قومی بلے بازوں نے اچھا پرفارم کیا :عماد وسیم

WebDesk 4 WebDesk 4 , مئی 16, 2019

پاکستانی کرکٹ ٹیم کے آل راؤنڈر عماد وسیم کا کہنا ہے کہ بیٹنگ لائن نے ون ڈے سیریز میں زبردست کارکردگی دکھائی ہے، امید ہے کہ بولر بھی توقعات پوری کریں گے۔ عماد وسیم نے کہا کہ شاداب کے آنے سے فرق پڑے گا اور بولنگ مضبوط ہوگی۔دو میچ خراب گئے لیکن ایک اسپیل سے ٹیم کم بیک کرسکتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہار جیت کھیل کا حصہ ہے لیکن فائٹ اچھی کی ہے ۔ لگاتار دو میچوں میں ساڑھے تین رنز بنائے ہیں جو کہ مثبت چیز ہے۔یہ اس بات کا ثبوت ہے بیٹنگ اچھی ہو رہی ہے کوشش کریں گے آگے بھی اسی طرح ہو۔

عماد نے کہا کہ پاکستانی بولنگ میں میں اتنی صلاحیت ہے کہ کسی بھی ٹیم کو گرا سکتے ہیں ۔بولنگ میں تھوڑا بہت ہوجاتا ہے انہیں بیٹنگ کا کریڈٹ دینا چاہئے انگلینڈ نے بیٹنگ اچھی کی۔ہم انگلینڈ کی غیر معمولی بیٹنگ کی وجہ سے ہارے ۔پی سی بی کو کریڈٹ جاتا ہے کہ انہوں نے اچھی سیریز کا انتظام کیا۔منفی اور مثبت چیزوں کا پتہ چلنے کے ساتھ کنڈیشنز سے ہم آہنگ بھی ہوں گے۔انہوں نے کہا کہ باقی دو میچوں میں مزید اچھا کر کے سو فیصد دیں گے تاکہ نتیجہ ہمارے حق میں ہو ۔بیٹنگ کی طرح ہمیں بولنگ میں بھی فوکس کرکے کھیلنا پڑے گا۔

khouj

Established in 2017, Khouj is a news website, which aims at providing news from all the spheres of life. In the contemporary world, Khouj News aims at providing authentic news unlike other major news sources on social media.