Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

پاکستان

پی پی 123، دوبارہ گنتی ایک بار پھر معمہ بن گئی

Rashid Saeed

Published

on

pp 123 couting

سپریم کورٹ کے احکامات کے مطابق حلقہ پی پی 123 میں دوبارہ گنتی ہوئی تھی دوبارہ گنتی میں تحریک انصاف کی سونیا علی رضا شاہ ن لیگ کے امیدوار سید قطب علی شاہ المعروف علی بابا سے 9 ووٹوں سے آگے تھیں لیگی امیدوار نے 21 پولنگ اسٹیشن کی تیسری مرتبہ گنتی کی درخواست دے رکھی تھی جو کہ سپریم کورٹ سے خارج ہونے کے بعد ہائی کورٹ سے بھی خارج ہوئی۔ دوبارہ گنتی میں فاتح رہنے والی تحریک انصاف سونیا علی رضا شاہ کو الیکشن کمیشن کی جانب سے نوٹیفکیشن جاری کر دیا گیا۔

پی پی123 کی دوبارہ گنتی ایک بار پھر معمہ بن گئی ہے الیکشن 2018 کے بعد اس حلقہ کے نتائج میں ڈرامائی تبدیلیاں آتی رہیں۔ تفصیل کے مطابق ریٹرننگ آفیسر پی پی123 شہوار امین واہگہ نے اپنی رپورٹ میں کہا ہے کہ جنرل الیکشن میں سب سے پہلے فارم 49 سونیا بی بی کو جاری کیا گیا جب کہ اس وقت کے ہارنے والے امیدوار سید قطب علی شاہ المعروف علی بابا نے لاہور ہائی کورٹ سے رجوع کرلیا اور لاہور ہائی کورٹ کیحکم پر اس حلقہ کے ووٹوں کی دوبارہ گنتی کی گئی جب 21 پولنگ اسٹیشن کی گنتی مکمل ہوئی تو قطب علی شاہ کو 17ووٹوں کی برتری حاصل ہوگئی تو امیدوار کی درخواست پر گنتی روک دی گئی اور فارم49 جاری کردیا گیا اس کے بعد ہارنے والی امیدوار سونیا بی بی نے سپریم کورٹ سے رجوع کرکے ایک بارپھر دوبارہ گنتی کے احکامات حاصل کرلئے۔

سپریم کورٹ کے حکم کے مطابق پی پی 123 کے تمام ووٹوں کی دوبارہ گنتی کی جانا تھی جبکہ ریٹرننگ آفیسر نے 188 پولنگ اسٹیشن کی گنتی مکمل کرنے کے بعد اپنی رپورٹ میں لکھا کہ باقی21 پولنگ اسٹیشن کی گنتی کی ضرورت نہیں جو کہ پہلے ہائیکورٹ کے حکم سے ہو چکی ہے اور اس کی اب ضرورت اس لیئے بھی نہیں ہے کہ الیکشن ایکٹ 2017 کے تحت ریٹرننگ آفیسر صرف ایک بار ہی کسی پولنگ اسٹیشن کی گنتی کرسکتا ہے اس لیئے گنتی عمل مکمل ہو گیا ہے انہوں نے اپنی رپورٹ میں یہ بھی لکھا کہ گنتی کے عمل کے دوران امیدواروں اور ریٹرننگ آفیسر کے سامنے پریزائیڈنگ آفیسرز کی بہت ساری بے ضابطگیاں سامنے آئیں رپورٹ میں ہارنے والی امیدوار کی طرف سے دی گئی ایک درخواست کا حوالہ دیتے ہوئے ریٹرننگ افسر نے کہا کہ پولنگ اسٹیشن نمبر 1 اور پولنگ اسٹیشن نمبر 3 کے پیکٹ بغیر سیل کے پائے گئے اس طرح جب تمام امیدواروں کے سامنے پولنگ اسٹیشن نمبر 4,1 ,46, ,101 122 129, اور 150 کے پیکٹ کھولے گئے تو وہ بھی بغیر سیل کے پائے گئے اس پر امیدواروں نے تحفظات کے ساتھ شفافیت پر شکوک و شبہات کا اظہار کیا۔

ریٹرننگ آفیسر نے اپنی رپورٹ میں ہارنے والی امیدوار کی درخواست کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ پولنگ اسٹیشن نمبر 4 کے پیکٹ میں موجودہ ووٹ فارم 45 کے مطابق 224 تھے اور پیکٹ میں سے 223 ووٹ برآمد ہوئے رپورٹ میں یہ بھی کہا گیا کہ بہت سے پولنگ اسٹیشن پر پولنگ سٹاف کی سنگین غلطیاں پائی گئیں مثال کے طور پر پولنگ اسٹیشن نمبر چار 26 ,30, ,38 109 ,113, 121 ,127, 156 157, اور 202 جبکہ پولنگ سٹیشن نمبر 123 میں بہت بڑی اور سنگین غلطی پائی گئی اور جیتنے والے امیدوار قطب علی شاہ المعروف علی بابا کی درخواست کا ذکر کرتے ہوئے رپورٹ میں کہا گیا کہ فارم 45 کے مطابق اس پولنگ سٹیشن پر علی بابا کے461 ووٹ درج ہیں جبکہ دوبارہ گنتی کے دوران پیکٹ میں473 ووٹ پائے گئے اور اسی طرح دوبارہ گنتی کے دوران پولنگ اسٹیشن نمبر 2 میں بھی پولنگ سٹاف کی طرف سے بڑی غلطی سامنے آئی جس میں مختلف امیدواروں کو ڈالے گئے 250 سے زائد ووٹوں پر پریزائیڈنگ افسر کے دستخط ہی موجود نہیں ہیں اسی طرح جب پولنگ سٹیشن نمبر 198 کا تھیلا کھولا گیا تو اس میں 100 ووٹوں کی پشت پر مہر ہی ثبت نہیں کی گئی تھی اس رپورٹ میں جیتنے والے امیدوار کی درخواست کا ذکر کرتے ہوئے ریٹرننگ آفیسر نے لکھا کہ اس پولنگ اسٹیشن پر میرے 83 درست ووٹوں کو بغیر سٹیمپ کے ووٹوں سے تبدیل کیا گیا ہے اس لئے پولنگ اسٹیشن کے رزلٹ کو حتمی رزلٹ کا حصہ نہ بنایا جائے اس نکتہ پر ریٹرننگ آفیسر کی طرف سے جیتنے والے امیدوار کو الیکشن کمیشن سے رجوع کرنے کا کہا گیا ہے اور رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ اس نکتہ پر ریٹرننگ آفیسر اس کا فیصلہ کرنے کا اختیار نہیں رکھتا رپورٹ میں یہ بھی کہا گیا کہ سپریم کورٹ کی طرف سے ریٹرننگ آفیسر کو نہ تو حتمی رزلٹ جاری کرنے کا کہا گیا ہے اور نہ ہی الیکشن کمیشن کی طرف سے ایسی کوئی ہدایات ہیں ان حالات میں جب پولنگ اسٹیشن نمبر 123 کے 12 ووٹوں کا فیصلہ بھی نہیں ہوتا ریٹرننگ آفیسر حتمی رزلٹ جاری نہیں کرسکتاکسی بھی امیدوار کی کامیابی کا نوٹیفیکیشن جاری کرنے کا اختیار نہیں رکھتا۔

پاکستان

محمد بن سلمان کا فقید المثال استقبال،گارڈ آف آنرپیش

anees akhtar

Published

on

gourd of honor

سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کا طیارہ جیسے ہی پاکستانی فضائی حدود میں داخل ہوا تو معززمہمان کا شایان استقبال شروع کر دیا گیا۔ پاک فضائیہ کے ایف 16 اور جے ایف 17 تھنڈر طیاروں نے شاہی طیارے کو اپنے حصار میں لے لیا۔

 پاکستانی فضائیہ کے طیاروں نے معزز مہمان کے طیارے کے دائیں اور بائیں فارمیشن میں پرواز کرتے ہوئے انہیں بحفاظت منزل مقصود تک پہنچایا۔

دورے پر آنے والے برادر ممالک کے سربراہان کو اس انداز میں خوش آمدید کہنا پاکستان اور پاک فضائیہ کی درخشاں روایت رہی ہے۔

وزیراعظم عمران خان اور پاک فوج کے سربراہ سمیت اہم سیاسی اور عسکری شخصیات نے سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کا ایئرپورٹ پر استقبال کیا۔انہوں نے فرداً فرداً تمام استقبال کیلئے آئے تمام میزبانوں سے پرجوش مصافحہ کیا۔ بچوں نے معزز مہمان کو گلدستے پیش کیے، اس موقع پر محمد بن سلمان نے بچوں کا بوسا لیا اور مسکراتے ہوئے ان کے تحفے کو قبول کیا۔

وزیراعظم عمران خان نے معزز مہمان سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کی گاڑی خود ڈرائیو کی اور وزیراعظم ہاؤس پہنچایا جہاں انھیں پاک آرمی کے چاک وچوبند دستے نے گارڈ آف آنر پیش کیا گیا۔ معزز مہمان کو اکیس توپوں کی سلامی بھی دی گئی۔

سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان کی پاکستان آمد جڑواں شہروں کو دلہن کی طرح سجایا گیا ہے۔ شاہراہیں خیر مقدمی بینرز، سعودی اور پاکستانی پرچموں سے سجی ہوئی ہیں۔

خیال رہے کہ سعودی ولی عہد محمد بن سلمان دو روزہ دورے پر آج پاکستان تشریف لائے ہیں۔ ان کے شاہی ڈاکٹرز، سیکیورٹی اور دیگر عملے پر مشتمل 221 افراد پہلے ہی 7 طیاروں پر پاکستان پہنچ چکے ہیں۔

Continue Reading

پاکستان

سعودی عرب مزید سرمایہ کاری کرے گا، محمد بن سلمان

anees akhtar

Published

on

imran p

 سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے کہا ہے کہ 20 ارب ڈالرز کے معاہدے پاکستان میں سعودی سرمایہ کاری کا پہلا مرحلہ ہے، سعودی عرب پاکستان میں مزید سرمایہ کاری کرے گا۔

وزیراعظم ہاؤس اسلام آباد میں وزیراعظم عمران خان کی جانب سے سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان کے اعزاز میں عشائیہ دیا گیا جس سے خطاب میں سعودی ولی عہد نے کہا کہ یقین ہے وزیراعظم عمران خان کی قیادت میں پاکستان بہت آگے بڑھےگا، پاکستان کا مستقبل روشن ہے۔

سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے کہا کہ ولی عہد بننے کے بعد ان کا یہ ایشیا کا پہلا دورہ ہے اور وہ سب سے پہلے پاکستان آئے ہیں۔

Continue Reading

پاکستان

سعودی پاک سپریم کوآرڈی نیشن کونسل کا افتتاحی اجلاس

anees akhtar

Published

on

p imran

 سعودی پاک سپریم کوآرڈی نیشن کونسل کا افتتاحی اجلاس ہوا۔ وزیراعظم عمران خان اور سعودی ولی عہد نے افتتاحی اجلاس کی مشترکہ صدارت کی۔

اعلیٰ اختیاراتی کونسل کے قیام کی تجویز ولی عہد محمد بن سلمان نے عمران خان کے دورہ سعودی عرب میں دی تھی۔ کونسل کا مقصد دو طرفہ معاہدوں اور فیصلوں پر بروقت عمل درآمد کو ممکن بنانا ہے۔

کونسل میں خارجہ، دفاع، توانائی، دفاعی پیداوار اور تجارت کے وزرا شامل ہیں جبکہ کونسل میں اطلاعات، ثقافت، داخلہ، سرمایہ کاری اور آبی وسائل کے وزرا بھی موجود ہیں۔

کونسل کے تحت سٹیرنگ کمیٹی اور مشترکہ ورکنگ گروپس بھی قائم کیے گئے ہیں۔ ورکنگ گروپس کا مقصد متعلقہ شعبوں میں وزرا کے لیے سفارشات تیار کرنا ہے۔ دونوں ممالک کے وزرا خارجہ کونسل کے معاملات دیکھیں گے۔ کونسل کا سالانہ اجلاس پاکستان اور سعودی عرب میں باری باری ہوگا۔

Continue Reading
Advertisement
hassan ali
PSL46 گھنٹے ago

لاہور قلندرز کو 7 وکٹوں سے شکست

hafeez
PSL47 گھنٹے ago

حفیظ کے پی ایس ایل سے باہر ہونے کا خدشہ

gourd of honor
پاکستان7 گھنٹے ago

محمد بن سلمان کا فقید المثال استقبال،گارڈ آف آنرپیش

imran p
پاکستان7 گھنٹے ago

سعودی عرب مزید سرمایہ کاری کرے گا، محمد بن سلمان

p imran
پاکستان7 گھنٹے ago

سعودی پاک سپریم کوآرڈی نیشن کونسل کا افتتاحی اجلاس

imran prince
پاکستان7 گھنٹے ago

وزیراعظم نے سعودی ولی عہد کے اعزاز میں ایساکام کردیا کہ

prince imran
پاکستان7 گھنٹے ago

سعودی ولی عہد نے پاکستانیوں کوبڑی خبر سنادی

sania mirza
کھیل9 گھنٹے ago

ثانیہ مرزا نے بھارتیوں کو کھری کھری سنادیں

doctors
پاکستان9 گھنٹے ago

ینگ ڈاکٹرز کے خلاف کارروائی کا اعلان

national assambli
پاکستان9 گھنٹے ago

قومی اسمبلی کا اجلاس 2 دن کیلئے ملتوی

accident
پاکستان10 گھنٹے ago

تیزرفتارکاراورٹرک میں تصادم، دوافراد ہلاک

sarfraz ahmad
PSL410 گھنٹے ago

دفاعی چیمپئن اسلام آباد کو 7 وکٹوں سے شکست

nawaz sharif1
پاکستان10 گھنٹے ago

نوازشریف کے جان لیوا امراض میں مبتلا ہونے کا انکشاف

prince
پاکستان10 گھنٹے ago

سعودی ولی عہد تاریخی دورے پرپاکستان پہنچ گئے

fatma sana1
شوبز11 گھنٹے ago

فاطمہ ثنا ایک اورخان کی ہیروین بنیں گی

lahore qalanders
PSL422 گھنٹے ago

لاہور قلندر نے پہلی فتح حاصل کر لی

queeta gladiators
PSL411 گھنٹے ago

کوئٹہ گلیڈی ایٹرزکوجیت کیلئے 158 رنزکا ہدف

imran khan saudi prince
پاکستان11 گھنٹے ago

سعودی ولی عہد عمران خان حکومت کے اقدامات سے ناخوش

suhana khan
شوبز15 گھنٹے ago

شاہ رخ خان کس غیرملکی اداکارکی محبت میں گرفتار

logos
PSL414 گھنٹے ago

آج یونائیٹڈ کا مقابلہ گلیڈی ایٹرزاورزلمی، قلندرزسے ٹکرائیں گے

shahbaz sharif
پاکستان12 گھنٹے ago

شہبازشریف کا وزیراعظم بننے سے صاف انکار

a b d
PSL414 گھنٹے ago

فتح کے بعد ڈی ویلیئرز کے لیے سرپرائز

prince imran
پاکستان7 گھنٹے ago

سعودی ولی عہد نے پاکستانیوں کوبڑی خبر سنادی

nawaz sharif1
پاکستان10 گھنٹے ago

نوازشریف کے جان لیوا امراض میں مبتلا ہونے کا انکشاف

imran khan
کھیل14 گھنٹے ago

بھارتی کلب نے عمران خان کے خلاف وہ کام کردیا کہ ہرپاکستانی

salman salma
شوبز14 گھنٹے ago

سلمان خان کا اپنی والدہ کو مہنگی گاڑی کا تحفہ

car contest
کھیل13 گھنٹے ago

جیپ ریلی کا ٹائٹل نادر مگسی نے جیت لیا

hassan ali
PSL46 گھنٹے ago

لاہور قلندرز کو 7 وکٹوں سے شکست

tahir qadri
پاکستان15 گھنٹے ago

بھارت نے طاہرالقادری کا ویزہ روک لیا

sania mirza
کھیل9 گھنٹے ago

ثانیہ مرزا نے بھارتیوں کو کھری کھری سنادیں

katy perry1
ویڈیو1 دن ago

کیٹی پیری کی اچانک منگنی پرسب حیران

the intewes
ویڈیو3 دن ago

تھرلرفلم "دی انٹروڈر” کا سنسنی خیزٹریلر ریلیز

nich jons
شوبز5 دن ago

پریانکا چوپڑا کا ایک بارپھرماں بننے سے انکار

gull panra
PSL45 دن ago

پی ایس ایل 4: پشاورزلمی کا پشتوترانہ ریلیز

bravo
کھیل5 دن ago

براوو نے’چیمپئنز‘ گانے کے الفاظ بدل دیئے

amir khan madhuri
شوبز5 دن ago

عامرخان کی مقبول فلم کا سیکوئل بنانے پر کام شروع

aalia bhatt1
شوبز5 دن ago

عالیہ بھٹ اوررنویرسنگھ کے بوسہ پر اعتراض

amitabh shah tapsi
شوبز6 دن ago

شاہ رخ خان نے امیتابھ بچن سے بدلہ لینے کی ٹھان لی

shardha kapoor
شوبز6 دن ago

شردھا کپور نے بوائے فرینڈ کوکام کرنے سے روک دیا

aalia ranveer
شوبز7 دن ago

برلن فلم فیسٹیول میں ’گلی بوائے‘ کا ورلڈ پریمیئر

lady ga ga
شوبز7 دن ago

گریمی ایوارڈز، لیڈی گاگا نےمیدان مار لیا

kartik sarah
شوبز7 دن ago

کارتک ،آریان سارہ کو ڈیٹ پر لے جانے کیلئےبیتاب

kartik aryan kirti
شوبز1 ہفتہ ago

کارتک آریان ’لُکا چھپی‘ کے دوران زخمی

feroza
شوبز1 ہفتہ ago

تاجکستان کی گلوکارہ کوسالگرہ منانا مہنگا پڑگیا

fighting with my family
ویڈیو1 ہفتہ ago

کامیڈی سے بھرپور”فائٹنگ ود مائی فیملی”کی جھلکیاں

مقبول خبریں