Connect with us

کھیل

ایشیاء کپ: پاک بھارت میچوں کی تفصیلی رپورٹ

Rashid Saeed

Published

on

pakistan and india

لاہور(راشد سعید سے ) 
ایشیاء کپ 2018ء کا آغاز کل سے متحدہ عرب امارت میں ہو رہا ہے ۔ یہ ٹورنامنٹ 15 ستمبر سے 28 ستمبر تک کھیلا جائے گا۔ اس ٹورنامنٹ میں پاکستان، بھارت، سری لنکا، بنگلہ دیش، افغانستان اور ہانگ کانگ کی ٹیمیں شرکت کریں گی جنہیں گروپ ’اے‘ اور ’بی‘ میں تقسیم کیا گیا ہے۔ ایونٹ کے گروپ اے میں دفاعی چیمپئن بھارت، پاکستان اور ایک کوالیفائر ٹیم (ہانگ کانگ ) شامل ہے جبکہ گروپ بی سری لنکا، بنگلہ دیش اور افغانستان پر مشتمل ہے۔

ایشیاء کپ 2018 میں شرکت کے لیے پاکستانی ٹیم دبئی پہنچ گئی ہے جس میں کپتان سرفراز احمد، فخر زمان، امام الحق، شان مسعود، بابر اعظم، شعیب ملک، آصف علی، حارث سہیل، محمد نواز، فہیم اشرف، جنید خان، عثمان شنواری، شاہین شاہ آفریدی، شاداب خان، حسن علی اور محمد عامر شامل ہیں۔

ایشیا کپ کا آغاز سال 1984 میں کیا گیا تھا، اس کی 34 سالہ تاریخ میں پاکستان اور بھارت کے درمیان اب تک 12 میچز کھیلے گئے ہیں جس میں سے 5 پاکستان ور 6 میچز بھارت نے جیتے جبکہ ایک میچ بارش کے باعث منسوخ ہوگیا تھا۔

اس سال کے شیڈول کے مطابق 19ستمبر کو پاک بھارت کے درمیان 13واں ( ایشیاء کپ ) میچ کھیلا جائے گا، اب دیکھنا یہ ہے کہ اس میچ میں بازی کون لے جائے گا؟ آئیے ایک نظر ڈالتے ہیں پاکستان اور بھارت کے درمیان کھیلے گئے اب تک کے میچز پر:

1984(متحدہ عرب امارات): بھارت 54 رنز سے جیت گیا
ایشیا کپ کا پہلا میچ 1984 میں شارجہ کرکٹ ایسوسی ایشن اسٹیڈیم میں کھیلا گیا تھا جس میں بھارت نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان کو 188 رنز کا ٹارگٹ دیا جبکہ پاکستانی ٹیم یہ ہدف پورا نہ کر سکی اور 134رنز پر پوری ٹیم ڈھیر ہوگئی۔ اس میچ میں بھارت کو 54 رنز سے کامیابی حاصل ہوئی تھی 

1988(بنگلادیش): بھارت 4 وکٹوں سے جیتا
ایشیاء کپ کا دوسرا ٹورنامنٹ 1988 میں بنگلا دیش میں کھیلا گیا اس ٹورنامنٹ میں بھی بھارت نے پاکستان کو 4 وکٹوں سے شکست دی تھی ۔ اس میچ میں پاکستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے بھارت کو 142 رنز کا ہدف دیا جو کہ بھارت نے 6 وکٹوں کے نقصان پر پورا کرلیا۔

1995(متحدہ عرب امارات) پاکستان 97 رنز سے جیتا
ایشیا کپ کا تیسرا ایونٹ 1995 میں شارجہ میں کھیلا گیا اس میچ میں پاکستان نے 266 رنز بنائے۔ انضام الحق اور وسیم اکرم نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیاجبکہ بھارتی کرکٹ ٹیم ہدف پورا نہ کرسکی اور پوری ٹیم 169 رنز پر ڈھیر ہوگئی۔

1997(سری لنکا): بارش کے باعث میچ منسوخ ہوگیا
1997ء میں ایشیا کپ کا میچ کولمبو میں کھیلا گیا تھا یہ میچ بارش ہونے کی وجہ سے منسوخ ہوگیا اور اس کا کوئی نتیجہ سامنے نہیں آیاتھا۔

2000 (بنگلادیش): پاکستان 44 رنز سے جیت گیا
2000ء میں ٹورنامنٹ کے پانچویں میچ میں پاکستان نے بہترین بیٹنگ کی اور میچ اپنے نام کرلیا، سال 2000 میں بنگلادیش میں کھیلے جانے والے میچ میں صرف ’محمد یوسف‘ کی سنچری کافی تھی میچ جیتوانے کے لیے اس کے علاوہ پاکستان نے 8 چوکے اور 4 چھکے لگاکر 295 رنز سکور بنائے جس کے جواب میں بھارت اپنا ہدف پورا نہ کرسکا اوراس میچ میں اسے بدترین شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا ۔

2004(سری لنکا): پاکستان 59 رنز سے جیتا
2000 ء کے بعد ایشیاء کپ کا انعقاد 2004ء میں ہوا اس کپ میں دو میچز ہارنے کے بعد پاکستان کو لگاتار تیسری مرتبہ بھارت کے مقابلے میں جیت کا سامنا رہا۔ تاریخ میں پہلی بار پاکستان نے ایشیا کپ میں بھارت کے خلاف 300 رنز بنائے جو کہ ’شعیب ملک‘ کی وجہ سے ممکن ہوسکا۔ 2004 میں سری لنکا میں کھیلے جانے والے میچ میں پاکستان کو جیت شعیب ملک نے دلوائی، اس کے علاوہ کوئی دوسراپاکستانی بیٹسمین 50رنز کی بھی اننگ نہ کرسکاجبکہ شعیب ملک نے 18 چوکوں اورایک چھکے پر مشتمل اننگ کھیلی تھی ۔

2008(پاکستان): بھارت 6 وکٹوں سے جیتا
ایشیا ء کپ کا ساتواں میچ پاکستان کے شہر کراچی کے نیشنل سٹیڈیم میں کھیلا گیا، اپنے ملک میں کھیلے جانے والے اس میچ میں پاکستان بھارت سے ہار گیا۔ پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان نے 299 رنز کا ہدف مخالف ٹیم کو دیا جبکہ بھارت نے ہدف پورا کرتے ہوئے جیت اپنے نا م کی تھی اور پاکستان کو 6 وکٹوں سے شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ 

سپر فورز(super fours): پاکستان 8 وکٹوں سے جیت گیا
پاکستان کو گروپ سٹیج میں اپنی شکست برداشت نہیں ہوئی اور پھر سپر فورز میں جیت کر پاکستان نے اپنی ہار کا بدلہ لے لیا۔ اس میچ میں پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے بھارت نے 308 رنز بنائے جبکہ مطلوبہ ہدف کے تعاقب میں پاکستان کی باری آنے پر ناصر جمشید اور سلمان بٹ کی شاندار بیٹنگ نے بھارت کوپریشانی میں مبتلا کردیا بعد از یونس خان اور مصباح الحق نے ایسے ہی بیٹنگ کا سلسلہ جاری رکھتے ہوئے پاکستانی ٹیم کو جیت سے ہمکنار کروایا تھا اور بھارت کو 8 وکٹوں سے عبرت ناک شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ 

2010 (سری لنکا): بھارت 3 وکٹوں سے جیت گیا
سال 2010 میں کھیلے جانے والے ٹورنامنٹ میں دونوں ٹیموں نے اس طرح سے سکور نہیں کیا جیسے پچھلے چار میچز میں کیا گیا تھا۔ بھارت میں مقابلے میں پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان نے 267 رنز بنائے۔ اس میچ میں سلمان بٹ اور کامران اکمل نمایاں رہے۔ پاکستانی باؤلرز کی خراب کارکردگی کے سبب پاکستان کو شکست کا سامنا رہا اور بھارت نے 7 وکٹوں کے نقصان پر ہدف پورا کرلیا۔

2012(بنگلادیش): بھارت 6 وکٹوں سے جیتا
ایک بار پھر پاکستان نے 2012 میں بھارت کے خلاف کھیلتے ہوئے 300 سے زائد رنز بنا ڈالے۔ اس میچ میں پہلے بیٹنگ کرکے پاکستان نے بھارت کو 329 کا ہدف دیا۔ میچ کے آغازمیں محمد حفیظ اور ناصر جمشید نے مشترکہ 244 رنز بنائے بعد میں یونس خان نے 34 گیندوں پر 52 رنز بناکرٹوٹل 329 سکور بنا دیا۔ بھارت کی جانب سے ویرات کوہلی اور سچن ٹنڈولکر نے شاندار بیٹنگ کا مظاہرہ کیا اورجیت اپنے نام کی۔

2014(بنگلادیش): پاکستان کی 1 وکٹ سے جیت
سال 2014 میں بنگلادیش میں کھیلے جانے میچ میں بھارت جیتا میچ ہارا تھا اس میچ میں سابق کپتان شاہد آفریدی نے فلمی انداز میں 2 لگاتار چکھے لگا کر قومی ٹیم کو جیت دلوادی تھی جبکہ بھارت سمیت پاکستانی عوام بھی اس کامیابی پر حیران تھی۔ اس میچ میں شاہدخان آفریدی مین آف دی میچ قرار پائے۔

2016(بنگلادیش): بھارت کی 5 وکٹوں سے جیت
ایشیا کپ کے بارہویں میچ میں بھارت نے کامیابی حاصل کی تھی جبکہ پاکستان کوبدترین شکست کا سامنا رہاتھا ۔اس میچ میں پاکستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے محض 83 رنز بنائے تھے اور بھارت نے یہ ہدف با آسانی 5 وکٹوں پر حاصل کر لیا تھا۔ 

Advertisement

کھیل

ایشیا کپ: بنگلادیش اور افغانستان آج آمنے سامنے

Rashid Saeed

Published

on

bangladash and afganistan

ایشیا کپ کرکٹ ٹورنامنٹ میں آج بنگلادیش اور افغانستان کی ٹیمیں آمنے سامنے ہوں گی ،دونوں ٹیمیں پہلے ہی ایشیا کپ کےاگلے مرحلے یعنی سپر فور کیلئے جگہ بناچکی ہیں ۔

دبئی کے شیخ زید انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم میںہونے والا یہ میچ پاکستانی وقت کے مطابق شام ساڑھے 4 بجے شروع ہوگا ۔گروپ ‘بی میں شامل دونوں ٹیمیں سری لنکا کو شکست دینے کے بعد پہلے ہی سپر فور مرحلے میں پہنچ چکی ہیں۔

دوسری جانب بنگلہ دیش کرکٹ ٹیم کے کپتان مشرفی مرتضیٰ نے ایشیا کپ سپر فور کے شیڈول پر شدید تنقید کرتے ہوئے اسے غیر منصفانہ قرار دیا ہے۔

پاکستانی کپتا ن سرفرا زاحمد کے بعد مشرفی مرتضیٰ ایشیا کپ کے شیڈول پر تنقید کرنے والے دوسرے کپتان ہیں ۔

Continue Reading

کھیل

سیزن کے افتتاحی میچ میں ویسٹرن آسٹریلیا کی نمائندگی سے محروم

Ali Waqas

Published

on

D R C

اپنے پالتو کتے کے کاٹنے سے زخمی ہونے والے کینگرو بیٹسمین ڈی آرسی شارٹ سیزن کے افتتاحی میچ میں ویسٹرن آسٹریلیا کی نمائندگی سے محروم ہو گئے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق واقعہ اس وقت پیش آیا جب 28 سالہ بیٹسمین اپنے پالتو کتے کے ساتھ ڈاگ ٹوائے کی مدد سے کھیلنے میں مگن تھے کہ اچانک کتے نے جھپٹ کر ڈاگ ٹوائے پر اپنے دانت گاڑ دیئے اور ڈی آرسی شارٹ کا ہاتھ بھی درمیان میں آگیا۔

رپور ٹ کے مطابق ان کی ہتھیلی پر گہرا زخم آیا جس پر ٹانکے بھی لگائے گئے، اب وہ دوسرے راؤنڈ کے میچ میں شرکت کر سکیں گے۔

Continue Reading

کھیل

پاکستان کو 8 وکٹوں سے شکست

Published

on

india win

ایشیا کپ کے اہم میچ میں بھارت نے پاکستان کو 8 وکٹوں شکست دیدی۔

دبئی انٹرنیشنل سیٹیڈیم میں کھیلے گئے میچ میں پاکستان کی پوری ٹیم 162 رنز پر آؤٹ ہو گئی تھی۔

پاکستان کی جانب سے دیئے گئے ہدف کے تعاقب میں بھارتی اوپنرز نے ٹیم کو شاندار آغاز فراہم کیا اور 86 کے مجموعی سکور پر روہت شرما 52 رنز بنا کر شاداب خان کی گیند پر بولڈ ہوئے۔

بھارت کو دوسرا نقصان 104 رنز پر ہوا جب شیکر دھون 46 رنز بنا کر فہیم اشرف کی گیند پر کیچ آؤٹ ہوئے۔قبل ازیں پاکستان کے کپتان سرفراز احمد نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا جو سود مند ثابت نہ ہوا۔

پاکستان کی جانب سے اننگز کا آغاز کانگ کانگ کے خلاف ففٹی سکور کرنے والے امام الحق اور فخر زمان نے کیا لیکن تیسرے ہی اوور میں امام الحق دو رنز بنا کر بھونیشور کمار کی گیند پر وکٹوں کے پیچھے کیچ آؤٹ ہو گئے۔

بھونیشور کمار نے پانچویں اوور میں پاکستان کے دوسرے اوپنر فخر زمان کو بھی کیچ آؤٹ کرا دیا، فخر زمان 9 گیندوں کا سامنا کرنے کے باوجود اپنا کھاتا بھی نہ کھول سکے۔

دونوں اوپنرز کے جلد آؤٹ ہونے کے بعد بابر اعظم اور شعیب ملک نے بہترین بلے بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے اپنی ٹیم کو سنبھالا اور پاکستان کا سکور 85 رنز تک پہنچایا۔ سینتالیس کے انفرادی سکور پر بابر اعظم کلدیپ یادیو کی گیند پر کلین بولڈ ہو گئے۔

بابراعظم کے آؤٹ ہونے کے بعد کپتان سرفراز احمد وکٹ پر آئے تاہم جلد بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے وہ چھکا لگانے کی کوشش میں باؤنڈری پر کیچ آؤٹ ہو گئے۔ متبادل فیلڈر منیش پانڈے نے ان کا شاندار کیچ پکڑا اور 6 رنز پر ان کی اننگز کا خاتمہ کر دیا۔

100 کے مجموعی سکور پر شعیب ملک بھی 43 رنز بنا کر رن آؤٹ ہو گئے جب کہ آصف علی بھی 9 رنز بنا کر کیدار جادھو کی گیند پر وکٹوں کے پیچھے کیچ آؤٹ ہو گئے۔

شاداب خان بھی 121 کے مجموعی سکور پر کیدار جادھو کی گیند پر چھکا لگانے کی کوشش میں اسٹمپڈ آؤٹ ہوئے، انہوں نے 8 رنز کی اننگز کھیلی۔

فہیم اشرف 22 رنز بنانے کے بعد 157 کے مجموعی سکور پر جسپریت بھمراہ کی گیند پر شیکر دھون کے ہاتھوں کیچ آؤٹ ہوئے۔

پاکستان کی نویں وکٹ حسن علی کی صورت میں گری جب وہ ایک رن بنا کر کیچ آؤٹ ہوئے۔ آخری آؤٹ ہونے والے کھلاڑی عثمان شنواری تھے جو بغیر کوئی رن بنائے آؤٹ ہوئے۔

بھارت کی جانب سے بھونیشوار کمار اور کیدار جادھو نے 3، 3، جسپریت بھمراہ نے دو اور کلدیپ یادیو نے ایک کھلاڑی کو آؤٹ کیا۔

Continue Reading
Afghan refugees
پاکستان20 منٹ ago

9 محرم الحرام ‘افغان مہاجرین کی پشاور میں داخلے پر پابندی

meera
شوبز22 منٹ ago

بے روزگار اداکارہ کونئی جاب مل گئی

sarmad khoosat
شوبز31 منٹ ago

سزائے موت کے قیدی کا کردار

south korean president
انٹرنیشنل37 منٹ ago

جنوبی کوریا کے صدر ماؤنٹ پیکٹو پہنچ گئے

financial services agency
انٹرنیشنل46 منٹ ago

ہیکرز کا ایک اور کارنامہ ۔۔۔ 7 ارب 40 کروڑ چرا لئے

navy chief admerial zafar mehmood abbasi
پاکستان1 گھنٹہ ago

امریکا میں منعقدہ 23ویں عالمی سی پاور سمپوزیم میں شرکت

facebook
انٹرنیشنل1 گھنٹہ ago

فیس بک جعلی خبروں کو روکنے کیلئے ان ایکشن، وار روم قائم

auction of Buffaloons
پاکستان1 گھنٹہ ago

وزیراعظم ہاؤس میں موجود بھینسوں کی نیلامی کا نوٹس جاری

yousaf khan
شوبز2 گھنٹے ago

نو سال گزرگئے

imran khan
پاکستان2 گھنٹے ago

وزیراعظم کی آج دورہ سعودی عرب سے وطن واپسی متوقع

bangladash and afganistan
کھیل2 گھنٹے ago

ایشیا کپ: بنگلادیش اور افغانستان آج آمنے سامنے

driving
انٹرنیشنل8 گھنٹے ago

خواتین کو ڈرائیونگ سکھانے والے نئے سکول قائم کرنے کا عندیہ

D R C
کھیل8 گھنٹے ago

سیزن کے افتتاحی میچ میں ویسٹرن آسٹریلیا کی نمائندگی سے محروم

flood
انٹرنیشنل8 گھنٹے ago

نائیجیریا: سیلاب کی زد میں آکر 100 سے زائد افراد ہلاک

Refugees
انٹرنیشنل9 گھنٹے ago

نیوزی لینڈ کا ڈیڑھ ہزار مہاجرین کو پناہ دینے کا اعلان

mariyam nawaz
پاکستان16 گھنٹے ago

مریم نواز نے رہائی کے بعد بڑا فیصلہ کر لیا

shahbaz shrif
پاکستان19 گھنٹے ago

شہباز شریف کی والدہ کو خوشخبری

nawaz shrif
پاکستان15 گھنٹے ago

رہائی کے بعد نواز شریف ،مریم نواز کی تازہ ترین تصاویر سامنے آ گئیں

mariyam orang zaib
پاکستان17 گھنٹے ago

مریم اورنگزیب جذبات پر قابو نہ رکھ سکیں …….. رو پڑیں

bilawal
پاکستان13 گھنٹے ago

بیگم کلثوم نواز کا انتقال شریف خاندان کیلئے ریلیف ہے: بلاول بھٹو

sardar atiq
کشمیر13 گھنٹے ago

شریف خاندان کی رہائی کے پیچھے این آر او ہے:عتیق احمد خان

nawaz shrif
پاکستان18 گھنٹے ago

مجھے یقین تھا اللہ تعالیٰ مجھے انصاف دے گا:نواز شریف

faisal javed
پاکستان21 گھنٹے ago

نواز ، مریم اور صفدر کا اصل ٹھکانہ اڈیالہ جیل

nawaz maryiam and safdar
پاکستان18 گھنٹے ago

مشکل گھڑیاں ختم …….. اڈیالہ جیل سے رہا

ahsan, shahbaz and khwaja asif
پاکستان20 گھنٹے ago

نواز شریف کو سزاء دینا عمران کےلئے جیت کی راہ ہموار کرنا تھا :احسن اقبال

national accountability beauru
پاکستان19 گھنٹے ago

نیب کا نواز شریف کی سزا معطلی سپریم کورٹ میں چیلنج کرنے کا فیصلہ

Prime Minister imran khan interview
پاکستان14 گھنٹے ago

پاکستان سعودی عرب کی حمایت جاری رکھے گا: عمران خان

police crack down
پاکستان10 گھنٹے ago

پولیس کی کارروائی، شراب کا کنٹینر برآمد، ٹرک ڈرائیور گرفتار

peoples party
پاکستان18 گھنٹے ago

پیپلز پارٹی نے نواز شریف اور دیگر کی سزا معطلی کو خوش آئند قرار دے دیا

k-Electric company
پاکستان17 گھنٹے ago

کے الیکٹرک اورکرنٹ لگنے سے معذوربچے کے اہل خانہ میں سمجھوتہ

مقبول خبریں