Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

پاکستان

ٹرن آؤٹ صرف45 فیصد

Published

on

ملک بھر میں عام انتخابات 2018ء میں ووٹرز کا ٹرن آؤٹ 45 فیصد رہا ہے، جو کہ انتخابات 2013ء کی نسبت10فیصد کم ہے۔ ذرائع الیکشن کمیشن کا کہنا ہے کہ عام انتخابات 2018ء میں ووٹرز کا ٹرن آؤٹ صرف 45فیصد رہا ہے۔ووٹرز کا ٹرن آؤٹ کم رہنے کی وجہ گرمی حبس اور بعض مقامات پربارش کے ساتھ پولنگ اسٹیشنز پرسست روی کا شکار ہے۔ پولنگ اسٹیشنز پرلوگ لمبی لائینوں میں کھڑے رہے لیکن الیکشن کمیشن کے عملے نے انتہائی سست روی کا مظاہرہ دکھایا جس کے باعث سیاسی جماعتوں مسلم لیگ ن ، پیپلزپارٹی ، عوامی مسلم لیگ اور تحریک انصاف نے بھی الیکشن کمیشن سے مطالبہ کیا کہ پولنگ کا وقت بڑھایا جائے۔ مسلم لیگ ن اور عوامی مسلم لیگ نے اعتراض کیا کہ سینکڑوں نہیں ہزاروں ووٹرز پولنگ اسٹیشنز کے باہر موجود ہیں لیکن عملہ انتہائی سست روی کا مظاہرہ دکھا رہا ہے۔
اسی لیے ووٹرز کا ٹرن بڑھنے کی بجائے کم ہوگیا۔ووٹرز کا ٹرن آؤٹ صرف 45 فیصد رہا۔ واضح رہے آج ملک بھر کے قومی اور صوبائی اسمبلیوں کے حلقوں میں انتخابات 2018ء کیلئے پولنگ ہوئی۔ پولنگ کا عمل صبح 8 سے بجے سے بغیر کسی وقفے شام 6 بجے تک جاری رہا۔ بعض علاقوں میں گرمی حبس رہا اوربعض مقامات پربارش بھی ہوئی۔ ووٹ ڈالنے کیلئے لوگوں کا پولنگ اسٹیشنز پر رش رہا۔ لیکن پولنگ کا عمل انتہائی سست رو رہنے کی شکایات بھی موصول ہوئیں۔ لڑائی جھگڑوں اور فائرنگ کے واقعات بھی پیش آئے۔ کوئٹہ مشرقی بائی پاس پردہشتگردی کا انتہائی افسوسناک واقعہ پیش آیا۔ جس میں 29 افراد جاں بحق اور متعدد زخمی ہوگئے۔ تاہم ان تمام واقعات کے باوجود پولنگ کا عمل جاری رہا۔عام انتخابات2018ء میں قومی اسمبلی کے 272 میں سے 270 حلقوں پر جبکہ صوبائی اسمبلیوں کے577 میں سے570 حلقوں پرالیکشن ہوا۔
قومی اسمبلی کیلئے سبزبیلٹ پیپر اورصوبائی اسمبلی کیلئے سفید بیلٹ پیپرز استعمال کیے گئے۔ سیکرٹری الیکشن کمیشن کا کہنا ہے کہ الیکشن کمیشن کے پاس120 پارٹیاں رجسٹرڈ ہیں۔ ایک ہزار623 امیدوار آزاد حیثیت سے الیکشن لڑ رہے ہیں۔ الیکشن کمشین کے اعلان کے مطابق الیکشن میں 16لاکھ کےقریب انتخابی عملہ خدمات سرانجام دیے۔ جن میں 85 ہزار307 پریزائیڈنگ افسران، 5 لاکھ 10 ہزار 356 اسسٹنٹ پریزائیڈنگ افسران، 42 لاکھ 55 ہزار 178 پولنگ افسران خدمات انجام دیں گے۔ 131ڈی آر اوز، 840 سے زیادہ آراوزسرانجام دیے۔ الیکشن میں سکیورٹی کیلئے4 لاکھ 49 ہزار 465 پولیس اہلکار،3 لاکھ 70 ہزار سے زیادہ فوجی جوان تعینات ہوئے۔ قومی و صوبائی اسمبلیوں کے 8 حلقوں پر انتخابات ملتوی کیے گئے۔

پاکستان

چین نے تحفظات کے باوجود ہاتھ تھام لیا

Rashid Saeed

Published

on

imran khan

چین نے پاکستان کا ایک مرتبہ پھر ہاتھ تھامنے اور دلدل سے نکالنے کا حتمی فیصلہ کر لیا ہے۔ چین پاکستان کی مالی مشکلات کو سمجھتا ہے اور اس مشکل حالات میں چین نے پاکستان کو 10 ارب ڈالر تک امداد دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

یاد رہے کہ حکومت پاکستان نے سعودی عرب سے مالی معاونت اور تیل ادھار دینے کی درخواست کی تھی مگر سعودی کی طرف سے اب تک کوئی مثبت جواب نہیں دیا گیا جبکہ امریکہ نے پاکستان پر واضح کر دیا ہے کہ پاکستان سی پیک سمیت دیگر چینی مفادات کے منصوبہ پر نظر ثانی کرے تو امریکہ پاکستان کی مالی معاونت کر سکتا ہے۔ 

اس تمام صورتحال کے پیش نظر چین کے ایک اعلیٰ سطحی وفد نے پاکستان کا دورہ کیا ہے اور پاکستان کی مالی معاونت کے حوالے سے بات چیت کی ہے۔ 

وزیراعظم پاکستان عمران خان آئندہ ماہ چین کے دورے پر جا رہے ہیں جہاں پر مالی معاونت کے حوالے سے باضابطہ معاملات طے پائیں گے۔ 

چین پاکستان کی مالی ضروریات کے پیش نظر رپورٹ تیار کر رہاہے جو چینی صدر کو دی جائے گی جس کے بعد چینی صدر پاکستانی کی مالی معاونت کے حوالے سے فیصلہ کریں گے۔ 

یاد رہے کہ چینی وزارت خارجہ نے امریکہ پر واضح کر دیا ہے کہ چین پاکستان کا مشکل حالات میں ہاتھ تھامے گا اور پاکستان کو ان حالات سے نکالنے کے لیے ہر ممکن امداد کرے گا۔ 

امریکہ یہ بات سمجھ لے کہ چین ہر صورت پاکستان کے ساتھ کھڑا ہے سی پیک سمیت دیگر منصوبے پاکستان کی ترقی و خوشحالی میں اہم کردار ادا کریں گے۔ 

یہ بھی معلوم ہواہے کہ چین کے ساتھ مالی معاونت کے حوالے سے جو پیشرفت ہوئی اس میں آرمی چیف نے بھی اہم کردار ادا کیا ہے۔

Continue Reading

پاکستان

مشکلات میں اضافہ۔۔۔ ایک اور ملازمت کا ریکارڈ پیش

Rashid Saeed

Published

on

nawaz sharif

مشکلات میں اضافہ۔۔۔ ایک اور ملازمت کا ریکارڈ پیش فلیگ شپ ریفرنس کی سماعت، سابق وزیراعظم میاں نواز شریف عدالت میں پیش ‘ ریفرنس کی سماعت جج ارشد ملک نے کی۔

تفصیلات کے مطابق فلیگ شپ ریفرنس کی سماعت احتساب عدالت میں شروع ہو گئی، جس میں پیش ہونے کیلئے نوازشریف اسلام آباد پہنچے۔ عدالت آمد پر ن لیگی رہنماوں نے نوازشریف کا استقبال کیا۔ 

سماعت کے دوران واجد ضیاء نے فلیگ شپ انویسٹمنٹ لمیٹڈ کی 2002 سے 2016 تک کی فنانشل سٹئٹمنٹ جمع کروا یں۔ انہوں نے ہر سال کی سٹیٹمنٹ علیحدہ علیحدہ جمع کروائی ۔

واجد ضیاء نے نوازشریف کی کیپٹل ایف زیڈ ای میں ملازمت کا ریکارڈ بھی پیش کیا۔ نواز شریف کو حاضری کے بعد واپس جانے کی اجازت مل گئی جس کے بعد وہ عدالت سے واپس روانہ ہو گئے۔ 

ذرائع نے بتایا ہے کہ وقفے کے بعد نواز شریف کے وکیل خواجہ حارث نے واجد ضیاء کی طرف سے جمع کروائے کاغذات پر اعتراض لکھوایا دیا۔

Continue Reading

پاکستان

خوفناک حادثہ، جلد بازی کرنے پر 10 افراد جاں بحق

Rashid Saeed

Published

on

accident between train and rickshaw

کندھ کوٹ کے علاقے میں جلد بازی کرنے پر خوفناک حادثہ پیش آیا جس میں ایک ہی خاندان کے 6 افراد جاں بحق ہوگئے۔ متعدد زخمی، طبی علاج و معالج کے لیے مقامی ہسپتال منتقل ۔

تفصیلات کے مطابق کندھ کوٹ کے علاقہ کشمور میں حادثہ تنگوانی کے قریب پیش آیا۔ اس حادثہ میں ایک ہی افراد کے 6 افراد جاں بحق ہوء گئے جبکہ متعدد افراد زخمی ہوئے ۔ زخمیوں کو طبی امداد کے لیے مقامی ہسپتال منتقل کر دیا گیا ہے۔ 

ذرائع نے بتایا ہے کہ تنگوانی کے قریب ریلوے کراسنگ پر پھاٹک نہیں تھا جس کے باعث رکشہ ڈرائیور نے پھاٹک کراس کرنے کی کوشش لیکن اسی دوران وہاں سے گزرنے والی تیز رفتار ٹرین کی زد میں آ گیا ۔

Continue Reading
Advertisement
Humayun Akhtar Khan
پاکستان21 گھنٹے ago

ضمنی انتخابات میں شکست‘ پارٹی کیخلاف بول پڑے

Shahbaz Sharif
پاکستان5 گھنٹے ago

شہباز شریف احتساب عدالت میں روپڑے؟ بڑا دعویٰ کردیا

Shahbaz Sharif
پاکستان7 گھنٹے ago

آشیانہ ہاؤسنگ سکینڈل کیس: جسمانی ریمانڈ میں مزید توسیع

chief justice of Pakistan
پاکستان7 گھنٹے ago

چیف جسٹس بھی مشکل میں پھنس گئے، ریفرنس دائر

Ginni Kapoor
شوبز6 گھنٹے ago

’بارات بندی‘ کی شوٹنگ شروع

facebook
ٹیکنا لوجی19 گھنٹے ago

صارفین کے لیے بُری خبر ۔۔۔ ہیکرز ان ایکشن

faisal woda
پاکستان23 گھنٹے ago

پانی کی تقسیم بہتر نہ ہوئی تو والو ٹائٹ کرنے آتے ہیں

radio pakistan
شوبز6 گھنٹے ago

ملازمین میں تھرتھلی مچ گئی

Zainab Murder case
پاکستان5 گھنٹے ago

زینب قتل کیس :عدالت نے زینب کے والد کو مایوس کردیا

Supreme Court of Pakistan
پاکستان6 گھنٹے ago

ٹیکس ختم، بڑی عدالت نے فیصلہ سنادیا

imran khan
پاکستان19 گھنٹے ago

ضمنی انتخابات کو شفاف و غیر جانبدارانہ قرار دے دیا

shah mehmood qurashi and khusroo bhaktiar
پاکستان23 گھنٹے ago

صوبہ جنوبی پنجاب معاملہ: کابینہ اجلاس بلانے کا فیصلہ

mian saqib nisaar
پاکستان7 گھنٹے ago

بنی گالہ تجاوزات کیس: وزیراعظم کیلئے نیا حکم جاری

mahira khan
شوبز6 گھنٹے ago

ترکی سے واپسی

Saudi Arabian Airlines
انٹرنیشنل7 گھنٹے ago

سعودی عرب میں بڑا سانحہ

مقبول خبریں