Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

پاکستان

کروڑوں کی کرپشن کا انکشاف

Rashid Saeed

Published

on

(راشد سعید سے) محکمہ تحفظ ماحول پنجاب میں کروڑوں کی کرپشن کا انکشاف، محکمہ کو سابق افسران نے دونوں ہاتھوں سے لوٹا، کرپشن منظر عام پر آنے پر سابق ڈی جی جاوید اقبال ، ڈائریکٹر لیبارٹری توقیر قریشی، ڈپٹی ڈائریکٹر وسیم احسن چیمہ اور ڈائریکٹر ای آئی اے محمد طاہر کے خلاف محکمہ اینٹی کرپشن پنجاب نے انکوائری شروع کر دی ہے۔ ذرائع نے بتایا ہے کہ سنٹرل لیبارٹری کے نام پر 2ہزار ملین کی رقم منگوا کر مختلف سکیموں کی مد میں خرچ کر ڈالے گئے پھر ان افسران نے اس پراجیکٹ کے لیے 740 ملین کی رقم مزید منگوا کر خرچ کر ڈالی، 2007ءسے 2016ءتک کوئی ترقیاتی کام نہ ہوا صرف رقم ہڑپ کی جاتی رہی ۔ مجموعی طور پر 10 کے قریب افسران ایسے تھے جن کے خلاف اینٹی کرپشن پنجاب نے تحقیقات شروع کی ہیں۔ ذرائع نے بتایا ہے کہ محکمہ ماحول میں اختیارات کا ناجائز استعمال اور سرکاری فنڈز میں خورد برد کرنے کے لیے افسران نے سنٹرل لیبارٹری کے نام پر 2 ہزار ملین کا غبن کیا 2007ءسے لیکر 2016ءتک مختلف لیبارٹریز کی اپ گریڈیشن کی مختلف سکیمز اور جائیکا سے 1260 ملین لیبارٹری میں خرچ کیے گئے اور پھر حکومت پنجاب سے اسی سنٹرل لیبارٹی کے نام پر 740 ملین روپے لیے گئے مختلف ایکوپمنٹ خرید ے گئے لیکن خریدے گئے ایکوپمنٹ لیبارٹری میں موجود نہیں ہیں اور نہ ہی اتنی خطیر رقم ملنے کے باوجود لیباٹری فنگشنل ہوئی۔ ذرائع نے مزید بتایا ہے کہ محکمہ تحفظ ماحو ل پنجاب کے پاس مختلف اضلاع میں 8 لیباٹریاں لاہور ، فیصل آباد، گوجرانوالہ، سیالکوٹ، راولپنڈی، شیخوپوہ ملتان اور رحیم یار خان میں ہیں ان لیبارٹروں میں 8 ڈی ڈی لیب، 16 ریسرچ آفیسر، 21 اسسٹنٹ ریسرچ اور دیگر سٹاف موجود ہیں لیکن ان کو کام نہیں کرنے دیا جا رہا ہے اور اس نئی سکیم میں مارکیٹ ریٹ پر نئے افسر 3 لاکھ 50 ہزار ماہانہ تنخواہ پر بھرتی کیے گئے لیکن پرانے سٹاف سے کوئی کام نہیں لیا جا رہا ہے۔ ذرائع نے بتایا ہے کہ توقیر شاہ نامی شخص لیبارٹری انسٹرومنٹ کمپنیوں کا اہلکار ہے یہ مختلف فیکٹروں کو ڈرا دھمکا کر ان سے انسٹرومنٹ خریدنے کےلئے غیر قانونی طور پر سرکاری حیثیت کا استعمال کر رہا ہے چند عرصہ قبل اس نے پیپسی فیکٹری کو ایک مخصوص کمپنی کا ایئر پوانٹر لگانے کا ناجائز حکم جاری کیا تو کمپنی نے مجبوراً ٹربیونل (PET) میں کیس کر دیا یہی حکم پرائیویٹ ماحولیاتی لیبارٹریز کے لیے ہے۔ ذرائع نے مزید بتایا ہے کہ سابق ڈی جی ای پی اے جاوید اقبال کی ملی بھگت سے ای پی اے کی لیباٹریز کو بند کیا گیا اور بھاری کمیشن کے لیے تمام ٹیسٹ پرائیویٹ لیبارٹریز سے کرانے کے لیے ریفر کیا جاتا ہے۔ محکمہ اینٹی کرپشن نے ترجمان کا کہنا ہے کہ ہم نے اس کے خلاف انکوائری شروع کر دی ہے اور تمام افسران کو ریکارڈ سمیت طلب کر لیا ہے۔

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

پاکستان

صدر مملکت سے الوداعی ملاقات، نیک تمناؤں کا اظہار

Muhammad Luqman

Published

on

Naveed mukhtar

صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی سے ڈی جی آئی ایس آئی لیفٹیننٹ جنرل نویدمختارنے الوداعی ملاقات کی ،صدرعارف علوی نے لیفٹیننٹ جنرل نویدمختارکی پیشہ ورانہ خدمات کوسراہا۔

تفصیلات کے مطابق صدرمملکت سے ڈی جی آئی ایس آئی لیفٹیننٹ جنرل نویدمختارنے الوداعی ملاقات کی ،صدرعارف علوی نے لیفٹیننٹ جنرل نویدمختارکی پیشہ ورانہ خدمات کوسراہا۔

جبکہ اس موقع پر صدر مملکت کا کہناتھا کہ آئی ایس آئی کامادروطن کے تحفظ اوردہشتگردی کیخلاف اہم کردار ہے،صدرمملکت نے لیفٹیننٹ جنرل نویدمختار کیلئے نیک تمناو¿ں کااظہار بھی کیا۔

Continue Reading

پاکستان

60 روزہ کارکردگی ‘ عمران حکومت پر شدید تنقید

Rashid Saeed

Published

on

siraj ul haq

امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے عمران حکومت پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ تحریک انصاف حکومت کے 60 روز مکمل ہوگئے ہیں اور ان کی کارکردگی سوالیہ نشان بن چکی ہے۔

سراج الحق نے کوئٹہ میں پریس بریفنگ کے دوران بتایا کہ نئے پاکستان میں تبدیلی صرف قیمتوں میں آئی ہے چہرے بدلے ہیں پر نظام وہی پرانا ہے، 25 جولائی کوہونے والے انتخابات اگر شفاف ہوتے تو اس کے نتائج کچھ اور ہوتے۔ 

آئی ایم ایف کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ اگر موجودہ حکومت قرضہ کے لیے آئی ایم ایف کے پاس گئی تو ہماری آئندہ نسلیں مزید قرضے تلے دب جائیں گی۔ 

امیر جماعت اسلامی نے بلوچستان کے حوالے سے بتایا کہ گیس بلوچستان سے نکلتی ہے لیکن اسی صوبہ کا 99 فیصد حصہ گیس سے محروم ہے۔ نیشنل اور انٹرنیشنل رپورٹس کے مطابق صوبہ بلوچستان میں زیادہ گھوسٹ سکول، اساتذہ ، 66فیصد کرپشن، 23 فیصد لوگوں پانی دستیاب ہے اور 64 فیصد لوگ ناخواندہ ہیں۔

Continue Reading

پاکستان

حکومت کا تختہ الٹنے کی تیاریاں شروع، اپوزیشن نے بڑا فیصلہ کرلیا

Muhammad Luqman

Published

on

opposition

ذرائع کے مطابق پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین اور سابق صدرآصف زرداری کی حکومت مخالف قراردادمنظور کرنے کی تجویزپر پیپلزپارٹی اورمسلم لیگ ن میں جلدباضابطہ رابطے کاامکان ہے۔اپوزیشن نے حکومت کیخلاف اے پی سی بلانے کی تجویز دیدی ہے، آصف زرداری کواے پی سی کی تجویزمولانافضل الرحمان نے دی ہے۔

نجی ٹی وی چینل نے ذرائع کے حوالے سے کہا ہے کہ سابق صدر آصف زرداری کی حکومت مخالف قرارداد منظور کرنے کی تجویز پر پیپلزپارٹی اور ن لیگ میں جلد باضا بطہ رابطے کا امکان ہے، اپوزیشن نے حکومت کیخلاف اے پی سی بلانے کی تجویز دیدی ہے،آصف زرداری کواے پی سی کی تجویزمولانافضل الرحمان نے دی،اپوزیشن جماعتیں آصف زرداری کی تجویزکاجائزہ لیں گی۔

واضح رہے کہ مسلم لیگ ن نے بھی زرداری کی تجویزکوقابل عمل قراردےکرسراہا ہے،نیئر بخاری نے کہا کہ آصف زرداری کی تجویزپرمستقبل میں پیشرفت ہوسکتی ہے۔

Continue Reading
Advertisement
serfraz ahmad
کھیل6 منٹ ago

مداحوں کیلئے خوشخبری۔۔۔ ٹیم میں واپسی کیلئے پرعزم

Naveed mukhtar
پاکستان12 منٹ ago

صدر مملکت سے الوداعی ملاقات، نیک تمناؤں کا اظہار

virat kohli
کھیل14 منٹ ago

مداحوں کیلئے بری خبر۔۔۔ ریٹائر منٹ کا عندیہ دیدیا

siraj ul haq
پاکستان25 منٹ ago

60 روزہ کارکردگی ‘ عمران حکومت پر شدید تنقید

opposition
پاکستان32 منٹ ago

حکومت کا تختہ الٹنے کی تیاریاں شروع، اپوزیشن نے بڑا فیصلہ کرلیا

Sheikh Rasheed
پاکستان43 منٹ ago

ہمیں جہیزمیں سابق حکومتوں نے ادائیگی کیلئے کیا دیا؟

Kinza case
پاکستان54 منٹ ago

تشدد ثابت ہوگیا، ملزم کو جیل نہ ہوئی

Fiaz ul Hassan chohan
پاکستان1 گھنٹہ ago

آصف زرداری پر شدید تنقید، نصیحت کرنا چھوڑ دیں

Nepra electricity
پاکستان1 گھنٹہ ago

عوام کیلئے خوشخبری۔۔۔ بجلی کی قیمتوں میں اضافہ مؤخر

Imran ismail
پاکستان1 گھنٹہ ago

غریبوں کے لیے خوشخبری، افتتاح کردیاگیا

fawad chaudhry
پاکستان1 گھنٹہ ago

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت، اقوام متحدہ پر شدید تنقید

Chief Justice of Pakistan
پاکستان1 گھنٹہ ago

چیف جسٹس نے اپنے دل کی بات کہہ دی، کاش۔۔۔۔

Fawad Hassan fawad
پاکستان2 گھنٹے ago

ملزم کا ہسپتال میں طبی معائنہ

Lion killed
انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

8 سال بعد 3 بچوں کے باپ کو مار ڈالا

Imran khan
پاکستان2 گھنٹے ago

افسران کو ترقی دینے کا معاملہ، وزیر اعظم نے اجلاس طلب کرلیا

مقبول خبریں