سٹیزن پورٹل، درج کی گئی شکایات میں سے 43.87 فیصد کا ازالہ

حکومت کی طرف سے عوامی شکایات کے فوری ازالے اور سرکاری محکموں میں روابط کے فروغ کے لئے پاکستان سٹیزن پورٹل پر لاکھوں افراد رجسٹرڈ ہوئے ہیں ۔

سٹیزن پورٹل پر اب تک 6 لاکھ 4 ہزار 47 شکایات موصول ہوئیں جن میں سے 5 لاکھ 53 ہزار 953 شکایات پاکستان میں مقیم شہریوں نے درج کرائی ہیں جبکہ 47 ہزار 729 شکایات تارکین وطن پاکستانیوں نے درج کرائی ہیں، 2 ہزار 392 شکایات غیر ملکیوں کی بھی موصول ہوئی ہیں، پورٹل پر 80 ہزار 753 تارکین وطن پاکستانیوں نے خود کو رجسٹرڈ کرایا ہے۔

یہ بھی ضرور پڑھیں: سکولوں میں گرمی کی چھٹیاں، وقت سے پہلے دینے کی تجویز

حل کی گئی شکایات کی تفصیلات بتاتے ہوئے ذرائع نے کہا کہ تقریبا 4 لاکھ 49 ہزار 25 شکایات کا ازالہ کیا جا چکا ہے، پنجاب میں 43.87 فیصد شکایات کا ازالہ کیا گیا جو شکایات ازالے کی بلند ترین شرح ہے، وزیر اعظم پرفارمنس ڈیلیوری یونٹ (پی ایم ڈی یو) کے سرکاری ذرائع کے مطابق وزیر اعظم نے عوامی شکایات کو ترجیحی بنیادوں پر حل کرنے اور غیر ملکیوں کی شکایات بھی ملکی قوانین کے مطابق حل کرنے کی واضح ہدایات جاری کر رکھی ہیں جس پر عمل کیا جارہا ہے۔

You might also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept