Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

پاکستان

پہلا خطاب

Avatar

Published

on

پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا کہنا تھا کہ اللہ نے انہیں موقع فراہم کیا ہے وہ اپنے خواب کو پورا کر سکیں۔بنی گالہ میں اپنی رہائش گاہ میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے عمران خان نے کہا کہ پہلا مرحلہ مکمل ہوچکا ہے تاہم اب دوسرے مرحلے میں اپنے منشور پر عمل درآمد ہے۔انہوں نے کہا کہ میں نے خود اس ملک کو ترقی کرتا اور نیچے آتے دیکھا، لہٰذا میں چاہتا تھا کہ پاکستان ایسا ملک بنے جیسا قائد اعظم محمد علی جناح نے سوچا تھا۔عمران خان کا کہنا تھا کہ لوگ جمہوریت کے لیے ووٹ دینے نکلیں ہیں میں انہیں خراجِ تحسین پیش کرتا ہوں۔تحریک انصاف کے سربراہ نے انتخابی مہم کے دوران دہشت گرد حملوں میں مارے جانے والے انتخابی امیدواروں کو بھی خراجِ تحسین پیش کیا۔انہوں نے کہا کہ بلوچستان کے عوام نے جمہوریت کو مضبوط کیا، تاہم میں کامیاب الیکشن کے انعقاد پر سیکیورٹی فورسز کو بھی داد دینا چاہتا ہوں۔عمران خان کا کہنا تھا کہ میں خلفائے راشدین کے وقت جیسا نظامِ حکومت چاہتا ہوں۔
عمران خان کا کہنا تھا کہ یہ انتخابات تاریخی تھے، اس میں لوگوں نے قربانیاں دی، اس میں دہشت گردی ہوئی، جس طرح بلوچستان میں دہشت گردی ہوئی اس کے باوجود وہاں کے عوام کی جانب سے ووٹ ڈالنے کے لیے نکلنا قابل فخر ہے۔
انہوں نے کہا کہ میں بلوچستان کے عوام کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں، دہشت گردی کے واقعات کے باوجود انتخابی عمل مکمل ہوا، اس پر میں سیکیورٹی فورسز کے اہلکاروں کو بھی خراج تحسین پیش کرتا ہوں۔پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے مینڈیٹ ملنے پر اللہ کا شکر ادا کرتے ہوئے کہاکہ ہم اپنا جمہوری عمل بڑھتے دیکھ رہے ہیں ، سیکیورٹی فورسز کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں ، ایسا پاکستان چاہتاہوں جہاں کمزورطبقے کو سہولتیں ملیں۔انہوں نے سیاسی مخالفین کیخلاف کسی بھی قسم کی انتقامی کارروائی نہ کرنے کا اعلان کیا۔
عمران خان کاکہناتھاکہ 22سال کی جدوجہدپراللہ تعالیٰ نےکامیابی دی،نئے پاکستان کا خواب پورا کرنے کا موقع ملا، دیا۔ ان کاکہناتھاکہ پاکستان میں تاریخی الیکشن ہوا،بلوچستان کے عوام کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں ، ضعیف لوگ گرمی میں ووٹ ڈالنے نکلے ،اکرام گنڈاپور اورہارون بلور شہیدہوئے۔
احتساب سب سے پہلے عمران خان سے شروع ہوگا، اس کے بعد میرے وزراء کا احتساب ہوگا۔ سارا پاکستان متحد ہوجائے،میرے اوپر ذاتی حملے کیے گئےجو کسی سیاستدان پر نہیں ہوئے، وہ سب باتیں میں بھول چکا ہوں ، کسی کو سیاسی انتقام کا نشانہ نہیں بنائیں گےجبکہ ہم ایسے مضبوط ادارے بنادیں گے جو کرپشن روکیں گے۔اس موقع پر عمران خان کاکہنا تھا کہ ہم بیرون ملک مقیم پاکستانیوں اور انویسٹرز کو ملک میں واپس لے کر آئیں گےجبکہ میں سب سے پہلے وعدہ کرتا ہوں عوام کے ٹیکس کے پیسوں کی حفاظت کروں گا۔
ان کا کہنا تھا کہ سادگی قائم کریں ، اپنے خرچے کم کریں جو بھی ہمارا پیسہ ہوگا وہ انسانوں کی فلاح پر خرچ ہوگا، ہمیں ادارے مضبوط کرنے ہیں ،خرچے کم کرنے ہیں جبکہ ہماری حکومت فیصلہ کرے گی کہ وزیر اعظم ہائوس کا کیا کرنا ہےاور ہم سارے گورنر ہاوس کو عوام کے استعمال کے لیے بنائیں گے۔انہوں نےبتایا کہ ہماری خارجہ پالیسی پر بڑا چیلنج ہے،ہم پڑوسی ممالک کے ساتھ بہتر تعلقات چاہتے ہیں جبکہ ہم چین سے تعلقات مزید بہتر کریں گےتاہم سب سے زیادہ افغانستان کے لوگوں نے نقصان اٹھایا ہے-

پاکستان

کل جیل میں کوئی نہ آئے, مریم نوازکا اہم پیغام

anees akhtar

Published

on

maryan nwaz

پاکستان مسلم لیگ ن کے قائد میاں نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے جمعرات کے روز کوٹ لکھپت جیل میں اپنے والد سے ملنے والوں کو آنے سے روک دیا ہے ۔

تفصیلات کے مطابق مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ پر ایک ٹویٹ کے ذریعے مریم نواز نے نے میاں نواز شریف کی طبیعت ناساز ہونے کی وجہ سے ملاقاتیوں کو کل ملنے سے منع کر دیا ہے۔مریم نواز شریف  نے اپنے ٹویٹر پیغام میں کہا ہے کہ طبیعت ناسازہونےکےباعث کل میاں نوازشریف کسی سے ملاقات نہیں کرپائیں گے، اللہ پاک میاں نوازشریف کولمبی زندگی اور اچھی صحت عطا فرمائے، ہم سب کو ان کی ضرورت ہے، پاکستان کو ان کی ضرورت ہے۔

واضح رہے کہ کوٹ لکھپت جیل میں قید میاں نواز شریف سے ملاقات کے لئے جمعرات کا دن مختص کیا گیا ہے ،اس روز پارٹی رہنماؤں کے ہمراہ کارکنوں کی بھی ایک بڑی تعداد اپنے قائد سے ملنے کے لئے جیل آتی ہے تاہم نواز شریف سے ملاقات پہلے سے طے شدہ لسٹ کے مطابق ہی ہوتی ہے ۔

Continue Reading

پاکستان

پاکستان میں زندگی مزید مہنگی ، تشویشناک خبر آ گئی

Rashid Saeed

Published

on

medicine

ادویات کی قیمتوں میں بے تحاشا اضافہ نے غریب مریضوں اور عام شہریوں کو پریشانی سے دو چار کر دیا ہے۔ واضح ہو کہ حال ہی میں ادویات کی قیمتوں میں 100 فیصد سے بھی زیادہ اضافہ کر دیا گیا ہے، گذشتہ دنوں ڈرگ ریگولیٹری اتھارٹی کی جانب سے فارماسوٹیکل کمپنیوں کو 889 ادویات کی قیمتوں میں 15 فیصد تک اضافہ کی اجازت دی گئی تھی لیکن ان ادویات کے جو نئے بیجز پرنٹ ہو کر آ رہے ہیں ان میں بیشتر ادویات کی قیمتوں میں 100 فیصد سے بھی زیادہ اضافہ دیکھا جا رہا ہے۔

کھوج نیوز ذرائع کے مطابق 100 فیصد اضافہ والی بیشتر ادویات میں وہ بھی شامل ہیں جو زندگی بچانے کے لیے بہت اہمیت رکھتی ہیں۔ ادویات کی قیمتوں میں اضافہ نے جہاں پاکستان میں زندگی کو مزید مہنگا کر دیا ہے وہاں مریضوں اور عام شہریوں کے ہوش بھی اڑا کر رکھ دیئے ہیں۔ عوامی حلقوں نے حکومت سے ادویات کی قیمتوں میں اضافہ پر نوٹس لینے کا مطالبہ کیا ہے۔

Continue Reading

پاکستان

سوشل میڈیا پر جعلی اکاؤنٹس کا معاملہ، قائمہ کمیٹی کا بڑا فیصلہ

Rashid Saeed

Published

on

facebook fake account

ارکان اسمبلی کے سوشل میڈیا پر جعلی اکاؤنٹس کا معاملہ، سینیٹ کی قائمہ کمیٹی انفارمیشن ٹیکنالوجی و ٹیلی کمیونیکیشن نے بڑا فیصلہ کر لیا ہے۔

چیئرمین کمیٹی علی محمد خان کے زیر صدارت اجلاس میں اراکین کمیٹی نے سوشل میڈیا پر اپنے جعلی اکاؤنٹس کے معاملہ اٹھایا اور شکایات کے انبار لگا دیے۔رکن کمیٹی ناز بلوچ نے کہا کہ میرے فیس بک اور ٹویٹر پر کئی کئی جعلی اکاؤنٹس چل رہے ہیں۔ ایف آئی اے بلیک میل کرنے کے علاوہ کوئی سخت اقدام نہیں لیتی۔ رکن کمیٹی آفتاب گوہر اور علی گوہر نے کہا کہ میرے بھی پانچ اکاؤنٹس چل رہے ہیں، پتا نہیں یہ اکاؤنٹس کون چلاتا ہے؟ زین قریشی نے کہا کہ ٹویٹر اکاؤنٹ پر بلیوٹک کے مسائل ہیں، انھیں آسان بنایا جائے۔

یہ بھی ضرور پڑھیں: حکومت پنجاب کا بڑا فیصلہ سامنے آ گیا

ممبر ٹیلی کام وزارت آئی ٹی نے کہا کہ فیس بک اور ٹویٹر پاکستان کے قانونی دائرہ کار میں نہیں آتے۔ سپریم کورٹ کے احکامات بھی ان کمپنیوں پر لاگو نہیں ہوتے۔ممبر ٹیلی کام نے بتایا کہ کئی ممالک نے ان کمپنیوں کے ساتھ معاہدے کر رکھے ہیں۔ پاکستان کا سوشل میڈیا کی کسی کمپنی کے ساتھ کوئی معاہدہ موجود نہیں ہے۔ خطے کے کئی ممالک آئی ٹی ایجوکیشن میں بہت آگے نکل چکے ہیں۔ حکومت آئی ٹی کی تعلیم کے حوالے سے ریگولیٹری اتھارٹی بنانے پر غور کر رہی ہے۔ صحیح سمت کا تعین کرنا انتہائی ضروری ہے۔

Continue Reading
Correspondent Required at Khouj News
Advertisement
maryan nwaz
پاکستان15 منٹ ago

کل جیل میں کوئی نہ آئے, مریم نوازکا اہم پیغام

avril lavigon
شوبز44 منٹ ago

ہالی وڈ گلوکارہ ’ایورل‘ کی تصویرنے ہلچل مچادی

israel and indian pm copy
انٹرنیشنل45 منٹ ago

پاکستان کا ایٹمی پلان، امریکا، بھارت، اسرائیل مخالفت میں کود پڑے

medicine
پاکستان58 منٹ ago

پاکستان میں زندگی مزید مہنگی ، تشویشناک خبر آ گئی

facebook fake account
پاکستان2 گھنٹے ago

سوشل میڈیا پر جعلی اکاؤنٹس کا معاملہ، قائمہ کمیٹی کا بڑا فیصلہ

neray modi
انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

مفروربھارتی ارب پتی جیولرنیرا مودی لندن میں گرفتار

dollar
پاکستان2 گھنٹے ago

انٹربینک میں ڈالرپھراُڑان بھرنے لگا

women police
پاکستان2 گھنٹے ago

سوشل میڈیا پر ویڈیو اپ لوڈ کرنیوالی لیڈی پولیس اہلکار معطل

sardar usman buzdar
پاکستان2 گھنٹے ago

حکومت پنجاب کا بڑا فیصلہ سامنے آ گیا

mahateer mohd
پاکستان2 گھنٹے ago

مہاتیرمحمد 3روزہ دورے پرکل اسلام آبادپہنچیں گے

dr faysal
پاکستان2 گھنٹے ago

سمجھوتہ ایکسپریس کیس کا فیصلہ انتہائی قابل مذمت

shoes
انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

مسلمانوں سےیکجہتی، چرچ کے باہر 50 جوتے

nab logo
پاکستان3 گھنٹے ago

زرداری، بلاول بھٹوکی پیشی پرنیب کا اعلامیہ

adam zampa
کھیل3 گھنٹے ago

ایڈم زمپا نے پاکستان کیخلاف سیریزکو چیلنج قراردیدیا

opposition parties
پاکستان3 گھنٹے ago

اپوزیشن جماعتیں حکومت کے آگے ڈٹ گئیں

شوبز8 گھنٹے ago

پنجابی بولنے والوں کے لئے بڑی خوشخبری

boild eggs
صحت6 گھنٹے ago

7دنوں میں 4انڈے قبل ازوقت موت کودعوت دینے والی عادت

شوبز10 گھنٹے ago

یوم پاکستان کی خصوصی ٹیلی فلم’لعل‘

ajmal wazeer
پاکستان5 گھنٹے ago

اجمل وزیر نے پی ٹی ایم کے آگے گھٹنے ٹیک دیئے

شوبز8 گھنٹے ago

نئے گلوکاروں کے لئے سنہری موقع

پاکستان9 گھنٹے ago

میں نہیں مانتا میں نہیں جانتا

شوبز8 گھنٹے ago

سحر ملک پنجابی فلم میں

chief justice of pakistan
پاکستان6 گھنٹے ago

دہشتگردی کی تعریف پر لارجر بینچ تشکیل مگر کیوں؟

پاکستان9 گھنٹے ago

شہید نعیم راشد کی بیوہ بھی عزم و ہمت کی مثال

wife of shaheed naeem rashid
انٹرنیشنل7 گھنٹے ago

سانحہ کرائسٹ چرچ، بیوہ نعیم راشد نے ایسی بات کہہ دی کہ

model tariza
پاکستان7 گھنٹے ago

چیک ریپبلک کی ماڈل ٹریزاکو سزا مگر کیوں؟ بریکنگ نیوز

شوبز9 گھنٹے ago

’رانگ نمبر ٹو‘ کا پہلا پوسٹر جاری

nawaz sharif
پاکستان7 گھنٹے ago

نوازشریف نے جے آئی ٹی کو کس کیس میں بیان ریکارڈ کروایا

qutta dladiators
کھیل5 گھنٹے ago

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی انعامی رقم اب کتنی ہوگئی

پاکستان10 گھنٹے ago

منی لانڈرنگ کیس میں نیب کے سامنے پیش

مقبول خبریں