کل قومی پرچم سرنگوں رہے گا

Avatar Ashfaq Hussain , مارچ 17, 2019

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ اسلام فوبیا کے سدباب کے لیے او آئی سی کا ہنگامی اجلاس 22 مارچ کو طلب کرلیا گیا ہے۔

اسلام آباد میں پریس کانفرنس کے دوران وزیر خارجہ نے بتایا کہ نیوزی لینڈ دنیا کے پر امن ترین ملکوں میں سے ایک ہے، کرائسٹ چرچ میں مساجد پر حملوں میں 50 افراد شہید ہوئے، دونوں مساجد میں 5 کلومیٹر کا فاصلہ ہے، جس نے حملہ کیا اس کا تعلق آسٹریلیا سے ہے، نیوزی لینڈ میں 4 گرفتاریاں ہوئی ہیں۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ نیوزی لینڈ واقعے میں کل 10 پاکستانی متاثر ہوئے، ہمارا ایک شہری شدید زخمی حالت میں اسپتال میں زیرعلاج ہے، ہمارے سفیر اور ڈپٹی ہائی کمشنر کرائسٹ چرچ میں موجود ہیں، اس کے علاوہ شہداء اور زخمیوں کی پاکستان میں فیملیز سے بھی رابطے ہوچکے ہیں۔ لاشوں کی شناخت مشکل مرحلہ تھا جو مکمل ہو چکا ہے۔ جاں بحق افراد کی میتیں پیر کو ورثا کے حوالے کی جائیں گی۔ 6 پاکستانی شہدا کی تدفین ان کے اہل خانہ نیوزی لینڈ میں ہی کرنا چاہتے ہیں جب کہ 3 خاندانوں نے میتیں پاکستان لانے کی درخواست کی ہے۔ ایک شہید کی والدہ نے درخواست کی ہے کہ وہ اپنے بیٹے کا چہرہ دیکھنا چاہتی ہیں، جس کے لیے انہوں نے وزارت خارجہ کو ویزے اور روانگی جلد ممکن بنانے کی ہدایت کی ہے۔

وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ نعیم راشد کو یوم پاکستان کے موقع پر قومی اعزاز سے نوازا جائے گا، وزیراعظم نے فیصلہ کیا کہ واقعے پر پیر کو سوگ کے طور پر پاکستان کا پرچم سرنگوں رہے گا۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ میری ترکی کے وزیرخارجہ سے بات ہوئی ہے، ہم نے فیصلہ کیا ہے کہ او آئی سی کا ہنگامی اجلاس بلایا جائے، او آئی سی کا ہنگامی اجلاس 22 مارچ کو استنبول میں ہوگا، اجلاس کا مقصد مسلم امہ کو واقعے کے بعد اکھٹا کرنا ہے، اسلام فوبیا کے سدباب کے لیے مسلمان ممالک کے کردار پر بات ہوگی، میں او آئی سی اجلاس میں خود شرکت کروں گا۔

khouj

Established in 2017, Khouj is a news website, which aims at providing news from all the spheres of life. In the contemporary world, Khouj News aims at providing authentic news unlike other major news sources on social media.