور اس دوران فائرنگ کرکے 3 نوجوان کو شہید کیا۔ کشمیر میڈیا سروس کے مطابق قابض فوج نے کپواڑہ کے علاقے کیران میں 2 اور جموں کے علاقے اخنور میں ایک کشمیری کو محاصرہ کے دوران گولیاں ماریں۔

Continue Reading

کشمیر

ایک اور کشمیری نوجوان شہید

Published

on

kashmir

مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوج کی فائرنگ سے ایک اور کشمیری نوجوان شہید ہوگیا۔کشمیر میڈیا سیل کے مطابق مقبوضہ وادی میں بھارت کی ریاستی دہشت گردی جاری ہے اور قابض فوج نے ضلع کپواڑہ میں سرچ آپریشن کے دوران فائرنگ کرکے کشمیری نوجوان کو شہید کردیا گیا،  نوجوان کی شہادت کے بعد بھی قابض فوج نے علاقے میں سرچ آپریشن جاری رکھا۔

Continue Reading

کشمیر

بھارتی افواج کی بربریت جاری، مزید 2 کشمیری نوجوان شہید

Rashid Saeed

Published

on

kashmir

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی افواج کی بربربیت جاری، ضلع پلواما میں سرچ آپریشن کے دوران مزید2 کشمیری نوجوانوں کو شہید کر دیا گیا ۔ 

کشمیر میڈیا کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی افواج کے مظالم جاری ہیں اور یومِ شہدائے کشمیر پر بھی فوج نے ریاستی دہشت گردی کا مظاہرہ کرتے ہوئے 2 کشمیریوں کو شہید کیا اور اب تازہ کارروائی میں مزید 2 نوجوانوں کو شہید کردیا گیا ہے۔ مقبوضہ وادی کے ضلع پلواما میں سرچ آپریشن کیا اور اس دوران فائرنگ سے 2 نوجوان شہید ہوگئے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق شہدا کی شناخت لیاقت احمد وانی اور واجد الاسلام کے نام سے ہوئی۔ قابض انتظامیہ نے ضلع بھر میں انٹرنیٹ سروس بھی بند کردی ہے۔

Continue Reading
Advertisement

مقبول خبریں