Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

پاکستان

منسٹر انکلیو میں رہنے کا اعلان

Published

on

پاکستان تحریک انصا ف کے چیئرمین عمران خان نے اپنے نوجوانوں کو نوکریاں دینے کا عزم دہرتے ہوئے کہا ہے کہ ہم سادگی اپنائیں گے اور تمام گورنر ہاؤسز عوام کے لیے استعمال کیے جائیں گے ، وہ خود بھی وزیراعظم ہاؤس کی بجائے منسٹر انکلیو میں رہیں گے ۔ میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ان کاکہناتھاکہ پاکستان میں سب سے بڑا مسئلہ بے روزگاری ہے ،، ہمارےحکمرانوں نےملک کاپیسہ اپنےاوپرخرچ کیا، تاجر برادری کے ساتھ مل کرپالیسیاں بنائیں گے ، پاکستان میں ٹیکس کا نظام بہترکریں گے ، آج تک حکمران عوام کےپیسوں پرعیاشیاں کرتےرہے،ہم نیب اورایف بی آرکوٹھیک کریں گے۔عمران خان نے کہاکہ جا کر وزیراعظم ہاﺅس میں رہنے کو ترجیح نہیں دوں گا،میں اور میری کابینہ اس پر سوچے گی کہ وزیراعظم ہاﺅس کا ہمیں کرنا کیا ہے؟ اسے ایجوکیشن سسٹم کے لئے دینا ہے یا کہیں او ر استعمال کر نا ہے اس کا فیصلہ ہماری حکومت کرے گی۔ ان کا کہنا تھا کہ جس ملک کی آدھی سے زیادہ آباد ی غریب ہو اس ملک کے وزیراعظم کے یہ شایان شان نہیں کہ وہ جا کر محلات میں رہے اور عوام کے ٹیکس پر عیاشی کرے ۔

Advertisement

پاکستان

ہیلمٹ پہننے سے انکار

Published

on

sikh

پاکستان میں بسنے والی سکھ کمیونٹی نے موٹرسائیکل چلاتے ہوئے ہیلمٹ کی پابندی کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ پگڑی ان کے سرکا تاج اورمذہبی معاملات کا حصہ ہے تاہم وہ پگڑی کے اوپرکوئی اور چیز پہننے کا تصور بھی نہیں کرسکتے۔پاکستان سکھ گوردوارہ پر بندھک کمیٹی کے سیکریٹری جنرل سردارگوپال سنگھ چاولہ نے بتایا کہ عدالتی احکامات سر آنکھوں پر لیکن دنیا بھر میں سردار جو پگڑی پہنتے ہیں یہ ایک طرح کا ہیلمٹ ہی ہے، ہیلمٹ پہننے کا مقصد بھی یہ ہوتا ہے کہ خدانخواستہ کسی حادثے کی صورت میں سرچوٹ لگنے سے محفوظ رہ سکے۔

انھوں نے بتایا بھارت سمیت ایسے تمام ممالک جہاں سکھ کمیونٹی آباد ہے وہاں خاص قسم کی عینک تیارکی جاتی ہے جس سے چہرہ ڈھانپنے میں مدد ملتی ہے۔واضع رہے کہ سکھوں کے احتجاج کی وجہ سے ہمسایہ ملک بھارت میں سپریم کورٹ نے سکھوں کے ہیلمٹ پہننے کی پابندی ختم کردی ہے۔

Continue Reading

پاکستان

غیر ملکی دوروں کا آغاز

Published

on

mran khan

ملک کو معاشی بحران سے نکالنے کے لئے وزیراعظم عمران خان خود متحرک ہوگئے، اس سلسلے میں وہ کل سے 3 غیر ملکی دوروں کا آغاز کریں گے۔وزیراعظم عمران خان پیر 22 اکتوبر سے غیر ملکی دوروں کا آغاز کر رہے ہیں، پہلے وہ 3 روزہ دورے پر سعودی عرب جائیں گے جہاں وہ سعودی قیادت کے ساتھ معاشی تعاون کے حوالے سے مذاکرات کریں گے۔28 اکتوبر کو وزیراعظم ملائشیا روانہ ہوں گے جہاں وہ پاک ملائشیا تعلقات اور معاشی تعاون پر بات چیت کریں گے۔

اس کے بعد وزیراعظم 29 اکتوبر کو وطن واپس آئیں گے اور 3 نومبر کو سہ روزہ دورے پر چین چلے جائیں گے جہاں وہ سی پیک اور معاشی تعاون پر مذاکرات کریں گے۔

Continue Reading

پاکستان

جعلی ڈگریاں فروخت کرنیوالا ٹیچر

Published

on

fake degree

اینٹی کرپشن حکام نے ملتان میں جامعہ کراچی کی جعلی ڈگریوں کی فروخت کے الزام میں سرکاری اسکول کے ایک ٹیچر کو گرفتار کرلیا۔اینٹی کرپشن حکام کے مطابق گورنمنٹ ہائی اسکول بلند پور کے ٹیچر محمد نواز پر 3 لاکھ روپے کے عوض ایک لڑکی کو بی اے کی جعلی ڈگری دینے کا الزام ہے۔اینٹی کرپشن حکام نے بتایا کہ دوران تحقیقات ملزم نے 4 افراد کو بی  اے اور ایل ایل بی کی ڈگریاں دینے کا بھی اعتراف کیا۔

حکام کے مطابق ملزم کو جامعہ کراچی کے عملے کے بعض افراد ڈگریاں فراہم کرتے ہیں، جنہیں وہ فروخت کردیتا ہے۔

Continue Reading
Advertisement

مقبول خبریں