Connect with us

پاکستان

اندرونی کہانی سامنے آگئی

Published

on

press confrence

معروف صحافی حامد میرکا کہنا ہے  کہ آج قومی سلامتی اجلاس کا اعلامیہ جاری ہونے کے بعد وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی جو پریس کانفرنس کی میں اس وقت وزیر اعظم ہاؤس میں ہونے والی اس پریس کانفرنس میں موجو دتھا،سرکاری ٹی وی نے وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کی پریس کانفرنس کو براہ راست نشر نہ کرنے کا فیصلہ کیا تھا اور میرا خیال کہ اسے ہو بہو نشر کیا جا سکتا تھا کیونکہ اس پریس کانفرنس میں صحافیوں نے شاہد خاقان عباسی سے جو بھی سوالات کیے ہیں وہ ان کا صحیح طور پر جواب نہیں دے سکے۔

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے آج قومی سلامتی کمیٹی کے اجلاس کی صدارت کی اوراجلاس کی جو پریس ریلیز جاری ہوئی ہے اس میں ڈان اخبار میں نواز شریف کے حوالے سے جو بات شائع ہوئی اس کی مذمت کی گئی تھی۔  پریس کانفرنس میں وزیراعظم  نے کہا کہ قومی سلامتی کونسل کے اجلاس کے بعد میری نواز شریف سےملاقات ہوئی ہے اورنواز شریف نے کہا کہ ڈان کے انٹرویو میں عسکریت پسند تنظیموں سے متعلق ان کے جو بیانات شائع ہوئے ہیں اور جو باقی ساری باتیں ہیں ان کو مس رپورٹ کیاگیا ہے۔

اس بات پر میں فوری طور پر ان سے سوال کیا کہ آپ نے پہلے ایک پریس ریلیز جاری کی ہے جس میں آپ نے ان کے بیان کی مذمت کی ہے اور اب آپ کہہ رہے ہیں کہ نواز شریف اپنے بیان کی تردید کر رہے ہیں جبکہ آج صبح احتساب عدالت میں نواز شریف نے میڈیا سے بات کی ہے اور ڈان کا انٹرویو صحافیوں کو خود پڑھ کر سنایا ہے اور کہاکہ بتائیں میں نے کون سی بات غلط کی ہے۔وہ اپنے انٹرویو پر قائم ہیں۔ نواز شریف نے خود اس کی تردید کیوں نہیں کی؟ اس بات کاشاہد خاقان عباسی کے پاس کوئی جواب نہیں تھا۔

پھر ان سے سوال کیاگیا کہ اگر آپ کہہ رہے ہیں کہ نواز شریف کے بیان کو مس کوٹ کیا گیا تو جس اخبار نے یہ بیان شائع کیا ، کیا آپ اس کے خلاف کوئی کارروائی کریں گے؟ تو اس کا بھی ان کے پاس کوئی جواب نہیں تھا۔

پھر ان سے کافی واضح الفاظ میں پوچھا گیا کہ نواز شریف کے بیان کے بعد ملک میں اب جو صورتحال پیدا ہو گئی ہے کہ نواز شریف اپنے بیان پر قائم ہیں، شہباز شریف نے ان کے بیان کو کہا کہ مس رپورٹ ہوا ہے، آپ نے بھی یہی کہا، نواز شریف نے اپنے بیان پر ڈٹے رہ کر آپ کو اورشہباز شریف کو غلط ثابت کردیا ہے، اب آپ یہ بتائیں کہ آپ میں سے کون استعفیٰ دے گا ۔اس سوال پر وزیراعظم شاہد خاقان عباسی دفاعی پوزیشن میں آگئے اور کہا کہ میں استعفیٰ نہیں دوں گا۔

ان سے ایک ہی سوال بار بار کیا جا رہا تھا کہ نیشنل سکیورٹی کونسل کے اجلاس کے بعد آپ جو وضاحت کر رہے ہیں ،نواز شریف خود کیوں اپنے بیان کی وضاحت نہیں کررہے۔اس پر ان کے پاس کوئی جواب نہیں تھا ، پھر انہوں نے ایک اور یو ٹرن لیا ، اور کہاکہ نیشنل سکیورٹی کونسل کے بعد جو پریس ریلیز جاری ہوئی ،اس میں نواز شریف کے بیان کی نہیں بلکہ اخبار کی رپورٹنگ کی مذت ہوئی ہے ،جس پر تمام صحافیوں نے ان سے کہا کہ وزیر اعظم صاحب اب آپ یہ غلط کر رہے ہیں اورخود اس معاملے کو مس رپورٹ کر رہے ہیں،آپ نے ایک اجلاس کی صدارت کی ، آپ کی مرضی سے آپ کی اپنی تائید سے اجلاس کا اعلامیہ جاری ہوا اور اب آپ اس اعلامیے کو اپنی مرضی کے مطابق ٹوئسٹ کرنے کی کوشش کررہے ہیں۔

آخر میں ان سے یہ پوچھا گیا کہ کیا ابھی بھی آپ یہ کہیں گے کہ آپ کا اصل وزیر اعظم نواز شریف ہے؟ تو پہلے تو انہوں نے بات کو گھمانے کی کوشش کی، لیکن جب ان سے دوبارہ یہ پوچھا گیا تو انہوں نے کہا کہ ہاں میں نواز شریف کے ساتھ ہوں، شاید یہی صورتحال تھی اور ان کو علم تھا کہ آج سوالات ایسے ہوں گے جن کا میرے پاس کوئی جواب نہیں ہوگا، اسی لیے پاکستان ٹیلی ویژن نے ان کی پریس کانفرنس کو براہ راست نشر نہیں کیا اور میراخیال ہے کہ اس پریس کانفرنس کو ہو بہو دوبارہ نشر کیا جائے گا۔

Advertisement

پاکستان

تربت : سلنڈر دھماکے سے متعدد خواتین و بچے زخمی

Ali Waqas

Published

on

cylinder blast in house

تربت کے علاقہ کے ایک گھر میں سلنڈر دھماکے میں خواتین اور بچے زخمی ہوئے ہیں، ایف سی بلوچستان کے جوانوں نے موقع پر پہنچ متاثرین کو ابتدائی طبی امداد فراہم کی ہے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق پاک بحریہ کے طیارے کے ذریعے 12 شدید زخمی افراد کو کراچی منتقل کر دیا گیا ہے،ایف سی بلوچستان کی بروقت کارروائی سے 22 افراد کو بچا لیا گیا ہے،ایف سی بلوچستان کے جوانوں نے موقع پر پہنچ متاثرین کو ابتدائی طبی امداد فراہم کی، سلنڈر دھماکے میں خواتین اور بچے زخمی ہوئے ہیں۔

Continue Reading

پاکستان

نان فائلرز کو خریداری کی اجازت سے سرمایہ کاری بڑھے گی

Ali Waqas

Published

on

FBR

ٹیکس گوشوارے جمع نہ کرانے والوں کو نئی گاڑیوں اور جائیداد کی خریداری کی اجازت کے حکومتی فیصلے سے ملک میں سرمایہ کاری بڑھے گی۔

جے ایس ریسرچ کی رپورٹ کے مطابق نان فائلرز پر گاڑی خریدنے کی پابندی کے باعث رواں مالی سال کے پہلے 2  ماہ کے دوران کاروں کی فروخت میں مجموعی طور پر 6فیصد کی کمی واقع ہوئی جو مالی سال 2015کے بعد سب سے زائد کمی ہے۔

رپورٹ کے مطابق جولائی اور اگست 2018 کے دوران پاک سوزوکی کی فروخت میں 12فیصد جبکہ ہنڈا گاڑیوں کی فروخت میں 3فیصد اضافہ ہوا۔

رپورٹ کے مطابق گوشوارے جمع نہ کرانے والوں کیلیے پی ٹی آئی کی حکومت نے ترمیمی بجٹ 2018 میں گاڑیوں اور جائیداد کی خریداری پر پابندی کو ختم کر دیا ہے جس سے سرمایہ کاری بڑھے گی اور نہ صرف ہائوسنگ و تعمیرات بلکہ آٹو انڈسٹری کے شعبوں پر خوشگوار اثرات مرتب ہوں گے۔

Continue Reading

پاکستان

انجمن تاجران نے وِدہولڈنگ ٹیکس میں اضافہ مسترد کر دیا

Zeeshan Ali

Published

on

tax

انجمن تاجران نے وِدہولڈنگ ٹیکس کو ختم کرنے کی بجائے اسے 0.4 فیصد سے 0.6 فیصد بڑھانے کو مایوس کن اور افسوسناک قرار دیا ہے۔

صدر آل پاکستان انجمن تاجران خالد پرویز نے ضمنی بجٹ میں بینک ٹرانزیکشن پر عائد وِدہولڈنگ ٹیکس کو ختم کرنے کی بجائے اسے 0.4 فیصد سے 0.6 فیصد بڑھانے کو مایوس کن اور افسوسناک قرار دیا ہے اور کہا ہے کہ تبدیلی کے دعوے دار اور ملک کو فلاحی ریاست بنانے کا عزم دکھانے والی اس حکومت کے تمام نعرے خاک ہو گئے ہیں۔

تاجر کل بھی اپنے ہی پیسوں کے لین دین پر عائد اس ظالمانہ وِدہولڈنگ ٹیکس کو مسترد کرتے تھے اور آج بھی اسے تسلیم نہیں کرتے یہ حکومتی غنڈہ ٹیکس ہے جس کے خلاف جلد احتجاجی تحریک شروع کی جائے گی اور اس حوالے سے ملک کے تمام چیمبرز اور انجمن تاجران ایک پیج پر ہیں۔

خالد پرویز نے کہا حکومت نے 178 ارب کے نئے ٹیکس لگا کر ایسا بم گرایا ہے جس سے غریب، مڈل کلاس اور امیر کسی طبقے کے لیے خیر نہیں ہے۔ گیس چوری روکنے کی بجائے اس کی قیمت بڑھا دینا آسان حل سمجھا گیا ہے۔ ٹیکس چوروں کو پکڑنے، سمگلنگ کو روکنے اور کرپشن پر قابو پانے کے لیے عملی اقدام کرنے کی بجائے اضافی ٹیکس لگا دیئے گئے ہیں جن کی بزنس کمیونٹی مذمت کرتی ہے۔

Continue Reading
Manchester
کھیل1 منٹ ago

مانچسٹر کی سوئٹزر لینڈ کے کلب ینگ بوائز کو شکست

cylinder blast in house
پاکستان14 منٹ ago

تربت : سلنڈر دھماکے سے متعدد خواتین و بچے زخمی

shane warne
کھیل24 منٹ ago

کم عمر لڑکی کو نازیبا میسز بھیجے پر تنقید کا سامنا

FBR
پاکستان35 منٹ ago

نان فائلرز کو خریداری کی اجازت سے سرمایہ کاری بڑھے گی

tarai dai
انٹرنیشنل56 منٹ ago

61 سال کی عمر میں انتقال کر گئے

tax
پاکستان1 گھنٹہ ago

انجمن تاجران نے وِدہولڈنگ ٹیکس میں اضافہ مسترد کر دیا

jam kamal
پاکستان2 گھنٹے ago

سیف سٹی پراجیکٹ پر جلد عملدرآمد ہوگا: جام کمال

i phone X
ٹیکنا لوجی2 گھنٹے ago

ایپل کے اب تک کے مہنگے ترین آئی فون فروخت کے لیے پیش

saudi women
انٹرنیشنل3 گھنٹے ago

سعودی خاتون نے والد کے خلاف سرپرستی کا مقدمہ جیت لیا

falstin
انٹرنیشنل3 گھنٹے ago

سپین کا یورپی یونین سے فلسطین کو آزاد ریاست تسلیم کرنے کا مطالبہ

indian forces attock on kashmir
کشمیر3 گھنٹے ago

قابض بھارتی فوج نے مزید 5 کشمیریوں کو شہید کردیا

banana
صحت3 گھنٹے ago

روزانہ ایک کیلا کھائیں …………مختلف بیماریوں سے بچیں

bilawal bhutto
پاکستان3 گھنٹے ago

تشدد اور دہشت گردی عالمی امن کیلئے سب سے بڑا خطرہ ہیں، بلاول بھٹو

pakistan team
کھیل3 گھنٹے ago

افغانستان کی شاندار بیٹنگ، پاکستان کو 258 رنز کا ہدف دیدیا

oranges
صحت3 گھنٹے ago

بڑھاپے میں نابینا پن سے بچانے والا پھل ’نارنجی‘

مقبول خبریں