Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

ٹیکنا لوجی

موٹرولا کے 4 نئے بجٹ اسمارٹ فونز پیش کردیئے گئے

WebDesk 2

Published

on

motrola

موٹرولا نے اپنی جی سیریز کے 4 نئے ‘بجٹ اسمارٹ فونز’ متعارف کرادیئے ہیں اور کمپنی کے مطابق کم قیمت میں صارفین کو بہترین فیچرز فراہم کرنے کی کوشش کی گئی ہے۔

موٹرولا نے گزشتہ روز ان فونز کو متعارف کرایا جس میں پہلے سے بہتر اور تیز پراسیسر، کیمرے اور چارجنگ فیچرز دیئے گئے ہیں۔

یہ فون میکسیکو اور برازیل میں لوگوں کے یے دستیاب ہیں جبکہ دیگر ممالک میں یہ فروری اور مارچ میں پیش کیے جائیں گے۔

موٹو جی 7 پلس

یہ جی سیریز کا اب تک کا سب سے طاقتور فون ہے اور اس کی خاصیت فوٹوگرافی قرار دی گئی ہے۔ اس میں بیک پر 16 اور 5 میگا پکسل کا ڈوئل کیمرا سیٹ اپ دیا گیا ہے جو کہ کم روشنی میں بھی اچھی تصویر لینے میں مدد دیتا ہے۔

فرنٹ پر 12 میگاپکسل سیلفی کیمرا پورٹریٹ اور گروپ سیلفی موڈز سے لیس ہے جبکہ اے آئی ٹیکنالوجی کی مدد سے اسمارٹ کمپوزیشن اور آٹو اسمائل کیپچر جیسے فیچر بھی دیئے گئے ہیں۔

کمپنی کے مطابق بیک کیمرے فور کے ویڈیو شوٹ کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں جبکہ 5 میگا پکسل کیمرپ دھندلے پس منظر والی تصاویر میں مدد فراہم کرے گا۔

اس فون میں اسنیپ ڈراگون 636 پراسیسر دیا گیا ہے جبکہ 4 جی بی ریم اور 64 جی بی اسٹوریج (جسے مائیکرو ایس ڈی کارڈ سے 512 جی بی تک بڑھایا جاسکتا ہے)، کے ساتھ اسٹاک اینڈرائیڈ 9 پائی آپریٹنگ سسٹم دیا گیا ہے۔

یہ پہلا موٹو فون ہے جس میں 27 واٹ ٹربو پاور چارجنگ موڈ دیا گیا ہے جو کہ 15 منٹ میں 12 گھنٹے تک چل سکتا ہے جبکہ بیٹری 3000 ایم اے ایچ ہے۔

یہ فون 6.2 انچ کے ایل سی ڈی ڈسپلے کے ساتھ ہے جس میں ٹیئر ڈراپ نوچ موجود ہے اور اسٹیریو اسپیکرز ڈولبی آڈیو پلس سے لیس ہیں۔

یہ فون 300 یورو (47 ہزار پاکستانی روپے سے زائد) میں فروخت کیا جائے گا۔

موٹو جی 7

موٹو جی سیون ہارڈوئیر کے لحاظ سے پلس ماڈل جیسا ہی ہے بس چند چیزوں کی کمی ہے جن میں قیمت بھی شامل ہے۔

یہ 6.2 انچ کے ٹیئر ڈراپ ڈسپلے سے لیس ہے جبکہ 3000 ایم اے ایچ بیٹری دی گئی ہے۔

اس کا ڈوئل کیمرا سیٹ اپ 12 میگا پکسل اور 5 میگا پکسل سنسر سے لیس ہے جو کہ فور کے ویڈیو ریکارڈ کرسکتا ہے، فرنٹ پر 8 میگا پکسل سیلفی کیمرا دیا گیا ہے۔

اس میں اسنیپ ڈراگون 632 پراسیسر موجود ہے جبکہ 4 جی بی ریم اور 64 جی بی اسٹوریج موجود ہے جس میں ایس ڈی کارڈ سے اضافہ کیا جاسکتا ہے۔

اس فون میں 15 واٹ ٹربو پاور چارجنگ دی گئی ہے جو کہ 15 منٹ میں 9 گھنٹے تک چلنے میں مدد دیتی ہے۔

یہ فون 250 یورو (39 ہزار پاکستانی روپے سے زائد) میں فروخت کیا جائے گا۔

موٹو جی 7 پاور

اگر آپ کو طاقتور بیٹری والے فون کی ضرورت ہے تو موٹو جی 7 پاور بہترین ہے جس میں 5000 ایم اے ایچ بیٹری دی گئی ہے جو کہ سنگل چارج پر ڈھائی دن تک کام کرسکتی ہے۔

اس میں بھی جی 7 کی طرح 15 واٹ ٹربو پاور چارجنگ دی گئی ہے جس کی خاصیت اوپر بیان کی جاچکی ہے۔

یہ 6.2 انچ ڈسپلے کے ساتھ ہے جس میں کافی بڑا نوچ دیا گیا ہے، اس میں اسنیپ ڈراگون 632 پراسیسر، 4 جی بی ریم اور 64 جی بی اسٹوریج ایس ڈی کارڈ سپورٹ کے ساتھ موجود ہے۔

اس کے بیک پر 12 میگا پکسل کا سنگل کیمرا ہے جبکہ فرنٹ پر 8 میگا پکسل کیمرہ ہے، کمپنی کے مطابق بیک کیمرہ فور کے ویڈیو ریکارڈ کرسکتا ہے۔

اس کی قیمت 210 یورو (33 ہزار پاکستانی روپے سے زائد) رکھی گئی ہے۔

موٹو جی 7 پلے

یہ اس سیریز کا سب سے سستا فون ہے جس میں 5.7 انچ ڈسپلے دیا گیا ہے۔

اس میں پراسیسر جی 7 پاور جیسا ہی ہے مگر 2 جی بی ریم اور 32 جی بی اسٹوریج (ایس ڈی کارڈ سپورٹ کے ساتھ) دی گئی ہے جبکہ 3000 ایم اے ایچ بیٹری کے لیے 5 واٹ چارجنگ سپورٹ موجود ہے۔

اس میں بیک پر 13 میگا پکسل کیمرا موجود ہے جبکہ 8 میگا پکسل سیلفی کیمرہ ایل ای ڈی فلیش کے ساتھ ہے اور ہاں کم قیمت ہونے کے باوجود یہ فور کے ویڈیو ریکارڈ کرسکتا ہے۔

اس کی قیمت 150 یورو (23 ہزار پاکستانی روپے سے زائد) رکھی گئی ہے۔

ٹیکنا لوجی

اسکرین شارٹ بند، فنگرپرنٹس کے بغیر رسائی ناممکن

WebDesk 2

Published

on

features

 پیغام رسانی کی سب سے بڑی موبائل اپیلیکشن واٹس ایپ نے سیکیورٹی کا نیا فیچر متعارف کرادیا جس کے بعد کوئی بھی دوسرا شخص، صارف کے اکاؤنٹ تک رسائی اوراُس کے پیغامات کے اسکرین شارٹ نہیں لے سکے گا۔

تفصیلات کے مطابق واٹس ایپ کی جانب سے منفرد سیکیورٹی فیچر بیٹا ورژن استعمال کرنے والے صارفین کے لیے متعارف کرایا گیا، جس کے تحت اب سیکیورٹی آپشن میں جاکر صارف کو چیک لگانا ہوگا تو اُس کی چیٹ یا بھیجی جانے والی ویڈیوز اور فیچر کا کوئی بھی اسکرین شارٹ نہیں لے سکے گا۔

کمپنی کی جانب سے بتایا گیا ہے کہ اگر کوئی دوست اسکرین شارٹ لے گا تو اُس کا نام صارف کے پاس ظاہر ہونے لگے گا، جس کے بعد وہ مرضی کے مطابق اُسے بلاک کرسکے گا۔

واٹس ایپ کا متذکرہ فیچر بیٹا ورژن کی نئی اپ ڈیٹ 2.19.106 میں متعارف کرایا گیا، ساتھ میں ایموجی اور فنگر پرنٹ لاک کا فیچر کو بھی اس اپ ڈیٹ کا حصہ بنایا گیا ہے۔

واٹس ایپ کا فنگر پرنٹ فیچر دراصل بائیومیٹرک کی طرح ہے یعنی صارف کو اپنی انگلی کے پرنٹ محفوظ کرانے ہوں گے جس کے بعد چیٹ تک کوئی بھی رسائی حاصل نہیں کرسکے گا۔

اس فیچر کو اینڈرائیڈ فون میں موجود فنگر پرنٹ والے سیٹ میں ہی استعمال کیا جاسکے گا اسی طرح آئی فون کی بھی اُن ہی ڈیوائسز میں یہ سہولت دستیاب ہوگی جن میں کمپنی کی جانب سے سیکیورٹی کی سہولت فراہم کی گئی ہوگی۔

بیٹا ورژن استعمال کرنے والے صارفین اسکرین شارٹ اور فنگر پرنٹ فیچر کو استعمال کرنا چاہتے ہیں تو وہ واٹس ایپ سیٹنگز میں جاکر اکاؤنٹ کے مینیو پر جائیں پھر پرائیوسی میں جاکر اسے کھول دیں۔ انتظامیہ کی جانب سے متنبہ کیا گیا ہے کہ اگر چار سے زائد بار غلط فنگر پرنٹ استعمال کیا گیا تو واٹس ایپ کچھ دیر کے لیے بند ہوجائے گا۔

Continue Reading

ٹیکنا لوجی

برفباری سے بجلی بنانے والا انقلابی آلہ تیار

WebDesk 2

Published

on

orgon



ٹیکنالوجی کی دنیا میں اپنی نوعیت کا پہلا واقعہ رونما ہوا ہے مصر کے ایک سائنسداں ڈاکٹر ماہر القادی نے ایک ایسی تکنیک وضع کی ہے جس کی بدولت اب برفباری سے بھی بجلی تیار کی جاسکتی ہے.

اس میں ٹرائبوالیکٹرک کا سادہ اصول کارفرما ہے یعنی جب دو مختلف مادے (مٹیریل) آپس میں ملتے ہیں تو چارج پیدا ہوتا ہے۔ اسے بنانے والے ماہرین کہتے ہیں کہ برفباری کے ذرات میں قدرتی طور پر مثبت برقی چارج ہوتا ہے۔

’ برف پر پہلے سے ہی چارج ہوتا ہے تو کیوں نہ اسے مخالف چارج والے سے ملایا جائے تاکہ بجلی اخذ کی جاسکے؟ یونیورسٹی آف کیلیفورنیا لاس اینجلس کے کیمیاداں ماہرالقادی نے کہا جو نینوٹیک انرجی کمپنی کے سی ٹی او بھی ہیں۔ وہ کہتے ہیں کہ اس سے پہلے اس ٹیکنالوجی پر کبھی غور نہیں کیا گیا۔

اگرچہ اب تک بہت سارے ایسے ٹرائبوالیکٹرک نینوجنریٹر( ٹی ای این جی) تیار ہوچکے ہیں جو بارش کے قطروں، ہلکی حرکت، ٹائروں کی رگڑ اور خاص بورڈ پر چہل قدمی سے بھی بجلی بناسکتے ہیں۔ تحقیقی ٹیم کے دوسرے رکن رچرڈ کینر نے کہا کہ جب ایک مٹیریل کے الیکٹرون اتر کر دوسرے مٹیریل پر جاتے ہیں تو اس عمل کو برق سکونی (اسٹیٹک الیکٹرسٹی) کہا جاتا ہے۔

ماہرالقادی نے بتایا کہ انہوں نے بہت سے مادے آزمائے جن میں سلیکون سے بنے نینوجنریٹرنے سب سے بہتر کام دکھایا ہے۔ انہوں نے تھری ڈی پرنٹنگ سے الیکٹروڈ تیار کئے ہیں اور انہیں خاص قسم کے جوتوں کے نیچے لگایا ہے مگران سے بجلی کی بہت معمولی مقدار ہی حاصل ہوئی ہے۔ تاہم ٹی ای این جی میں شمسی پینل لگا کر اس کمی کو دور کیا جاسکتا ہے۔

ڈاکٹر ماہر اور دیگر کہتے ہیں کہ کرہ ارض پر چار کروڑ 60 لاکھ مربع کلومیٹر کے رقبے پر برف پڑتی ہے اور اس طرح بہت بڑے پیمانے پر بجلی بنائی جاسکتی ہے۔ تاہم ایک فرد ضرور اس قابل ہوجائے گا کہ وہ برف پر چلتا یا پھسلتا جائے تو اپنے فون اور دیگر دستی آلات کے لیے بجلی تیار کرسکے۔

اس کے علاوہ برف سے بجلی بنانے والے ٹی ای این جی سے موسمیاتی اسٹیشن اور دیگر آلات کو بجلی فراہم کرنا ممکن ہوگی اور اس کے لیے بیرونی ذرائع سے بجلی دینے کی ضرورت نہ ہوگی۔ یہ تفصیلات نینو انرجی میں شائع ہوئی ہے۔

Continue Reading

ٹیکنا لوجی

ویڈیو گیمز کی دنیا کا حیرت انگیز کریکٹر والا ورژن تیار

WebDesk 1

Published

on

فیس بک نے انٹیلی جنس آرٹی فیشل کی مدد سے حقیقی کھلاڑیوں کو اُن کے فطری انداز کے ساتھ ویڈیو گیم کے کریکٹرز کے طور پر استعمال کرنے کے لیے حیرت انگیز سسٹم تیار کرلیا۔

فیس بک کے مصنوعی ذہانت کی مدد سے ویڈیو گیم ’Vid2Play‘  تیار کی ہے جس میں کھلاڑیوں کے کریکٹر مصنوعی نہیں بلکہ حقیقی دنیا سے تعلق رکھنے والے کھلاڑی ہوں گے اور صارف اپنی پسند کے کھلاڑی کا انتخاب کرکے اسے ویڈیو گیم کھلاڑی کے طور پر استعمال کرسکتا ہے۔

فیس بک کا یہ ہائی ٹیکنالوجی والا ورژن 80 کی دہائی کی ایف ایم وی یعنی فل موشن ویڈیو کی یاد تازہ کردے گی لیکن یہ زیادہ جدید ہے اور حقیقت سے نہایت قریب بھی جس کے لیے ہزاروں کھلاڑیوں کے ایکشن کا مطالعہ کیا گیا اور ان کے ہر انداز کو سسٹم کا حصہ بنایا گیا ہے۔

مصنوعی ذہانت کے ماہرین نے ویڈیو گیم کو حقیقت کا رنگ دینے کے لیے پوز ٹو پوز اور پوز ٹو فریم نیٹ ورک کا استعمال کیا ہے جس کی مدد سے رقص کرنے یا ٹینس کھیلتے وقت جسم کی حرکات میں تبدیلی کو کریکٹر کا حصہ بنادیا گیا۔ سب سے اہم بات یہ ہے کہ حقیقی کھلاڑیوں کے انتخاب اور ان کی حرکات کا کنٹرول صارف کے ہاتھ میں ہوگا۔

Continue Reading
Correspondent Required at Khouj News
Advertisement
tererist
پاکستان5 گھنٹے ago

دہشتگرد سوشل میڈیا کا استعمال کرنے لگے

fishers1
پاکستان6 گھنٹے ago

پاکستان نے مزید 100 بھارتی ماہی گیررہا کردیئے

imran khan
پاکستان7 گھنٹے ago

عمران خان انتہائی قدم اُٹھانے کو تیار،سنسنی خیزانکشاف

ayub khan
پاکستان7 گھنٹے ago

ایوب خان کی واپسی ،منصوبہ مکمل،تہلکہ خیز خبرمنظرعام پر

rain
پاکستان7 گھنٹے ago

ملک کے بیشتر علاقوں میں بارش کی پیشگوئی

nadeem bhutoo
پاکستان7 گھنٹے ago

جعلی اکاؤنٹس کیس میں بھٹو ہاؤس کا سپروائزرگرفتار

mola bux chandeo
پاکستان8 گھنٹے ago

خان صاحب کی کشتی میں سوراخ ہوچکا

benazir card
پاکستان8 گھنٹے ago

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام میں لوٹ مار کرنیوالا سرغنہ گرفتار

hoobs and shaw
ویڈیو8 گھنٹے ago

فلم ہابس اینڈ شا کا نیا ٹریلرجاری

arbaz,arora1
شوبز8 گھنٹے ago

ارباز خان نے ملائیکا سے علیحدگی کی وجہ بتادی

numan langryaal
پاکستان8 گھنٹے ago

وزیر زراعت نے بہنوئی کوچیرمین ایگریکلچرل لگوادیا

attack lanka
پاکستان8 گھنٹے ago

سری لنکا دھماکوں میں 3 پاکستانی خواتین بھی زخمی

maryam aurangzeb
پاکستان8 گھنٹے ago

حکومت اس قابل ہی نہیں کہ اسے گرایا جائے

pm in iran
پاکستان8 گھنٹے ago

وزیراعظم دو روزہ دورے پرایران پہنچ گئے

attack sirilanka
انٹرنیشنل8 گھنٹے ago

سری لنکا:ہلاکتوں کی تعداد 207 تک پہنچ گئی

imran khan
پاکستان7 گھنٹے ago

عمران خان انتہائی قدم اُٹھانے کو تیار،سنسنی خیزانکشاف

arbaz,arora1
شوبز8 گھنٹے ago

ارباز خان نے ملائیکا سے علیحدگی کی وجہ بتادی

imran khan
پاکستان14 گھنٹے ago

وزیراعظم آج منصوبے کا سنگ بنیاد رکھیں گے

numan langryaal
پاکستان8 گھنٹے ago

وزیر زراعت نے بہنوئی کوچیرمین ایگریکلچرل لگوادیا

features
ٹیکنا لوجی12 گھنٹے ago

اسکرین شارٹ بند، فنگرپرنٹس کے بغیر رسائی ناممکن

amir kiyani
پاکستان12 گھنٹے ago

عامرکیانی نے وزارت سے ہٹائے جانے پر خاموشی توڑدی

mashal malik
پاکستان13 گھنٹے ago

مشعال کا بھارت میں قید شوہرکے پاس جانے کا اعلان

yaseen malik
انٹرنیشنل14 گھنٹے ago

یاسین ملک کی حالت تشویشناک، اسپتال داخل

ch nisar
پاکستان13 گھنٹے ago

چوہدری نثاروزارت اعلیٰ کے مضبوط امیدوار

asad,treen
پاکستان13 گھنٹے ago

جہانگیرترین اسدعمرکے دفاع میں سامنے آگئے

nab logo
پاکستان9 گھنٹے ago

نیب کا وزیراعظم کے مشیر کے خلاف تحقیقات کا آغاز

shadab khan
کھیل14 گھنٹے ago

شاداب خان کے بلڈ ٹیسٹ کی رپورٹ درست نہیں

ayub khan
پاکستان7 گھنٹے ago

ایوب خان کی واپسی ،منصوبہ مکمل،تہلکہ خیز خبرمنظرعام پر

yougert
صحت13 گھنٹے ago

بلڈ پریشرمعمول پررکھنا چاہتے ہیں تو دہی کھائیں

pm in iran
پاکستان8 گھنٹے ago

وزیراعظم دو روزہ دورے پرایران پہنچ گئے

hoobs and shaw
ویڈیو8 گھنٹے ago

فلم ہابس اینڈ شا کا نیا ٹریلرجاری

burh khalifa
ویڈیو1 دن ago

برج الخلیفہ پرشاندارمیوزیکل فاؤنٹین شو

lucy iin the sky
ویڈیو1 دن ago

فلم ’لوسی ان دی اسکائی‘کا نیا ٹریلرجاری

ویڈیو2 دن ago

تھرلر فلم "چائلڈز پلے”کا نیا ٹریلر جاری

ویڈیو3 دن ago

ڈرامہ فلم "وی ہیو آلویز لیوڈ ان دی کاسل "کاپہلا ٹریلر جاری

x man dark
ویڈیو3 دن ago

فلم ’ایکس مین ۔ ڈارک فینکس‘ کا نیا ٹریلر جاری

dog tools
ٹیکنا لوجی4 دن ago

روبوٹ کتوں کا بڑے ٹرک کوکھینچنے کا مظاہرہ

toy story 4
ویڈیو4 دن ago

فلم "ٹوائے اسٹوری 4 "کی نئی جھلکیاں

ویڈیو5 دن ago

ہالی ووڈ فلم” دی پرفیکشن” کاپہلا ٹریلر جاری

mahira khan
شوبز5 دن ago

’پرے ہٹ‘ کہنے کی ماہرہ خان کی ویڈیو وائرل

g o t 4
شوبز5 دن ago

’گیم آف تھرونز‘ کے آخری سیزن کی قسط کا ریکارڈ

avengers
ویڈیو6 دن ago

ایکشن فلم”ایونجرز: اینڈ گیم” کی نئی جھلکیاں

ویڈیو6 دن ago

پاکستان سے متاثر ہو کر بنائی جانے والی بالی وڈ فلم

ویڈیو6 دن ago

برج خلیفہ سے متعلق حیران کن ویڈیو منظرعام پر

ویڈیو1 ہفتہ ago

ایکشن تھرلر فلم”جان وِک چیپٹر3 "کی نئی جھلکیاں جاری

مقبول خبریں