فواد چوہدری کی نوازشریف کو بڑی پیشکش

fwad ch
Avatar WebDesk 2 , مارچ 17, 2019

وزیراطلاعات و نشریات فواد چوہدری نے کہا ہے کہ میں نے پلی بارگین کی آفر بھی دی ہے نواز شریف نیب کو درخواست کریں۔

وزیراطلاعات و نشریات فوادچوہدری نے لاہور میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے بتایا کہ نوازشریف اور ان کا خاندان علاج کیلئے لندن جانا چاہتا ہے جہاں پہلے علاج ہواتھا۔

بورڈ کی سفارش کے مطابق سابق وزیراعظم کو سروسزہسپتال منتقل کیا گیا تھا۔ نواز شریف کی شوگر زیادہ تھی اور گردے کا بھی مسئلہ تھا، ان کا مسئلہ شوگر اور ہائیپر ٹینشن تھا۔انہوں نے کہا کہ 16 جنوری کو جیل اتھارٹیز نے پنجاب حکومت کو درخواست کی نواز شریف کی طبعیت ٹھیک نہیں۔

ہم 17 جنوری سے سابق وزیراعظم کو انجیوگرافی کا کہہ رہے لیکن وہ پاکستان میں علاج نہیں کرانا چاہتے اور انجیوگرافی کرانے سے انکار کیا۔ 22 جنوری کو نواز شریف کو پی آئی سی میں چیک کیا گیا اور ٹیسٹ کئے گئے، 25 جنوری کو محکمہ داخلہ کی سفارش پر چھ رکنی بورڈ بنایا گیا، 30 جنوری کو بورڈ نے نواز شریف سے جیل میں بات کی اور اسپتال منتقل کرنے کی سفارش کی۔

فواد چوہدری نے بتایا کہ میں پنجاب حکومت سے بھی نالاں ہوں کہ انہوں نے جیل قوانین سے ہٹ کر سہولیات دیں، نواز شریف اور شہباز شریف نے جتنے ہسپتال بنائے انہیں وہ پسند نہیں ہیں،عمران خان کو جب الیکشن مہم میں چوٹ لگی تو وہ باہر علاج کے لئے جا سکتے تھے لیکن انہوں نے کہا کہ علاج ملک میں ہی کروانا ہے اور عمران خان نے اپنے والد کا علاج بھی شوکت خانم سے کرایا۔

khouj

Established in 2017, Khouj is a news website, which aims at providing news from all the spheres of life. In the contemporary world, Khouj News aims at providing authentic news unlike other major news sources on social media.