Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

پاکستان

کرتارپورراہداری پرپاک بھارت مذاکرات میں اہم پیشرفت

anees akhtar

Published

on

india pak negotions

 ترجمان دفترخارجہ ڈاکٹرفیصل نے کہا کہ راہداری سے متعلق بعض معاملات پرابھی بھی اختلافات ہیں جس کی تفصیلات نہیں بتاسکتا تاہم مشترکہ اعلامیہ جاری ہونا بڑی کامیابی ہے۔

بھارت سے واپسی کے بعد ترجمان دفترخارجہ نے واہگہ بارڈرپرگفتگو کرتے ہوئے کہا کہ کرتارپورراہداری کے طریقے اورمسودے سے متعلق پہلی ملاقات خوشگوار ماحول میں ہوئی، بعض معاملات پرابھی بھی اختلافات ہیں جس کی تفصیلات نہیں بتاسکتا۔ کرتارپور صاحب میں زائرین کی آمدورفت کی سہولت سے متعلق پہلے اجلاس میں غورہوا۔

ڈاکٹر فیصل نے کہا کہ 2 اپریل کوکرتارپورراہداری سے متعلق ملاقات واہگہ بارڈر پر ہوگی، مشترکہ اعلامیہ جاری ہونا بڑی کامیابی ہے کیونکہ بھارت کے ساتھ کبھی بھی مشترکہ اعلامیہ طویل عرصے سے جاری نہیں ہوا۔

اعلامیے کے مطابق مجوزہ معاہدے کی فراہمی اور کرتارپورراہداری کے کام کو تیزترکرنے پر اتفاق ہوا، تکنیکی سطح پر بھی دنوں ممالک کے ماہرین کے درمیان بات ہوئی، کرتار پور راہداری ویزا فری کوریڈورہے اس کیلیے ویزے کی شرط نہیں۔

روانگی سے قبل ترجمان دفترخارجہ نے کہا تھا کہ پاکستان اقلیتوں کے حقوق کو بہت اہمیت دیتا ہے اور بابا گرونانک دیو جی کا مزار سکھ برادری کے لیے نہایت اہمیت کا حامل ہے، پاکستان نے کرتارپور کوریڈور کھولنے کا فیصلہ کیا ہے، کرتارپورراہداری پرمذاکرات کے لیے بھارت جارہے ہیں اوریہ مذاکرات کرتارپورراہداری کھولنے سے متعلق ہی ہیں۔

ترجمان دفتر خارجہ نے کہا تھا کہ ہماری سوچ ہے کہ ایک شجر ایسا لگایا جائے کہ ہمسائے کے گھر میں سایہ جائے، ہمارا کرتارپورراہداری پراجلاس میں جانا مثبت ہمسائیگی کی طرف قدم ہے، ہم مذاکرات مثبت پیغام کےساتھ جارہے ہیں، امید ہے بھارت بھی قدم آگے بڑھائے گا اور دفترخارجہ کرتارپورراہداری پراجلاس وزیراعظم کے وژن کاعکاس ہے۔

ترجمان دفترخارجہ ڈاکٹرفیصل نے مزید کہا کہ منصوبے کا سنگ بنیاد 20 نومبر2018 کو رکھا گیا جس کی تکمیل نومبر2019 میں ہوجائے گی، پاک بھارت کشیدگی میں کمی خطے کے امن کے لیے ضروری ہے، کرتارپورراہداری سے سکھ برادری کوسہولت اوردونوں ملکوں کے درمیان امن بھی ہوگا۔

کرتارپورکوریڈور کیا ہے ؟

سکھوں کے لیے مقدس مقام گوردوارہ کرتار پور بھارتی سرحد سے متصل ضلع نارروال میں واقع ہے۔ سرحد کے دوسری جانب بھارت کا ضلع گورداس پور واقع ہے۔ گوردوارہ کرتار پور سکھوں کے لیے انتہائی مقدس سمجھا جاتا ہے۔ یہاں سکھ مذہب کے بانی بابا گرونانک نے زندگی کے آخری ایام گزارے تھے۔

پاکستان کے منصوبے کے تحت کرتارپور میں بارڈر ٹرمینل کی تعمیر ہوگی اور دریائے راوی پر پل بنے گا۔ سرحد کے دونوں طرف راہداری مکمل ہونے کے بعد سکھ زائرین کو ویزے کے بغیر خصوصی اجازت نامے کے تحت گوردوارے پر حاضری کی اجازت ہوگی۔ پاکستان کی جانب سے اس منصوبے پر 40 فیصد کام مکمل کرلیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ واہگہ بارڈر پر پاکستان اور بھارت کے درمیان کرتارپور راہداری منصوبے پر مذاکراتجاری ہیںجس کے لیے پاکستان کا 18 رکنی وفد پہنچا ہے۔ دوسری جانب بھارت نے ایک مرتبہ پھر ہٹ دھرمی کا مظاہرہ کرتے ہوئے کرتار پور راہداری منصوبے پر مذاکرات کی کوریج کے لیے پاکستانی صحافیوں کو ویزے جاری نہیں کیے۔

پاکستان

قائم علی شاہ نے درخواست دائر کر دی کیوں؟

anees akhtar

Published

on

سابق وزیراعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ نے جعلی اکاؤنٹس کیس میں گرفتاری سے بچنے کیلئے اسلام آباد ہائیکورٹ میں ضمانت قبل از گرفتاری کی درخواست دائر کر دی ہے۔

سید قائم علی شاہ نے اسلام آباد ہائیکورٹ میں دائر درخواست میں موقف اختیار کیا ہے کہ نیب نے انہیں 27 مارچ کو نیب نے طلب کر رکھا ہے جبکہ انھیں گرفتاری کا بھی خدشہ ہے۔ عدالت نیب کو گرفتاری سے روکے۔ درخواست میں نیب کے چیئرمین اور ڈی جی کو فریق بنایا گیا ہے۔

ادھر اومنی گروپ کے ڈائریکٹر نمر مجید نے درخواست میں کہا ہے کہ میرے اور میرے خاندان کے خلاف کون کون سے اور کتنے کیس ہیں، کچھ پتا نہیں ہے۔ نیب اور ایف آئی اے سے مقدمات کی تفصیل اور نوعیت مانگی جائے۔ بین الاقوامی فرم سے اپنی کمپنیز کا آڈٹ کرانے کیلئے تیار ہیں۔

Continue Reading

پاکستان

آصف زرداری کے خلاف نیب کی درخواست سماعت کے لئے مقرر

anees akhtar

Published

on

اسلام آباد ہائی کورٹ نے سابق صدرآصف علی زرداری کی بریت کے خلاف نیب کی اپیل سماعت کے لئے مقرر کرلی ہے، ہائی کورٹ کا ڈویژن بینچ 18 اپریل کو کیس کی سماعت کرے گا، ڈویژن بینچ میں چیف جسٹس اسلام آباد ہائی کورٹ اطہرمن اللہ اور جسٹس میاں گل حسن اورنگزیب شامل ہیں۔

واضح رہے کہ احتساب عدالت نے 28 مئی 2014 کو پولو گراؤنڈ اور ارسس ٹریکٹر ریفرنسز میں آصف زرداری کو بری کردیا تھا، تاہم نیب نے 2014 میں آصف زرداری کی بریت کوچیلنج کیا تھا۔

Continue Reading

پاکستان

پاکستان اور یورپی یونین کے مابین اسٹرٹیجک مذاکرات ‘ اہم اعلانات

Rashid Saeed

Published

on

shah mehmood qurashi and uorpi union

وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ پاکستان نے پلوامہ حملے کے بعد بھارت کے ساتھ کشیدگی کم کرنے کے لیے نہ صرف اقدامات کیے بلکہ تحمل اور ذمہ داری کا مظاہرہ کیا۔

پاکستان اور یورپی یونین کے مابین اسٹرٹیجک مذاکرات وزارت خارجہ اسلام آباد میں ہوئے جس میں یورپی یونین کے وفد کی قیادت امور خارجہ کی سربراہ فیڈریکا موگیرینی اور پاکستانی وفد کی قیادت وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کی، مذاکرات میں فریقین نے پاکستان اور یورپی یونین کے مابین موجودہ دو طرفہ تعلقات کی نوعیت پر اطمینان کا اظہار کیا۔ بعدازاں فیڈریکا موگیرینی کے ہمراہ مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پلوامہ واقعہ کے بعد مقبوضہ جموں و کشمیر میں بھارت کی طرف سے جاری انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزیوں سے یورپی یونین وفد کو آگاہ کیا، پاکستان نے بھارت کے ساتھ کشیدگی کم کرنے کے لیے نہ صرف اقدامات کیے بلکہ ذمہ داری اورتحمل کا مظاہرہ کیا جب کہ پاک بھارت جنگ سے کسی بھی مسئلے کاحل ممکن نہیں، بھارت سے تمام تصفیہ طلب معاملات صرف بات چیت سے حل ہو سکتے ہیں۔

یہ بھی ضرور پڑھیں: اسد منیر کی مبینہ خودکشی کا معاملہ، چیئرمین نیب کا دبنگ فیصلہ

وزیرخارجہ نے کہا کہ یورپی یونین سے انتہاپسندی اور نیشنل ایکشن پلان پر بات ہوئی، یورپی یونین اور پی ٹی آئی حکومت میں مماثلت پائی جاتی ہے، فیڈریکا موگیرینی سے تجارت سرمایہ کاری کے ساتھ ساتھ ویزا، سیاحت اور دیگر اہم امور پر بات چیت ہوئی۔ ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ پڑوسی ممالک ایران سے تعلقات پاکستان کیلئے اہم ہیں۔ دوسری جانب فیڈریکا موگیرینی نے کہا کہ پاکستان سیمختلف شعبوں میں تعاون پراتفاق ہوا، ہم پاکستان کی ترجیحات کی قدر کرتے ہیں اور غربت کے خاتمے اور دیگر حکومتی ترجیحات میں تعاون کریں گے، پاکستان کی یورپی مارکیٹیوں میں ہر ممکن رسائی کررہے ہیں، پاکستان میں خیرمقدم اورمثبت بات چیت پرخوشی ہوئی۔

نمائندہ یورپی یونین کا کہنا تھا کہ یورپی یونین، افغان عمل امن میں پاکستان کے موثر کردار کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہے، یورپی یونین انتہا پسندی اوردہشت گردی کیخلاف پاکستان اقدامات کی حمایت کرتی ہے، پاکستان نیعلاقائی امن واستحکام کے لیے دہشت گردی کے خلاف اقدامات کیے، بھارت سے کشیدہ صورتحال میں پاکستان کا کردار قابل تعریف ہے اور پاکستان کا بڑی تعداد میں افغان مہاجرین کو پناہ دینا قابل تحسین ہے۔ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ اسلامو فوبیا سمیت کسی بھی مذہب پر حملہ ناقابل برداشت ہے، نیوزی لینڈ واقعے کے بعد ان کی وزیراعظم کے اقدامات قابل تعریف ہیں۔ انہوں نے کہا کہ شاہ محمود نے مجھے دہشت گردی کے حوالے سے اقدامات سے آگاہ کیا، دہشت گرد تنظیموں کیخلاف موثر کریک ڈاؤن میں پاکستان سے مکمل تعاون کریں گے، خطے اور پاکستان کی سلامتی کے لیے عسکری اور دہشت گرد تنظیموں کیخلاف موثر کریک ڈاؤن میں پاکستان سے مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی ہے۔

Continue Reading
Correspondent Required at Khouj News
Advertisement
انٹرنیشنل1 منٹ ago

بھارتی فوج کے کیمپ میں دھماکا

پاکستان17 منٹ ago

قائم علی شاہ نے درخواست دائر کر دی کیوں؟

انٹرنیشنل32 منٹ ago

نامعلوم شخص کی مسجد کو نظرآتش کرنے کی کوشش

انٹرنیشنل46 منٹ ago

سانحہ کرائسٹ چرچ کی تحقیقات کے لیے ‘رائل کمیشن’ بنانےکا اعلان

پاکستان56 منٹ ago

آصف زرداری کے خلاف نیب کی درخواست سماعت کے لئے مقرر

shah mehmood qurashi and uorpi union
پاکستان1 گھنٹہ ago

پاکستان اور یورپی یونین کے مابین اسٹرٹیجک مذاکرات ‘ اہم اعلانات

انٹرنیشنل1 گھنٹہ ago

سابق نارویجین وزیراعظم کیلئے پاکستانی تنظیم کا خصوصی ایوارڈ

chairman nab
پاکستان1 گھنٹہ ago

اسد منیر کی مبینہ خودکشی کا معاملہ، چیئرمین نیب کا دبنگ فیصلہ

china and pakistan flag
پاکستان2 گھنٹے ago

چین کی امداد سے پاکستانی ذخائر میں اضافہ‘ 2.1 ڈالر ٹرانسفر

supreme court 2
پاکستان2 گھنٹے ago

تھرکول کرپشن کیس، سپریم کورٹ کا وزیراعلیٰ سندھ کو ایسا دھچکا کہ

pm imran khan
پاکستان2 گھنٹے ago

تیل و گیس ذخائر سے متعلق عمران خان کی بڑی خوشخبری

trump
انٹرنیشنل3 گھنٹے ago

محکمہ انصاف نےٹرمپ کو بے گناہ قرار دے دیا

supreme court
پاکستان3 گھنٹے ago

سپریم کورٹ نے ڈاکٹر سعید کو بیرون ملک جانیکی اجازت دیدی

ali zafar
شوبز3 گھنٹے ago

علی ظفر(میوزک آئکون آف دی جنریشن) کے حقدار

pak navy cpos
پاکستان3 گھنٹے ago

پاک بحریہ کا سی پی اوز،سیلرز،سویلینز کیلئے اوپن فورم

reema khan1
شوبز24 گھنٹے ago

ریماخان صدارتی اعزازملنے پرحکومت کی شکرگزار

fwad ch
پاکستان23 گھنٹے ago

نوازشریف اوربلاول کے حوالہ سے حکومت کا حیران کُن یوٹرن

imran khan maryam
پاکستان23 گھنٹے ago

عمران خان کا مریم نوازسے براہ راست رابطہ کرنے کا اشارہ

superem court
پاکستان4 گھنٹے ago

آرٹیکل (3)184 کا مسئلہ، سپریم کورٹ کا دبنگ فیصلہ

faheem ashraf
کھیل20 گھنٹے ago

فہیم اشرف آسٹریلیا کیخلاف سیریز سے باہر

cricket match
کھیل18 گھنٹے ago

پاکستان کوپھرشکست،آسٹریلیا کی برتری دو،صفر

nawaz maryam and captain
پاکستان4 گھنٹے ago

ای سی ایل میں نام شامل کرنے کی درخواست پر کیا ہوا: بریکنگ نیوز

asif ghafoor
پاکستان7 گھنٹے ago

جے ایف 17 تھنڈر نے انڈین طیارے کو گرایا

blal ashraf mahira
شوبز21 گھنٹے ago

فلم ’’سپر اسٹار ‘‘ میں دھماکے دار انٹری

thailand
انٹرنیشنل20 گھنٹے ago

تھائی لینڈ میں انتخابات: نتائج کا اعلان آج ہوگا

exaam
پاکستان19 گھنٹے ago

میٹرک کے ملتوی امتحانات کے نئے شیڈول کا اعلان

amrood
صحت7 گھنٹے ago

امرود کے فوائد اس قدرحیرت انگیز کہ آنکھیں کُھل جائیں

najam sethi
کھیل4 گھنٹے ago

ن لیگ سے شکوہ، نجم سیٹھی دل کی بات زبان پرلے آئے

khursheed shah
پاکستان5 گھنٹے ago

خورشید شاہ کا عمران حکومت پر ایسا الزام کہ

fazal ur rehman
پاکستان22 گھنٹے ago

حکومت نے سات ماہ میں ہر روزقرضہ لیا

مقبول خبریں