Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

کھیل

نوجوانوں نے میدان مار لیا

Rashid Saeed

Published

on

پاکستان کرکٹ بورڈ سالانہ ایوارڈز میں جیت کر میدان نوجوان کھلاڑیوں نے میدان مار لیا مقامی ہوٹل میں ہونے والے ایوارڈز میں امتیاز احمد سپرٹ ایوارڈ پاکستانی ٹیم کے کپتان سرفراز احمد کو 10 لاکھ روپے کے ساتھ انعام ملا انہوں نے اپنا اعزاز چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی سے وصول کیا۔ سال کے بہترین ٹیسٹ کھلاڑی فاسٹ بولر محمد عباس منتخب ہوئے ان کو رواں سال ٹیسٹ میچز میں 27 وکٹیں حاصل کرنے پر ایوارڈ سے نوازا گیا ون ڈے کھلاڑی حسن علی، ٹی ٹوئینٹی کھلاڑی بابر اعظم، خواتین ون ڈے کھلاڑی ثناء میر، ٹی ٹوئنٹی کھلاڑی جویریہ خان قرار پائیں ایمرجنگ کھلاڑی فہیم اشرف اور ایمرجنگ خواتین کرکٹر ڈائنا بیگ قرار پائیں۔ان تمام کھلاڑیوں کو 6،6 لاکھ روپے بھی ملے ڈومیسٹک بیٹسمین شان مسعود، ڈومیسٹک بولر اعزاز چیمہ اور وکٹ کیپر کامران اکمل قرار پائے ڈومیسٹک بیٹر جویریہ خان، بولر جویریہ خان اور وکٹ کیپر سدرہ نواز قرار پائیں۔ بلائنڈ کرکٹ ٹیم میں کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے عامر اشفاق کو ایوارڈ دیا گیا، بیسٹ پلیئر آف دی ایئر کا ایوارڈ محمد نوید قمر کو دیا گیا ڈس ایبلڈ کرکٹر کا ایوارڈ نہار عالم کے حصے میں آیا ڈومیسٹک سکورر اظہرحسین، کیوریٹر ریاض احمد، امپائر آصف یعقوب بہترین میچ ریفری محمد انیس اور ڈومیسٹک کوچ سجاد اکبر قرار پائے پی ایس ایل تھری ایلی مینٹر راؤنڈ کے ٹاس کوائنز 55 ہزار جبکہ فائنل ٹاس کوائن 65 ہزار روپے میں نیلام ہوئے شعیب ملک کا ٹی ٹوئنٹی میں 2 ہزار رنز والا بیٹ ایک لاکھ 63 ہزار میں نیلام ہوا سرفراز احمد کے چیمپئنز ٹرافی والے گلوز اور بیٹ 6 لاکھ روپے میں نیلام ہوئے جبکہ سرفراز کا بیٹ فخر زمان نے خریدا شاہد آفریدی نے ایدھی فاونڈیشن کے لئے 50 لاکھ روپے اور فیصل ایدھی نے شاہد آفریدی فاونڈیشن کے لئے 50 لاکھ روپے عطیہ کا اعلان کیا۔

کھیل

اختلافات کی خبریں بے بنیاد: کوچ اور کپتان ایک پیج پر

Muhammad Luqman

Published

on

sarfraz ahmad

قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے کہا ہے کہ ٹیم کے ہیڈ کوچ مکی آرتھر سے ان کا کوئی اختلاف نہیں ہے،انہوں نے اس طرح کی تمام خبروں کی تردید کرتے ہوئے کہا ہے کہ کوچ اور کپتان ایک ہی پیج پر ہیں۔

ابوظہبی میں پریس کانفرنس کے دوران سرفراز احمد کا کہنا تھا کہ کوچ اور میرے درمیان اختلاف نہیں، جو ہونا تھا وہ ہوگیا، کوچ سے اختلاف کی بات یہیں ختم کر کے اگلے میچ پر فوکس کرنا ہے۔

سرفراز احمد نے کہا کہ میرے رویے میں کوئی تبدیلی نہیں آئی، جیسا پہلے روز تھا آج بھی ویسا ہی ہے، ابوظہبی ٹیسٹ میں اچھی اننگز کھیلنے کی کوشش کروں گا اور موقع ملا تو پاکستان کے لیے پرفارم کروں گا۔

انہوں نے کہا کہ بحثیت کپتان کھلاڑی کی پرفارمنس پر انتہائی پر اعتماد ہوں، اچھا موقع ہے کہ اچھی کارکردگی پیش کر کے دوسرا ٹیسٹ جیتیں۔

کپتان نے اعلان کیا کہ آسٹریلیا کے خلاف دوسرے ٹیسٹ میں امام الحق کی جگہ فخر زمان کھیلیں گے، جنہیں ٹیسٹ اسکواڈ میں لانے کا مقصد تیز کرکٹ کھیلنے والا کرکٹر شامل کرنا تھا، شاداب خان فٹ بھی ہیں اور 12 کھلاڑیوں میں شامل ہیں۔

سرفراز احمد نے کہا کہ پہلے ٹیسٹ میں جیت کے بہت قریب آگئے تھے مگر جیت نہ سکے، ایک وکٹ مل جاتی تو دبئی ٹیسٹ جیت سکتے تھے تاہم امید ہے کہ ابوظہبی ٹیسٹ میں اچھی پرفارمنس دیں گے اور کامیاب ہوں گے۔

Continue Reading

کھیل

یو ایف سی چیمپئن کا امریکی باکسر کو چیلنج

Muhammad Luqman

Published

on

champion Khabaib ufc

مکس مارشل آرٹ الٹیمیٹ فائٹنگ چیمپئن ( یو ایف سی) خبیب نورماگومیدوو نے 50 مقابلوں میں ناقابل شکست رہنے والے امریکی باکسر فلائڈ مے ویدر کو فائٹ کے لیے چیلنج کیا ہے۔

30 سالہ روسی مکس مارشل آرٹ خبیب نے 6 اکتوبر کو لاس ویگاس میں ایک فائٹ کے دوران آئرش ریسلر کونر میگریگور کو شکست دے کر مکس مارشل آرٹ چیپمئن کا خطاب حاصل کیا تھا۔

خبیب نے اپنی انسٹاگرام ویڈیو میں فلائڈ مے ویدر کو چیلنج دیتے ہوئے کہا کہ جنگل کا صرف ایک ہی بادشاہ ہوتا ہے، فلائڈ مے ویدر اگلی فائٹ کے لیے تیار ہوجائیں۔

خبیب نے کہا کہ مے ویدر فائٹ کے دوران میگریگر کو گرا نہیں سکے اور میں نے اسے باآسانی گرایا۔

یاد رہے کہ اگست 2017 میں امریکی باکسر مے ویدر اور آئرش میگریگر کے درمیان باکسنگ کی تاریخ کی مہنگی ترین فائٹ ہوئی تھی، جس میں مے ویدر نے مخالف باکسر کو 10ویں راو¿نڈ میں ڈھیر کردیا تھا۔

خبیب اب تک 27 مقابلوں میں ناقابل شکست ہیں، جب کہ ہیوی ویٹ چیپمئن فلائڈ مے ویدر بھی 50 مقابلوں میں ناقابل شکست ہیں تاہم مے ویدر پہلے ہی اعلان کرچکے ہیں کہ رواں سال کے اختتام پر وہ اپنے کیرئیر کی آخری فائٹ فلپائنی باکسر مینی پیکاو¿ سے کرنا چاہتے ہیں۔

Continue Reading

کھیل

دوسرا ٹیسٹ: میدان میں فتح کا مقصد لیکر اتریں گے

Rashid Saeed

Published

on

Azhar ali

پاکستانی ٹیم کے بیٹسمین اظہر علی نے نے کہا ہے کہ دوسرے ٹیسٹ میں آسٹریلیا کو شکست دینے کا دباؤ پاکستان پر ہوگا تاہم میدان میں فتح کا مقصد لے کر اتریں گے۔

انہوں نے مزید کہا کہ میں یہ تو نہیں کہہ سکتا کہ پاکستان یا آسٹریلیا میں سے کس پر دباؤ زیادہ ہوگا مگر چونکہ ہم ہوم سائیڈ ہیں اس لیے لوگ ہم سے فتح کی امیدیں باندھے ہوئے ہیں اس چیز کا دباؤ تو بہرحال ہوگا۔

اظہر کا کہنا تھا کہ جیسا کہا جاتا ہے کہ یہ کنڈیشنز ہمارے لیے موزوں ہیں اس لیے ہمیں ان سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کی ضرورت ہے، ہر میچ میں دباؤ مختلف نوعیت کا ہوتا ہے، یہ ایک فیصلہ کن میچ ہے۔

ہوم ٹیم ہونے کے ناطے ہمیں اس میں کامیابی حاصل کرنا ہے، وہ اسی سوچ کے ساتھ ہی میدان میں اتریں گے، ہم مثبت کرکے کھیلیں گے اور امید کرتے ہیں کہ نتیجہ ہمارے ہی حق میں برآمد ہوگا۔

Continue Reading
Advertisement
sheihk rasheed
پاکستان8 منٹ ago

ملک لوٹنے والے اپنا احتساب کیسے کر سکتے ہیں

Nawajit Singh Siddhu
انٹرنیشنل15 منٹ ago

دلیرانہ بیان۔۔۔ انتہا پسند ہندو جل گئے

imran khan
پاکستان22 منٹ ago

ضمنی انتخابات کو شفاف و غیر جانبدارانہ قرار دے دیا

Humayun Akhtar Khan
پاکستان2 گھنٹے ago

ضمنی انتخابات میں شکست‘ پارٹی کیخلاف بول پڑے

shahbaz sharif
پاکستان3 گھنٹے ago

نیب تحقیقات، متعدد سوالات پر لاعلمی کا اظہار

parliament house of pakistan
پاکستان3 گھنٹے ago

دھاندلی تحقیقات، 30 رکنی پارلیمانی کمیٹی تشکیل

Chinese Foreign Minister Llo Kong
انٹرنیشنل3 گھنٹے ago

پاکستانی معاشی بحران‘ امریکی مؤقف مسترد

shah mehmood qurashi and khusroo bhaktiar
پاکستان4 گھنٹے ago

صوبہ جنوبی پنجاب معاملہ: کابینہ اجلاس بلانے کا فیصلہ

faisal woda
پاکستان5 گھنٹے ago

پانی کی تقسیم بہتر نہ ہوئی تو والو ٹائٹ کرنے آتے ہیں

uras mubarik
پاکستان5 گھنٹے ago

خواجگان تونسہ کا سالانہ عرس آج سے شروع

president doctor arif alvi
پاکستان5 گھنٹے ago

خسرہ سے بچاؤ کی قومی مہم کا آغاز

bank account
پاکستان6 گھنٹے ago

انوکھا فراڈ۔۔۔ مردہ شخص کے نام پر 4 بینک اکاؤنٹس

voting
پاکستان7 گھنٹے ago

خواتین کے ووٹوں کی شرح کم، الیکشن کمیشن کا نوٹس

khursheed shah
پاکستان7 گھنٹے ago

حکومت کی ضمنی انتخابات میں شکست، 50 روزہ ناقص کارکردگی کا ردعمل

chaudhry shujaat hussain
پاکستان7 گھنٹے ago

ملک میں پہلی بار ضمنی انتخابات صاف و شفاف ہوئے

مقبول خبریں