Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

کھیل

ایشیاء کپ: پاک بھارت میچوں کی تفصیلی رپورٹ

Rashid Saeed

Published

on

pakistan and india

لاہور(راشد سعید سے ) 
ایشیاء کپ 2018ء کا آغاز کل سے متحدہ عرب امارت میں ہو رہا ہے ۔ یہ ٹورنامنٹ 15 ستمبر سے 28 ستمبر تک کھیلا جائے گا۔ اس ٹورنامنٹ میں پاکستان، بھارت، سری لنکا، بنگلہ دیش، افغانستان اور ہانگ کانگ کی ٹیمیں شرکت کریں گی جنہیں گروپ ’اے‘ اور ’بی‘ میں تقسیم کیا گیا ہے۔ ایونٹ کے گروپ اے میں دفاعی چیمپئن بھارت، پاکستان اور ایک کوالیفائر ٹیم (ہانگ کانگ ) شامل ہے جبکہ گروپ بی سری لنکا، بنگلہ دیش اور افغانستان پر مشتمل ہے۔

ایشیاء کپ 2018 میں شرکت کے لیے پاکستانی ٹیم دبئی پہنچ گئی ہے جس میں کپتان سرفراز احمد، فخر زمان، امام الحق، شان مسعود، بابر اعظم، شعیب ملک، آصف علی، حارث سہیل، محمد نواز، فہیم اشرف، جنید خان، عثمان شنواری، شاہین شاہ آفریدی، شاداب خان، حسن علی اور محمد عامر شامل ہیں۔

ایشیا کپ کا آغاز سال 1984 میں کیا گیا تھا، اس کی 34 سالہ تاریخ میں پاکستان اور بھارت کے درمیان اب تک 12 میچز کھیلے گئے ہیں جس میں سے 5 پاکستان ور 6 میچز بھارت نے جیتے جبکہ ایک میچ بارش کے باعث منسوخ ہوگیا تھا۔

اس سال کے شیڈول کے مطابق 19ستمبر کو پاک بھارت کے درمیان 13واں ( ایشیاء کپ ) میچ کھیلا جائے گا، اب دیکھنا یہ ہے کہ اس میچ میں بازی کون لے جائے گا؟ آئیے ایک نظر ڈالتے ہیں پاکستان اور بھارت کے درمیان کھیلے گئے اب تک کے میچز پر:

1984(متحدہ عرب امارات): بھارت 54 رنز سے جیت گیا
ایشیا کپ کا پہلا میچ 1984 میں شارجہ کرکٹ ایسوسی ایشن اسٹیڈیم میں کھیلا گیا تھا جس میں بھارت نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان کو 188 رنز کا ٹارگٹ دیا جبکہ پاکستانی ٹیم یہ ہدف پورا نہ کر سکی اور 134رنز پر پوری ٹیم ڈھیر ہوگئی۔ اس میچ میں بھارت کو 54 رنز سے کامیابی حاصل ہوئی تھی 

1988(بنگلادیش): بھارت 4 وکٹوں سے جیتا
ایشیاء کپ کا دوسرا ٹورنامنٹ 1988 میں بنگلا دیش میں کھیلا گیا اس ٹورنامنٹ میں بھی بھارت نے پاکستان کو 4 وکٹوں سے شکست دی تھی ۔ اس میچ میں پاکستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے بھارت کو 142 رنز کا ہدف دیا جو کہ بھارت نے 6 وکٹوں کے نقصان پر پورا کرلیا۔

1995(متحدہ عرب امارات) پاکستان 97 رنز سے جیتا
ایشیا کپ کا تیسرا ایونٹ 1995 میں شارجہ میں کھیلا گیا اس میچ میں پاکستان نے 266 رنز بنائے۔ انضام الحق اور وسیم اکرم نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیاجبکہ بھارتی کرکٹ ٹیم ہدف پورا نہ کرسکی اور پوری ٹیم 169 رنز پر ڈھیر ہوگئی۔

1997(سری لنکا): بارش کے باعث میچ منسوخ ہوگیا
1997ء میں ایشیا کپ کا میچ کولمبو میں کھیلا گیا تھا یہ میچ بارش ہونے کی وجہ سے منسوخ ہوگیا اور اس کا کوئی نتیجہ سامنے نہیں آیاتھا۔

2000 (بنگلادیش): پاکستان 44 رنز سے جیت گیا
2000ء میں ٹورنامنٹ کے پانچویں میچ میں پاکستان نے بہترین بیٹنگ کی اور میچ اپنے نام کرلیا، سال 2000 میں بنگلادیش میں کھیلے جانے والے میچ میں صرف ’محمد یوسف‘ کی سنچری کافی تھی میچ جیتوانے کے لیے اس کے علاوہ پاکستان نے 8 چوکے اور 4 چھکے لگاکر 295 رنز سکور بنائے جس کے جواب میں بھارت اپنا ہدف پورا نہ کرسکا اوراس میچ میں اسے بدترین شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا ۔

2004(سری لنکا): پاکستان 59 رنز سے جیتا
2000 ء کے بعد ایشیاء کپ کا انعقاد 2004ء میں ہوا اس کپ میں دو میچز ہارنے کے بعد پاکستان کو لگاتار تیسری مرتبہ بھارت کے مقابلے میں جیت کا سامنا رہا۔ تاریخ میں پہلی بار پاکستان نے ایشیا کپ میں بھارت کے خلاف 300 رنز بنائے جو کہ ’شعیب ملک‘ کی وجہ سے ممکن ہوسکا۔ 2004 میں سری لنکا میں کھیلے جانے والے میچ میں پاکستان کو جیت شعیب ملک نے دلوائی، اس کے علاوہ کوئی دوسراپاکستانی بیٹسمین 50رنز کی بھی اننگ نہ کرسکاجبکہ شعیب ملک نے 18 چوکوں اورایک چھکے پر مشتمل اننگ کھیلی تھی ۔

2008(پاکستان): بھارت 6 وکٹوں سے جیتا
ایشیا ء کپ کا ساتواں میچ پاکستان کے شہر کراچی کے نیشنل سٹیڈیم میں کھیلا گیا، اپنے ملک میں کھیلے جانے والے اس میچ میں پاکستان بھارت سے ہار گیا۔ پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان نے 299 رنز کا ہدف مخالف ٹیم کو دیا جبکہ بھارت نے ہدف پورا کرتے ہوئے جیت اپنے نا م کی تھی اور پاکستان کو 6 وکٹوں سے شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ 

سپر فورز(super fours): پاکستان 8 وکٹوں سے جیت گیا
پاکستان کو گروپ سٹیج میں اپنی شکست برداشت نہیں ہوئی اور پھر سپر فورز میں جیت کر پاکستان نے اپنی ہار کا بدلہ لے لیا۔ اس میچ میں پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے بھارت نے 308 رنز بنائے جبکہ مطلوبہ ہدف کے تعاقب میں پاکستان کی باری آنے پر ناصر جمشید اور سلمان بٹ کی شاندار بیٹنگ نے بھارت کوپریشانی میں مبتلا کردیا بعد از یونس خان اور مصباح الحق نے ایسے ہی بیٹنگ کا سلسلہ جاری رکھتے ہوئے پاکستانی ٹیم کو جیت سے ہمکنار کروایا تھا اور بھارت کو 8 وکٹوں سے عبرت ناک شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ 

2010 (سری لنکا): بھارت 3 وکٹوں سے جیت گیا
سال 2010 میں کھیلے جانے والے ٹورنامنٹ میں دونوں ٹیموں نے اس طرح سے سکور نہیں کیا جیسے پچھلے چار میچز میں کیا گیا تھا۔ بھارت میں مقابلے میں پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان نے 267 رنز بنائے۔ اس میچ میں سلمان بٹ اور کامران اکمل نمایاں رہے۔ پاکستانی باؤلرز کی خراب کارکردگی کے سبب پاکستان کو شکست کا سامنا رہا اور بھارت نے 7 وکٹوں کے نقصان پر ہدف پورا کرلیا۔

2012(بنگلادیش): بھارت 6 وکٹوں سے جیتا
ایک بار پھر پاکستان نے 2012 میں بھارت کے خلاف کھیلتے ہوئے 300 سے زائد رنز بنا ڈالے۔ اس میچ میں پہلے بیٹنگ کرکے پاکستان نے بھارت کو 329 کا ہدف دیا۔ میچ کے آغازمیں محمد حفیظ اور ناصر جمشید نے مشترکہ 244 رنز بنائے بعد میں یونس خان نے 34 گیندوں پر 52 رنز بناکرٹوٹل 329 سکور بنا دیا۔ بھارت کی جانب سے ویرات کوہلی اور سچن ٹنڈولکر نے شاندار بیٹنگ کا مظاہرہ کیا اورجیت اپنے نام کی۔

2014(بنگلادیش): پاکستان کی 1 وکٹ سے جیت
سال 2014 میں بنگلادیش میں کھیلے جانے میچ میں بھارت جیتا میچ ہارا تھا اس میچ میں سابق کپتان شاہد آفریدی نے فلمی انداز میں 2 لگاتار چکھے لگا کر قومی ٹیم کو جیت دلوادی تھی جبکہ بھارت سمیت پاکستانی عوام بھی اس کامیابی پر حیران تھی۔ اس میچ میں شاہدخان آفریدی مین آف دی میچ قرار پائے۔

2016(بنگلادیش): بھارت کی 5 وکٹوں سے جیت
ایشیا کپ کے بارہویں میچ میں بھارت نے کامیابی حاصل کی تھی جبکہ پاکستان کوبدترین شکست کا سامنا رہاتھا ۔اس میچ میں پاکستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے محض 83 رنز بنائے تھے اور بھارت نے یہ ہدف با آسانی 5 وکٹوں پر حاصل کر لیا تھا۔ 

کھیل

دوسرا ون ڈے آج کھیلا جائے گا

anees akhtar

Published

on

crickters pak

پاکستان اور جنوبی افریقا کے درمیان پانچ میچز پر مشتمل سیریز کا دوسرا میچ آج کھیلا جائے گا۔

ڈربن کے کنگزمیٹ کرکٹ گراؤنڈ میں دونوں ٹیمیں پاکستانی وقت کے مطابق شام 4 بجے مدمقابل ہوں گی، سیریز میں قومی ٹیم کو ایک صفر کی برتری حاصل ہے۔

دوسرے میچ کے لیے سرفراز الیون میں کسی تبدیلی کا امکان نہیں، فخر زمان اور امام الحق ہی اوپنرز کی حیثیت سے میدان میں اتریں گے جب کہ بابر اعظم، محمد حفیظ، شعیب ملک، کپتان سرفراز احمد، شاداب خان، عماد وسیم، فہیم اشرف، حسن علی اور عثمان خان شنواری پر مشتمل ٹیم ایکشن میں دکھائی دے گی۔

میزبان ٹیم میں ایک سے دو تبدیلیاں کیے جانے کا امکان ہے، پروٹیز اسکواڈ میں ایڈین مارکرم، ریزا ہینڈرکس، ہاشم آملہ، ریسی وین ڈیر ڈیسن، کپتان فاف ڈوپلیسی، ڈیوڈ ملر، ہینرچ کلیسن، اینڈلے فیلکوایو، ڈیوائن پریٹورائس، تبریز شمسی، کگیسو رابادا، ڈیوائن الیوئیر اور عمران طاہر پر مشتمل ہے۔

Continue Reading

کھیل

کوہلی کرکٹرآف دی ایئر کا ایوارڈ جیتنے والے پہلے کھلاڑی

anees akhtar

Published

on

virat kohli

 ویرات کوہلی آئی سی سی ٹیسٹ کرکٹر ، ون ڈے کرکٹر اور مینز کرکٹر آف دی ایئر کا ایوارڈ جیتنے والے پہلے کھلاڑی بن گئے۔

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل ( آئی سی سی) نے سال 2018 کے دوران بہترین کارکردگی پیش کرنے پر ٹیسٹ اور ون ڈے ٹیم کا اعلان کردیا جس کی قیادت کے لیے ویرات کوہلی کو منتخب کیا۔

ویرات کوہلی پہلے کرکٹر بن گئے جنہوں نے ایک سال کے دوران ٹیسٹ، ون ڈے اور کرکٹر آف دی ایئر کا ایوارڈ اپنے نام کیا۔

ویرات کوہلی مسلسل تیسری مرتبہ آئی سی سی مینز کرکٹر آف دی ایئر کا اعزاز اپنے نام کرنے میں کامیاب رہے۔

2018 کے دوران ویرات کوہلی نے 13 ٹیسٹ میچز میں 5 سنچریوں کی بدولت 55.08 کی اوسط سے ایک ہزار 322 رنز بنائے اور ایک سال میں انہوں نے 14 ایک روزہ میچز میں 6 سنچریوں کی مدد سے 133.55 کی اوسط سے ایک ہزار 202 رنز بنائے۔

بہترین کارکردگی پیش کرنے پر ووٹنگ ممبر نے ویرات کوہلی کو ون ڈے اور ٹیسٹ ٹیم کی کپتانی کے حق میں ووٹ دیا۔

Continue Reading

کھیل

آئی سی سی ٹیسٹ ٹیم آف دی ایئرمیں محمد عباس شامل

anees akhtar

Published

on

abbas

آئی سی سی نے ٹیسٹ ٹیم آف دی ایئر کا اعلان کردیا ہے جس میں قومی کھلاڑی محمد عباس کو شامل کرلیا گیا ہے۔

آئی سی سی نے ٹیسٹ اور ون ڈے ٹیم آف دی ایئر کا اعلان کردیا ہے، ون ڈے ٹیم میں کوئی پاکستانی جگہ نہ بنا سکا تاہم ٹیسٹ ٹیم میں قومی کھلاڑی محمد عباس جگہ بنانے میں کامیاب ہوگئے ہیں، دونوں ٹیموں کے لیے بھارتی کھلاڑی ویرات کوہلی کو کپتان بنایا گیا ہے۔

آئی سی سی ون ڈے ٹیم آف دی ایئر میں کپتان ویرات کوہلی، روہیت شرما، جونی بیرسٹو، جے روٹ، راس ٹیلر، جوز بٹلر، بن اسٹوکس، مستفیظ الرحمان، راشد خان، کلدیپ یادیو اور جسپریت بومرا کو شامل کیا گیا ہے۔

آئی سی سی کی ٹیسٹ ٹیم آف دی ایئر ان کھلاڑیوں پر مشتمل ہے، کپتان ویرات کوہلی، ٹام لیتھم، کرونا رتنے، کین ولیم سن، ہینڈری نکولس، وکٹ کیپر رشابھ پینٹ، جیسن ہولڈر، رباڈا، نتھن لیون، بومرا اور محمد عباس۔ سری لنکا کے دھرما سینا کو آئی سی سی امپائر آف دی ایئر قرار دیا گیا ہے، دھرما سینا 2012 میں بھی بیسٹ امپائر کا اعزاز لے چکے ہیں۔

Continue Reading
Advertisement
Lindsey Graham and army chief gernal qamer jawad bajwa
پاکستان22 گھنٹے ago

امریکا کوپاکستان میں بڑے آپریشن کی اجازت

amam ul haq
کھیل20 گھنٹے ago

تنقید کا شکارامام الحق عالمی ریکارڈ بنانے کے قریب

imran khan
پاکستان22 گھنٹے ago

وزیراعظم عمران خان کیخلاف قتل کا مقدمہ ۔۔۔ بریکنگ نیوز

sardar usman buzdar
پاکستان22 گھنٹے ago

کسی کواٹھاکر پھانسی نہیں لگاسکتا، وزیراعلیٰ پنجاب

hamid mir
پاکستان16 گھنٹے ago

حامد میر کا عمران خان سے استعفیٰ کا مطالبہ

mujeeb shami
پاکستان16 گھنٹے ago

سی ٹی ڈی کے موقف میں تضاد آچکا: مجیب الرحمان شامی

ali m khan
پاکستان19 گھنٹے ago

سانحہ ساہیوال،علی محمد خان نے شہبازشریف کی تائید کردی

karrena
شوبز21 گھنٹے ago

راھول گاندھی نے کرینہ کپورکوالیکشن لڑنے کی پیشکش کردی

imran khan
پاکستان17 گھنٹے ago

ایک مشکل فیصلہ وزیراعظم عمران خان کا منتظر

nwaz shreef
پاکستان2 گھنٹے ago

نوازشریف کی ایکوکارڈیوگرافی کرنیکا امکان

apps
ٹیکنا لوجی17 گھنٹے ago

افواہوں کی روک تھام کیلئے واٹس ایپ کی نئی پابندی

excersize4
صحت23 گھنٹے ago

سردیوں میں ورزش کرنا زیادہ فائدہ مند

The tragedy of sahiwal
پاکستان20 گھنٹے ago

سانحہ ساہیوال کی ابتدائی تفتیش مکمل،حیرت انگیزانکشاف

bhai zeashan
پاکستان20 گھنٹے ago

مقتول ذیشان کے بھائی کا دل ہلا دینے والا انکشاف

nwaz shreef
پاکستان17 گھنٹے ago

نوازشریف کوہسپتال منتقل کرنے پرتشویش

imran khan in qatar
پاکستان2 گھنٹے ago

وزیراعظم کی قطری ہم منصب سے اقتصادی تعاون پربات چیت

total dhamal
ویڈیو21 گھنٹے ago

تفریح سے بھرپور فلم ‘ ٹوٹل دھمال’ کا ٹریلر ریلیز

kangna ranuwat
ویڈیو22 گھنٹے ago

کنگنا رناوت نے ریمپ پرجلوے دکھا کرمیلہ لوٹ لیا

parking closed
ویڈیو2 دن ago

فلم”پارکنگ کلوزڈ” کا ٹریلر جاری کردیا گیا

niha saharma1
شوبز2 دن ago

نہا شرما کوایک بار پھرعمران ہاشمی کی ضرورت

jhanvi kapoor
شوبز3 دن ago

سری دیوی پرفلم؛ جھانوی کپورسوال پر غمزدہ

alitta batel angles
ویڈیو3 دن ago

سائنس فکشن فلم الیٹا؛بیٹل اینجلس کا نیاٹریلر

salman khan
شوبز3 دن ago

سلمان خان پاکستان میں موجود؟ ویڈیو وائرل

lady gaga1
شوبز5 دن ago

لیڈی گا گا نے مداحوں سے معافی مانگ لی

spider man
ویڈیو5 دن ago

یورپ کی خطرناک طاقتوں سے لڑتا ’اسپائیڈر مین‘

hum chaar
ویڈیو5 دن ago

دوستی پر مبنی فلم ’ہم چار‘ کا ٹریلر ریلیز

uri movie poster
شوبز6 دن ago

بھارت پاکستان دشمنی سے باز نا آسکا ؛کمزوریاں فلموں سے چھپانے لگا

bharat
ویڈیو6 دن ago

سلمان خان کی "بھارت” کی دھواں دھار جھلک

ek ladki ko dekha
شوبز7 دن ago

سونم کپورکا انیل کپورکے ساتھ "گُڑ نالوں عشق مٹھا "پرڈانس

bangalo
ویڈیو7 دن ago

سری دیوی کی زندگی پر بننے والی فلم بنگالو” ٹریلرکی دھوم”

مقبول خبریں