Connect with us

پاکستان

سنسنی خیزانکشافات

Published

on

ڈیشنل آئی جی سی ٹی ڈی ثناء اللہ عباسی کا کہنا ہے کہ سندھ میں سی پیک اور دیگر منصوبوں پر کام کرنے والے غیرملکیوں پر حملوں میں ملوث تمام ملزمان گرفتار کئے جاچکے ہیں اور صوبہ ماضی کے مقابلے میں اب کہیں زیادہ محفوظ ہے۔ سی ٹی ڈی نے سندھ میں دہشت گردی کے حوالے سے سرگرم گروہ کے دو ملزمان کو گذشتہ ہفتے گرفتار کیا تھا جن سے تفتیش جاری ہے۔ پولیس کے مطابق گرفتار ملزم فیاض حسین ڈاہری خیرپور کا رہائشی ہے جس کے کرمنل ریکارڈ کے مطابق وہ تنظیمی قیادت کے ایماء پر ہنگامہ آرائی اور پرتشدد کارروائیوں میں ملوث رہا۔ تفتیشی رپورٹ کے مطابق ملزم رائفل اور پستول چلانے کا ماہر ہے جو صرف ایک بار ہنگامہ آرائی کے مقدمے میں گرفتار ہوا، ملزم کے مطابق اس کا ایک بھائی گدا حسین پاکستان آرمی جبکہ دوسرا بھائی سکندر علی ریلوے پولیس میں کانسٹیبل ہے۔
ملزم نے جئے سندھ متحدہ محاذ میں شمولیت کے بارے میں دلچسپ انکشاف کیا ہے جس کے مطابق اس کی آبائی گاؤں سب وڈیرہ میں کریانہ کی دکان تھی جس کے لیے سامان لینے وہ خیرپور جاتا تھا تو وہاں راجا بھمرو نامی رہنما اور پھر ان کے توسط سے سونالہ میمن سے اچھی سلام دعا ہوگئی جنہوں نے اُسے پارٹی میں متعارف کرایا۔ ملزم کے مطابق راجہ بھمرو کی ہلاکت کے بعد اسے تنظیم کی مرکزی کمیٹی نے ضلع خیرپور کا انچارج بنایا جب کہ تنظیم کے ضلعی صدر شیر سومورو اور فیاض خمیسانی اسے وارداتوں کیلئے ٹارگٹ دیتے تھے۔ ملزم نے انکشاف کیا کہ پارٹی کی میٹنگز میں ملک توڑنے، علیحدہ سندھودیش بنانے، سندھیوں کے خلاف زیادتیوں کے نام پر لوگوں کو اُکسانے اور خود ساختہ باتیں بنا کر لسانیت پھیلانے کے حوالے سے ہدایات دی جاتی تھیں، ملزم کے مطابق اس منافرت کو بڑھانے کے لیے پارٹی کا سوشل میڈیا سیل بھی کافی سرگرم ہے۔
دہشگردی کی بڑی وردات کے حوالے سے ملزم نے انکشاف کیا کہ دسمبر 2016 میں نصراللہ کے ہمراہ سکھر میں سی پیک منصوبے پر کام کرنے والے چینی انجینئرز پر نیشنل ہائی وے پر سائیکل بم سے حملہ کیا اور دیسی ساختہ بم ایک سائیکل میں نصب کرکے ریمورٹ کے ذریعے دھماکا کیا گیا۔ ملزم کے مطابق بم دھماکے کا مقصد چائنیز کو خوف و ہراس میں مبتلا کرنا تھا تاکہ وہ سی پیک کے منصوبے پر کام چھوڑ کر چلے جائیں، واردات کے بعد وہ روپوش ہوگئے مگر ان کا ایک ساتھی نصراللہ پکڑا گیا تھا۔ ملزم نے دوران تفتیش انکشاف کیا کہ سندھ میں جاری سی پیک اور دیگر ترقیاتی منصوبوں کو ناکام بنانے اور کام کرنے والے غیرملکی انجینئرز پر حملوں میں متحدہ محاذ شفیع برفت گروپ کے عبدالغفار، گلاب حسین، غلام مصطفی، رضا محمد، محمد حنیف، محمد حسن، یونس چاچڑ، محمد قاسم، ظہور حسین اور عبدالغفار شامل ہیں۔
ملزم نے انکشاف کیا کہ جون 2017 میں ضلع گھوٹکی کے گاؤں کالو مکھن کے پاس سی پیک منصوبے پر کام کرنے والے چینی انجینئرز پر فائرنگ کی تھی جس کے نتیجے میں ایک چینی انجینئر اور پولیس کانسٹیبل زخمی ہوگئے تھے۔ ملزم نے یہ بھی انکشاف کیا ہے کہ ان کی تنظیم پاکستان مخالف اور سندھو دیش بنانے کے مبینہ منصوبے اور عوام کو ملک کے سیکورٹی اداروں کے خلاف اکسانے کیلئے لٹریچر اور تحریری مواد سے اکسایا جاتا ہے، ملزم کے بیان کے مطابق اس سلسلے میں سندھ میں بڑے منظم انداز میں کام جاری ہے۔

Advertisement

پاکستان

تربت : سلنڈر دھماکے سے متعدد خواتین و بچے زخمی

Ali Waqas

Published

on

cylinder blast in house

تربت کے علاقہ کے ایک گھر میں سلنڈر دھماکے میں خواتین اور بچے زخمی ہوئے ہیں، ایف سی بلوچستان کے جوانوں نے موقع پر پہنچ متاثرین کو ابتدائی طبی امداد فراہم کی ہے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق پاک بحریہ کے طیارے کے ذریعے 12 شدید زخمی افراد کو کراچی منتقل کر دیا گیا ہے،ایف سی بلوچستان کی بروقت کارروائی سے 22 افراد کو بچا لیا گیا ہے،ایف سی بلوچستان کے جوانوں نے موقع پر پہنچ متاثرین کو ابتدائی طبی امداد فراہم کی، سلنڈر دھماکے میں خواتین اور بچے زخمی ہوئے ہیں۔

Continue Reading

پاکستان

نان فائلرز کو خریداری کی اجازت سے سرمایہ کاری بڑھے گی

Ali Waqas

Published

on

FBR

ٹیکس گوشوارے جمع نہ کرانے والوں کو نئی گاڑیوں اور جائیداد کی خریداری کی اجازت کے حکومتی فیصلے سے ملک میں سرمایہ کاری بڑھے گی۔

جے ایس ریسرچ کی رپورٹ کے مطابق نان فائلرز پر گاڑی خریدنے کی پابندی کے باعث رواں مالی سال کے پہلے 2  ماہ کے دوران کاروں کی فروخت میں مجموعی طور پر 6فیصد کی کمی واقع ہوئی جو مالی سال 2015کے بعد سب سے زائد کمی ہے۔

رپورٹ کے مطابق جولائی اور اگست 2018 کے دوران پاک سوزوکی کی فروخت میں 12فیصد جبکہ ہنڈا گاڑیوں کی فروخت میں 3فیصد اضافہ ہوا۔

رپورٹ کے مطابق گوشوارے جمع نہ کرانے والوں کیلیے پی ٹی آئی کی حکومت نے ترمیمی بجٹ 2018 میں گاڑیوں اور جائیداد کی خریداری پر پابندی کو ختم کر دیا ہے جس سے سرمایہ کاری بڑھے گی اور نہ صرف ہائوسنگ و تعمیرات بلکہ آٹو انڈسٹری کے شعبوں پر خوشگوار اثرات مرتب ہوں گے۔

Continue Reading

پاکستان

انجمن تاجران نے وِدہولڈنگ ٹیکس میں اضافہ مسترد کر دیا

Zeeshan Ali

Published

on

tax

انجمن تاجران نے وِدہولڈنگ ٹیکس کو ختم کرنے کی بجائے اسے 0.4 فیصد سے 0.6 فیصد بڑھانے کو مایوس کن اور افسوسناک قرار دیا ہے۔

صدر آل پاکستان انجمن تاجران خالد پرویز نے ضمنی بجٹ میں بینک ٹرانزیکشن پر عائد وِدہولڈنگ ٹیکس کو ختم کرنے کی بجائے اسے 0.4 فیصد سے 0.6 فیصد بڑھانے کو مایوس کن اور افسوسناک قرار دیا ہے اور کہا ہے کہ تبدیلی کے دعوے دار اور ملک کو فلاحی ریاست بنانے کا عزم دکھانے والی اس حکومت کے تمام نعرے خاک ہو گئے ہیں۔

تاجر کل بھی اپنے ہی پیسوں کے لین دین پر عائد اس ظالمانہ وِدہولڈنگ ٹیکس کو مسترد کرتے تھے اور آج بھی اسے تسلیم نہیں کرتے یہ حکومتی غنڈہ ٹیکس ہے جس کے خلاف جلد احتجاجی تحریک شروع کی جائے گی اور اس حوالے سے ملک کے تمام چیمبرز اور انجمن تاجران ایک پیج پر ہیں۔

خالد پرویز نے کہا حکومت نے 178 ارب کے نئے ٹیکس لگا کر ایسا بم گرایا ہے جس سے غریب، مڈل کلاس اور امیر کسی طبقے کے لیے خیر نہیں ہے۔ گیس چوری روکنے کی بجائے اس کی قیمت بڑھا دینا آسان حل سمجھا گیا ہے۔ ٹیکس چوروں کو پکڑنے، سمگلنگ کو روکنے اور کرپشن پر قابو پانے کے لیے عملی اقدام کرنے کی بجائے اضافی ٹیکس لگا دیئے گئے ہیں جن کی بزنس کمیونٹی مذمت کرتی ہے۔

Continue Reading
cylinder blast in house
پاکستان12 منٹ ago

تربت : سلنڈر دھماکے سے متعدد خواتین و بچے زخمی

shane warne
کھیل21 منٹ ago

کم عمر لڑکی کو نازیبا میسز بھیجے پر تنقید کا سامنا

FBR
پاکستان32 منٹ ago

نان فائلرز کو خریداری کی اجازت سے سرمایہ کاری بڑھے گی

tarai dai
انٹرنیشنل54 منٹ ago

61 سال کی عمر میں انتقال کر گئے

tax
پاکستان1 گھنٹہ ago

انجمن تاجران نے وِدہولڈنگ ٹیکس میں اضافہ مسترد کر دیا

jam kamal
پاکستان2 گھنٹے ago

سیف سٹی پراجیکٹ پر جلد عملدرآمد ہوگا: جام کمال

i phone X
ٹیکنا لوجی2 گھنٹے ago

ایپل کے اب تک کے مہنگے ترین آئی فون فروخت کے لیے پیش

saudi women
انٹرنیشنل3 گھنٹے ago

سعودی خاتون نے والد کے خلاف سرپرستی کا مقدمہ جیت لیا

falstin
انٹرنیشنل3 گھنٹے ago

سپین کا یورپی یونین سے فلسطین کو آزاد ریاست تسلیم کرنے کا مطالبہ

indian forces attock on kashmir
کشمیر3 گھنٹے ago

قابض بھارتی فوج نے مزید 5 کشمیریوں کو شہید کردیا

banana
صحت3 گھنٹے ago

روزانہ ایک کیلا کھائیں …………مختلف بیماریوں سے بچیں

bilawal bhutto
پاکستان3 گھنٹے ago

تشدد اور دہشت گردی عالمی امن کیلئے سب سے بڑا خطرہ ہیں، بلاول بھٹو

pakistan team
کھیل3 گھنٹے ago

افغانستان کی شاندار بیٹنگ، پاکستان کو 258 رنز کا ہدف دیدیا

oranges
صحت3 گھنٹے ago

بڑھاپے میں نابینا پن سے بچانے والا پھل ’نارنجی‘

murad ali shah
پاکستان3 گھنٹے ago

وزیر اعلیٰ سندھ کا پولیس کا یونیفارم تبدیل کرنے کا حکم

مقبول خبریں