گیس کی لوڈ شیڈنگ، شہری پریشان

gass
Avatar WebDesk 2 , دسمبر 08, 2018

شہر قائد میں گیس کی لوڈشیڈنگ شروع ہوگئی، کئی علاقوں‌ میں گیس کا پریشر کم ہونے کی وجہ سے شہریوں‌ کو شدید پریشانی کا سامنا کرنا پڑا.

تفصیلات کے مطابق موسم سرما شروع ہوتے ہی کراچی کےمتعدد علاقوں میں گیس کی لوڈشیڈنگ شروع ہوگئی. چند علاقوں‌ میں گیس کا پریشر گر گیا، جب کہ کہیں کہیں گیس کی فراہمی معطل ہوگئی.

اطلاعات کے مطابق گلشن اقبال کے تمام بلاکس، گلستان جوہر اور اسکیم 33 میں گیس کی فراہمی بند ہے.

گلشن معمار، احسن آباد، اوٹاوا، نیوکراچی، نارتھ کراچی، ناظم اباد کے مختلف علاقوں میں بھی گیس کی فراہمی میں‌ تعطل کی شکایات موصول ہوئیں. شہر کے دیگرعلاقوں سے بھی گیس پریشرمیں کمی کی اطلاعات ہیں، جس کی وجہ عوام کو مشکلات درپیش ہیں.

اس ضمن میں‌ ترجمان ایس ایس جی سی کا موقف بھی سامنا آیا ہے، جس کے مطابق ایس ایس جی سی سسٹم میں پریشرکی کمی ہوئی ہے، جس کے باعث کچھ علاقو ں میں مختصرمدت تک گيس کاپریشرکم رہے گا.

ترجمان ایس ایس جی سی نے گیس کی جلد بحالی کی یقین دہانی کروائی ہے. واضح رہے کہ کراچی میں سی این جی کی فراہمی کا شیڈول بھی تبدیل ہوا ہے، جس کی وجہ سے ہفتے کے روز اسٹیشن بند رکھے جائیں‌ گے.

khouj

Established in 2017, Khouj is a news website, which aims at providing news from all the spheres of life. In the contemporary world, Khouj News aims at providing authentic news unlike other major news sources on social media.