بلاول بھٹو کا عمران خان کو سیاست سیکھنے کا مشورہ

blawal imran
Avatar WebDesk 2 , جنوری 12, 2019

پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے وزیراعظم عمران خان کو سیاست کے اصول سیکھنے کا مشورہ دے دیا اور کہا کہ خان صاحب نے جتنے دعویٰ کئے وہ سب فراڈ نکلے،افلاطونی حکومت کو آج تک پتہ نہیں چلا کہ ڈالر کی قیمت کیوں بڑھی۔

کوٹری میں جلسے سے خطاب میں بلاول بھٹو نے کہا کہ کرکٹ میں امپائر کی انگلی اور سیاست میں عوام کی مرضی چلتی ہے، خان صاحب اصولوں کی سیاست سے پہلے سیاست کے اصول تو سیکھیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم جعلی جھوٹی جے آئی ٹی رپورٹ کو نہیں مانتے، انتقامی سیاست کا مقابلہ کریں گے،ای سی ایل، نیب اور جیل کی دھمکیوں سے نہیں ڈرتے،تم تو کٹھ پتلی ہو، بے نامی وزیراعظم ہو۔

بلاول بھٹو نے مزید کہا کہ سندھ کی بجلی،پانی اور گیس تک بند ہے،صرف اس لئے کہ یہاں کے عوام کٹھ پتلیوں کو ووٹ نہیں دیا، حکومت کے سبز باغ عوام کےلئے کانٹوں کا ہار بن گئے۔

ان کا کہنا تھا کہ حکومت کوپگڑیاں اچھالنے کے علاوہ کچھ نہیں آتا، ہمارے صبر کا امتحان نہیں لیں،انتقامی سیاست کا مقابلہ کریں گے۔

khouj

Established in 2017, Khouj is a news website, which aims at providing news from all the spheres of life. In the contemporary world, Khouj News aims at providing authentic news unlike other major news sources on social media.