عوام کو بھکاری نہیں خود مختار بنائیں گے: فیصل واوڈا

WebDesk 4 WebDesk 4 , مئی 17, 2019

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما اور وفاقی وزیر آبی وسائل فیصل واوڈا نے کہا ہے کہ عوام کو بھکاری نہیں بنائیں گے، انہیں خود مختار بناہیں گے۔ لوگ میرے پیچھے پڑے رہتے ہیں اور مذاق اڑاتے ہیں لیکن مجھے اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔ پانی کا مسئلہ سب سے بڑا ہے اسے حل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

کراچی کے علاقے بلدیہ ٹاؤن اپنے انتخابی حلقہ میں وفاقی وزیر برائے آبی وسائل فیصل واوڈا کا چیک تقسیم کرنے کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہنا تھا کہ بلدیہ کے لوگوں میں ہر ماہ دو سو سے چار سو چیک تقسیم کیے جائیں گے۔ لوگوں کو بلا سود قرضہ فراہم کیا جائے گا۔ عوام کو بھکاری نہیں بنائیں گے انہیں ان کے قدموں پر کھڑا کریں گے۔

فیصل واوڈا کا کہنا تھا کہ جو آج قرضہ لینے والا ہے، وہ کل قرضہ دینے والا بنے گا۔ جن لوگوں نے غریبوں کا حق مارا ہے، ان کا پیچھا کروں گا۔ اپنے حلقے میں اپنی مدد آپ کے تحت سکول چلانا چاہتا ہوں۔

khouj

Established in 2017, Khouj is a news website, which aims at providing news from all the spheres of life. In the contemporary world, Khouj News aims at providing authentic news unlike other major news sources on social media.