پاکستان کے لیے امریکی فوجی امداد مکمل بند

flags
Avatar WebDesk 2 , مارچ 15, 2019

امریکی حکومت نے 2020 کے قومی بجٹ میں کولیشن سپورٹ فنڈ 2019 کے 90 کروڑ ڈالر کے مقابلے میں کم کر کے صرف ساڑھے چار کروڑ کر دیا ہے۔ اس فنڈ سے پاکستان سمیت امریکہ کے اتحادی ملکوں کو اُن اخراجات کی ادئیگی کی جاتی ہے جو امریکی فوجوں کے لیے لاجسٹکس پر اُٹھتے ہیں۔

ماضی میں کولیشن سپورٹ فنڈ کا زیادہ تر حصہ افغانستان میں امریکی فوجوں کی مدد کے اخراجات کی ادائیگی کے سلسلے میں پاکستان کو دیا جاتا تھا۔

تاہم صدر ٹرمپ کے برسراقتدار آنے کے بعد سے پاکستان کے لیے امریکی فوجی امداد تقریباً مکمل طور پر بند ہو چکی ہے اور اب جب کہ 2020 کے لئے کولیشن سپورٹ فنڈ انتہائی کم کر کے ساڑھے چار کروڑ کیا جا رہا ہے، یہ توقع کم ہے کہ اس سے پاکستان کو کوئی فرق پڑے گا۔

امریکی محکمہ دفاع نے 2020 کے بجٹ کے سلسلے میں کانگریس کو بھیجی گئی تجاویز کا خلاصہ جاری کیا ہے جس میں بتایا گیا ہے کہ کولیشن فنڈ میں تخفیف کی وجہ پاکستان سیکورٹی امداد کی معطلی سے متعلق صدر ٹرمپ کی ہدایات ہیں جو اُنہوں نے 4 جنوری، 2018 کو جاری کی تھیں۔

khouj

Established in 2017, Khouj is a news website, which aims at providing news from all the spheres of life. In the contemporary world, Khouj News aims at providing authentic news unlike other major news sources on social media.