معطل رہنے کے بعد بحال، فیس بک تاحال متاثر

facebook instagram
Avatar WebDesk 2 , مارچ 15, 2019

سماجی رابطے کی مقبول ترین ویب سائٹ فیس بک کی سروس 14 گھنٹے معطل رہنے کے بعد مکمل طور پر تاحال بحال نہ ہو سکی تاہم انسٹا گرام کی انتظامیہ نے چند گھنٹوں‌ بعد ہی صورتحال پر قابو پا لیا اور اپنے صارفین کو سروس تک رسائی نہ ملنے کی کوفت سے نجات دلا دی.‌

فیس بک متعدد جگہوں پر یہ اوپن تو ہو رہی ہے تاہم ان پر پوسٹنگ کرنا ممکن نہیں رہا۔ پاکستان میں بھی یہ مسئلہ متعدد صارفین کو پیش آیا، فیس بک، میسنجر اور انسٹاگرام میں یہ مسئلہ گزشتہ شام 5 بجے شروع ہوا اور بتدریج دنیا بھر میں پھیل گیا بلکہ کچھ مقامات پر تو  ٹوٹل بلیک آﺅٹ جیسی صورتحال سامنے آئی۔

اس حوالے سے فیس بک انتظامیہ نے پہلے تو کوئی بیان یا وضاحت جاری نہیں کی، بعد ازاں کمپنی ترجمان نے یوزرز کو پیش آنے والی 12 گھنٹے طویل مشکلات کا اعتراف کر لیا اور کہا کہ مسئلے کے حل کیلئے کوششیں جاری ہیں۔

ایک اندازے کے مطابق فیس بک کے ایک تہائی افراد کو ٹوٹل بلیک آﺅٹ کا تجربہ ہوا جبکہ دیگر اپنے نیوز فیڈ کو ریفریش کرنے یا اکاﺅنٹس میں لاگ ہونے میں ناکام رہے۔اسی طرح لاگ ان صارفین کو تصاویر اپ لوڈ کرنے، اسٹیٹس پوسٹ کرنے یا کسی پیج کو اپ ڈیٹ کرنے میں مشکلات کا سامنا ہوا۔


میسنجر میں بیشتر صارفین سرور سے کنکٹ ہونے کی ناکام کوشش کرتے رہے جبکہ جو لاگ ان تھے ان کے چیٹ میسجز آگے جا نہیں سکے۔ تاہم کچھ صارفین کو یہ پیغام ملا کہ فیس بک مرمت کے لیے ڈاﺅن ہے اور آپ چند منٹ بعد واپس آئیں، آپ کے تحمل کا شکریہ۔

صارفین کیلئے بدترین صورتحال اس وقت بدلی جب آج صبح انسٹا گرام نے اپنی سروسز کی بحالی کا اعلان کر دیا تاہم فیس بک انتظامیہ اپنے صارفین کو مکمل بحالی کی کوئی خوشخبری نہیں سنا سکی۔

khouj

Established in 2017, Khouj is a news website, which aims at providing news from all the spheres of life. In the contemporary world, Khouj News aims at providing authentic news unlike other major news sources on social media.