Connect with us

کھیل

تیسرے حکمران

Published

on

تیسرے حکمران

عمران خان دنیا کے تیسرے کھلاڑی حکمران ہونگے۔
ورلڈکپ 1992کے فاتح کپتان عمران خان 22سال کی طویل جدوجہد کے بعد پاکستانی وزارت عظمیٰ سنبھالنے کیلیے تیار ہیں،چیئرمین پاکستان تحریک انصاف سے قبل بھی سیاست میں کامیابیاں حاصل کرنے والے کئی کھلاڑی تاریخ میں اپنا نام درج کرا چکے ہیں،ایک غیر ملکی ویب سائٹ کے مطابق ان میں سے 2 تواپنے ملکوں کے صدر ہیں۔
افریقہ کے بہترین فٹبالرز میں شمار ہونے والے جارج وی نے 14سال قبل ریٹائرمنٹ کے بعد سیاست میں قدم رکھے اور گذشتہ سال لائبیریا کے صدر منتخب ہوگئے،جوڈومیں روس کے واحد 8th ڈان بلیک بیلٹ ولادی میر پیوٹن بھی اپنے ملک کے صدر بنے۔ دنیاکے کامیاب ترین باکسرز میں شمار کیے جانے والے فلپائنی مینی پاکیو،ورلڈکپ 1994کے فاتح برازیلی فٹبالر روماریو،آسٹریلوی گلین لیزارس اپنے ملکوں میں سینیٹ کی نشست پانے میں کامیاب ہوئے،نیوزی لینڈ کو ویمنز رگبی ورلڈکپ 1998جتوانے میں اہم کردار ادا کرنے والی لوئیسا وال ممبر پارلیمنٹ ہیں۔ پارٹی میں بھی ان کو مرکزی رہنماؤں میں شمار کیا جاتا ہے۔
1980اور 1984اولمپکس میں 1500میٹر دوڑ میں برطانیہ کیلئے گولڈ میڈل حاصل کرنے والے سباستین کوئے بھی ممبر پارلیمنٹ ہیں، سابق ہیوی ویٹ چیمپئن باکسر وٹالی کلشکوو میئر کا عہدہ سنبھالے ہوئے ہیں۔ باڈی بلڈنگ میں عالمی اعزاز پانے والے آرنلڈ شوارزنیگر اداکاری کے بعد سیاست کے میدان میں آئے اور کیلیفورنیا کے گورنر بننے میں کامیاب رہے۔ سابق امریکی صدرگیرالڈ فورڈ جوانی میں ایک باصلاحیت فٹبالر کے طور پر جانے جاتے تھے لیکن کبھی ملک کی نمائندگی نہیں کی،بھارت میں بھی رکن پارلیمنٹ منتخب ہونے والے کھلاڑیوں کی طویل فہرست موجود ہے۔

کھیل

نمبر ون ٹیم

Published

on

نمبر ون ٹیم

فیفا رینکنگ میں ورلڈ کپ کی فاتح ٹیم فرانس نمبر ون بن گیا جب کہ میگا ایونٹ میں ناقص کارکردگی پر جرمنی اور ارجنٹائن ٹاپ 10 سے باہر ہو گئی ہیں۔فیفا ورلڈ کپ 2018 میں دفاعی چیمپئن کی حیثیت سے شرکت کرنے والی جرمن ٹیم ناک آﺅٹ راﺅنڈ میں رسائی حاصل نہیں کر پائی تھی، جرمنی 14 درجے تنزلی کے ساتھ 15 ویں نمبر پر آ گیا ہے، ارجنٹائن کی ٹیم بھی تنزلی کے ساتھ 11ویں نمبر پر آ گئی ہےٹاپ 5 ٹیموں میں بالترتیب ورلڈ چیمپئن فرانس، بیلجیم، برازیل، ورلڈ کپ کی رنرز اپ کروشیا اور یوراگوئے شامل ہیں۔ سیمی فائنل میں رسائی پانے والی انگلش ٹیم چھٹے نمبر پر آ گئی ہے، پرتگال 7ویں، سوئٹزر لینڈ 8ویں، سپین 9ویں اور ڈنمارک 10 ویں نمبر پر موجود ہے۔

Continue Reading

کھیل

آزادی کپ جیت لیا

Published

on

آزادی کپ جیت لیا

نوشہرہ زلمی گرینز نے زلمی آزادی کپ جیت لیا، فائنل میں نوشہرہ زلمہ گرینز نے خیبر زلمی گرینز کو سات وکٹوں سے شکست دی، نگراں وزیر اعلیٰ دوست محمد اور چیئرمین پشاور زلمی جاوید آفریدی نے اختتامی تقریب میں انعامات تقسیم کیے۔پشاور زلمی اور زلمی فاؤنڈیشن کی جانب سے منعقد ہونیوالا زلمی آزادی کپ نوشہرہ زلمی گرینز کی فتح پر اختتام پذیر ہوا، فائنل میں نوشہرہ زلمی گرینز نے سات وکٹوں سے کامیابی حاصل کی، فائنل میں پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے خیبر زلمی گرینز ایک سو اکیاون رنز بناکر بناکر آؤٹ ہوئی۔ریحان آفریدی چالیس رنز بناکر نمایاں رہے، عمر عالم نے تین وکٹیں حاصل کیں، جواب میں نوشہرہ زلمی گرینز نے ہدف تین وکٹوں پر حاصل کرکے پہلا زلمی آزادی کپ اپنے نام کرلیا۔

Continue Reading

کھیل

وفا نبھائیں گے

Published

on

وفا نبھائیں گے

پی ایس ایل فرنچائززنے چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی کووفاداری کا یقین دلا دیا جب کہ نئے سربراہ کے امیدوار قرار پانے والے ایک ٹیم آفیشل بھی ان افراد میں شامل ہیں۔نئی حکومت کے آنے پر پی سی بی میں تبدیلی کی بازگشت گذشتہ کئی روز سے جاری ہے، حیران کن طور پر سوائے بورڈ ملازمین کے دیگر سابق ٹیسٹ کرکٹرز نے نجم سیٹھی کے حق میں آواز بلند نہیں کی،البتہ پی ایس ایل فرنچائزز نے انھیں مکمل سپورٹ کی یقین دہانی کرا دی ہے۔ذرائع کے مطابق ایک فرنچائز اونر نے چیئرمین سے کہا کہ حکمران پارٹی کی ایک اعلیٰ شخصیت ان کی دوست ہے، اس سے بات کر کے تبدیلی نہ کرنے کا مشورہ دیں گے،ایک اور ٹیم آفیشل نے نجم سیٹھی کو یقین دلایا کہ وہ نیا چیئرمین بننے کی دوڑ میں شامل نہیں-

Continue Reading

مقبول خبریں