Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

کھیل

ایک اورکامیابی

Rashid Saeed

Published

on

اوپنر فخر زمان کامیابی کی منازل طے کررہے ہیں۔وہ اپنے ون ڈے کیریئر میں ایک اور اعزاز حاصل کرنے میں کامیاب ہوگئے ہیں۔ پاکستانی اوپنر فخر زمان کیریئر میں پہلی بار انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) ون ڈے رینکنگ میں بیسویں نمبر پر آگئے ہیں۔ وہ پہلی بار ون ڈے رینکنگ میں ٹاپ بیس بیٹسمینوں کی فہرست میں جگہ بنانے میں کامیاب ہوئے ہیں۔ اتوار کو جاری ہونے والی رینکنگز کے مطابق وہ بابر اعظم کے بعد دوسرے پاکستانی بیٹسمین ہیں جو بیس صفِ اول کے بیٹسمینوں میں شامل ہیں۔ زمبابوے کو پانچوں میچوں میں ہرانے کے باوجود پاکستانی ٹیم ون ڈے رینکنگ میں پانچویں پوزیشن ہی برقرار ہے۔زمبابوے کے خلاف ون ڈے سیریز میں فخر زمان نے 515 رنز بنائے۔ جس کی بناء پر 22 درجے اوپر آئے ہیں اور اب ان کا نمبر 16واں ہے۔ پاکستان اور زمبابوے کے درمیان ابتدائی تین ون ڈے میچوں کے بعد فخر زمان 24ویں نمبر پر تھے۔
چوتھے ون ڈے میں 210 اور آخری میچ میں 85 رنز بناکر انہوں نے رینکنگ میں غیر معمولی چھلانگ لگائی ہے۔ بیٹسمینوں میں بھارت کے ویرات کوہلی پہلے اور پاکستان کے بابر اعظم دوسرے نمبر پر ہیں۔ اس بعد جو روٹ تیسرے اور روہت شرما چوتھے نمبر پر ہیں۔ بابر اعظم زمبابوے کے خلاف سیریز میں 184 رنز اسکور کرنے پرایک درجے ترقی کے بعد ون ڈے رینکنگ میں دوسرے نمبر پر آگئے ہیں۔ فخر زمان کے اوپننگ پارٹنر امام الحق کی بھی ون ڈے رینکنگ میں بہتری ہوئی وہ 43 ویں نمبر پر براجمان ہیں، امام الحق نے زمبابوے کے خلاف سیریز میں تین سنچریوں کی مدد سے 395 رنز اسکور کیے تھے۔امام الحق 51درجے بہتری کے بعد 43ویں نمبر پر آگئے ہیں۔ بولنگ میں بھارت کے جسپریت بھومرا پہلے نمبر پر ہیں جبکہ افغانستان کے راشد خان دوسرے اور پاکستان کے حسن علی تیسرے نمبر پر ہیں۔ ٹاپ بیس بولروں میں حسن علی کے علاوہ کوئی اور پاکستانی بولر شامل نہیں ہے۔ دنیا کے ٹاپ آل راونڈرز میں بنگلہ دیش کے شکیب الحسن پہلے افغانستان کے محمد نبی دوسرے اور محمد حفیظ تیسرے نمبر پر ہیں۔
بولنگ رینکنگ میں لیگ اسپنر شاداب خان اور فہیم اشرف کی رینکنگ میں بھی بہتری ہوئی ہے، دونوں بولرز نے سیریز میں 9 وکٹیں حاصل کی تھیں۔شاداب خان 31 اور فہیم اشرف 79 ویں نمبر پر براجمان ہیں۔ آئی سی سی ون ڈے ٹیم رینکنگ میں انگلینڈ پہلے نمبر پر موجود ہے جبکہ بھارت دوسرے، جنوبی افریقا تیسرے، نیوزی لینڈ چوتھے، پاکستان پانچویں، آسٹریلیا چھٹے، بنگلا دیش ساتویں، سری لنکا آٹھویں، ویسٹ انڈیز نویں اور افغانستان کا دسویں نمبر پر براجمان ہے۔

Click to comment

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

کھیل

ایڈم زمپا نے پاکستان کیخلاف سیریزکو چیلنج قراردیدیا

anees akhtar

Published

on

adam zampa

آسٹریلوی اسپنر کا کہنا کہ گرین شرٹس محدود اوورز کی کرکٹ میں دنیا کی بہترین ٹیموں میں سے ایک ہےاس لیے پاکستان کو آسان حریف نہیں سمجھتے۔

ایک انٹریو میں آسٹریلیا کے اسپنر نے کہا کہ بھارت کو ہوم گراؤنڈ پر شکست دینے کے بعد کینگروز کا اعتماد اور حوصلہ بلند ہے لیکن پاکستان کو آسان حریف نہیں سمجھ سکتے، سیریز ورلڈ کپ کی تیاریوں کیلیے بھی خاص اہمیت رکھتی ہے، بھارت میں سیریزجیتنے کے بعد متحدہ عرب امارات میں بھی فتوحات کا تسلسل برقرار رکھنا ہو گا۔

گزشتہ سال ٹی ٹوئنٹی سیریز میں پاکستان کے ہاتھوں 0-3 سے کلین سویپ کے حوالے سے بات کرتے ہوئے ایڈم زمپا نے کہا کہ  اس وقت میزبان ٹیم نے ہمیں باندھ کر رکھ دیا تھا، ہمیں غلطیوں سے سبق سیکھتے ہوئے اس بار بدلہ چکانا ہوگا، مجھے پاکستان کے خلاف زیادہ کھیلنے کا موقع نہیں ملا لیکن پی ایس ایل میں مقابلے کی فضا دیکھتے ہوئے کہا جاسکتا ہے کہ پاکستان کے خلاف ون ڈے سیریز سخت چیلنج ہو گی۔

بھارت کے خلاف 5 میچز میں 11 وکٹوں کے ساتھ کامیاب ترین اسپنر کے طور پر سامنے آنے والے ایڈم زمپا نے کہا کہ درمیانی اوورز میں عمدہ بولنگ کا مظاہرہ کرنے سے اعتماد  میں اضافہ ہوا، ون ڈے میں اپنے  رول کا اندازہ ہوتا جا رہا ہے۔

Continue Reading

کھیل

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی انعامی رقم اب کتنی ہوگئی

anees akhtar

Published

on

qutta dladiators

 پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) فرنچائز کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے مالک ندیم عمر نے ٹائٹل جیتنے پر اپنے کھلاڑیوں کو ملنے والی انعامی رقم دگنی کر دی ہے۔ کھلاڑیوں کو جیت کی صورت میں پانچ لاکھ ڈالرز کی انعامی رقم ملنا تھی جسے اب 10 لاکھ ڈالرز کر دیا گیا ہے۔

 خبر رساں ادارے کو دئیے گئے انٹرویو میں ندیم عمر نے کہا کہ عمر ایسوسی ایٹس سے ہماری بہت پرانی روایت چل رہی ہے کہ جب ہم کوئی ایونٹ جیتیں تو ون بونس میں اتنا ہی اضافہ خودکر دیتے ہیں، اس بار پلیئرز نے کہا کہ ایسا ہی کریں سب سے زیادہ زور سرفراز احمد نے دیا کہ روایت ٹوٹنی نہیں چاہیے،میں نے ان کا مطالبہ مان لیا ہے، پلیئرز ہمارے لئے اتنی محنت کرتے ہیں اس لئے انہیں صلہ تو ملنا ہی چاہئے۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم کوئٹہ جا رہے ہیں جہاں کے وزیراعلیٰ نے بھی انعام کا وعدہ کیا ہے جبکہ کچھ اور لوگ بھی ایسا کہہ رہے ہیں، انشاءاللہ ہم ضرور دگنی رقم کھلاڑیوں کو دیں گے۔ ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ ہم ٹرافی سب سے پہلے بلوچستان کے لوگوں کو دکھائیں گے جس کے بعد پورے پاکستان میں جشن منایا جائے گا۔

Continue Reading

کھیل

ایونٹس منسوخ، بھارت نے پاکستان پر کیاالزام لگایا

anees akhtar

Published

on

device cup

 بھارت نے ٹینس ایونٹس کی میزبانی چھننے کا الزام بھی پاکستان پر دھر دیا۔

بھارت کو رواں برس 8 سے 13 اپریل تک جونیئر ڈیوس کپ اور 15 سے 20 اپریل تک فیڈ کپ کی میزبانی کرنا تھی، اس میں پاکستانی ٹیم کو بھی شریک ہونا تھا، بھارت کی جانب سے پلیئرز کو ویزوں کے اجرا میں رکاوٹ کی وجہ سے میزبانی اس سے چھین کر تھائی لینڈ کو دے دی گئی۔

آل انڈیا ٹینس کے ذرائع کا کہنا ہے کہ پاکستانی فضائی حدود بند ہونے کی وجہ سے کچھ ممالک کے کھلاڑیوں کو طویل سفر کرنا پڑتا، اس لیے یہ ایونٹس بنکاک منتقل کردیے گئے۔

دوسری جانب ایک اور آفیشل نے واضح کیا کہ پاکستانی پلیئرز کو ویزے نہ جاری ہونے کی وجہ سے ایونٹس یہاں سے منتقل ہوئے۔

اس بارے میں فیڈریشن کے سیکریٹری جنرل ہیرونمی چیٹرجی کا موقف یکسر مختلف تھا، انھوں نے کہاکہ فنڈز نہ ہونے کی وجہ سے ان دونوں ایونٹس کی میزبانی نہیں کر رہے،ملک میں ٹینس ٹورنامنٹس کیلیے فنڈز جمع کرنا بہت ہی مشکل ہے، حکومت نے بھی کسی قسم کے تعاون سے انکار کردیا تھا اس لیے ہم نے خود ہی انٹرنیشنل باڈی کو لکھا کہ ان مقابلوں کو یہاں سے منتقل کردیا جائے۔

Continue Reading
Correspondent Required at Khouj News
Advertisement
maryan nwaz
پاکستان18 منٹ ago

کل جیل میں کوئی نہ آئے, مریم نوازکا اہم پیغام

avril lavigon
شوبز47 منٹ ago

ہالی وڈ گلوکارہ ’ایورل‘ کی تصویرنے ہلچل مچادی

israel and indian pm copy
انٹرنیشنل48 منٹ ago

پاکستان کا ایٹمی پلان، امریکا، بھارت، اسرائیل مخالفت میں کود پڑے

medicine
پاکستان1 گھنٹہ ago

پاکستان میں زندگی مزید مہنگی ، تشویشناک خبر آ گئی

facebook fake account
پاکستان2 گھنٹے ago

سوشل میڈیا پر جعلی اکاؤنٹس کا معاملہ، قائمہ کمیٹی کا بڑا فیصلہ

neray modi
انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

مفروربھارتی ارب پتی جیولرنیرا مودی لندن میں گرفتار

dollar
پاکستان2 گھنٹے ago

انٹربینک میں ڈالرپھراُڑان بھرنے لگا

women police
پاکستان2 گھنٹے ago

سوشل میڈیا پر ویڈیو اپ لوڈ کرنیوالی لیڈی پولیس اہلکار معطل

sardar usman buzdar
پاکستان2 گھنٹے ago

حکومت پنجاب کا بڑا فیصلہ سامنے آ گیا

mahateer mohd
پاکستان2 گھنٹے ago

مہاتیرمحمد 3روزہ دورے پرکل اسلام آبادپہنچیں گے

dr faysal
پاکستان2 گھنٹے ago

سمجھوتہ ایکسپریس کیس کا فیصلہ انتہائی قابل مذمت

shoes
انٹرنیشنل3 گھنٹے ago

مسلمانوں سےیکجہتی، چرچ کے باہر 50 جوتے

nab logo
پاکستان3 گھنٹے ago

زرداری، بلاول بھٹوکی پیشی پرنیب کا اعلامیہ

adam zampa
کھیل3 گھنٹے ago

ایڈم زمپا نے پاکستان کیخلاف سیریزکو چیلنج قراردیدیا

opposition parties
پاکستان3 گھنٹے ago

اپوزیشن جماعتیں حکومت کے آگے ڈٹ گئیں

شوبز8 گھنٹے ago

پنجابی بولنے والوں کے لئے بڑی خوشخبری

boild eggs
صحت6 گھنٹے ago

7دنوں میں 4انڈے قبل ازوقت موت کودعوت دینے والی عادت

شوبز10 گھنٹے ago

یوم پاکستان کی خصوصی ٹیلی فلم’لعل‘

ajmal wazeer
پاکستان5 گھنٹے ago

اجمل وزیر نے پی ٹی ایم کے آگے گھٹنے ٹیک دیئے

شوبز8 گھنٹے ago

نئے گلوکاروں کے لئے سنہری موقع

پاکستان9 گھنٹے ago

میں نہیں مانتا میں نہیں جانتا

شوبز9 گھنٹے ago

سحر ملک پنجابی فلم میں

chief justice of pakistan
پاکستان6 گھنٹے ago

دہشتگردی کی تعریف پر لارجر بینچ تشکیل مگر کیوں؟

پاکستان9 گھنٹے ago

شہید نعیم راشد کی بیوہ بھی عزم و ہمت کی مثال

wife of shaheed naeem rashid
انٹرنیشنل7 گھنٹے ago

سانحہ کرائسٹ چرچ، بیوہ نعیم راشد نے ایسی بات کہہ دی کہ

model tariza
پاکستان7 گھنٹے ago

چیک ریپبلک کی ماڈل ٹریزاکو سزا مگر کیوں؟ بریکنگ نیوز

nawaz sharif
پاکستان7 گھنٹے ago

نوازشریف نے جے آئی ٹی کو کس کیس میں بیان ریکارڈ کروایا

شوبز9 گھنٹے ago

’رانگ نمبر ٹو‘ کا پہلا پوسٹر جاری

fawad chaudhry
پاکستان6 گھنٹے ago

فواد چوہدری کی چوری اور سینہ زوری کی مثال کس پر ؟

qutta dladiators
کھیل5 گھنٹے ago

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی انعامی رقم اب کتنی ہوگئی

مقبول خبریں