Connect with us

پاکستان

آرٹسٹ یا کال گرلز؟

Published

on

rana noor

روشنیوں کی چکا چوند بھی فنکاروں کو اندھیروں سے نکالنے میں ناکام رہتی ہے یہی وجہ ہے کہ فلم انڈسٹری کی اداکارہ نگو، نیناں، ماروی، نادرا اور قسمت بیگ کے قتل سے لے کر اداکارہ عندلیب پر تیزاب اور نرگس پر تشدد کے واقعات رونما ہوتے رہے ہیں اور ہورہے ہیں ان فنکاراؤں کی ذاتی زندگی کی طرف نگاہ دوڑائی جائے تو ان سب کے قتل اور تشدد جیسے واقعات کے پیچھے ان کی بے وفائی ہی تھی۔ زیادہ دور کی بات نہیں اداکارہ قسمت بیگ جن کا تعلق فیصل آباد سے تھا، نے شوبز میں متعارف اور کامیاب کرانے والے رانا مزمل کی کاوشوں اور کوششوں کو فراموش کرنا چاہا تو رانا مزمل نے سبق سکھانے کیلئے چند کارندوں کے ذریعے اداکارہ قسمت بیگ پر فائرنگ کی جس کے نتیجے میں زیادہ خون بہہ جانے کے باعث ان کی موت واقع ہوگئی۔اس حوالے سے رانا مزمل کا موقف ہے کہ وہ محض قسمت بیگ کو ڈرانا چاہتے تھے ، قتل کی ہرگز نیت نہیں تھی ۔ رانا مزمل کی گرفتاری کے بعد قسمت بیگ کی بہن ستارہ بیگ نے اپنے متعدد انٹرویوز میں کہا تھا کہ انہیں جان کا خطرہ ہے اور وہ گھر سے باہر نکل رہی ہیں نہ ہی سٹیج ڈراموں میں حصہ لے رہی ہیں مگر کچھ ہی عرصہ بعدستارہ بیگ اور ان کے اہل خانہ نے ایک خطیر رقم حاصل کرکے نہ صرف رانا مزمل کو معاف کردیا بلکہ اس کی رہائی میں بھی اہم کردار ادا کیا۔اتنے بڑے سانحہ کو گزرے ابھی دو برس بھی نہیں ہوئے تھے کہ ستارہ بیگ کے ساتھ لاہور کی ایک انتہائی بااثر شخصیت کے شاپنگ مال ’’امپوریم‘‘میں واقع نشاط ہوٹل میں زیادتی کا واقعہ رونما ہوجاتا ہے اس حوالہ سے ستارہ بیگ کا موقف ہے کہ انہیں دبئی کے ڈرامہ میں کام کرنے کیلئے اداکارہ انجمن اور گوری کے بھائی ناصر نے رابطہ کیا اور کہا کہ ان کا آدمی ہوٹل میں موجود ہے جہاں سے وہ اپنے ڈرامے کا ایڈوانس حاصل کرلے لہٰذاوہ(ستارہ بیگ) گوجرانوالہ سے واپسی پر رات ڈھائی بجے مذکورہ ہوٹل میں پہنچ گئیں جہاں پر انہیں جوس میں نشہ آور گولیاں ملا کر پلائی گئیں جس کے بعد انہیں تقریباً 8 سے 10 افراد نے زیادتی کا نشانہ بنایا۔ جس کی درخواست ستارہ بیگ نے تھانہ نواب ٹاؤن کی چوکی ایل بلاک میں دی ہے اور درخواست کارروائی کرتے ہوئے پولیس نے ملزموں کو نہ صرف شناخت کرلیا ہے بلکہ ان سے سودے بازی کرکے معاملہ کو رفع دفع کرنے کے چکر میں ہے۔

ہماری معلومات کے مطابق مذکورہ فنکارہ متعلقہ ہوٹل میں ڈیڑھ لاکھ کے عوض اپنی مرضی سے ’’کال گرل‘‘ کی حیثیت سے گئی تھیں جہاں پر کثرت مہ نوشی سے وہ اپنے آپ پر قابو نہ رکھ سکی اور وہاں موجود ایک شخص کو دوران گفتگو غصہ آنے پر تھپڑ رسید کردیا جس کے بعد وہاں موجود افراد نے فنکارہ کے ساتھ طے شدہ وقت گزارا مگر صبح جاتے ہوئے تھپڑ کا مزہ چکھانے کی دھمکی دی۔ستارہ بیگ نے گھر آکر جب سارے واقعہ کا ذکر اپنے کسی قریبی ساتھی سے کیا تو ساتھی نے زیادتی کی رپورٹ درج کرانے کا مشورہ دیا۔ حالانکہ وہ اس سے قبل ہوٹل انتظامیہ سے بھی اس کی شکایت کرسکتی تھیں اور ہوٹل انتظامیہ کے ذریعہ بھی پولیس کارروائی کیلئے بھی درخواست کی جاتی تھی مگر ایسا نہیں ہوا اور جس ناصر کا ستارہ بیگ ذکر کررہی ہیں انہیں وفات پائے 4سے 5سال گزر چکے ہیں۔شوبز کی شاید ہی کوئی ایسی شخصیت ہوگی جسے اس بات کا علم نہ ہو کہ اداکارہ انجمن اور گوری کے بھائی ناصر انتقال کرچکے ہیں۔دوسری بات یہ بھی ہے کہ ڈرامے کا ایڈوانس کسی نامعلوم فرد سے لینے کیلئے رات ڈھائی تین بجے جاناکہاں کی عقلمندی ہے یقیناًیہ افراد ستارہ بیگ کو پہلے سے جانتے ہیں اور قسمت بیگ کی طرح ان افراد میں سے بھی کوئی ستارہ بیگ کا عاشق ہوگا اور ستارہ بیگ اس شخص کی اہمیت سے بھی واقف ہوں گی یہی وجہ ہے کہ انہوں نے ہوٹل میں کوئی واویلا نہیں کیا۔ جس طرح قسمت بیگ کے عاشق نے سبق سکھانے کیلئے اداکارہ پر فائرنگ کرائی تھی اسی طرح اداکارہ نرگس کے دوست عابد باکسر نے اس شعبہ پر کہ نرگس نے اس کے قتل کی ’’سپاری‘‘ دی ہے، تشدد کا نشانہ بنایا تھاجبکہ اداکارہ عندلیب پر تیزاب پھینکنے والے حنیف گھمن کو بھی اس بات کا رنج تھا کہ اس نے لاکھوں خرچ کرکے اداکارہ عندلیب کو گمنامی سے نکال کر شوبز کی چکا چوند میں متعارف کرایا تھامگر عندلیب کے دوسرے لوگوں سے عشق کے چرچے زبان زد ہوئے تو حنیف گھمن نے عندلیب کو اپنے گھر سیالکوٹ بلا کراس کے چہرے پر تیزاب پھینکا تھا۔

sitara baig

Sitara Baig

 

Advertisement

پاکستان

پرویز اشرف کے ڈرائیور نے پولیس کانسٹیبل کو کچل دیا

Published

on

accident

سابق وزیراعظم اور پاکستان پیپلز پارٹی کے سینئر رہنما راجہ پرویز اشرف کے ڈرائیور نے پولیس کانسٹیبل کو کچل دیا جو موقع پر ہی جاں بحق ہو گیا، پولیس کے مطابق ڈرائیور عابد کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق حادثہ زیرو پوائنٹ پر پیش آیا جہاں عابد نے پولیس کانسٹیبل ذیشان کو ٹکر مار دی جس سے وہ موقع پر ہی جاں بحق ہو گیا۔جاں بحق ہونے والا  کانسٹیبل ذیشان عباسی راولپنڈی پولیس لائن میں تعینات تھا۔

پولیس نے راجہ پرویز اشرف کے ڈرائیور عابد کو گرفتار کر لیا ہے اور کہا ہے کہ جاں بحق اہلکار کے ورثاءکے آنے کے بعد ہی مزید کارروائی کی جائے گی۔

Continue Reading

پاکستان

بوندا باندی سے موسم خوشگوار

Published

on

rain

لاہور کے مختلف علاقوں میں ہلکی بارش اور بوندا باندی سے موسم خوشگوار ہو گیا اور ٹھنڈی ہوائیں چلنے سے گرمی کا زور ٹوٹ گیا ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق لاہور کے بیشتر علاقوں میں ہلکی بارش نے موسم کو خوشگوار بنا دیا ہے جس سے گرمی کا زور ختم ہو چکا ہے اور شہریوں کے چہرے کل اٹھے ہیں  بارش سے جوہر ٹاﺅن، ماڈل ٹاﺅن، علامہ اقبال ٹاﺅن، گلبرگ، ڈیفنس، بادامی باغ، شادمان، ٹھوکر نیاز بیگ، شاہدرہ، ریلوے سٹیشن، فیصل ٹاﺅن سمیت بیشتر علاقوں میں موسم سہانا ہو گیا ہے جبکہ ٹھنڈی ہوا کا سلسلہ جاری ہے

محکمہ موسمیات کے ذرائع کا کہنا ہے کہ آئندہ 24 گھنٹوں تک لاہور کے مختلف علاقوں میں کہیں بوندا باندی اور کہیں موسلا دھا ر بارش کا امکان ہے۔

Continue Reading

پاکستان

شمالی وزیرستان آپریشن: 8 فوجی شہید، 9 دہشتگرد ہلاک

Published

on

operation

 شمالی وزیرستان میں سکیورٹی فورسز کے آپریشن میں ایک افسر سمیت 7 اہلکار شہید جب کہ 9 دہشت گرد ہلاک ہوگئے۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ کے مطابق شمالی وزیرستان کے علاقوں غرلامائی اور سپرا کنرالگد میں خفیہ اطلاع پر آپریشن کیا گیا۔ 

آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ دہشت گردوں کے ایک گروپ کی سرحد پار سے داخل ہونے اور ایک کمپاؤنڈ میں چھپے ہونے کی اطلاع پر کارروائی کی گئی۔

آئی ایس پی آر نے بتایا کہ آپریشن کے دوران 9 دہشت گرد ہلاک ہوگئے جن کی لاشیں قبضے میں لے لی گئی ہیں جب کہ فائرنگ کے تبادلے میں ایک افسر سمیت 7 اہلکار شہید ہوگئے۔

 ترجمان پاک فوج کے مطابق شہید ہونے والوں میں کیپٹن  جنید، حوالدار عامر، حوالدار عاطف، حوالدار ناصر، حوالدار عبدالرزاق، سپاہی سمیع اور سپاہی انور شامل ہیں۔

آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ آپریشن کے بعد علاقے کو کلیئر کردیا گیا جب کہ مارے گئے دہشت گردوں کی شناخت کا عمل جاری ہے۔

Continue Reading

مقبول خبریں