Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

کھیل

ایشیاء کپ: پاک بھارت میچوں کی تفصیلی رپورٹ

WebDesk 1

Published

on

pakistan and india

لاہور(راشد سعید سے ) 
ایشیاء کپ 2018ء کا آغاز کل سے متحدہ عرب امارت میں ہو رہا ہے ۔ یہ ٹورنامنٹ 15 ستمبر سے 28 ستمبر تک کھیلا جائے گا۔ اس ٹورنامنٹ میں پاکستان، بھارت، سری لنکا، بنگلہ دیش، افغانستان اور ہانگ کانگ کی ٹیمیں شرکت کریں گی جنہیں گروپ ’اے‘ اور ’بی‘ میں تقسیم کیا گیا ہے۔ ایونٹ کے گروپ اے میں دفاعی چیمپئن بھارت، پاکستان اور ایک کوالیفائر ٹیم (ہانگ کانگ ) شامل ہے جبکہ گروپ بی سری لنکا، بنگلہ دیش اور افغانستان پر مشتمل ہے۔

ایشیاء کپ 2018 میں شرکت کے لیے پاکستانی ٹیم دبئی پہنچ گئی ہے جس میں کپتان سرفراز احمد، فخر زمان، امام الحق، شان مسعود، بابر اعظم، شعیب ملک، آصف علی، حارث سہیل، محمد نواز، فہیم اشرف، جنید خان، عثمان شنواری، شاہین شاہ آفریدی، شاداب خان، حسن علی اور محمد عامر شامل ہیں۔

ایشیا کپ کا آغاز سال 1984 میں کیا گیا تھا، اس کی 34 سالہ تاریخ میں پاکستان اور بھارت کے درمیان اب تک 12 میچز کھیلے گئے ہیں جس میں سے 5 پاکستان ور 6 میچز بھارت نے جیتے جبکہ ایک میچ بارش کے باعث منسوخ ہوگیا تھا۔

اس سال کے شیڈول کے مطابق 19ستمبر کو پاک بھارت کے درمیان 13واں ( ایشیاء کپ ) میچ کھیلا جائے گا، اب دیکھنا یہ ہے کہ اس میچ میں بازی کون لے جائے گا؟ آئیے ایک نظر ڈالتے ہیں پاکستان اور بھارت کے درمیان کھیلے گئے اب تک کے میچز پر:

1984(متحدہ عرب امارات): بھارت 54 رنز سے جیت گیا
ایشیا کپ کا پہلا میچ 1984 میں شارجہ کرکٹ ایسوسی ایشن اسٹیڈیم میں کھیلا گیا تھا جس میں بھارت نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان کو 188 رنز کا ٹارگٹ دیا جبکہ پاکستانی ٹیم یہ ہدف پورا نہ کر سکی اور 134رنز پر پوری ٹیم ڈھیر ہوگئی۔ اس میچ میں بھارت کو 54 رنز سے کامیابی حاصل ہوئی تھی 

1988(بنگلادیش): بھارت 4 وکٹوں سے جیتا
ایشیاء کپ کا دوسرا ٹورنامنٹ 1988 میں بنگلا دیش میں کھیلا گیا اس ٹورنامنٹ میں بھی بھارت نے پاکستان کو 4 وکٹوں سے شکست دی تھی ۔ اس میچ میں پاکستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے بھارت کو 142 رنز کا ہدف دیا جو کہ بھارت نے 6 وکٹوں کے نقصان پر پورا کرلیا۔

1995(متحدہ عرب امارات) پاکستان 97 رنز سے جیتا
ایشیا کپ کا تیسرا ایونٹ 1995 میں شارجہ میں کھیلا گیا اس میچ میں پاکستان نے 266 رنز بنائے۔ انضام الحق اور وسیم اکرم نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیاجبکہ بھارتی کرکٹ ٹیم ہدف پورا نہ کرسکی اور پوری ٹیم 169 رنز پر ڈھیر ہوگئی۔

1997(سری لنکا): بارش کے باعث میچ منسوخ ہوگیا
1997ء میں ایشیا کپ کا میچ کولمبو میں کھیلا گیا تھا یہ میچ بارش ہونے کی وجہ سے منسوخ ہوگیا اور اس کا کوئی نتیجہ سامنے نہیں آیاتھا۔

2000 (بنگلادیش): پاکستان 44 رنز سے جیت گیا
2000ء میں ٹورنامنٹ کے پانچویں میچ میں پاکستان نے بہترین بیٹنگ کی اور میچ اپنے نام کرلیا، سال 2000 میں بنگلادیش میں کھیلے جانے والے میچ میں صرف ’محمد یوسف‘ کی سنچری کافی تھی میچ جیتوانے کے لیے اس کے علاوہ پاکستان نے 8 چوکے اور 4 چھکے لگاکر 295 رنز سکور بنائے جس کے جواب میں بھارت اپنا ہدف پورا نہ کرسکا اوراس میچ میں اسے بدترین شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا ۔

2004(سری لنکا): پاکستان 59 رنز سے جیتا
2000 ء کے بعد ایشیاء کپ کا انعقاد 2004ء میں ہوا اس کپ میں دو میچز ہارنے کے بعد پاکستان کو لگاتار تیسری مرتبہ بھارت کے مقابلے میں جیت کا سامنا رہا۔ تاریخ میں پہلی بار پاکستان نے ایشیا کپ میں بھارت کے خلاف 300 رنز بنائے جو کہ ’شعیب ملک‘ کی وجہ سے ممکن ہوسکا۔ 2004 میں سری لنکا میں کھیلے جانے والے میچ میں پاکستان کو جیت شعیب ملک نے دلوائی، اس کے علاوہ کوئی دوسراپاکستانی بیٹسمین 50رنز کی بھی اننگ نہ کرسکاجبکہ شعیب ملک نے 18 چوکوں اورایک چھکے پر مشتمل اننگ کھیلی تھی ۔

2008(پاکستان): بھارت 6 وکٹوں سے جیتا
ایشیا ء کپ کا ساتواں میچ پاکستان کے شہر کراچی کے نیشنل سٹیڈیم میں کھیلا گیا، اپنے ملک میں کھیلے جانے والے اس میچ میں پاکستان بھارت سے ہار گیا۔ پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان نے 299 رنز کا ہدف مخالف ٹیم کو دیا جبکہ بھارت نے ہدف پورا کرتے ہوئے جیت اپنے نا م کی تھی اور پاکستان کو 6 وکٹوں سے شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ 

سپر فورز(super fours): پاکستان 8 وکٹوں سے جیت گیا
پاکستان کو گروپ سٹیج میں اپنی شکست برداشت نہیں ہوئی اور پھر سپر فورز میں جیت کر پاکستان نے اپنی ہار کا بدلہ لے لیا۔ اس میچ میں پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے بھارت نے 308 رنز بنائے جبکہ مطلوبہ ہدف کے تعاقب میں پاکستان کی باری آنے پر ناصر جمشید اور سلمان بٹ کی شاندار بیٹنگ نے بھارت کوپریشانی میں مبتلا کردیا بعد از یونس خان اور مصباح الحق نے ایسے ہی بیٹنگ کا سلسلہ جاری رکھتے ہوئے پاکستانی ٹیم کو جیت سے ہمکنار کروایا تھا اور بھارت کو 8 وکٹوں سے عبرت ناک شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ 

2010 (سری لنکا): بھارت 3 وکٹوں سے جیت گیا
سال 2010 میں کھیلے جانے والے ٹورنامنٹ میں دونوں ٹیموں نے اس طرح سے سکور نہیں کیا جیسے پچھلے چار میچز میں کیا گیا تھا۔ بھارت میں مقابلے میں پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان نے 267 رنز بنائے۔ اس میچ میں سلمان بٹ اور کامران اکمل نمایاں رہے۔ پاکستانی باؤلرز کی خراب کارکردگی کے سبب پاکستان کو شکست کا سامنا رہا اور بھارت نے 7 وکٹوں کے نقصان پر ہدف پورا کرلیا۔

2012(بنگلادیش): بھارت 6 وکٹوں سے جیتا
ایک بار پھر پاکستان نے 2012 میں بھارت کے خلاف کھیلتے ہوئے 300 سے زائد رنز بنا ڈالے۔ اس میچ میں پہلے بیٹنگ کرکے پاکستان نے بھارت کو 329 کا ہدف دیا۔ میچ کے آغازمیں محمد حفیظ اور ناصر جمشید نے مشترکہ 244 رنز بنائے بعد میں یونس خان نے 34 گیندوں پر 52 رنز بناکرٹوٹل 329 سکور بنا دیا۔ بھارت کی جانب سے ویرات کوہلی اور سچن ٹنڈولکر نے شاندار بیٹنگ کا مظاہرہ کیا اورجیت اپنے نام کی۔

2014(بنگلادیش): پاکستان کی 1 وکٹ سے جیت
سال 2014 میں بنگلادیش میں کھیلے جانے میچ میں بھارت جیتا میچ ہارا تھا اس میچ میں سابق کپتان شاہد آفریدی نے فلمی انداز میں 2 لگاتار چکھے لگا کر قومی ٹیم کو جیت دلوادی تھی جبکہ بھارت سمیت پاکستانی عوام بھی اس کامیابی پر حیران تھی۔ اس میچ میں شاہدخان آفریدی مین آف دی میچ قرار پائے۔

2016(بنگلادیش): بھارت کی 5 وکٹوں سے جیت
ایشیا کپ کے بارہویں میچ میں بھارت نے کامیابی حاصل کی تھی جبکہ پاکستان کوبدترین شکست کا سامنا رہاتھا ۔اس میچ میں پاکستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے محض 83 رنز بنائے تھے اور بھارت نے یہ ہدف با آسانی 5 وکٹوں پر حاصل کر لیا تھا۔ 

کھیل

امریکی باکسرنےعامرخان کے خلاف فائٹ جیت لی

WebDesk 2

Published

on

amir,croford

 امریکی باکسر ٹیرنس کرافورڈ نے پاکستانی نژاد برطانوی باکسر عامر خان کے خلاف ‘ویلٹر ویٹ’ ٹائٹل فائٹ جیت لی۔

فائٹ کے پہلے راؤنڈ کا آغاز کرافورڈ کے جارحانہ مکوں کی بارش سے ہوا اور انہوں نے 8-10 کی برتری حاصل کی جب کہ دوسرے راؤنڈ کے اختتام پر کرافورڈ نے باکسر عامر پر 9-10 کی برتری حاصل کی۔ 

تیسرے راؤنڈ میں باکسر عامر خان نے بہترین فائٹ کی اور رنگ میں ایک بار پھر واپسی کرتے ہوئے 9-10 کی برتری حاصل کی۔

تیسرے راؤنڈ میں باکسر عامر خان نے بہترین فائٹ کی اور رنگ میں ایک بار پھر واپسی کرتے ہوئے 9-10 کی برتری حاصل کی۔

بعدازاں کرافورڈ نے عامر خان کے خلاف پانچویں راؤنڈ میں شاندار فائٹ کا مظاہرہ کرتے ہوئے فائٹ کا اختتام 46-48 کی برتری سے کیا۔

کرافورڈ اور عامر خان کے درمیان فائٹ چھٹے راؤنڈ میں ختم ہوئی جس میں کرافورڈ نے عامر خان کو ٹیکنیکل ناک آؤٹ کیا  اور یوں اپنے کیرئیر کی 35ویں فتح حاصل کی۔

فائٹ جیتنے کے بعد کرافورڈ نے آئی بی ایف کے ویلٹر ویٹ چیمپین ایرل اسپینس کو چیلنج کردیا اور کہا کہ اگر وہ لڑنا چاہتے ہیں تو میں تیار ہوں۔

دوسری جانب باکسر عامر خان نے اپنے مداحوں سے معذرت کی اور بتایا کہ ‘فائٹ دلچسپ رہی لیکن انہیں پیٹ اور بیلٹ کے نیچے مکے لگے جس سے کافی درد ہوا’۔ 

Continue Reading

کھیل

شاداب خان کے بلڈ ٹیسٹ کی رپورٹ درست نہیں

WebDesk 2

Published

on

shadab khan

 پاکستان کرکٹ ٹیم کو انگلینڈ روانگی سے قبل شاداب خان کی عدم دستیابی کی صورت میں بڑا دھچکا لگا ہے۔

قومی کرکٹ ٹیم کے چیف سلیکٹر انضمام الحق نے لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ شاداب خان کے بلڈ ٹیسٹ میں وائرس کی نشاندہی ہوئی ہے جس کے پیش نظر ڈاکٹروں نے انہیں 4 ہفتے آرام کا مشورہ دیا ہے اور وہ دورہ انگلینڈ میں ٹیم کا حصہ نہیں ہوں گے۔

انضمام الحق نے کہا کہ شاداب خان ہمارے اہم کھلاڑی ہیں، امید ہے ورلڈ کپ سے پہلے صحتیاب ہوجائیں گے اور وہ ورلڈ کپ ٹیم کا حصہ ہوں گے۔

ترجمان پی سی بی کا کہنا ہے کہ شاداب خان کا علاج انگلینڈ میں کرایا جائے گا اور ان کے متبادل کا اعلان بعد میں کیا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق شاداب خان کا دوبارہ ٹیسٹ کرایا جا رہا ہے، اگر رپورٹ درست نہ آئی تو ان کی ورلڈ کپ میں شمولیت مشکوک ہو جائے گی۔

Continue Reading

کھیل

فخرزمان نے میگاایونٹ سے پہلے دبنگ بیان دیدیا

WebDesk 2

Published

on

fakhar zaman

پاکستان کرکٹ ٹیم کے اوپنر فخر زمان نے کہا ہے کہ ورلڈکپ میں ٹیم کمبی نیشن اچھا ہے، ہر میچ میں بھرپور فائٹ کریں گے اور میں قوم کی امیدوں پر پورا اترنے کی کوشش کروں گا۔

 میڈیا سیشن کے دوران گفتگو کرتے ہوئے فخر زمان نے کہا کہ ورلڈکپ میں ٹیم کا کمبی نیشن اچھا ہے جس میں تجربہ کار کھلاڑی بھی ہیں اور نئے کھلاڑ بھی ہیں، ہرمیچ میں بھرپور فائٹ کریں گے، البتہ بھارت کیساتھ میچ کا اپنا ہی مزہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ اوپنر رنز کریں تو ٹیم کیلئے بہتر ہوتا ہے اس لئے میں میگا ایونٹ کے دوران اچھی کارکردگی کے ذریعے قوم کی امیدوں پر پورا اترنے کی بھرپور کوشش کروں گا۔

Continue Reading
Correspondent Required at Khouj News
Advertisement
features
ٹیکنا لوجی26 منٹ ago

اسکرین شارٹ بند، فنگرپرنٹس کے بغیر رسائی ناممکن

yougert
صحت32 منٹ ago

بلڈ پریشرمعمول پررکھنا چاہتے ہیں تو دہی کھائیں

home accident
پاکستان37 منٹ ago

3 منزلہ عمارت زمین بوس، خواتین سمیت 6 جاں بحق

amir,croford
کھیل40 منٹ ago

امریکی باکسرنےعامرخان کے خلاف فائٹ جیت لی

mashal malik
پاکستان45 منٹ ago

مشعال کا بھارت میں قید شوہرکے پاس جانے کا اعلان

asad,treen
پاکستان49 منٹ ago

جہانگیرترین اسدعمرکے دفاع میں سامنے آگئے

ch nisar
پاکستان57 منٹ ago

چوہدری نثاروزارت اعلیٰ کے مضبوط امیدوار

mandir
انٹرنیشنل1 گھنٹہ ago

ابو ظہبی میں پہلے مندر کی تعمیر شروع

female singer
شوبز1 گھنٹہ ago

موسیقی میلے کا دوسرا دن ،کلاسیکل موسیقی کے نام رہا

yaseen malik
انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

یاسین ملک کی حالت تشویشناک، اسپتال داخل

iqbal bano
شوبز2 گھنٹے ago

ملکہ غزل اقبال بانوکودنیا سے گئے 10 برس بیت گئے

buzdaar
پاکستان2 گھنٹے ago

رپورٹ تیار،عثمان بزدارکو 2 ماہ کی مہلت

dr faisal
پاکستان2 گھنٹے ago

پاکستان کی سری لنکا میں دہشت گردی کی مذمت

shadab khan
کھیل2 گھنٹے ago

شاداب خان کے بلڈ ٹیسٹ کی رپورٹ درست نہیں

siri lanka
انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

سری لنکا : 6 دھماکے، 50 ہلاک، سیکڑوں زخمی

انسٹاگرام24 گھنٹے ago

عائشہ عمر نے بڑی خوشخبری سنائی

shahbaz sharif
پاکستان17 گھنٹے ago

شہباز شریف کی وطن واپسی پر حکومتی ایوانوں میں ہلچل

imran khan1
پاکستان17 گھنٹے ago

وزیراعظم نے سپریم کورٹ کے فیصلے کی دھجیاں اڑا دیں،تشویشناک انکشاف

fwad,afridi,ghulam
پاکستان18 گھنٹے ago

وزیراعظم کی زیرصدارت اہم اجلاس، وزراء غیرحاضر

urmila
شوبز22 گھنٹے ago

نریندرمودی پرکامیڈی فلم بننی چاہیے،ارمیلا

pervaiz khatak
پاکستان23 گھنٹے ago

مجھے وزیرداخلہ بنانے کا وعدہ کیا گیا تھا

انسٹاگرام24 گھنٹے ago

زباب رانا ایک اور پراجیکٹ میں

khursheed shah
پاکستان21 گھنٹے ago

چودھری نثارایسی حرکت نہیں کرسکتے

rape with women
پاکستان14 گھنٹے ago

پراپرٹی ڈیلر خاتون سے مبینہ اجتماعی زیادتی کا مقدمہ درج

imran khan
پاکستان18 گھنٹے ago

وزیراعظم کی زیر صدارت اجلاس،اندرونی کہانی سامنے آگئی

hamid mir
پاکستان22 گھنٹے ago

وزیراعظم اپنی فکرکریں، حامد میرڈٹ گئے

fakhar zaman
کھیل21 گھنٹے ago

فخرزمان نے میگاایونٹ سے پہلے دبنگ بیان دیدیا

firdous ashiq awan
پاکستان14 گھنٹے ago

مشیر اطلاعات بنتے ہی نیب کا فردوس عاشق اعوان کیلئے بڑا فیصلہ

jawad zareef
انٹرنیشنل20 گھنٹے ago

ایرانی وزیرخارجہ کی سانحہ اورماڑہ کی شدید مذمت

usman buzdar
پاکستان21 گھنٹے ago

عثمان بزداراپنےعہدے سے متعلق خدشات کاشکار

burh khalifa
ویڈیو22 گھنٹے ago

برج الخلیفہ پرشاندارمیوزیکل فاؤنٹین شو

lucy iin the sky
ویڈیو22 گھنٹے ago

فلم ’لوسی ان دی اسکائی‘کا نیا ٹریلرجاری

ویڈیو2 دن ago

تھرلر فلم "چائلڈز پلے”کا نیا ٹریلر جاری

ویڈیو3 دن ago

ڈرامہ فلم "وی ہیو آلویز لیوڈ ان دی کاسل "کاپہلا ٹریلر جاری

x man dark
ویڈیو3 دن ago

فلم ’ایکس مین ۔ ڈارک فینکس‘ کا نیا ٹریلر جاری

dog tools
ٹیکنا لوجی3 دن ago

روبوٹ کتوں کا بڑے ٹرک کوکھینچنے کا مظاہرہ

toy story 4
ویڈیو4 دن ago

فلم "ٹوائے اسٹوری 4 "کی نئی جھلکیاں

ویڈیو5 دن ago

ہالی ووڈ فلم” دی پرفیکشن” کاپہلا ٹریلر جاری

mahira khan
شوبز5 دن ago

’پرے ہٹ‘ کہنے کی ماہرہ خان کی ویڈیو وائرل

g o t 4
شوبز5 دن ago

’گیم آف تھرونز‘ کے آخری سیزن کی قسط کا ریکارڈ

avengers
ویڈیو5 دن ago

ایکشن فلم”ایونجرز: اینڈ گیم” کی نئی جھلکیاں

ویڈیو6 دن ago

پاکستان سے متاثر ہو کر بنائی جانے والی بالی وڈ فلم

ویڈیو6 دن ago

برج خلیفہ سے متعلق حیران کن ویڈیو منظرعام پر

ویڈیو7 دن ago

ایکشن تھرلر فلم”جان وِک چیپٹر3 "کی نئی جھلکیاں جاری

ویڈیو7 دن ago

پاکستانی نغمہ چرانے پر بھارت کی چوری پکڑی گئی

مقبول خبریں