Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

پاکستان

دعوت قبول کر لی

Published

on

افغان صدر اشرف غنی نے چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کو الیکشن میں کامیابی پر مبارکباد دی اور دورہ کابل کی دعوت بھی دی جسے پاکستان کے متوقع وزیراعظم نے قبول کر لیا۔ اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے نعیم الحق نے بتایا کہ افغان صدر اشرف غنی نے عمران خان کو ٹیلی فون کیا اور انتخابات میں کامیابی پر مبارکباد دی۔ انہوں نے بتایا کہ افغان صدر کا عمران خان سے گفتگو کرتے ہوئے کہنا تھا کہ پاکستان اور افغانستان کے تاریخی تعلقات ہیں اور دونوں ممالک بھائی چارے، ہمسائیگی اور دوستی کے دیرینہ رشتوں سے منسلک ہیں۔ ترجمان تحریک انصاف نے بتایا کہ افغان صدر کا کہنا تھا کہ عمران خان افغانستان میں بہت مقبول اور نوجوانوں کے ہیرو ہیں، افغان نوجوانوں میں عمران خان کی مقبولیت کی وجہ سے ہی افغانستان میں کرکٹ کو فروغ ملا۔ نعیم الحق نے یہ بھی بتایا کہ افغان صدر نے عمران خان کو افغانستان کے دورے کی پیشکش کی ہے جسے عمران خان نے قبول کر لیا ہے۔
تحریک انصاف کے ترجمان کے مطابق مبارکباد اور نیک تمناؤں کے اظہار پر چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کی جانب سے افغان صدر کا شکریہ ادا کیا گیا۔ عمران خان نے اشرف غنی سے کہا کہ پاکستان افغانستان میں مکمل امن اور خوشحالی کا خواہاں ہے اور تحریک انصاف کی نگاہ میں پاک افغان تعلقات خصوصی اہمیت کے حامل ہیں۔ انہوں نے کہا کہ تحریک انصاف برادر اسلامی ممالک کے درمیان تعلقات میں سرگرمی اور تحریک لائے گی۔ ترجمان تحریک انصاف کے مطابق عمران خان نے اظہار تشکر کے ساتھ دورہ افغانستان کی دعوت بھی قبول کرلی اور کہا کہ حکومت سازی کا عمل مکمل ہوتے ہی افغانستان کا دورہ کروں گا۔ دوسری جانب نعیم الحق نے امید ظاہر کی کہ پنجاب حکومت پی ٹی آئی کی ہی ہوگی۔
ان کا کہنا تھا کہ پنجاب کی حکومت بنانے کے لیے بہت گرما گرمی ہے تاہم مرکز اور پنجاب میں حکومت سازی کے لیے ہمارے رابطے جاری ہیں۔
ان کا کہنا تھا کہ ہم مرکز اور پنجاب میں حکومت بنانے کا حق رکھتے ہیں، ہمارے پاس مسلم لیگ ن سے زیادہ نمبرز ہیں جب کہ آج شام یا کل شام تک سب کچھ سامنے لے آئیں گے۔ نعیم الحق کا میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے مزید کہنا تھا کہ کچھ لوگ منفی سیاست کررہے ہیں کیوں کہ وہ بری طرح شکست کھا چکے ہیں۔ ان کا کہنا تھا کہ مولانا فضل الرحمان اسمبلی سے بائیکاٹ کی باتیں نہ کریں بلکہ بڑی پارٹیوں کی طرح مثبت کردار ادا کریں۔
ان کا کہنا تھا کہ پنجاب کا وزیراعلیٰ پاکستان تحریک انصاف سے ہوگا اگر دیگر کوئی سیاسی پارٹیاں ہم سے بات کرنا چاہتی ہیں تو کرسکتی ہیں۔

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

پاکستان

صدر مملکت سے الوداعی ملاقات، نیک تمناؤں کا اظہار

Muhammad Luqman

Published

on

Naveed mukhtar

صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی سے ڈی جی آئی ایس آئی لیفٹیننٹ جنرل نویدمختارنے الوداعی ملاقات کی ،صدرعارف علوی نے لیفٹیننٹ جنرل نویدمختارکی پیشہ ورانہ خدمات کوسراہا۔

تفصیلات کے مطابق صدرمملکت سے ڈی جی آئی ایس آئی لیفٹیننٹ جنرل نویدمختارنے الوداعی ملاقات کی ،صدرعارف علوی نے لیفٹیننٹ جنرل نویدمختارکی پیشہ ورانہ خدمات کوسراہا۔

جبکہ اس موقع پر صدر مملکت کا کہناتھا کہ آئی ایس آئی کامادروطن کے تحفظ اوردہشتگردی کیخلاف اہم کردار ہے،صدرمملکت نے لیفٹیننٹ جنرل نویدمختار کیلئے نیک تمناو¿ں کااظہار بھی کیا۔

Continue Reading

پاکستان

60 روزہ کارکردگی ‘ عمران حکومت پر شدید تنقید

Rashid Saeed

Published

on

siraj ul haq

امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے عمران حکومت پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ تحریک انصاف حکومت کے 60 روز مکمل ہوگئے ہیں اور ان کی کارکردگی سوالیہ نشان بن چکی ہے۔

سراج الحق نے کوئٹہ میں پریس بریفنگ کے دوران بتایا کہ نئے پاکستان میں تبدیلی صرف قیمتوں میں آئی ہے چہرے بدلے ہیں پر نظام وہی پرانا ہے، 25 جولائی کوہونے والے انتخابات اگر شفاف ہوتے تو اس کے نتائج کچھ اور ہوتے۔ 

آئی ایم ایف کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ اگر موجودہ حکومت قرضہ کے لیے آئی ایم ایف کے پاس گئی تو ہماری آئندہ نسلیں مزید قرضے تلے دب جائیں گی۔ 

امیر جماعت اسلامی نے بلوچستان کے حوالے سے بتایا کہ گیس بلوچستان سے نکلتی ہے لیکن اسی صوبہ کا 99 فیصد حصہ گیس سے محروم ہے۔ نیشنل اور انٹرنیشنل رپورٹس کے مطابق صوبہ بلوچستان میں زیادہ گھوسٹ سکول، اساتذہ ، 66فیصد کرپشن، 23 فیصد لوگوں پانی دستیاب ہے اور 64 فیصد لوگ ناخواندہ ہیں۔

Continue Reading

پاکستان

حکومت کا تختہ الٹنے کی تیاریاں شروع، اپوزیشن نے بڑا فیصلہ کرلیا

Muhammad Luqman

Published

on

opposition

ذرائع کے مطابق پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین اور سابق صدرآصف زرداری کی حکومت مخالف قراردادمنظور کرنے کی تجویزپر پیپلزپارٹی اورمسلم لیگ ن میں جلدباضابطہ رابطے کاامکان ہے۔اپوزیشن نے حکومت کیخلاف اے پی سی بلانے کی تجویز دیدی ہے، آصف زرداری کواے پی سی کی تجویزمولانافضل الرحمان نے دی ہے۔

نجی ٹی وی چینل نے ذرائع کے حوالے سے کہا ہے کہ سابق صدر آصف زرداری کی حکومت مخالف قرارداد منظور کرنے کی تجویز پر پیپلزپارٹی اور ن لیگ میں جلد باضا بطہ رابطے کا امکان ہے، اپوزیشن نے حکومت کیخلاف اے پی سی بلانے کی تجویز دیدی ہے،آصف زرداری کواے پی سی کی تجویزمولانافضل الرحمان نے دی،اپوزیشن جماعتیں آصف زرداری کی تجویزکاجائزہ لیں گی۔

واضح رہے کہ مسلم لیگ ن نے بھی زرداری کی تجویزکوقابل عمل قراردےکرسراہا ہے،نیئر بخاری نے کہا کہ آصف زرداری کی تجویزپرمستقبل میں پیشرفت ہوسکتی ہے۔

Continue Reading
Advertisement
serfraz ahmad
کھیل6 منٹ ago

مداحوں کیلئے خوشخبری۔۔۔ ٹیم میں واپسی کیلئے پرعزم

Naveed mukhtar
پاکستان12 منٹ ago

صدر مملکت سے الوداعی ملاقات، نیک تمناؤں کا اظہار

virat kohli
کھیل14 منٹ ago

مداحوں کیلئے بری خبر۔۔۔ ریٹائر منٹ کا عندیہ دیدیا

siraj ul haq
پاکستان25 منٹ ago

60 روزہ کارکردگی ‘ عمران حکومت پر شدید تنقید

opposition
پاکستان32 منٹ ago

حکومت کا تختہ الٹنے کی تیاریاں شروع، اپوزیشن نے بڑا فیصلہ کرلیا

Sheikh Rasheed
پاکستان43 منٹ ago

ہمیں جہیزمیں سابق حکومتوں نے ادائیگی کیلئے کیا دیا؟

Kinza case
پاکستان54 منٹ ago

تشدد ثابت ہوگیا، ملزم کو جیل نہ ہوئی

Fiaz ul Hassan chohan
پاکستان1 گھنٹہ ago

آصف زرداری پر شدید تنقید، نصیحت کرنا چھوڑ دیں

Nepra electricity
پاکستان1 گھنٹہ ago

عوام کیلئے خوشخبری۔۔۔ بجلی کی قیمتوں میں اضافہ مؤخر

Imran ismail
پاکستان1 گھنٹہ ago

غریبوں کے لیے خوشخبری، افتتاح کردیاگیا

fawad chaudhry
پاکستان1 گھنٹہ ago

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت، اقوام متحدہ پر شدید تنقید

Chief Justice of Pakistan
پاکستان1 گھنٹہ ago

چیف جسٹس نے اپنے دل کی بات کہہ دی، کاش۔۔۔۔

Fawad Hassan fawad
پاکستان2 گھنٹے ago

ملزم کا ہسپتال میں طبی معائنہ

Lion killed
انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

8 سال بعد 3 بچوں کے باپ کو مار ڈالا

Imran khan
پاکستان2 گھنٹے ago

افسران کو ترقی دینے کا معاملہ، وزیر اعظم نے اجلاس طلب کرلیا

مقبول خبریں